Golfiga ja talvel siis norrakate testi põhjal:
90 km/h: 172 Wh/km ning 180 km range
ja
120 km/h: 233 Wh/km ning 138 km range
230 ja rohkem tulevad kõikidel tulemused ja koormad peale, tuult vastu või haagis sappa ja asi on peris nukker. Teine asi norrakatel igasugustel testidel, ka viiamsed Kirkenes-Tromsö talitest jne: KIIRUSED on ju seal 80 max! Britid on vähe paremaid teste teinud, kinnisel pikal ringi lsiluleerides aga ka päriselus kiirelt sõites.
Pikk ja igav aga sisukas kallite elektrivurride test. Kas nüüd peab neid surnuks sõidutama, pigem näeks reaalset kiire autobahni sõidu testi, mida teevad aga saksmannid. Hetke parima elektriauto
EV6 realistlik test, reaalsel kiirteel alla kahe tunni ja 220 km, siis on kõik, 8% on mõistlik piir. Eestis jagub, järgmin naasta saab Paidesse ja tagasi sõita
Päris impressiv on laadimsikiirus, ei saa nuriseda! See pool tundi kiirlaadijas olla, kohvi juua ja pelleris käia pole ju tegelikult küsimus. Mis on lubatu ja tegelikkuse vahe päriskasutuses: 18 või ligi 30 kWh/100km. Praktiliselt topelt. Aga jagame nüüd läbi Euroopa uhamise peale selle kõik ära? See 150-160 on ju tegelik sõit kui ikka tegelikult hakata a'la Portugaaliasse minema. Ma sõitsin sarnasel kiirusel
sügavalt ülekoormatud poekotiga läbi öise Varssavi... ja mujal on ikka püsiv 130 vähemalt. Täna lased läbi Poola sujuva 140ga. Ahjah, pakime hüpoteetilise EV6 samaseks reaaalseks 406'ks?
Läbi Eurpoopa udjad jäme 3000 kilti, millest 2000 on puhas kiirtee, täna isegi rohkem. Kiirtee jagad sa kindlasti kümneks laadimispeatuseks, IGA minimaaalselt 30 minutit. Tuhande peal teed 6 peatust, kokku seega vähemalt 8 tundi seismist ja seda 65k€ maksva hetke parimaga.
EQS580 oli küll pisut kiirem lõppkiiruselt aga muus osas "kehvem" ja mingit edu veel kallimast hinnast pole. Distants sama, kulutus 33,6 ehk veel suurem suurem, laadimisaeg samasuguses laadijas pikem.
Kange diisliga pead tankima 4-5 korda, iga tankimine 5 minutit + rabad samal ajal kohvi ja burksi. Teoorias ei pea ju kohapeal seisma. Ütleme disiliga kulutad kokku tankimistele ühe elektriauto sundusliku laadimispeatuse aja.
Aga kurat, MIDA me siin "võrdleme"??? Mitme- kuni mitmekümne kordse hinnavahega asju!!! PARIMAID suvaliste junnidega... Ma olen saksas rendi diisel-Jukega samamoodi ja veel kiiremini sõitnud ja kulu pole üle 8 läinud
See on jaanuarides olnud tavaline (kuni koroonani, äkki 2022 tuleb Boot jälle), et Weezest Düsseldorfi on rendikad lõppkiirust näinud. See on tavaliselt jäme 100 kilti hotelli öösel, kujutad ette, saakski kohale...
Ehk elektriauto võlu on lokaalne madalatel kiirustel liiklemine iskliku tagumendi ja toidukottide veol, kus sa ei kuluta mitte ühte üleliigset minutit selle laadimisele. Laed siis, kui auto kodus seisab ja auto võib olla ka odavapoolne. Niipea kui lähed kiirteedele ja matkama, tahad midagi tõsisemat katusel või sabas vedada jne, kaob odavamal elektriautol mõte ja ostma peaks arusaamatuid hindasid. Sa küll ei kuluta raha kütusele aga kulutad aega, mida on sul niigi vähe, sest pead elektriauto liisingumakset välja teenima! Saksamaal on täiesti tavaline ka 200 kildi/2sõidutunni kaugusel tööl käia ja seal võib isegi parimatest väheks jääda. Sestap ka kiirteedel elektrivurre väga ei näe.