29-06-2022, 09:06 AM
(29-06-2022, 01:22 AM)deus Kirjutas: Härra pole vist maaeluga kursis. Lähim ühistranspordi peatus on 1,5 kiltsa, ma tahaks näha, kuidas sa sinna valutavate põlvede ja kandadega kõmbid, kui vaja linnas poes käia. Vanaema juures mul pidi suisa 3 kiltsa maha kõndima. Auto on vägagi kohustuslik asi, kuniks pole normaalset ühistranspordivõrgustikku.
Siin üks teine härra mäletab maaeluajast seda, et 3km autoga läbimise ettepaneku peale peeti ettepaneku tegijat idioodiks. Lähima 15km raadiuses tehti 95% sõitudest meesteratas "Ukraina" või analoogse naisteka seljas. Ka rajoonikeskusesse minekuks vändati tallapressiga bussipeatusesse.
Aga kogu see lõim siin on oluliselt lumehelbelisem "kõik on halvasti" ja "miks ei saa" kui Kalamaja hipsterite FB-grupp
- Viidatakse linnainimese tulevastele raskustele elektriauto laadimisel. Päris palju, eriti nooremat rahvast, aga ka ma ise, varub kuni 15 minutit ja jalutab (või sõidab tõuksiga) Bolt/Citybee autoni. Kohe kui on vaja kesklinnas parkida, on juba jumekam diil kui oma autoga minna. Ehk siis "igale lasnamäelasele oma laadimispistik" olukorda ei tule kunagi ega ole vajagi.
- Üks härra tõi näitena 700km marsruudi kui põhjenduse "miks ei saa". Esiteks - üksikjuhtumi pealt ei üldistata. Teiseks - 700km päev on niiehknii autosõitu "täis" ja etteplaneeritud. Üks tunnine puhkepaus kiirlaadija lähedal ei muuda tõika, et nagunii on päev p-s.
- Kuskil mainiti, et elektriauto vajab massidesse minekuks "revolutsioonilist uuendust". Eee, ühest Eesti otsast teise tunnise laadimisajaga ongi juba revolutsiooniline uuendus võrreldes kümne aasta taguse 70km 7 tunniga.
- Ürgkaruperses läheb ära vool? Noh ja siis, paar tiiru "linna" ja tagasi on täislaetud masinal "paagis". See on natuke tüber argument, et diislit saab "veel rohkem" varuda. Keegi ei mõõda naabrimehega vedelkütusevarusid stiilis "tal on ainult 50 liitrit, aga mul on 500". Aga kui see 50 liitri kütuse energia on teisel (ja mõneti ka universaalsemal kujul), on naabrimees puruloll