02-11-2022, 18:35 PM
Seda peaks ju suutma suvaline treial teha kelle pinki ketas ära mahub.
(02-11-2022, 18:55 PM)Walter Kirjutas: Kettaid ja trummleid treitakse üle vastavas rakises - küsimus on baaspindades
(02-11-2022, 23:04 PM)linnuke Kirjutas: Seal jutt keskava treimisest ,mitte ketaste viskamisest.ehk sain teemaalgataja murest valesti aru.,et milles probleem-
(02-11-2022, 23:27 PM)Marko Kirjutas: PS homseks see mõttevahetus ilmselt aegub
(03-11-2022, 10:55 AM)13piisab Kirjutas:Ma umbestäpselt eeldasin, et selline lahendus tuleb. Samas ei pidanud võimalikuks siia jätta rippuma infot, et piduriketta siseava suurendamiseks on vajalikud mingid väga erilised vidinad.(02-11-2022, 23:27 PM)Marko Kirjutas: PS homseks see mõttevahetus ilmselt aegub
Või siis saab pedagoogilisel eesmärgil poolitatud ja elab testimise all oma elu edasi kui näide
(04-11-2022, 00:46 AM)Marko Kirjutas:Indikaatorkella ja täpseid padrunipakke on vaja ikkagi.Kui kodupernaise kombel turus käija ei ole neid vaja.(03-11-2022, 10:55 AM)13piisab Kirjutas:Ma umbestäpselt eeldasin, et selline lahendus tuleb. Samas ei pidanud võimalikuks siia jätta rippuma infot, et piduriketta siseava suurendamiseks on vajalikud mingid väga erilised vidinad.(02-11-2022, 23:27 PM)Marko Kirjutas: PS homseks see mõttevahetus ilmselt aegub
Või siis saab pedagoogilisel eesmärgil poolitatud ja elab testimise all oma elu edasi kui näide
(04-11-2022, 10:02 AM)muska71 Kirjutas: Lihtsalt enda harimise mõttes,et täpsed pakid on igasuguse täpse treimise alus.Uued kettad tulevad ju tehasest barlanksis,pistad ketta padrunisse pakkide vahele ja korralikud pakid ja uus ketas siis ju treitav objekt on pingis paigas,korralike pakkidega ju ei saa ketas viskuda minu arust.See on nii et usalda aga kontrolli.
(04-11-2022, 13:07 PM)Daff Kirjutas: Kuidas ketas tehases pinki pannakse? Ma arvan, et samamoodi peab ka järeltöötluse jaoks ketta pinki panema.
Zimmermanni tehases olen näinud neid praagi konteinereid oma jagu.
Seal jäi mulje, et kõige alus on keskava või poldiaugud kuna need olid absull kõigil konteineris vedelevatel ketastel olemas.
(04-11-2022, 21:19 PM)Marko Kirjutas:(04-11-2022, 13:07 PM)Daff Kirjutas: Kuidas ketas tehases pinki pannakse? Ma arvan, et samamoodi peab ka järeltöötluse jaoks ketta pinki panema.
Zimmermanni tehases olen näinud neid praagi konteinereid oma jagu.
Seal jäi mulje, et kõige alus on keskava või poldiaugud kuna need olid absull kõigil konteineris vedelevatel ketastel olemas.
Kas lugupeetav räägiks meile oma treimistöödest midagi?
(04-11-2022, 19:21 PM)_rein_ Kirjutas:Nõus.Kuna ketas pöörleb auto küljes paraija vingaaliga siis peab see ka igate pidi parlanksis olema,et vibrat ei tekiks.(04-11-2022, 10:02 AM)muska71 Kirjutas: Lihtsalt enda harimise mõttes,et täpsed pakid on igasuguse täpse treimise alus.Uued kettad tulevad ju tehasest barlanksis,pistad ketta padrunisse pakkide vahele ja korralikud pakid ja uus ketas siis ju treitav objekt on pingis paigas,korralike pakkidega ju ei saa ketas viskuda minu arust.See on nii et usalda aga kontrolli.
(04-11-2022, 13:07 PM)Daff Kirjutas: Kuidas ketas tehases pinki pannakse? Ma arvan, et samamoodi peab ka järeltöötluse jaoks ketta pinki panema.Minu kogemus ütleb et seal oli kaks kasti veel:üks läks autotehasesse,teisest kastist saame meie siin poest osta.
Zimmermanni tehases olen näinud neid praagi konteinereid oma jagu.
Seal jäi mulje, et kõige alus on keskava või poldiaugud kuna need olid absull kõigil konteineris vedelevatel ketastel olemas.