Pobeda mootoriga Volga.

Kas need kahevärvilised olid letikaup või kuidas ? Lihtsalt nii huvipärast. Tean, et kunagi siin foorumis on seda lahatud aga mitte ei mäleta.
Vasta

(08-09-2022, 17:16 PM)hobiautod Kirjutas:  Kas need kahevärvilised olid letikaup või kuidas ? Lihtsalt nii huvipärast. Tean, et kunagi siin foorumis on seda lahatud aga mitte ei mäleta.
 Ei olnud letikaup. Olid tellimise peale ja pidi 3000.- rbl juurde maksma. (pärast 1961 aasta rahareformi 300.-rbl.) Tegelikult sai kahevärvilisi 
tellida ainult I ja II seeria ostul. III seeria autodel seda luksust enam ei võimaldatud.
Vasta

(08-09-2022, 17:16 PM)hobiautod Kirjutas:  Kas need kahevärvilised olid letikaup või kuidas ? Lihtsalt nii huvipärast. Tean, et kunagi siin foorumis on seda lahatud aga mitte ei mäleta.

Kunagi hulk aastaid tagasi visati EVKL aastakoosolekul nalja, et Eestis on Musta numbriga kahevärvilisi Volgasid juba rohkem kui neid üldse tehti.
Vasta

Kõigepealt vastuseks Zaziku eelmisele postitusele kahevärviliste Volgade asjas. Ivan Paderini raamatu "21" andmetel valmistati kahevärvilisi I ja II seeria Volgasid üle 2000-e. Meil Eestis pole sellest 10% I ja II seeria Volgasid ja tõenäoliselt pole 1%-gi musta numbri omi, ehk 20 autot. III seeria autosid enam kahevärvilisena ei tehtud.
 Tasapisi toimub ka minu kahevärvilise komplekteerimine.
   
Vasta

(03-10-2022, 10:32 AM)Formika Kirjutas:  Kõigepealt vastuseks Zaziku eelmisele postitusele kahevärviliste Volgade asjas. Ivan Paderini raamatu "21" andmetel valmistati kahevärvilisi I ja II seeria Volgasid üle 2000-e. Meil Eestis pole sellest 10% I ja II seeria Volgasid ja tõenäoliselt pole 1%-gi musta numbri omi, ehk 20 autot. III seeria autosid enam kahevärvilisena ei tehtud.
 Tasapisi toimub ka minu kahevärvilise komplekteerimine.
Mulle see värv teatud põhjustel meeldib. Edu kokku lappimisel.
Vasta

Autot tasapisi komplekteeritakse ja eks piltidelt kõik näha. Momendil mingeid probleeme pole. Talvel talle nii kui nii järgi ei lähe, nii et nagu meite mail üteldäs AIGU UM.
Autole tuleb ise järgi minna, mitte  lasta tuua, sest viimati kui lasin seda teha,  kujunes sellest tõeline õudus unenägu.
   
   
   
   
   
Vasta

(16-12-2021, 00:45 AM)taruvaras Kirjutas:  ... oli luuk seestpoolt ja ka pagasiruumi ülemised plekkosad koos vedrude karbikuga tehases värvitud mustaks (mitte kere värvi!)...

Meeldetuletav vihje eelviimasel pildil olevale puudusele alates hingedetailidest.
Vasta

(16-10-2022, 01:40 AM)taruvaras Kirjutas:  
(16-12-2021, 00:45 AM)taruvaras Kirjutas:  ... oli luuk seestpoolt ja ka pagasiruumi ülemised plekkosad koos vedrude karbikuga tehases värvitud mustaks (mitte kere värvi!)...

Meeldetuletav vihje eelviimasel pildil olevale puudusele alates hingedetailidest.
 Tänan, võtan arvesse. Seda annab veel parandada.
Vasta

Auto komplekteerimine on momendil väga problemaatiline. Pidevad õhuhäired ja voolukatkestused ei luba töömehel õieti tööl käia ega seda ka teha. Tasapisi midagi ikka toimub. Aga kuna kiiret pole kuhugi, siis probleemi selles pole. Peaasi, et mõni (analogov netu) sinna ei maanduks.
   
Vasta

Tasapisi edasi, tuletan meelde, kui keegi näeb mingeid kõrvalekaldumist originaalist, andke julgesti märku.
   
Vasta

Tasapisi, elektrikatkestuste ja õhuhäirete vahel tehakse 0 seeria autot edasi. Nagu kunagi teema algul sai mainitud, siis toodeti neid autosid c 2500 tk., neist suures enamuses olid taksod. Momendi seisuga tean 4 autot. Üks Ukrainas, üks Venemaal. Mina olen leidnud veel kaks (minu oma Valgevenest ja ühe veel Ukrainast) Ukraina oma sai ühele Eesti huvilisele ära antud ja taastamistööd tolle auto kallal tasapisi käivad. Momendil on tal käsil maalritööd. Kindlasti võib mõni üksik veel kuskil olla. Probleemid selle auto juures ka elektrisüsteemiga, kuna generaator ja relee asuvad teisel pool kui tava Volgal. Seoses sellega tuleb ümber ehitada ka juhtmestik. Esisild ka ammu valmis, ikka keskmäärdega, nagu kõigil I ja II seeria Volgadel. Need keskmäärdega sillad on muutunud üliharuldasteks ja nende leidmine juba praktiliselt võimatu. Olen vähemalt neljale Volga taastajale neid aidanud otsida aga ühte oleks veel vaja, seni pole leitud. Mootor ka valmis ja ootab oma tundi. Mõni pilt ka.
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Mis koodiga ja tootmisaastaga on starter? Pildilt paistab täpselt 412 oma(saab asendada volga omaga, aga too.on tunduvalt suurem). 412 omasi hakati tootma 66-67?(kuna ametlikult hakati mootorit tootma 67). Et kas see on õige asi sul seal? Vabandan kui eksin, lihtsalt selline silmaringi huvi.
Vasta

(08-11-2022, 13:01 PM)stern100 Kirjutas:  Mis koodiga ja tootmisaastaga on starter? Pildilt paistab täpselt 412 oma(saab asendada volga omaga, aga too.on tunduvalt suurem). 412 omasi hakati tootma 66-67?(kuna ametlikult hakati mootorit tootma 67). Et kas see on õige asi sul seal? Vabandan kui eksin, lihtsalt selline silmaringi huvi.
Sul on absoluutselt õigus, momendil peal uuem starter. Tegeleme õige starteri otsimisega. Tegelikult sobib III seeria Pobi starter. Kui kellelgi on pakkuda, laske tulla.
CT-20 siis starteri mark.
Vasta

Kas Pobedal mitte meh.lülitusega starter polnud? Vanadel 69-l ja M-20 mootori kollektori esiotsal oli ka kuumakaitse plekk ja 
selleks kinnitused. Võib-olla Volgal polnud, pole kindel.
Vasta

Soovitaks silma peal hoida tori.fi-l
Mulle asjatundmatule on seal tihti jäänud silma varajaste venelaste lihtsamini tunnistatavaid osi.
Vasta

Mootori kohapealt mõned tähelepanekud, kuid ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuna on toimunud muutusi aastate jooksul ja Volga peal võivad mõned asjad erineda. 
1. Generaatori pingutuslatt peaks olema sirge ja oluliselt lühem.
2. Veepump on Gaz 51/52 mootori oma.
3. Väljalaskekollektori mutrid võivad olla valed, peaks olema 14mm võtmega ja õhukeseseinalised. MUTRID
4. Küünalde kinnitusmutrid ka kaasaegsed vasest.
Starter oli mainitud.
Vasta

Sain teada, et sellel autol ei kasutatud starterit CT 20, mis on jalaga käivitatav, vaid CT21, selline starter õnnestus ka hankida.
   
   
Vasta

(07-11-2022, 20:23 PM)Formika Kirjutas:  Tasapisi, elektrikatkestuste ja õhuhäirete vahel tehakse 0 seeria autot edasi. Nagu kunagi teema algul sai mainitud, siis toodeti neid autosid c 2500 tk., neist suures enamuses olid taksod. Momendi seisuga tean 4 autot. Üks Ukrainas, üks Venemaal. Mina olen leidnud veel kaks (minu oma Valgevenest ja ühe veel Ukrainast) Ukraina oma sai ühele Eesti huvilisele ära antud ja taastamistööd tolle auto kallal tasapisi käivad. Momendil on tal käsil maalritööd. Kindlasti võib mõni üksik veel kuskil olla. Probleemid selle auto juures ka elektrisüsteemiga, kuna generaator ja relee asuvad teisel pool kui tava Volgal. Seoses sellega tuleb ümber ehitada ka juhtmestik. Esisild ka ammu valmis, ikka keskmäärdega, nagu kõigil I ja II seeria Volgadel. Need keskmäärdega sillad on muutunud üliharuldasteks ja nende leidmine juba praktiliselt võimatu. Olen vähemalt neljale Volga taastajale neid aidanud otsida aga ühte oleks veel vaja, seni pole leitud. Mootor ka valmis ja ootab oma tundi. Mõni pilt ka.
Kas rihmaseibid väntvõlli ja veepumba otsas mitte musta värvi ei peaks olema?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Kuna voolu selles rajoonis kus minu autot tehakse antakse 2 tundi päevas ja sedagi kuidas Jumal juhatab, siis arengud sisuliselt olematud. Kuna kiiret ka pole siis las teevad kuis saavad. Naine nii kui nii ei luba Ukrainasse enne sõja lõppu autole järgi ka minna. Aga mingeid arenguid ikka. Piltidega läks midagi nihu.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

   
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne