(29-11-2022, 22:18 PM)mydimees Kirjutas: Mis võimalused rajale saamiseks oleks 1990 a MB w126 mudelil?
Konkreetselt eitavat vastust kindlasti praegu ei anna. Samas ei julge ka alla kirjutada, et kindlasti saab.
Lõppkokkuvõttes selguvad võimalikud piirangud osalejate hulgale töö käigus. Antud juhul on kõige kriitilisemaks piirajaks lõunasöögivõimekus, lihtsalt ei leidu väga palju kohti, mis oleks suutelised sadu suid paari tunni jooksul ära toitma. Peokoht on seekord suhteliselt põhjatu, ka majutuskohti jätkub vast Võru linnas kõigile.
1990. MB W126 iseenesest ei eristu millegi poolest 1983. W126-st millega varasemalt olete osalenud, seega poleks nagu põhjust eitavalt vastata. Samas vaatame kõiki 1988+ väljalaskeaastaga masinaid ilmselgelt palju kriitilisemalt kui vanemaid, kuigi ka vanemad sõidukid võiksid siiski esteetiliselt vanatehnikaürituse konteksti sobituda.
Tõele au andes oleme ju nagunii jõudnud "liiga heade autode" ajastusse, seesama W126, Opel Omega A, Audi B3/C3 ja paljud teised autod 1980-date lõpust on küll vanad, aga sõiduomadustelt juba nii head, et ületavad paljuski ka tänapäevaseid väikeautosid. Mina isiklikult leian kogemuse põhjal, et nende liiga heade autodega jääb Talverallilt lihtsalt pool elamust saamata, samas ei ole mul ega teistel korraldajatel eesmärki kedagi ürituselt kõrvale jätta.
Kui korralduse köögipoolel asjad selgeks saavad, siis saame ka konkreetsemaid punaseid jooni tõmmata. Võimalik, et uuemaid autosid hindame konkreetselt ükshaaval, võttes arvesse konkreetse sõiduki välimust ja seisukorda, meeskonna varasemaid vanatehnikategusid, piloodi vanust ja kõiki muid pähetulevaid asjaolusid.
Praegu käimasolev eelregistreerimine on avatud, igal juhul olete teretulnud oma soovi sinna kirja panema. Selle infokogumi baasil saame teha edasisi otsuseid.