Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
HELKUR. Kampaaniat vaja, kus küll reinkaremäe peidab end.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Nagu tellitud teema.
Automaat tuled s.t. lähi ja kaug vahetus.
Pime tee ja kergliiklustee seal kõrval.
Kiiruse piirang 70 km/h
Kergliiklustee natuke madalam kui sõidutee.
Osaliselt ja kohati valgustatud aga see ei määra edasises käitumises midagi.
Kõnnin pealamp peas ja suht kuskil madalama otsa keskmises võimsuses põleb. Igaljuhul juhile nähtav aga autole siis mitte sest valgustan teed enda ees. Paljudel vanematel autodel läheb tuli kohe maha kui märkavad lampi mõnel siis kui valgusvihku tõstad ja siis jääb ka lähida peale. Aga siis on need isemõtlevad uued autod.
Auto ise mõtlemisega loomulikult täied peal ja noh nagu uuele kohane päris teravad.
Tõstan lambi nii, et paistab autole ei midagi
Suurendan lambi võimsust mis mõjub ja kaugtuled lähevad lähituledele. Vähendan võimsust ja jälle täied ja nii me vilgutame üksteisele ei leia juht nuppu üles et käsitsi lähituledele panna ja mitte pimestada jalutajat või ratturit.
Viimane juhtum kus toimus "õppesõit" ja sõideti korduvalt ja korduvalt edasi ja tagasi ühte ja sama mõne km. lõiku ja kõik need korrad sama disko meil käis. Ei suutnud "õpetaja" juhendada kuidas tulesid kasutada. Kolmandal korral hoidsin juba ise pealambi täistuld peal. Noh ja kas 4...5 korral oli sellest õpitud loomulikult mitte. Ringi pöörati parklas ja kus ka peatuti aga lülitini ei jõutud oma õpetusega.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Ongi nii, et rõhutakse ainult auto tarkusele? Ise enam üldse enam mõtlema ei pea? Mida päev edasi, seda lollim küsimus see tundub.
Näen ise üsna palju otsmiku- ja taskulampe väikestes kohtades ja tundub suht loogiline kauged maha võtta. Muidugi kui näen, et rattur/jalakäija liigub minuga samas suunas, lükkan kauged peale, saab tema vähemalt mõne meetri rohkem valges liikuda.
Postitused: 1,172
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Siin ka mõni sõiduõpetaja?
Kas juba õppesõitu tehes, õpetate õpilast töötegijaid n...ssima?
Keerame parerm pööret tehes maanteele (lubatud 80 km/h), sõiduõppe auto ees, mina Scaniaga järel. Saame hoo üles, Scania kukub kiirusega (piloot seatud 81 km/h) pendeldama. Kiirendab, pidurdab jne. Ja siis enne pikka tõusu teeb sõiduauto vasak pöörde. Aitäh!
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
(30-10-2022, 10:37 AM)ZIL 131 Kirjutas: Siin ka mõni sõiduõpetaja?
Kas juba õppesõitu tehes, õpetate õpilast töötegijaid n...ssima?
Keerame parerm pööret tehes maanteele (lubatud 80 km/h), sõiduõppe auto ees, mina Scaniaga järel. Saame hoo üles, Scania kukub kiirusega (piloot seatud 81 km/h) pendeldama. Kiirendab, pidurdab jne. Ja siis enne pikka tõusu teeb sõiduauto vasak pöörde. Aitäh!
Mitte muhvigi ei saanud aru.
Õppesõidu auto keeras sulle ette ja ei lasknud sul soovitud kiirusega 80km/h alas liigelda ning tagatipuks tegi ka vasakpöörde kohas, kus see oli lubatud kuid sulle ei meeldinud?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 144
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
4
Kaasfoorumlane tõnn ei saagi aru saama sest ta pole kunagi täislastis raskeveokit roolinud.
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Saan väga hästi aru, et raskeveokit on raskem juhtida kui sõiduautot kuid see ei tohiks tekitada arusaama, et liikluses on suuremal rohkem õigusi.
Kõigil on täpselt niipalju antud kui LE piiblis kirjas.
Kui mõni sõiduõppe auto peaks vererõhu lakke ajama siis oleks vast mõistlik pendeldamise asemel pikivahet hoida.
Tee kasvõi kusepaus ja see õppeauto on kadunud.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(13-11-2022, 22:03 PM)tõnn Kirjutas: Tee kasvõi kusepaus ja see õppeauto on kadunud.
Vahetult enne tõusu on see välistatud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 756
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Jalgsi liikujad ei kanna helkurit ja see on väga paha , praegu valget aega napilt . Lapsevankrit lükkav ema peaks enda ja lapse ohutuse huvides ka lapsevankrile helkuri kinnitama , ei tasu ka enda nähtavaks tegemisega tagasi hoida .
Postitused: 526
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
27
Tõepoolest problemaatiline sügisel, sealjuures olen märganud lausa vastandeid liikumas.
Üheks äärmuseks on üleni mustades riietes jalakäija, kes vihmase ilmaga hämaras tuterdab. Mitte kuidagi ei märka teda enne, kui on viimane hetk.
Teine äärmus on need inimesed, kes on oma lapsele või ka koera jalutades koerale, pannud külge mingid vilkuvad led ribad vms. Kaugelt märgata ja vahva vaadata ka sealjuures.
Rohkem levinud võiks tänapäeval sellised vidinad olla juba.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Mul oli eelmine sügis koormaga kusagil vihmase ilmaga pimedas sõites (siis ju nagunii suurt midagi ei näe) olukord, kui lihtsalt ühel hetkel ilmus korraks tulede vihku mustas jalakäija, loomulikult ilma helkurita ja lisaks kõigele ka minuga samas suunas liikudes. Minu teada peab ju asulavälisel teel jalakäija liikuma vasakus teeservas ning selle põhjuseks olen mina välja mõelnud selle, et siis jalakäija näeb vastutulevat autot ning teab end teeserva hoida (või veel kaugemale). Aga see mustas riides inimese vilksatus ehmatas ikka korralikult ära.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
14-11-2022, 17:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2022, 17:41 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Selleks polegi alati pikka tõusu vaja, 52 tonniga läheb ka suht lauge ja isegi mitte väga pika tõusuga üsna palju aega, et hoog üles saada. Libedaga veel see, et peale seda stoppi ei pruugigi tõusu alguses kohalt minema saada. Mart Laanelepa jutule lisaks ja Telc-ile täpsustuseks, et kohalt ärasaamisega on rohkem probleeme lühikese ja järsu tõusuga, pika (ja lauge) tõusuga läheb aega hoo ülessaamiseks.
Eelmisel talvel oli mul Viljandi lähedal metsa minnes olukord, kus üks sõiduauto mu nina eest lumehange otsa end istutas, tõmbasin selle tõstuki ja koormarihmaga teele tagasi, aga kerge tõus päädis sellega, et ma ise ilma sekkumata kohalt minema ei saanud. Õnneks olin siis tühjalt.
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kui minna ei jaksa siis ikka süüdi laisad hobused või liiga vähe vedavaid rattaid.
Eks tuleb ära oodata see aeg, mil põhiteed on 4 realised siis vasakpöördeid teha ei saa.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
(Elu)kutseline auto juht peaks/võiks kõikki neid olukordi ette näha, mitte eessõitval autos tagastanges passida ja teisi süüdistada. Ei ole ise küll täitsa suurega sõitnud aga väiksema veokaga küll. Kui ma mõtlen kes sõitjatest on mind sellistesse olukordadesse pannud kui hakkab süda kiiremini lööma(hakkad elu pärast muretsema), siis pooled on ikka poolhaakega tegelased kes ei hooli teistest
Postitused: 54
Teemad: 1
Liitus: Apr 2019
Maine:
4
Autosert vist on ainus autokool kes paneb B kategooria õpilased ka C masina rooli vähemalt korraks, et äkki mõnel jõuab arusaam kohale kuidas "seal kõrgel" see vaade on tegelikult jms. Ja selle vastu mäge pidurdamise ja siis ueesti liikuma saamise puhul ärgem unustagem kütusekulu ja ka reostust ning samuti taganttulevaid autosid. Aga sellest enam 90% inimesi vähemalt aru ei saa - ei mõtle kedagi konkreetselt ega kaudselt isegi mitte siit foorumist hetkel.