Õhku annab kompressor CO 7
#81

Minul oli klapp pandud üles silindri lähedale, kus ta kindlasti rohkem kuuma saab. Mingit materjali vahet pole, täpselt see sama klapp ja sama voolik. Rõhk ka üsna suureks keeratud. See info, mida ma jagan, polegi tegelikult kellegagi vaidlemiseks, vaid selleks, et äkki aitab seda vooliku välja ronimise juhtumist mõnel teisel vältida Smile
Vasta
#82

Peamine küsimus mis mul tekkis on tagasivooluklapi töökindlus kõrge temperatuuri juures.
Tavaline kompressori kolmik on tagasivoolu tõkestav klapp pluss väljavõte nailonvoolikule mille teine ots ühendatakse
rõhurelee vastava otsaga. Sobiv rõhurelee vedeleb aastaid riiulil, aga toda kolmikut pole raatsinud osta: kallivõitu ning
olen samuti kuulnud, et CO-7 lekib ise piisavalt.

Lekke peale mängides peaks tagasivooluklapp asuma üsna kompressori pea lähedal, et survestatud õhu hulk mis läbi
(kompressori) klappide lekib oleks väike e. rõhulang ajaühikus kiire. Mida paremini kompressori peas klapid peavad,
seda väheb sealtkaudu lekib ning kui tagasivoolu klapp panna näiteks käru kahe toru(paagi) vahele võib leke ebapiisavaks
osutuda. Kui tagasivooluklapp panna kompressori pea lähedale, siis peab see kindlasti 120+ kraadi kannatama. Ma ei usu,
et tavaline veevärgi oma seal vastu peaks?
Vasta
#83

Minul on pandud lisa klapp selline https://www.antehnika.ee/toode/973/ohukl...orile-1x34  Klapp astseb ülal kus ta asendab väljuva toru 90 kraadis painet. Alul katsetasin ka lülitisse minevat tühjendus toru, aga see läks piisavalt pehmeks ja ma ei julgenud jätta sinna. Kaalusin võimalust vasktoru panna, aga kuna pea lekib siis ei pidanud vajalikuks. Õhu kolusse tegin ava ja keevitasin vist 40mm torujupi nii, et jahutusõhk on suunatud ka klapile. 5 aasta käib ja toimib.
Vasta
#84

Põhja-Tallinna horoskoobi koostajad ja kassi okse pealt ennustajad kuulutasid 2023. Aasta CO7 kompressori aastaks. Aasta pidavat tulema remondirohke eriti, kui kompressoris õli ei vahetata.
30 minutit enne aastavahetust sai siis CO7 niikaugele nagu pildil näha. Veel veerand tundi kulus arusaamisele, et survet ei teki, kuna kondentsi kraan paagi all oli lahti.
Santas little helper ehk see väike jublakas seal co7 kõrval oli võimeline 500 liitrisesse paaki lööma 8 baari VAID tunni ja neljakümne minutiga.
Ennetamaks küsimusi, miks just selline, ütlen kohe ära, et sai koostatud suuremas osas riiulis olevatest asjadest.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#85

Küsin teadjamate, kogenumate käest. Kuna silindrid olid kole õlised, võtsin end lõpuks kokku pärast kolme (või rohkemat, kes neid ikka loeb) aastat ja hakkasin oma CO7 kolvirõngaid vahetama. Jõudsin nüüd kolvirõngaste piludeni. Kiire guugeldamine viis mind sinna - https://www.drive2.ru/c/486029220527473356/

Mina vene keelt ei oska, guugel translate oskab. Nagu ma aru saan, siis peaks rõngaste pilu olema 0.2-0.4 mm? Kas see on õige või ütleb keegi, et peab midagi muud olema?

Küsin, sest vana rõngast mõõtes on pilu suuruseks 0.6-0.7 kanti. Ehmatas ära, et kas ma saan asjast valesti aru (ja internetis valetatakse!!!) või on keegi enne mind neid rõngaid joogise peaga vahetanud ja pannud kogemata 2x suuremaks? See seletaks muidugi ka õlised silindrid.

Tegin veel ka sellise avastuse, et Dnepri õlirõngas sobib, kuid kompressiooni rõngas on liiga kitsas, väidetavalt peaks K750 omad sobima?

-edit-
Otsisin veel, K750 ja Dnepri kolvirõngad peaks vist samad asjad olema, häda on lihtsalt selles, et minu komplektis on kompressioonirõngas mingil põhjusel 3 mm asemel 2,5 mm. Õlirõngas on korrektne. Ju siis on esmaspäeval toodetud.

Tegelikult ongi Dnepri rõngas 2,5 ja K750 oma on 3 mm. Ehk kes hakkab endal vahetama, siis ostke-tellige ikka ainult K750 omad.
Vasta
#86

Rõngas kulub, vahe läheb suuremaks.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#87

Pole jah seal mingit joogist pead selle pärast. Kulumisel paisumisvahe peabki suurenema.
Vasta
#88

Arutelu jätkuks.

Mõõtsin huvi pärast ära 0-8 bari paagi täis löömise aja, sain minut kakskümmend ehk siis 80 sekundit.

Lõin kalkulaatorisse ( https://www.spikevm.com/calculators/air-...metric.php ) sisse numbrid 80 sekundit, 0-8 bari ja mahuks 115 liitrit. Ma olen aru saanud, et CO enda paagid on 20 liitrit (ei ole kunagi mõõtnud ja ei viitsi hetkel garaasi minna ka)? Lisaks veel 95-liitrine täiendav mahuti. Selle peale annab kalkulaator tootlikkuseks 680 liitrit minutis. Ametlikult on vist CO puhul jutt alati 500 l/min?

On keegi endal ka mõõtnud aega, et tootlikkust teada saada?

-edit-
Vaatasin oma eelmise posti lingilt üle, seal on mahuks märgitud 22 liitrit ja 6 bari 500 l/min. Seega annab kalkulaator 117 liitri peale 692 l/min.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne