[poolita] Kas ostaksid endale elektriauto?
#21

No kui keegi arvab, et Jaapanis kuidagi teisiti läheb, siis:
The third and most ambitious milestone unveiled by Prime Minister Suga Yoshihide on October 26, 2020, calls for Japan to achieve net zero GHG emissions by 2050. This bold pledge sets Japan on a course to become Carbon Neutral in 30 years.
Kuhugi Aafrikasse võibolla mingi aja pärast 2035 aastat toodavad fossiilikaid, aga pigem mitte.
Vasta
#22

(01-08-2022, 20:46 PM)raulex Kirjutas:  Kuhugi Aafrikasse võibolla mingi aja pärast 2035 aastat toodavad fossiilikaid, aga pigem mitte.
Pole seda hirmugi, et emiraatidesse või saudidele päris autosid ei toodetaks. Iseasi, kas tublid ametnikkujad nende maaletoomist ära ei kägista. Nuh, et ühel hetkel enam ümberasujate vara statuut ei kehti jne.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#23

Japside jaoks on USA turg ikka väga oluline, samamoodi Euroopa Smile
Kastikaid (mis on mikidemaal ütlemata pop autoliik, tõsi nüüd küll langustrendis) vorbitakse ka endiselt. Ja kes vähegi kursis, teab ameerika japsi kastikaid küll.
Eks nad ikka natuke vaatavad, mis saama hakkab. Kui need trollibussi mootoriga ramid ja fordid lähevad kaubaks nagu soojad saiad, küll siis tundrad ja tacomad ka patareide peale viiakse, vähemalt osaliselt. Koduperenaisele poes käimiseks ikka kõlbab.
Vasta
#24

(01-08-2022, 20:46 PM)raulex Kirjutas:  No kui keegi arvab, et Jaapanis kuidagi teisiti läheb, siis:
The third and most ambitious milestone unveiled by Prime Minister Suga Yoshihide on October 26, 2020, calls for Japan to achieve net zero GHG emissions by 2050. This bold pledge sets Japan on a course to become Carbon Neutral in 30 years.
Kuhugi Aafrikasse võibolla mingi aja pärast 2035 aastat toodavad fossiilikaid, aga pigem mitte.

2035 - 2022 = 13
2050 - 2022 = 28
28 - 13 = 2050 - 2035 = 15
Viisteist aastat on peaaegu et inimpõlv. Jaapanlased loobuvad sisepõlemismootorite kasutamisest peeaegu inimpõlve jagu hiljem, kui eurooplased.

Kui nüüd kastikate matemaatikat teha, siis täna meil ülimasslevinutel tüüpiliselt 2+ tonni tühimassi ja tonn kandevõimet annab kokku 3+ tonni täismassi. Tüüpilise elektrilise sõiduauto tühimass sama kandevõime juures on umbes veerandi jagu suurem kui tavamootriga. Tulemus: elektriline kastikas ei mahu B-kategooria alla. Seadust on vaja muuta.

Jaapani autotootjate peamine turg minu teada on Aasia-Okeaania-Austraalia. Unistage edasi.
Vasta
#25

2050 tuleb sisepõlemismootoriga sõiduautodele kasutuskeeld, kui just mingi leidur Leo mingit seadet ei leituta, mis kõik saasted summuti otsast kokku kogub.
Mõistlik kasutusiga tänapäeva masinatel 12-15 aastat.
Igati mõistlik on sisepõlemismootoriga sõiduautode müük 2035 lõpetada.
Muidu meenutaks Gorba kampaaniaid, kui täiesti töökorras masinad pressi alla saadetakse.
Vasta
#26

(02-08-2022, 10:21 AM)raulex Kirjutas:  2050 tuleb sisepõlemismootoriga sõiduautodele kasutuskeeld, kui just mingi leidur Leo mingit seadet ei leituta, mis kõik saasted summuti otsast kokku kogub.
Mõistlik kasutusiga tänapäeva masinatel 12-15 aastat.
Igati mõistlik on sisepõlemismootoriga sõiduautode müük 2035 lõpetada.
Muidu meenutaks Gorba kampaaniaid, kui täiesti töökorras masinad pressi alla saadetakse.
See "igati mõistlik" meenutab pigem iseenese kõri vabatahtlikku kinninöörimist. Seda, miks see mõistlik pole, on siin piisavalt tõestatud.
Elektriauto hind on vähemalt poolteist-kaks korda kallim, piisavalt elektrit autopargi täielikuks asendamiseks pole, laadimistaristu on väga puudulik; ja see olukord ei muutu drastiliselt selle 13 aastaga.
Vasta
#27

(02-08-2022, 07:56 AM)vant Kirjutas:  Japside jaoks on USA turg ikka väga oluline, samamoodi Euroopa Smile
Kastikaid (mis on mikidemaal ütlemata pop autoliik, tõsi nüüd küll langustrendis) vorbitakse ka endiselt. Ja kes vähegi kursis, teab ameerika japsi kastikaid küll.
Eks nad ikka natuke vaatavad, mis saama hakkab. Kui need trollibussi mootoriga ramid ja fordid lähevad kaubaks nagu soojad saiad, küll siis tundrad ja tacomad ka patareide peale viiakse, vähemalt osaliselt. Koduperenaisele poes käimiseks ikka kõlbab.
 USA (ja euro) kastika turg on loomulikult japsile oluline, kuid sihtgrupp kes neid kastikaid ostab on need kes leiavad et normaalset võimalikult lihtsat kasvõi lausa manuaalkastiga Big Grin
kastikaid enam USA enda tootjad ei tee. Niiet nonde 80ndate ja 90ndate F-150 nete asemele igasugu japsi esmaostjaid küllalt ning neile kastikas-Priiust ei müü.
Ega seda trollimootoriga Hiluxit sõrmenipsuga välja ei võlu, nende väljatöötamiseks katsetamiseks jne on raha vaja, mida ei pruugi tagasi saada.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#28

Härrased, ma juhin tähelepanu siin kahele nüansile, mida te elegantselt ära unustate.

Esiteks ei ole üldse kindel, et aastal 2035 lõpetatakse kõigi sisepõlemismootoriga uute autode müük. Neid erandeid määruse rakendamisele on ennegi nähtud.

Teiseks ei ole üldse kindel, et aastal 2050 on EL üldse võimeline kontrollima, kes ja mida kasutab. Või oleme üldse tagasi hobutranspordil. Sad

Kolmandaks - kas te mäletate, kui nadid olid akudel tööriistad aastal 2009? Miks te arvate, et aastaks 2035 on akud sama nigelad, kui need on täna?

Samas on üsna selge, et kui me jätkame senises mahus edasipasandamist, siis on lõpp üsna nukker.
Vasta
#29

(02-08-2022, 11:59 AM)v6sa Kirjutas:  Esiteks ei ole üldse kindel, et aastal 2035 lõpetatakse kõigi sisepõlemismootoriga uute autode müük. Neid erandeid määruse rakendamisele on ennegi nähtud.
Jah - autosid võib ka laenata tehase poolt või kasutusrendile anda. Teine variant on et uued autod sõidetakse tehase poolt sisse (näit. 1000km odole) ning tegu pole enam uute autodega - neid võib küll müüa. Küll juristid variandid leiavad.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#30

(02-08-2022, 10:21 AM)raulex Kirjutas:  2050 tuleb sisepõlemismootoriga sõiduautodele kasutuskeeld, kui just mingi leidur Leo mingit seadet ei leituta, mis kõik saasted summuti otsast kokku kogub.
Mõistlik kasutusiga tänapäeva masinatel 12-15 aastat.
Igati mõistlik on sisepõlemismootoriga sõiduautode müük 2035 lõpetada.
Muidu meenutaks Gorba kampaaniaid, kui täiesti töökorras masinad pressi alla saadetakse.
Süsinikuneutraalsus ei tähenda sisepõlemismootorite keelustamist.
Millegi poole püüdlemine ei tähenda mitte kõikides kultuurides millegi keelustamist.
Vanasti olid jaapanlased maailmas tuntud selle poolest, et nende autode kasutusiga oli maailma lühim.
See Jaapani Suur Plaan aastast 2020 räägib autodest tegelikult alles viimases järjekorras, enne seda tuleb väga palju väga keerulisemaid probleeme. Aga kes see ikka loosungist kaugemale viitsib lugeda ja kõik mis kõlbab oma religiooni propageerimiseks, on hea.
Vasta
#31

(02-08-2022, 10:21 AM)raulex Kirjutas:  2050 tuleb sisepõlemismootoriga sõiduautodele kasutuskeeld, kui just mingi leidur Leo mingit seadet ei leituta, mis kõik saasted summuti otsast kokku kogub.
Milline kristallkuul sellist juttu räägib?
Seda tüüpi tarbimist juhitakse pigem ikka maksustamisega (sh alternatiivi maksusoodustused).

Kui väite eesmärk oli saada puhkust siinsetest igavlevatest "äkki-puudutab-see-teema-15a-pärast-ka-mind" hädaldajatest, siis loodame muidugi, et nad hüppasid oma kulgurite rooli ja veedavad täna mõnusa päeva üheskoos Toompeal plakatitega vehkides Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#32

Kui nuti telefonid tulid lubasid ka paljud, et jäävad oma nupukate juurde. 
Täna need kõige suuremad lubajad on kõige hullemad nutisõltlased.
Vasta
#33

(02-08-2022, 21:56 PM)hobiautod Kirjutas:  Kui nuti telefonid tulid lubasid ka paljud, et jäävad oma nupukate juurde. 
Täna need kõige suuremad lubajad on kõige hullemad nutisõltlased.
Mul on tutvusringkonnas umbes KÜMME vana (vana-)tehnikameest, kes jätkuvalt kasutavad nuppudega telefone. Ise loobusin 6 aastat tagasi, kuna ei leidnud enam kaitstud nuputelefoni, nutikate seas on neid naela seina löömise ja vee all pildistamise telefone lai valik. Telefonid lähevad pekki ikka vee ja kukkumise tõttu, seega tuleb leida kaitstud telefon. Nagu nii teen telefoniga vaid kõnesid, pilte, loen sms-e kui juhtun vaatama elik umbes kord 3 päeva jooksul, lisaluksusena kasutan ühte appi st navigeerin ka HERE Mapsiga. Kirjakast on ka telefonis aga lugeda on seal na vilets ja kui kuulen kõlli ja näen ekraanil teadet/olulist kirjapealkirja siis lähen ikka suure ekraani juurde. Enamust oleks saanuid teha vanakooli telefoniga, aga tootjapoolse survena jäi valik na kesiseks, et enam leia IP68 kaitseklassi nuputelefoni elik sama seis mis varsti e-mobiiliga.
Praegu oleks vaja 6 aastat vana telefon mõningate defektide (aku, väline kõlar) tõttu välja vahetada, otsin 4-4,5 tollise ekraaniga ja mõistliku hinnaga (100-150€) IP68 ja põrutuskindlat telefoni - pole, isegi hiinlaste valikus! Kõik jämedalt võttes 6+ tollised labidad, mis isegi tööriiete taskusse ei mahu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne