Treipink kodukasutusse

Kuidas vältida rooste tekkimist treipingi pindadele? Treipink seisab merekonteineris ja seal on palju kondentsi. Ja kas kellegil on kogemust hiina morse koonustega? Küünega üle tõmmates tunnen õrnalt ebaühtlust pinnal, kas see on normaalne? Kas keegi teab, kust saada selliseid kiile padruni eemaldamiseks koonuse küljest.
https://cdn.mscdirect.com/global/images/...290-23.jpg
Vasta

(28-12-2022, 14:12 PM)WAG Kirjutas:  Kuidas vältida rooste tekkimist treipingi pindadele? Treipink seisab merekonteineris ja seal on palju kondentsi. Ja kas kellegil on kogemust hiina morse koonustega? Küünega üle tõmmates tunnen õrnalt ebaühtlust pinnal, kas see on normaalne? Kas keegi teab, kust saada selliseid kiile padruni eemaldamiseks koonuse küljest.
https://cdn.mscdirect.com/global/images/...290-23.jpg
Pinki tuleks hoida ikkagi +kraadides.Näitteks kui pink "läbikülmub" ja väljas sulaks läheb on pink kodensist märg.Konteiner tuleks ära soojustada,siis ei oleks äkilisi temperatuuri kõikumisi.
Vasta

(13-12-2022, 21:18 PM)huvi5 Kirjutas:  Treialid on sellised omaette tegelased, kohati ise õppinud ja parasjagu uhked oma raske vaevaga õpitud oskuste üle. Nad naljalt ikka ei avalda oma saladusi. Umbes nagu seenekohtadega. Vähemalt mulje on selline jäänud. Ise prooviks kõvema materjaliga T15K10, aga ma pole ka mingi treial. Olulisem on võibolla isegi joonkiirus, mis peab klappima, muidu kipub tera liigselt kuumenema.
Proovisin T15K6, aga sama asi. Lükkab kelku eemale kui kõvema pinnaga võlli juppi hakata treima.
Vasta

(14-01-2023, 17:06 PM)oliveer Kirjutas:  
(13-12-2022, 21:18 PM)huvi5 Kirjutas:  Treialid on sellised omaette tegelased, kohati ise õppinud ja parasjagu uhked oma raske vaevaga õpitud oskuste üle. Nad naljalt ikka ei avalda oma saladusi. Umbes nagu seenekohtadega. Vähemalt mulje on selline jäänud. Ise prooviks kõvema materjaliga T15K10, aga ma pole ka mingi treial. Olulisem on võibolla isegi joonkiirus, mis peab klappima, muidu kipub tera liigselt kuumenema.
Proovisin T15K6, aga sama asi. Lükkab kelku eemale kui kõvema pinnaga võlli juppi hakata treima.
Sel juhul peaks pingi lõtkudega tegelema või hoopis remontima.
Vasta

Kuidas teritus on?kui valesti teritatud siis ka ei lõika sittagi ja teeb tsirkust...Olen ise ka kunagi hädas olnud jaenda arvates teritasin ja terav,tegelikult sittagi...
Vasta

Treiterade teritamine

                                                           

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(14-01-2023, 18:23 PM)muska71 Kirjutas:  Kuidas teritus on?kui valesti teritatud siis ka ei lõika sittagi ja teeb tsirkust...Olen ise ka kunagi hädas olnud jaenda arvates teritasin ja terav,tegelikult sittagi...
Kasutan vahetatavate teradega tööriistu

Aga jah, pink on ilmselt tööd kõvasti näinud vaadates hammaslatti mida pidi jookseb kelk pikkisuunaliselt
Vasta

Üts priskem treipink oksjonil

Huutokauppa treipingi oksjon

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(22-01-2023, 18:31 PM)mlsluik Kirjutas:  Üts priskem treipink oksjonil

Huutokauppa treipingi oksjon

no sa ikka paned..... Cool

mõnel jääb pool uksest välja  Big Grin Big Grin Big Grin

see veits sobivam Toungue

https://huutokaupat.com/3945573/sorvi-lu...0g-vm-1999
Vasta

Samuti jääb silma soov oma eset müüa, mis väljendub suures hulgas kvaliteetsetes piltides.
Vasta

Soomlased ei oskagi teha pilte müügikuulutusele millest midagi aru oleks saada.
Olen olnud paariga kirjavahetuses kui tahtsin traktorit osta ja palusin lisapilte teha.
Hoolimata palvest teha pilte kõrgsurvepumbast, kabiinialusest ja jalamati alt sain pildi kõrgsurvepumba suretusklapist, mustast galaktilisest august ja mati alt aga see matt tõsteti üles istme alt kust ta on kruvidega kinni ja mis tõmmati jõuga läbi mati.
Puurpingiga läks samuti-pildile saadi küll andmasilt aga seda tolmust puhtaks pühkida et ta loetav oleks ei suudetud.
Spindlist ka sellist pilti ei saanud et oleks aru saanud mis koonus seal on kuigi pildil oli nihik, spindel ja skaala aga igaühte oli vajalik koht puudu.

Lingil olev treipink aga väga isu ei tekita.
Esiteks ei leia netist ta kohta midagi, mis vihjab ta tundmatule päritolule ja kui sinna peaks mingit varuosa vaja olema siis saab huvitav olema.
Mitte et neid teha ei saaks kui keegi on juba enne sellega hakkama saanud kuid siiski mõnda asja on peavalu järgi teha.
Näiteks neljaastmelist automaatse mootoripiduriga reverslülitit mis koosneb 10 kihist ja mahub vaid see õige toode ära.
Vasta

Üks õige hobipink kaalub 5,4t ja 5m pikkust. Big Grin. Pingi hooldus ja remont hakkab vaikselt lõpupoole saama. Treipink oli enne hooneta olemas , et sai vana sara möödumud suvi laiali lõõdud, pingi alla betoon ära valatud, pink paika ja siis alles tuli ülejäänud põrand, müürid, katus jne. Tulevastele põlvedele tegin asja vähe lihtsamaks, et kui ei meeldi tõmmaku suurest uksest välja...
   
   
   
Vasta

See peletis betoon põrandal liigub ludinal,aga mulla pinnal läheb lõbusaks...ja voolu võtab jubedalt...Aga muidu ilmselgelt saab pea kõik tööd  tehtud sellega kui vaid oskad.
Vasta

Tundub,et treipingis olev õli ringluspump kulunud,õli peale läheb,aga välja ei tule midagi...Iseenesest väikeste hammakatega hammasratas pump ja remontida vist ei ole midagi?On uusi hammakaid kuskilt saada?Või saab need lasta teha?1a616 on mark.
Vasta

Suure tõenäosusega on asi remonditav.
Kas hammasrattad on järgmiste parameetritega
m- 1,5
z- 13
D- 22,3
d- 10 liistusoonega rattal/ 12 õliavaga rattal
h- 10
W- 6,91

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Hammakad ühe suurused.Siin multikas sama pink ja lahkab pumpa alates 8 min läheb asjaks ja kakub kogu pumba välja  https://www.youtube.com/watch?v=EY8P-qPPvV0  ,täna tudeerisin asja ja mingid tiftid nagu pumba korpuses ja nagu võiks välja käia kasti korpusest,aga mis nipi või valemiga see välja õngitsetakse on mulle arusaamatu...üritasin kangutada midagi kahjustamata,aga tulemust pole.Tudeerimise lõpuks hakkas taas õli pumpa voolama ja mingi õliringlus külma õliga toimub.Veetav hammakas kena loksuga pesas.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

Pildil olev on veetav ratas ja tema ei peaks olema võlli küljes. Tal peab olema sees pronksist või antifriktsioonmalmist puks mis libiseb võllil.
Hammasratta paksus on ka tugevasti alamõõduline kui tehase joonisest lähtuda.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Isegi jäin vaatama, et sellist õlipumpa pole veel näinud kus hammasrattal ainult ühelpool telg on.
Kas tal just miski puks sees on, kes teab aga see telg oleks loogiline, et on korpuses istuga.
Muidu kulunud pumbakorpust saab kompenseerida suht edukalt selle hammasratta keskava suurendamisega et hambad korpuseni ulatuvad ja leke väheneb oluliselt.
Vasta

Eeee... kuidas hammasratta siseava suurendamine avitab hammasratta hambad korpusele lähemale?

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(10-04-2023, 08:23 AM)M.R. Kirjutas:  Eeee... kuidas hammasratta siseava suurendamine avitab hammasratta hambad korpusele lähemale?
Näiteks kui pump hakkab õli kokku suruma tekib jõud mis tahab veetavat hammasratast lükata seina ligi ja muidugi mõjub ühelt poolt hammasrattale ka õli surve.
Tekib ka hambumisel hammaste vahel jõud, mis tahab hammasrattaid laiali suruda.
Väga teaduslikult ei oska seletada, kuid ajal kui varuosi saada polnud tehti hüdropumpadega seda trikki et aeti puksidel avad reguleeritava hõõritsaga pisut suuremaks ning asi paranes oluliselt.
Pumba tihendamiseks pole rohkem vaja kui kahe hamba pikkuselt on ta korpuse ligi ja see punkt moodustub kulumisjälgi vaadates kui vedav hammasratas on all, veetav üleval ja õli väljub paremalt, siis umbes kella 10 suunas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne