MF 70 motoplokile muu süüde või muu mootor

Ilma aeglustava ratareduktorita ei jaksa ka originaalmootor midagi puhuda, vaid ummistub. Või hööveldad 4 cm kaupa...

Puhurit pole uue pajaga proovinud, kuna puhuri reduktor andis otsad ja seni pole leidnud motti puhurit ringi keerata.
Vasta

(05-03-2019, 16:26 PM)v6sa Kirjutas:  Ilma aeglustava ratareduktorita ei jaksa ka originaalmootor midagi puhuda, vaid ummistub. Või hööveldad 4 cm kaupa...

Puhurit pole uue pajaga proovinud, kuna puhuri reduktor andis otsad ja seni pole leidnud motti puhurit ringi keerata.

Milline see reduktor veel olema peab ja kust seda hankida? See aparaat minujaoks võõras teema...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Rattareduktorid on KB kaup - vahel liigub.

Lumepuhuri reduktor on võlli enda küljes. Enamusel müüdavatel on puruks. Muudab võlli kõrgust ja keerab pöörlemise teistpidi. MIlleks seda vaja, ei suuda välja mõelda. Samas töötab puhur ise ka ilma, kuid tuleb ringi pöörata teo ajam ja keevitada väljavisketoru teisele heitetiiviku poolele. Keegi kunagi jagas seda ümberehituse kogemust.

Mul on kaks puruks reduktoriga lumepuhurit, ühe võiks realiseerida... Rolleyes
Vasta

(06-03-2019, 16:16 PM)v6sa Kirjutas:  Rattareduktorid on KB kaup - vahel liigub.

Lumepuhuri reduktor on võlli enda küljes. Enamusel müüdavatel on puruks. Muudab võlli kõrgust ja keerab pöörlemise teistpidi. MIlleks seda vaja, ei suuda välja mõelda. Samas töötab puhur ise ka ilma, kuid tuleb ringi pöörata teo ajam ja keevitada väljavisketoru teisele heitetiiviku poolele. Keegi kunagi jagas seda ümberehituse kogemust.

Mul on kaks puruks reduktoriga lumepuhurit, ühe võiks realiseerida... Rolleyes
Mul puhur on olemas, täiesti tuttuus :Smileattareduktorit oleks nüüd vaja, selgub....

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Rattareduktor on kasulik, et paksu või rasket lund puhuda. Kerget vastsadanud lund puhub ka esimese käiguga, kuni 5 cm sulalund seedis ka ära (aga tahtis põhjagaasi saada).

Liiga ahneks minnes lööb väljaviske umbe ja tapab õhvakese ää.

Ehk pane esimeses lähenduses ilma. Ketid võiks ühel rattal peal olla. Kui on mõlemal, ei pruugi kehvem mees pöörata jaksata. Kui kummalgi pole, siis kipub pidamaisest kole palju puudu jääma. Samas ühe ketiga tahab jälle  kangesti pöörata... Füüsika, kastead.
Vasta

Siis peaks ikka ära ostma selle 5,5 hp mootori ja proovima. :Smile.  Äkki saab hea lumelabida...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Ehk kellegil üle originaal mootorile starter ja tahaks seda minule müüa?  Rolleyes
Vasta

(16-05-2019, 00:56 AM)kaido1710 Kirjutas:  Ehk kellegil üle originaal mootorile starter ja tahaks seda minule müüa?  Rolleyes

Minul on originaalmootor üleliia, starteril on vedru puruks, kui miskine muu jupp peale vedru huvi pakub starterilt, siis ehk leiaks. Põhimõtteliselt terve mootor üleliia.
Kas keegi oskas seletada, kuidas käib MFil siduri eemaldamine, et saaks simmerit vahetada?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=At_4yrAgyYQ 
See on kokkupanekust, ehk on abi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(07-03-2019, 14:53 PM)saarrand Kirjutas:  Siis peaks ikka ära ostma selle 5,5 hp mootori ja proovima. :Smile.  Äkki saab hea lumelabida...

Mul tutikas 6.5HP pakkuda.
Ei pane mõtteid liikuma? Big Grin
Vasta

(17-05-2019, 10:47 AM)saarrand Kirjutas:  Kas keegi oskas seletada, kuidas käib MFil siduri eemaldamine, et saaks simmerit vahetada?

Siduriketaste pakk on sidurirummu peal stopperrõngaga kinni. Rumm ise on pinguga käigukastivõlli otsas, eraldamiseks tahab üldiselt hüdropressi saada.
Väntvõlli ots, millel istub sidurikorv, on 2-taktilisel silindriline ja 4-taktilisel koonus.
Vasta

(18-05-2019, 07:11 AM)pannkook Kirjutas:  
(07-03-2019, 14:53 PM)saarrand Kirjutas:  Siis peaks ikka ära ostma selle 5,5 hp mootori ja proovima. :Smile.  Äkki saab hea lumelabida...

Mul tutikas 6.5HP pakkuda.
Ei pane mõtteid liikuma? Big Grin
Kus sa enne olid?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Tere

Mul Jikovi karburaatoriga motoplokk koju veetud. Käivitub esimesest tõmbest aga peale 2 minutit sureb välja. Mõnel päeval käivitub uuesti järgmiseks minutiks- teisel päeval ei käivitu üldse. Milles asi? kondekas läbi? needus peal?
Vasta

Kas säde on, kui käima ei lähe?

Et seal poleks ikaldunud vändasimmerid...
Vasta

(18-06-2019, 20:29 PM)v6sa Kirjutas:  Kas säde on, kui käima ei lähe?

Et seal poleks ikaldunud vändasimmerid...

Säde olemas. Nüüd hakkas muruniiduk (B&S) ka sama tegema- kokusattumus või kütus?
Vasta

Panin enda MF-ile, mis julgelt 20 aastat seisnud elukaaslase vanaisa juures nii õues kui garaazis peale 6,5HP mootori ja olen ülimalt rahul. Mul pole küll otseselt mootoriga aiakäru järele vajadust, aga aeg ajalt päris hea prahti hoovist vedada, ei pea raskema tehnikaga murule trügima. Eile vedasin 3 koormat saepuru kuuri eest ära ja täitsa asjalik pill. Jõudu niiet tapab. Pigem oleks esiosale raskust juurde vaja, järsemast mäest üles minnes võtab rattad ringi - haardumist jääb väheks.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
Photo 

Sai siis ka mootor välja vahetatud 6.5hj hiinlase vastu. Kasutades sellist komplekti https://www.motorylifan.cz/Priruba-k-MF-70-d150.htm Tehti ka eritellimusena 19mm väntvõlli jaoks üleminek (standard on 20mm väntvõlli jaoks), koos transpordiga kokku ca 250.-, sealpool suheldakse täitsa viisakas inglise keeles. Tellisin osad ja transpordi "maale" põhikasutajast 80-aastase esivanema juurde, kes kokku pani ja nüüd näeb selles aparaadis parajat abilist talus käsikäru ja "päris" traktori vahelise tühimiku täitmisel. Enne oli üks lõputu kaklus mootori kapriisidega. Ise ka "maale" jõuan, siis teen pilti ka ja näitan tulemust.

Aga hädasti oleks vaja välja vahetada ka illustratsioonil kujutatud detail. Kataloogikood on 0-5051-201. Ei leia seda interneti abil kuskilt mujalt kui Tšehhi või Slovakkia veebikaubandusest, teab keegi, kas saab ka kodumaalt/lähemalt?
[Pilt: size3-161227206098-175.jpg]
Vasta

Ärataks vana teema ellu.

Kuna enda hoovinarr otsustas tähtajatu töölepingu ühepoolselt ja etteteatamiseta lõpetada(järjekordse karteri hermeetilisuse kaotuse tõttu) siis on arutusel peale eelmist lepingu rikkumist lubatud karistuse(originaalmootori asemele uus "hiinakas")  täideviimine.
Patsiendi lahkamine veel läbi viimata.

 Kuna õige mitmel foorumlasel selline temp juba ära tehtud siis enne kui mootori otsingutesse sukeldun siis uuriks pisut teemat.

 6,5 HJ võiks motoriseeritud aiakärule piisav olla?

 Kas kodanikud on vajalikud tuuningjupid ise valmistanud või piiri tagant tellinud?
Või on mõni kodanik võimeline kokkuleppel ka sobivad detailid ise valmistama? 

 Kuivõrd valutu on nende läti meistrite kätetöö kasutamine? Piltide järgi tundub et endiselt tuleb nende komplekti kasutades puurida poltide jaoks avad läbi siduri vedava osa? See karastatud materjal seal ilmselgelt manipulatsioonidele vastupanuta alluda ei taha.
 
 Kas mootori kinnitamine ainult nelja poldiga väntvõlli otsa poolsest küljest on piisav või peaks mootori alumistele kinnitustele ka ühendused tegema? Lattniidukiga väristab päris korralikult ja neljataktiline ka raskem kui originaal.
Vasta

(29-12-2022, 11:29 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  ... 6,5 HJ võiks motoriseeritud aiakärule piisav olla?

Defineeri "piisav". Flindist oststud hiinakas igatahes lööb käru vedades I käigul igast asendist ratta ringi ka siis, kui oma tsentneriga käigukastile lisaraskuseks ronida. II käigul on võimalik ära tappa.


(29-12-2022, 11:29 AM)CORRADOg60 Kirjutas:   Kas kodanikud on vajalikud tuuningjupid ise valmistanud või piiri tagant tellinud?

Minule tegi sobituse naaberküla sepp, kes arvas neid ka teistele huvlistele valmistada võivat. Kolm (või äkki juba neli?) aastat tagasi küsis 450 € ja selle eest sai sinnaviidud tükkidest koostatud ja töövalmis pisilase tagasi.
 
(29-12-2022, 11:29 AM)CORRADOg60 Kirjutas:   Kas mootori kinnitamine ainult nelja poldiga väntvõlli otsa poolsest küljest on piisav või peaks mootori alumistele kinnitustele ka ühendused tegema?
... neljataktiline ka raskem kui originaal.

Flindi müüdu oli samas kaalus. Mõnetunnine niitmine pole veel lahti loksutanud mainitud nelja kinnituspolti. Töö juures on kasutusel ka üle kümne aasta tagasi õigele Honda mootorile ümber tehtud isend just niitmiseks ja see on kenasti kinni püsinud nelja poldi otsas ilma mingi lisatoeta. Honda käib veidid kultuursemalt ja vibreerib vähem. Kütusekulus vahet ei näe - kõik võtab ära.

Seda tuleb arvestada, et neljataktiline mootor on sedapalju suurema karteriga, et käru haakepolt tuleb sisse panna alt üles.
Vasta

Kas keegi ka MTZ 05 jaoks seda vahetükki teeb?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne