Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

(26-11-2022, 23:33 PM)ounou Kirjutas:  
(26-11-2022, 18:42 PM)janek p Kirjutas:  Olek vaja sellist asja.
Süütepooli Partner 842, kood-5300392320731
Kindel, et õige kood? Hiina seebimüüjatel on märgitud teised oem koodid sellele, näiteks https://www.aliexpress.com/item/1005004286033832.html

Talupoeg mulle selle koodi saatis. Võimalik et mingid mäkaiverid juba varem kallal käinud.
Vasta

Mul oli vaja metsas paar palki kummuli lasta, kuna Husqvarna keeldus jälle käivitumast, hankisin poest asenduse.

180.- kohaliku raha eest sain 62cc, 2.9kw ja 50cm latiga Dnipro, sama  hiinakas mida teised poed müüvad 350.- raha eest kui nimeks Heckt 

Palgid nüüd lõhutud küttepuudena riidas ja võin kinnitada,et päris hea pill on, sitaks võimas ja isegi suht kerge, kaal vist 7kg lähedal,komplektsena
Vasta

mitu korda polte ja kruve pidi sisse tagasi keerama? Big Grin
Vasta

(29-11-2022, 01:16 AM)As TroSS Kirjutas:  Mul oli vaja metsas paar palki kummuli lasta, kuna Husqvarna keeldus jälle käivitumast, hankisin poest asenduse.

180.- kohaliku raha eest sain 62cc, 2.9kw ja 50cm latiga Dnipro, sama  hiinakas mida teised poed müüvad 350.- raha eest kui nimeks Heckt 

Palgid nüüd lõhutud küttepuudena riidas ja võin kinnitada,et päris hea pill on, sitaks võimas ja isegi suht kerge, kaal vist 7kg lähedal,komplektsena
Kaks tähelepanekut taolise sae kogemusest. Esiteks, jõud ei ole see, mis sama näitajatega nimega sael. Teiseks, need on lühiajaliseks kasutuseks - pikka iga ei tasu loota. Hea kui garantii ajal ära laguneb - võid raha tagasi ka veel saada.

Pähkliajude hirm
Vasta

https://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=185529037
Pange sullemulle hoiule! Talupoeg pakub parimat.......

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Oskab keegi nõu anda kus võib olla viga?
Partner 5000. Kütus ei jõua kolvini. Karburaator mitu korda osadeks käinud. Puhastatud ja puhutud nii, et vähe pole.
Topkaga töötab. Ise kütet läbi ei lase.
Kui karbuss maas on siis surub voolikust kenasti kütuse üles.
Ja selliseid saagesid kaks tükki. Mõlemil ühesugune viga.
Muide selle viimase sain vanarauast. Täis komplektne. Uus plaat ja kett ka küljes! Kui käima saks võib kasvõi metsa minna.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Nendel mudelitel probleem impulss torukesega,mis silindri ja karburaatori vaheplastiku vahel asetseb.Tuleb see plastosa silindri küljest lahti võtta ja vaadata kas kummitoruke on terve.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta

(04-12-2022, 11:43 AM)peeter11 Kirjutas:  Nendel mudelitel probleem impulss torukesega,mis silindri ja karburaatori vaheplastiku vahel asetseb.Tuleb see plastosa silindri küljest lahti võtta ja vaadata kas kummitoruke on terve.


Saag töötab nagu uus. Tänud vihjete eest. Kummist torul oli serv kõver. Läks teisipidi külge ja korras. 
Kui kellelegi huvi pakub siis  paagi rõhutasandus klapp oli ka puudu. Sinna sobis nagu originaal HPG klapp.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(04-12-2022, 18:45 PM)Daff Kirjutas:  Saag töötab nagu uus. Tänud vihjete eest. Kummist torul oli serv kõver. Läks teisipidi külge ja korras. 
Kui kellelegi huvi pakub siis  paagi rõhutasandus klapp oli ka puudu. Sinna sobis nagu originaal HPG klapp.
Pakkuge Stihl MS251-le ka lahendust. käivitub hästi, külmalt ega soojalt käivitusprobleemi pole. külmalt peab hullult gaasiga meelitama, et pöördesse saaks lasta. Vahet pole, suvi või talv. Ca minuti jagu või enam on suremise äärel gaasiga meelitades ja tuleb tiksuda lasta. Kui kord pöördesse saad, toimetab nagu peab.
Kütusefilter vahetatud, samuti õhufilter. Tegelt läks hiljuti terve hoolduskomplekt - filtrid, tähik, kett. Aga viga ikka alles.
Vasta

Mis värvi on küünla isolaator?

Sama käitumine uue küünlaga?

Kui on karburaatoriga isend, siis võiks proovida L kruvi 1/10-1/8 pööret lahti.
Vasta

karbussi batuut vbl kotti ära vajunud või siis mingi vaakumi leke
Vasta

Küsimus: Millal ta niimoodi jaurama hakkas? Kas saag seisis pikemalt?

1. Võid proovida kompenseerimiseks L kurvi pool pööret kinni ja lahti kruvida.
Kui see ei aita, siis tuleb karbussi remondikomplekt sisse taguda.
Vasta

(06-12-2022, 12:28 PM)Xtreme Kirjutas:  Küsimus: Millal ta niimoodi jaurama hakkas? Kas saag seisis pikemalt?
Sellele konkreetset vastust pole. Vaikselt hakkas. Algul tegi käivitusjärgselt gaasi andes mõned korrad böö-böö-böö, peale mida läks pöördesse ja sai toimetada. Viimane kord Novembris kasutasin, siis oli see meelitamise välp juba häirivalt pikk, või mina kärsitu.
Mõned kuud seisab saag tihti, bens on Alexela 98 + Stihli oma seguõli.
Suvel sai sisse uus hoolduskomplekt, küünal, kõik filtrid. See midagi ei muutnud.
Eks ma katsetan ära mitmes vastuses soovitatud L-kruvi lahtipööramise. Hetkel pole sae jaoks aega olnud.
Vasta

(09-12-2022, 23:30 PM)ak75 Kirjutas:  ...
Mõned kuud seisab saag tihti, bens on Alexela 98 + Stihli oma seguõli.
...

Paagi ikka lased tühjaks töötada enne seismajätmist? Ja enne käivitamist värske kütus sisse?

Saku/Kernu kandis võin annetada loomkatse huvides paagitäie AspenitSmile
Vasta

Pakuks, et kusagil on ikkagi õhuleke mis mis külma mootoriga on piisav mootori töö häirimiseks.
Vahel on aidanud ka suht barbaarne lähenemine. Ajad sae käima ja siis keerad düüse lahti seni kuni veel suudab käia. Peseb selle vaigupiisa välja mis kanalis mängib. Regullid uuesti kõrva järgi paika ja korras.

Just mürasin oma  P5000 käimaajamisega. Vahel töötas külmalt vahel samad sümptomid. Külmalt nälg mingi minut aega.  Ei tahtnud hästi käima jääda. 
Silma järgi ei saanud midagi aru. 
Igaks juhuks pistsin uue lõdviku mis ühendab karburaatorit ja silindrit ning uus läks ka impulstoru tihend.(P5000 on neid kahte mõõtu!!) .
Nüüd paugu pill. Tänase - 10 kraadiga 5-6 tõmmet ja käis ilma probleemideta.

Kärsitusest sai korraga mõlemad detailid uued pandud. Oleks võinud statistika mõttes ühekaupa vahetada. Saanuks ehk  selgema pildi kummas kummilutis viga peitus.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ilmselt jah karburaatoris mõni ummistus, tuleks osandada ja puhastada.
Vasta

(10-12-2022, 15:01 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-12-2022, 23:30 PM)ak75 Kirjutas:  ...
Mõned kuud seisab saag tihti, bens on Alexela 98 + Stihli oma seguõli.
...

Paagi ikka lased tühjaks töötada enne seismajätmist? Ja enne käivitamist värske kütus sisse?

Saku/Kernu kandis võin annetada loomkatse huvides paagitäie AspenitSmile
Soovitaks ka aspenit vms. Aga... enne pead sodi välja saama. Karburaatori kruvisid peab ka keerama, seaded on oluliselt teised.


Vasta

Stihl MS 211. Hommikul käivitab sae ja natuke soojendab. Hakkab lõikama ja tühikäigupöördeid gaasi maha lastes ei hoia, sureb välja. 
Käima ka muidu ei saa, kui hoiab gaasihooba peal. Niimoodi jandib 5 minutit kuskil, ei olegi lasknud päris tühikäigupööretele.
Hiljem käitub terve päeva viisakalt, olgugi, et saag seisab vahel ka paar tundi ehk jahtub maha.
Mida võiks kahtlustada?
Vasta

karbussi batuut vast lössi vajunud
Vasta

(27-12-2022, 20:30 PM)meli666 Kirjutas:  Stihl MS 211. Hommikul käivitab sae ja natuke soojendab. Hakkab lõikama ja tühikäigupöördeid gaasi maha lastes ei hoia, sureb välja. 
Käima ka muidu ei saa, kui hoiab gaasihooba peal. Niimoodi jandib 5 minutit kuskil, ei olegi lasknud päris tühikäigupööretele.
Hiljem käitub terve päeva viisakalt, olgugi, et saag seisab vahel ka paar tundi ehk jahtub maha.
Mida võiks kahtlustada?
Mis kraadidega see jama toimub?On olnud teatavatel mudelitel probleeme,et tõmbab karburaatori lõõri härmatise peale ja jamama hakkab just tühikaigul.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne