Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Paar inimest on küsinud, kui palju siis keretööd endal tehes ka maksma läksid koos ajakuluga. Püüan mingi nö hinnalipiku ka siia panna. PS! Kuna mul eelnevalt polnud vajalikke asju nagu keevitus, siis panen kõik nö projekti kulusse:
1. Keevitus - 319.-
2. 2 ballooni gaasi 20l (kulus reaalselt 1,25) - ca 170.-
3. Traat - 10.-
4. Reduktor - 50.-
5. Nelikanttoru 90x50x1500 - 44.-
6. Muu metall - 0 (oli omal olemas ja naabrimehelt saadud)
7. Õlu - ca 50.-
8. Suitsud - 9.60.-
9. Ajakulu- läks vist 1 kuu... pole niimoodi kokku löönud.
Mis ajakulusse puutub, siis kindlasti oleks saanud kiiremini. Mõnikord tegin 1 det, panin paika ja kõik (tunnike päevas), teinekord jälle olin hommikul 6st õhtul 9ni.
Kui palju mõne meistri juures oleks läinud, ei kujuta ettegi. Loen seda etegvusgt enda võiduks, hunnik kogemusi juures ja enesekindlust samamoodi. Julgustan siinkohal asju ise ette võtta kui vähegi huvi on ja edaspidigi uute projektidega on soov tegeleda.
Postitused: 1,790
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Sry. Kuhu sa seda gaasi lasid? Midagi on väga valesti selle kuluga.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Õlle põhimaterjalide hulka arvamise eest punktid kirja!
Keevitusvoolust...
Kui mina õppisin kauges lapsepõlves, siis juhendajataat (naabrimees) ütles u nii - kui ühtegi auku õmblusse ei tekita, siis ei saa kindel olla, et kokku jääb. See on üks kuldaväärt lause algajale, võtab hirmu maha ja sunnib ka aukude parandamise kohe selgeks saama. Vahet pole, mis keevitus on, elektrood, traat, gaas või tig, õmblus peaks olema lamedam, vall pole õige.
Ma ei ole keevitaja, kaugel sellest, aga kõik vajaliku siristan või sahistan kokku ja ära midagi lagunenud pole. Auke tekib ka aina vähem protsessi käigus
Auto saab kena, tubli oled!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Tuli neid auke ka ja kohati ajas ikka tigedaks. Arvan, et see masina enda plekk on selline saasta moodi, sest prooviõmblused tulid uue pleki peal nii nagu peaks. Mis gaasi kulusse puutub, ei oska kommenteerida. Ehk masin ise raiskab? Pealevool oli seatud 12 kanti.... Pole ka mingi keevitaja kuid nüüd tähelepanu juhtimise peale hakkan uurima.
Postitused: 1,790
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Masin saab ikka gaasi niipalju kui reduktorist annad.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ilmselt siis punktimisega kulub rohkem. Konstantset õmblyst sain vaid mõnes üksikus kohas teha.
Postitused: 1,790
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Tubli mopple. Tegid lihtsalt ja kiiresti selgeks.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Vot näed, jälle targem, kahjuks küll hilja aga edaspidiseks 5+. Pisemaid keevitusi on projekti kallal veel (tendi raam).
Igatahes läheb täna töö edasi. Hermeetik ja pahtel ostetud nii et saab suts ilutööd teha.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Täiesti õudne. Juba mõtlengi masina ise vävimisele. Peaks garaaži niiskusemõõtja panema ja vaatama, kas kõigub väga palju...
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kui see masin läheb matt roheliseks siis võid seda ilusti õues värvida. Igasugune apelsinikoor ja tilgad käivad sellise masina eripära juurde.
Kui värviks saab erinevat rohelist tooni siis teised laigud võid teha kohtadesse kus oled parandusi teinud.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ikka matt roheline nö EKV tribute-car. Keegi ehk teab üldse EKV rohelise värvikoodi? Räägitakse, et peaks olema RAL 6023 aga pead ei juletud anda.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Leidsin kodust ühe purgi MOTIP 6031 värvi, mis varustuse värvimisest kunagi alles jäänud ning tegin ühe proovika. Tundub, et on täitsa raamiga ühte tooni. Nu vaatame, mis sest värgist saab, kas hakkan ise tegema või mitte.