Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Kasti libisemisvastase kattena midagi sellist pole kaalunud:
https://www.xn--autovrvid-z2a.ee/index.p...ing=raptor
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Tänud soovituste eest kõigile. Küsiks aga kui hästi need spreid kestavad? Ilmselt peaks enne pealekandmist vineeri karestama...
Kareda küljega vineer oli plaanis aga poest tervet tahvlit ei raatsinud osta ja outletis vajalikus mõõdus polnud ja seepärast läkski käiku kodusolev. Taaskasutus ruulib eksju.
Muus osas tuleb tagasilööke. Saksa pakki pole ilmselt enne märtsikuud loota. Ettevõte, kes müüjale väljalaske pükse valmistab, pole siiani tarnet teinud. Seega ei saa valmistada ka ülejäänud torustikku, seega ei saa parempoolset veermikku kokku panna, ei saa rattaid alla ja ei saa esimest proovisõitu teha.
Positiivse poole pealt sain aga vajalikud rehvid kätte. Mitte küll selliseid nagu oleks soovinud aga see eest maanteekõlbulikud ja ohutud kasutamiseks. Veljed ja rehvid läksid täna tehnikule ja oleks isegi kätte saanud, kui poleks ilmnenud asjaolu, et vaja suurema kraega ventiile, seega enne esmasp. pole lootust kätte saada. Ja nüüd kolma korda üle õla, et rehvid ilusti peavad.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Vahepealne update. Istmekatetega läheb nagu kartsin - tuleb ikka belglastele raha jätta kuna kodumaal tegemine läheks peab 2x kallimalt.
Sai ostetud ka antenn lällarile (õnnestus saada üks vanem President lällar). Seega saab puurida kinnitusavad ära ja jälle midagi paigas.
Tundub, et viimaste jubinatega ongi peavalu. Kojameeste mootori üks klemmidest on purunenud ja üldse ei mäleta, kas oli juba enne või olen ise ära lõhkunud seega ei teagi, kas see üldse töötab.
Nagu projektiauto puhul ikka.....
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Reedene õhtu möödus ilusti garaažis.
Negatiivsed uudised enne. Nimelt väljavahetatud salongiradika kraan taas lekib ja samast paganama kohast, kus eelminegi ehk siis kraani hoova kinnituskruvi alt. Peab natuke targematega nõu pidama, kuidas seda korda saab.
Positiivsema poole pealt. Pidurivedelik sai sisse ning sellega avastatud vasaku esimese ratat silindrite leke purunenud tihendite näol. Hea, et doonorist võetud jubinad ette valmistasin seega polnud muud kui õige kast ja vahetatud nad said. Loomulikult õhutasin pidurid ja kõik tomib ja peab nagu kännu taga, vähemalt käsitsi proovides. Summutirisu sai kinnitatud, rattad alla ja saab vähemalt garaaži vahekoristamiseks vabaks, liiga palju läbu juba.
Tänu kaasfoorumlasele sain hunniku pudinaid masinale. Eriti valmistasid rõõmu parempoolne alumine mootorikaitseplekk, tutikas genekas, vasak eesmise tule võru (enda oma oli kannatada saanud), hunnik orig. nn NATO rooliotsi, uus alumine liigend ja radika ette käiv väline teisaldatav kaitseplekk. Lisaks veel mõningad asjad, mis tuleb panna nö reisikohvrisse. Miks reisikohvrisse? Sakslased on teinnud palju pikemaid sõite Iltistega ning saadud kogemused on nö raamatusse talletatud. Sinna kuulub nt süütepool, jagaja, küünlad, võimalusel korras "aju" ja veel nipet näpet.
Kui nüüd lumesadu homseks taandub, siis peaks omal jõul väikse liigutuse ka tegema.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Meil siin hommikuti täielik loterii. Magama minnes maa must, hommikuks valge, töölt tulles sajab vihma, õhtul kodus toimetades tuiskab jne jne.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
2 nädalat vaikust olnud. Selleks on 2 põhjust: ilmad kehvad, tervis ikka jukerdas, uusi juppe pole ja niipea ei tule ka. Saksa poele saadetavad kirjad muutuvad minu poolt järjest kurjemaks.
Täna võtsin end siiski kokku. Ilm oli üle pika aja fantast, 8 kraadi sooja, kerge tuuleke ja mida see kõik tähendab? Pill tuli õue ajada, et saaks teha kevadkoristust. Kui suur sodi sai ikka ehituse käigus kohe kotti/kasti topitud, siis 110 nipukaotsa ikka vedelesid maas, kaablirüüsi jäänused, absorbent jne jne. Ka riiulid said uuesti korda kuna juppe on pandud masinale külge omajagu. Riiulisse tagasi läksid varud ja müügiks puhatatud/värvitud7korrastatud kraam. Ilus vaadata kohe.
Masin sai ka mõningast tähelepanu. Pidin ikka natuke karpat näppima, et ära ei sureks gaasi maha lastes. Polnudki palju vaja: tühja pool pööret ja segu 1 pööre ja jäi käima igal kiirusel ja seisul. Ka kojamehed said külge, on küll 1cm võrra lühemad originaalidest aga see eest uued. Üleüldse on need originaalid ühed rõvedad asjad... Kuna masin sai nö normaalselt käima, lasin tal temperatuurini tiksuda, sest ventikad koos termostaatitega olid veel testimata - täitsa toimivad, küljest ei lennanud.
Probleem on tekkinud piduritega. Ilmselt peab veel korra õhutama ja reguleerima, sest ka käsipidur ei tahtnud kännuga koos mängida.
Sõites põllul, tahtsin naabrimeest hirmuatda aga kurja, pasun ei tööta. Relee on uus, plõgiseb aga kas on nüüd pasun kutu... ei meenu, kas ma üldse testisin seda.
Pilte seekord kahjuks pole, kuna nutipluti otsustas, et temal on aku 80% pealt tühi ja vsjo.
Ikka liigume võiduka lõpuni!
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ununes veel üks testsõiduga ilmnenud asi mainida. Nimelt tagurpidi käik. Seisvalt ehk mootor ei tööta, lülitub ilusti. Panen masina käima, hakkan reversi sisse panema, kohtab vastupanu ja raginat. Kerget survet avaldades läheb sisse, soojalt kohati kaob see jama ära, siis jälle tuleb. Ülejäänud käigud lülituvad ilusti, kastis uus õli. Raske on küll netis diagnoosida aga ehk mõningad suunised?
Postitused: 1,407
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Sidrun ei lahuta korralikult.