Päeva kokkuvõte.
1. Veevärk sai viimased klambrid ja voolikud paika.
2. Õhutorustik sai enam vähem tehtud. Puudu on veel vent torud, mis tulevad siduikojasts. Sellega on veidi keeruline, kuna pole leidnud 45/46 sisemõõduga hästipainduvaid torusid. Originaalis on need plastikust ja olemasolevad täitsa purud. Kui keegi teab, kus kohast võib selliseid leida, andke teada. Peaasi, et sisemõõt õige ja painduv, kuna ülemine ots teeb 180 kraadi vee vältimiseks. Pilt kah:
3. Paigaldasin ka masinaga tulnud kolesumpa, et saaks õigel hetkel esmakäivituse teha.
4. Mootoriruum sai veel korrastust nipukate ja uute tarvikukastide tihendite näol. Fun Fact: Renault Masteri tagauste tihendist piisab kõikide kastide tegemiseks
5. USB pesa sai paika istutatud kuid kinnitusmutter vajab veel lisaseibi või mingid tihendit kuna jõudis keerme lõppu. Seega kaotasin orig. sig süüte pesa ja nüüd on ilus armatuuriga tasapinnas tänapäeval juba vajalik asi.
6. Alustasin tagaosaga. Paika läks vasak nö. pamper, sinna helkur, kaablid veetud ja läbiviigud paigaldatud. Parem läheb järgmiseks.
Mootoriruum sai siis selline:
Väike mure tuli ka. Nagu pildilt näha, siis on puudu veel karpa peale minev toru. Avastasin klambri kohalt paar väikest läbivat mõra. Uut pole praegu ka väljamaalt saada ning enne järgmist aastat pole mõtet lootagi juba ainuüksi tarneaegade tõttu. Seega, kas on kuidagi võimalik parandada? Enda mõte oli mingit tihendisilikooni või miskit kummile mõeldud liimi kasutada? Kui see korda saaks, võiks juba pauku teha....