17-07-2022, 11:46 AM
Taaskord tuletan meelde, et õllepurgi külg on väga ebaühtlase paksusega!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(17-07-2022, 13:49 PM)speedsta Kirjutas: Panus oli tehtud sellele ülerõhu klapile, et sealt kaudu välja niristada. Tõenäoliselt aja jooksul kinni jäänud, hetkel vette ei väljasta.Kõige lihtsam-kindlam(isikliku kogemuse põhjal): külm vesi kinni, varuda tavaline kuulkraan, oodata vee jahtumist, keerata ülerõhuklapp ära ja asendada kiirelt kuulkraaniga ja edasi tühjendada rahus. On tehtav ka kuuma veega, peab ainult käsi veits kaitsma. Tihendada pole kuulkraani vaja, seega ca 5 sekundit "hirmu" maksimaalselt.
(17-07-2022, 12:11 PM)speedsta Kirjutas: Enne kui üleujutuse tekitan, uurin kas ainuke alternatiiv sellise boileri tühjendamiseks on toru lahti päästmine?
(17-07-2022, 13:49 PM)speedsta Kirjutas: Panus oli tehtud sellele ülerõhu klapile, et sealt kaudu välja niristada. Tõenäoliselt aja jooksul kinni jäänud, hetkel vette ei väljasta.See ülerõhu klapp on sooja vee väljuval torul, sealt kaudu saab ainult 10-20% vett kätte, siis langeb vee tase alla toruotsa ja rohkem ei saa.
(23-07-2022, 10:25 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Oskab keegi juhatada 2006 aasta Scania P seeria elektriskeemi juurde?Pole veokatega absoluutselt kokku puutunud, kuid kui see juhe peab solenoidi(misiganes mähist) lülitama ning kui testriga näitab 14V ilma muu koormuseta 24V asemel. Siis tähendab see üldjuhul seda et kusagil on väga kehv oksüdeerunud üleminek või juhe kannatada saanud. Arvatavasti ei läheks kontrolllamp testri asemel põlemagi.
Probleem mitte lülituvas kliima pumbas. Pumba pistikus 14v 24v süsteemis. Süsteem täidetud ja muid veakoode peale puuduva lisaahju ühenduse kohta käiva pole...
(23-07-2022, 12:09 PM)isandpauk Kirjutas: Kahveltõstukil selline vidin, ilmselt "keskmäärdesüsteemi pump" vms.... osad torud lähevad kahvli liigenditesse ja suruõhu torud tulevad sisse läbi lüliti. Küsimus selles, et mis sinna sisse pannakse? mingi spetsiaalne tuub määrdega või lihtsalt täita mingi õli või määrdega? Pealmise toru, millel ülal õhutuse auk, saab vajadusel maha keerata.
(23-07-2022, 11:23 AM)saarlane87 Kirjutas: Mingit erilist skeemi seal ei olegi. Pool meetrit juhet jookseb otse kompressorist mootoriajju. See 14v on arvatavasti kompepinge. Peaksid kontrollima, kas coordinaator näeb süsteemi rõhku. Olenevalt aastakäigust on kas 2 juhtmega rõhulüliti või 3 juhtmega andur. 2 juhtmelise võid sillata ja niimoodi süsteemi petta.
(23-07-2022, 16:18 PM)saarlane87 Kirjutas: Rõhulüliti on ühendatud coordinaatorisse (kere peaajusse). Kompressorit juhib mootoriaju.
Kõik see käib kliimaseadme kohta, manuaalse konditsioneeriga pole kokku puutunud.
Rõhulüliti saab toite süüteahelast läbi 5A kaitsme.
(24-07-2022, 17:00 PM)saarlane87 Kirjutas: Kui rõhulüliti juhtmete sildamine tulemust ei andnud, siis lüliti viga olla ei saa- pigem kas juhe katki või pistik mäda.