Uunikute XX Talveralli 25.-26.02.2023 järelkaja ja pildid ja videod
#41

(04-03-2023, 23:31 PM)joonas_ Kirjutas:  Üritus tore nagu ikka ja teed olid väga head. Meeskond 944 tänab. Hommikul oli auto täitsa ühes tükis ja jää tuli oluliselt paremini maha kui muda  Wink 

Üks küsimus ristsõna kohta. Kas KP25 peaks olema KÄRINÄ ?

Jah, Priidul lipsas viga sisse.
Etalon, mille järgi kontrolliti oli korrektne, KÄRINÄ.
Vasta
#42

Ekipaaz 86 tänab ka korraldajaid ja kaasvõistlejaid. Äge ralli seekord. Kahjuks lõpuüritusele ei jäänud. Jääme järgmist ootama.
Vasta
#43

Saarlased Saabidega tänavad korraldajaid, oli äge nagu alati. Nüüd tulemusi vaadates, tekkis küsimus, et mis seal AKP1 oli? Kõik saanud trahvi, enamus 50 lausa. Keegi oskab täpsemalt kommenteerida? ?
Vasta
#44

Täname Marttit kommentaaride eest Big Grin

Proovime järgmine kord paremini. Tiitel tuleb ju koju tagasi saada, kuigi konkurendid ka arenevad ja muutuvad paremaks. Toungue

Äkki saaks ka lisakatsete ajatabelid võrdluseks teiste kihutajatega ja kus see Gert kihutamist mõõtis Cool

Tänud ette.
Vasta
#45

Kui võimalik, siis oleks tore näha ka kõikide lisakatsete paremusjärjestust.
Punktitabelist ei saa mina midagi aru, kuid meie tehtud vigade tõttu ei ole sellel tähtsust. Tabelis vist kõikide paremusjärjestus ülevalt alla.
Vasta
#46

(05-03-2023, 09:15 AM)Maku Kirjutas:  Saarlased Saabidega tänavad korraldajaid, oli äge nagu alati. Nüüd tulemusi vaadates, tekkis küsimus, et mis seal AKP1 oli? Kõik saanud trahvi, enamus 50 lausa. Keegi oskab täpsemalt kommenteerida? ?

No ja nagu ikka, lõpptulemused pole ikka lõplikud Big Grin
See esimene 15min neutraalaega jäi ülekirjutamise käigus kahe silma vahele. Varsti tegelen ja uuendan.

Siis proovin ühtlasi ka lisakatsete paremusjärjestuse välja panna.

Jaanusele infoks, et Gerdi kiirusemõõtmine toimus Listakul, Päikesekella ja Kalade vahepeal.
Plaanitud oli ka teine mõõtmine, kuid tihedamaks muutuv lumesadu ei lubanud seda läbi viia.
Vasta
#47

No nii, värskendatud tulemused.
AKP1 segadus sai vist kõrvaldatud, samuti leidsin LK1 tulemustest väikse veapoja, mis muutis seisu poodiumi alumisel astmel.
Ka Spordis toimus väikeseid vangerdusi.


Ma loodan, et nüüd on finito ja rohkem midagi sättima ei pea.


Manustatud failid
.pdf LK1 Võrumõisa1.pdf Suurus: 50.62 KB  Tõmbamised: 167
.pdf LK2 Obinitsa.pdf Suurus: 45.64 KB  Tõmbamised: 135
.pdf LK3 Misso.pdf Suurus: 50.49 KB  Tõmbamised: 141
.pdf LK4 Palometsa.pdf Suurus: 36.54 KB  Tõmbamised: 132
.pdf LK5 Võrumõisa 2.pdf Suurus: 36.39 KB  Tõmbamised: 110
.pdf XX Uunikute Talveralli tulemused - Sport (parandatud).pdf Suurus: 52.76 KB  Tõmbamised: 138
.pdf XX Uunikute Talveralli tulemused - Turist (parandatud).pdf Suurus: 67.58 KB  Tõmbamised: 222
Vasta
#48

Võistkond 64 tänab korraldajaid väga hea raja ja ilma eest! 3 kiiruskatset turistidel tegi rallist ralli, sest muidu oli ikka väga aeglane tiksumine. Ma arvan, et ei liialda, kui ütlen, et ca pool rallit töristasime 2. käiguga 40 km/h, et mitte ajast ees sõita. Eks turistid peavadki olema natuke aeglasemad kui sportlased, aga vahe oli kohati liiga suur.

Tulemuste osas. Kindlasti on see teema juba läbi käinud, aga kas ei oleks mõtet tulevastel rallidel ka auto vanuse ja sõidu täpsuse osale rohkem kaalu tuua? Ehk lõppjärjestus võiks kujuneda valemi alusel: Ristsõna punktid - Karistuspunktid = Tulemus. Paremusjärjestus Tulemuse alusel, mitte Ristsõna punktide alusel. Selliselt on osalejatel suurem huvi ajada vanem auto garaazist välja ning reaalselt püsida ajas.

Näiteks oleks tulemuste järjestus siis selline:

.pdf XX Tulemused - mõistlik arvutus.pdf Suurus: 126.65 KB  Tõmbamised: 113
Vasta
#49

Ma olen nädal aega järjest iga 15 minuti tagant siin refeshimas käinud et tulemusi näha, nüüd lõpuks saab järeldusi teha: kaardilugeja ei oska arvutada ja juht kiiruskatseid sõita  Big Grin Esimesest kahest AKP-st -70 ja -20 peaks siis tähendama 7 ja 2 minutit varem jõudmist? Esimese lõigu ajale unustas kaardilugeja legendis märgitud "5 min+katse aeg+ ARVUTA" 5 min ja katse aja lisada ning sõitsime ainult arvutatud aja järgi AKP-sse. Vastseliinast -20 on lihtsalt arvutusvea tõttu, seal ootasime vist 6 min õiget aega. Haanjasse lihtsalt ei jõudnud õigeks ajaks kuigi enda arust oli tempo OK ja ära ka ei eksinud vahepeal  Smile Vahepeal jäime küll turisti-Subaru taha venima aga sinna kaotasime maksimaalselt minuti. Ja kuna esimesel katsel jäi u. 30 sek lumehange siis sai teised väga ettevaatlikult sõidetud. Nüüd tuleb järgmist aastat oodata et paremini esineda  Smile
Vasta
#50

(05-03-2023, 21:39 PM)KarlP Kirjutas:  Võistkond 64 tänab korraldajaid väga hea raja ja ilma eest! 3 kiiruskatset turistidel tegi rallist ralli, sest muidu oli ikka väga aeglane tiksumine. Ma arvan, et ei liialda, kui ütlen, et ca pool rallit töristasime 2. käiguga 40 km/h, et mitte ajast ees sõita. Eks turistid peavadki olema natuke aeglasemad kui sportlased, aga vahe oli kohati liiga suur.

Tulemuste osas. Kindlasti on see teema juba läbi käinud, aga kas ei oleks mõtet tulevastel rallidel ka auto vanuse ja sõidu täpsuse osale rohkem kaalu tuua? Ehk lõppjärjestus võiks kujuneda valemi alusel: Ristsõna punktid - Karistuspunktid = Tulemus. Paremusjärjestus Tulemuse alusel, mitte Ristsõna punktide alusel. Selliselt on osalejatel suurem huvi ajada vanem auto garaazist välja ning reaalselt püsida ajas.

Näiteks oleks tulemuste järjestus siis selline:

See, et ristsõna jääb eraldi arvestusse ja määrab lõpptulemused, on kivisse raiutud ja ei kuulu muutmisele. Seda lihtsalt sel põhjusel, et vastasel korral oleks tegu autospordiga, mis omakorda tooks kaasa kõikvõimalikud kitsendused, regulatsioonid jms. Ülejäänud karistuspunktide summa on sekundaarne ja määrab vaid võrdsete ristsõnatulemustega meeskondade omavahelist kohtade jaotust. Sest Uunikute Talveralli on siiski krutsiverbalistide motoriseeritud kokkutulek, mitte autosport.

Vanemate ning musta numbriga autode eelistamist oleme viimastel aegadel praktiseerinud, kindlat meetodit selleks pole välja kujunenud. Tänavu kasutatud valem oli 2 punkti iga aasta kohta, mis ületab 1950-t, musta numbri puhul lahutasin saadud tulemusest veel auto vanuse täisaastates.
Loomulikult tahaks differentseerida ka originaalkorras autosid ümberehitatutest, 2020 sai selleks kasutatud A ja B originaalsusklasse.
Eks tulevaks aastaks mõtleb jälle midagi välja, selle aasta süsteem tundus olema enamvähem õiglane.

Õigete kiiruste paikasaamine on muidugi eriliselt tundlik teema. Liigsuured keskmised kiirused tõrjuvad just vanemaid/korralikumaid/hinnalisemaid autosid, kuna näiteks poriralli puhul on auklikel teedel kihutamine üsna ebameeldiv. Ja ilmaolud on Eestimaa talves (või "talves") ju ettearvamatud. Olles ise 10 aastat erinevate masinatega Talverallidel osalenud, olen seda keskmise kiiruse asja ise ka kirunud. Enamjaolt kannatas isegi Isuzuga ajast ette sõita ja seda mitte hullupööra kihutades. Teisalt, FIVA reeglid ja terve mõistus ikkagi panevad piirangud peale.
Vasta
#51

(05-03-2023, 22:15 PM)zazik Kirjutas:  
(05-03-2023, 21:39 PM)KarlP Kirjutas:  Võistkond 64 tänab korraldajaid väga hea raja ja ilma eest! 3 kiiruskatset turistidel tegi rallist ralli, sest muidu oli ikka väga aeglane tiksumine. Ma arvan, et ei liialda, kui ütlen, et ca pool rallit töristasime 2. käiguga 40 km/h, et mitte ajast ees sõita. Eks turistid peavadki olema natuke aeglasemad kui sportlased, aga vahe oli kohati liiga suur.

Tulemuste osas. Kindlasti on see teema juba läbi käinud, aga kas ei oleks mõtet tulevastel rallidel ka auto vanuse ja sõidu täpsuse osale rohkem kaalu tuua? Ehk lõppjärjestus võiks kujuneda valemi alusel: Ristsõna punktid - Karistuspunktid = Tulemus. Paremusjärjestus Tulemuse alusel, mitte Ristsõna punktide alusel. Selliselt on osalejatel suurem huvi ajada vanem auto garaazist välja ning reaalselt püsida ajas.

Näiteks oleks tulemuste järjestus siis selline:

See, et ristsõna jääb eraldi arvestusse ja määrab lõpptulemused, on kivisse raiutud ja ei kuulu muutmisele. Seda lihtsalt sel põhjusel, et vastasel korral oleks tegu autospordiga, mis omakorda tooks kaasa kõikvõimalikud kitsendused, regulatsioonid jms. Ülejäänud karistuspunktide summa on sekundaarne ja määrab vaid võrdsete ristsõnatulemustega meeskondade omavahelist kohtade jaotust. Sest Uunikute Talveralli on siiski krutsiverbalistide motoriseeritud kokkutulek, mitte autosport.

Vanemate ning musta numbriga autode eelistamist oleme viimastel aegadel praktiseerinud, kindlat meetodit selleks pole välja kujunenud. Tänavu kasutatud valem oli 2 punkti iga aasta kohta, mis ületab 1950-t, musta numbri puhul lahutasin saadud tulemusest veel auto vanuse täisaastates.
Loomulikult tahaks differentseerida ka originaalkorras autosid ümberehitatutest, 2020 sai selleks kasutatud A ja B originaalsusklasse.
Eks tulevaks aastaks mõtleb jälle midagi välja, selle aasta süsteem tundus olema enamvähem õiglane.

Õigete kiiruste paikasaamine on muidugi eriliselt tundlik teema. Liigsuured keskmised kiirused tõrjuvad just vanemaid/korralikumaid/hinnalisemaid autosid, kuna näiteks poriralli puhul on auklikel teedel kihutamine üsna ebameeldiv. Ja ilmaolud on Eestimaa talves (või "talves") ju ettearvamatud. Olles ise 10 aastat erinevate masinatega Talverallidel osalenud, olen seda keskmise kiiruse asja ise ka kirunud. Enamjaolt kannatas isegi Isuzuga ajast ette sõita ja seda mitte hullupööra kihutades. Teisalt, FIVA reeglid ja terve mõistus ikkagi panevad piirangud peale.
Kusjuures siia keskmise kiiruse asja tooks ühe faktori veel, see "kuradi ristsõna". Ju ma olen pigem see 101% kontrolli ja loe veel 10x üle ja nii on keskmises kiiruses vahest päris raske püsida. Minu meelest see ralli oli kuni lõunani ikka käed jalad tööd täis, pärast lõunat oli lebo v.a see Maa-alune kalmistu, mida otsisime ligi 50m valest kohast muudelt infotahvlitelt Smile.
Vasta
#52

(06-03-2023, 00:09 AM)Maku Kirjutas:  
(05-03-2023, 22:15 PM)zazik Kirjutas:  
(05-03-2023, 21:39 PM)KarlP Kirjutas:  Võistkond 64 tänab korraldajaid väga hea raja ja ilma eest! 3 kiiruskatset turistidel tegi rallist ralli, sest muidu oli ikka väga aeglane tiksumine. Ma arvan, et ei liialda, kui ütlen, et ca pool rallit töristasime 2. käiguga 40 km/h, et mitte ajast ees sõita. Eks turistid peavadki olema natuke aeglasemad kui sportlased, aga vahe oli kohati liiga suur.

See, et ristsõna jääb eraldi arvestusse ja määrab lõpptulemused, on kivisse raiutud ja ei kuulu muutmisele. Seda lihtsalt sel põhjusel, et vastasel korral oleks tegu autospordiga, mis omakorda tooks kaasa kõikvõimalikud kitsendused, regulatsioonid jms. Ülejäänud karistuspunktide summa on sekundaarne ja määrab vaid võrdsete ristsõnatulemustega meeskondade omavahelist kohtade jaotust. Sest Uunikute Talveralli on siiski krutsiverbalistide motoriseeritud kokkutulek, mitte autosport.

Õigete kiiruste paikasaamine on muidugi eriliselt tundlik teema. Liigsuured keskmised kiirused tõrjuvad just vanemaid/korralikumaid/hinnalisemaid autosid, kuna näiteks poriralli puhul on auklikel teedel kihutamine üsna ebameeldiv. Ja ilmaolud on Eestimaa talves (või "talves") ju ettearvamatud. Olles ise 10 aastat erinevate masinatega Talverallidel osalenud, olen seda keskmise kiiruse asja ise ka kirunud. Enamjaolt kannatas isegi Isuzuga ajast ette sõita ja seda mitte hullupööra kihutades. Teisalt, FIVA reeglid ja terve mõistus ikkagi panevad piirangud peale.
Kusjuures siia keskmise kiiruse asja tooks ühe faktori veel, see "kuradi ristsõna". Ju ma olen pigem see 101% kontrolli ja loe veel 10x üle ja nii on keskmises kiiruses vahest päris raske püsida. Minu meelest see ralli oli kuni lõunani ikka käed jalad tööd täis, pärast lõunat oli lebo v.a see Maa-alune kalmistu, mida otsisime ligi 50m valest kohast muudelt infotahvlitelt Smile.

Paar mõtet.
Kui Ristõsna mõtles välja mul Proua et kontrolldia raja läbimist mehitatud PassageControlide asemel, siis minu jaoks muutusid Küsimused suhteliselt kiiresti võimaluseks "HULLE" külavahedes taltsutada!!! Me ka seekrod sõitsime, õigemini mina sõitsin vahepeal Võiduajajatele järgi mööda rada ja see töötab! Näiteks seesama Toika talu silt, mis oli ju vasakkurvi taga küla vahel kiiruspiirangu alas. Kui seal KPd ei oleks, lennataks sealt läbi selle sama 90-100km/h ja kohe peale küla olnud liiklusmärk-"käsk" 90km/h oleks vaid huumor. Enamus Talu nimedega ja muid analoogseid loetavaid silte on esiteks taltsutamiseks ja teiseks Ristõna ballastiks. Tähkjas rapuntsel, käivitamiseks, maa-alune kalmistu, kaardimakse jms on siis need päriselt aega kulutavad ja sisulised küsimused kuskohast tulevad ka vead, ja siis kusetulp jms on lihtsalt veidrused. Sest sisuliselt on ju KOGU Uunikute Talveralli üks suur veidrus ja täiesti ebaloogilne sündmus.

Ahjah, Maku: Vilukad seisid samamoodi 50 meetrit eespool ja me siis olime sunnitud märkima, et Teie mõõteaparatuur ju EI NÄITA sama numbrit mis on Legendis Big Grin See oli pea ainus et sentimeetri pealt täpne asukoht ja ma leidsin selle üldse esimene kord sama lõiku teistpidi sõites ja hämaras Wink Eelmise tähelepaneku juurde, siis Haagivangu oli ka hea küsmus sest seda pidid lugema selja tagant ja ka see võtab kiirust kõvasti maha. Aga see kalmistu küss oli ju avaliku puhkeplatsi ees vahetult enne annateed!-märgiga maanteega ristumist jne: seal PEABKI saama "jõuga" kiirust maha võtta! Sattus veel eriti hea asi ka olema Wink Need on nüüd Talveralli raja tegemise nõksud, kus meil Marguse ja Marttiga kolmepeale on umbes-täpselt 25-30 raja tegemise kogemus ning Martti ja Marguse panus just Võiduajajate pilguna on ka ülioluline.

Seda kiiruste osas!!!! Kõigepealt on FIA-FIVA reeglistik ehk siis ka EAL, kus sedasorti tegevuste ülesõitude keskmine ei tohi olla suurem kui 55 km/h. Ja sealt alla tuleb puhas ohutus. Kõi korrad olen sportkalssile OLULISELT kõrgemad keskmised andnud ja tulemuseks on rahvaralli kiirustel 300 kilti kuuma andmist!!! Ainus vahe ongi see, et see on AVATUD teedel ja ei aeta taga absoluutsekundit kurvis vaid arvestatakse ka liiklusega. Puhas USALDUSE asi. Reaalselt me sõitsime Spordile järgi sealt Tähkjast edasi lõiku, kus ol v ideo tehtud ja see oli "päris rallirada". Seal ikka toetati kogu aeg valli ja ma usun, et isegi Ilvestel oli lusti kuipalju ka puuriga autoga kiivrid peas ja rihmad kinni!!! Regularity-puuridega  Mossedel-Ladadel seda enam Wink Ja MIKS ma/me oleme lubanud sporti VAID usaldusväärsed - just sel samal põhjusel! Need tegelikud kiirused ei ole "maale perega vanaemale külla"-kiirused!!! TALVEL teelegaalse rehviga Võrumaa teedel 54 keskmsieks on kõva andmine!!! See pole piikrehv... ja vast kõik on näinud Montes vertsude kiiruseid libedaga, 10, 15, 20 km/h ja 5 km/h katkestatakse kraavis. Meil on länud reaalselt hästi: suuremates paukudes "vanasti" on olnud enamasti osaline mu oma poeg ksf!Malloc või siis isand Nõmmik Wink Ega see Surju taga palgivirn OLI ikka väga paha, mis lõppes ülihästi. Ja ka OjaTommi pauk!!! LaSa/Meintzi vanal Lahemaa ralli klassikkurvil suure männi rammimine oli pigem GrandChero tohutu kaalu ja püsiva paljuveo probleem või Dad'i Nivaga külgees noorendiku harvendamine sama sja häda aga need on kõik paari esimese sõidu teema! 

Mis veel: Lisakatsed! No olgem ausad, ma olen "tööna" ja hobiks saanud jälgida ka Otti tulekut lapsena mandrile sõitma + rahvaspordi hiilgeaegu + siis ka Talveralli sadu ja sadu tegelasi. Päriselt sõidumehi, kelle puhul kahtlust ei teki, on ikka jube vähe!!!  Aga see polegi ka autosport!!! Tavaliikleja ei peagi oskama, suutma ega JULGEMA niimoodi sõita. Ja see vahe, mis on kinnisel rajal, võimendub tavaliikluses ja/või reaalselt suurte kiirustega teedel! Jube lihtne oli kunagi, kui Palo oli oma pisikese punase Fiatiga ka talvistel rahvarallidel Koerus teisi hirmutanud! Seekord oli sport-klassiga lihtne, kõik teised olid "tuttavad" ja Mustang oli KKK käendusel. Ka seda peavad tulevased Orgunnijad jälgima - teisi sarju ja tegemisi!

PPS: KÕIK need teepealt väljas käimised näitavad, et keskmine kiirus oli ÕIGE! Kui paljuveoline rasketehnika ei püsi teel, on kiirus kergtehnikale parajalt ohutu. Tegelikult tahtsime ka rasketehnikale oma rada ja omi kiiruseid teha AGA kolme eri võistlust paari inimesega ikka ära ei tee...
Vasta
#53

Sportklassi keskmine kiirus oli paras maale vanaema juurde sõitmise kiirus ja kunagi kiiruseületamise eest saadud miinuspunktid panevad piiranguid täpselt jälgima  Smile
Vasta
#54

Ma olen täiesti teadlik, et meie autode arvu puhul ei ole see füüsiliselt ja ajaliselt väga võimalik, kuid lihtsalt üks mõttelõng... 
Lisakatsetel saaks iga mees oluliselt parema tulemuse, kui saaks ühe ringi kasvõi aeglaselt läbi sõita, ja siis teine ring aja peale. Või äärmisel juhul antaks stardis kaardilugejale kasvõi vaba käega joonistatud rajaskeem (seda on varem vähemalt 1x tehtud). Minu Misso aeg läkski täiega selle nahka, et esimesed 4-5 kurvi olid nauditavad külg ees liuglemised, ja siis tuli üks järsk kurv, mis polnud enam selle toreda kiirusega läbitav ja lõpetasin sügaval vallis, kust 4 meest tükk aega välja pidid lükkama. Päevavalgel lumepimedus ka, võimatu näha ja teada kuhu see kurv nüüd läheb  Big Grin
Aga eks loll on see, kes vabandusi ei leia. Lihtsalt olulisemalt funnim ja julgem oleks olnud sellel turvalisel rajal paugutada kui oleks rada teadnud  Smile
Vasta
#55

Wax, me oleme katsetanud põhimõtteliselt ju kõike Wink Sportklass on sõitnud isegi ametlikku rahvaralli katset. Kauaaegsemad turistid saavad ju öelda et nad on tänases Uuesalu elurajoonis saanud stenogrammi järgi ralli kiiruskatset sõita jms Wink Näiteks...
Jah, eks on tehtud aga väga selgelt oli seekord mul toss otsas ja ei "viitsinud" enam! Saati veel ei saanud neile katsetele õige lajal ligi, näiteks Spordi Palometsat pole ma isegi näinud. Misso sõitsime lõunalt kohale, tegime ise paar tiiru Mossega ja läks lahti! 
Vaatasin oma arhiivi ja leidsin näiteks 11.Talveralli kvalifikatsioonilegendi Big Grin Seda pole täna kindlasti enam võimalik autoga läbida, jala veel Big Grin Järgmised saavad jälle omamood iteha või vanad asjad uuesti ellu kutsuda. 

.pdf KvalifikatsiooniLegend.pdf Suurus: 150.61 KB  Tõmbamised: 88

.pdf LK-1 stenogramm.pdf Suurus: 10.38 KB  Tõmbamised: 87
Vasta
#56

(06-03-2023, 15:57 PM)wax Kirjutas:  Ma olen täiesti teadlik, et meie autode arvu puhul ei ole see füüsiliselt ja ajaliselt väga võimalik, kuid lihtsalt üks mõttelõng... 
Lisakatsetel saaks iga mees oluliselt parema tulemuse, kui saaks ühe ringi kasvõi aeglaselt läbi sõita, ja siis teine ring aja peale. Või äärmisel juhul antaks stardis kaardilugejale kasvõi vaba käega joonistatud rajaskeem (seda on varem vähemalt 1x tehtud). Minu Misso aeg läkski täiega selle nahka, et esimesed 4-5 kurvi olid nauditavad külg ees liuglemised, ja siis tuli üks järsk kurv, mis polnud enam selle toreda kiirusega läbitav ja lõpetasin sügaval vallis, kust 4 meest tükk aega välja pidid lükkama. Päevavalgel lumepimedus ka, võimatu näha ja teada kuhu see kurv nüüd läheb  Big Grin
Aga eks loll on see, kes vabandusi ei leia. Lihtsalt olulisemalt funnim ja julgem oleks olnud sellel turvalisel rajal paugutada kui oleks rada teadnud  Smile

Sportklassis sai neid ringe korduvalt ihuda. Tegelikult oleks tahtnud Palometsas iga ringi aega eraldi saada, aga see oleks lõpuks tulemuste arvestamise veel kirjumaks ajanud.

Sealsamas Palometsas rajaga tutvumise käigus viisin ka praktikas ellu selle korduvringide kõige tavalisema arengu - esimene ring ettevaatlikult, teine juba julgemalt ja kolmandal korralikult valli.

Rajaskeemid on muidugi variant ja teeks asja põnevamaks. Antud juhul jäid need tegemata, kuna nädal enne rallit polnud Võrumõisa toimumine veel päris kindel (vahepeal oli ju suur sula), Palometsas sain esmakordselt rajale päev enne rallit (sama teema, pehme talv) ja Missos mindi esimest korda rajale üldse tunnike enne esimeste võistlejate saabumist. Misso rajahalduriga ei kohtunud meist ka keegi, kogu suhtlus käis telefoniteel.


Meeleolupilt minu Palometsa kolmandast ringist.
[Pilt: HpWJqkhxun-EQ8ji2uNiz4vaAeHPse2-IY0VS5mv...authuser=0]
Vasta
#57

Meie auto jaoks oli turistide keskmine kiirus paras või pigem kiire. Võtan mütsi maha korraldajate ees, kes oskavad asja mitme mätta otsast vaadata, miks kiiruseid on vaja just sellisiseks ajada, nagu nad olid.

Meie jaoks oli kiirus paras sest:
- talasilla ja tagaveoga 70ndate Taunus ei liigu nii "igavalt" kui kümme-viisteist aastat uuem esivedune Audi või Volkswagen
- kolmanda tiimiliikmena oli kaasas meil ka kuueaastane järelkasv, mis tingis teataval määral suurema kohusetunde olla teedel korralik

Märk sellest, et kiirus oli paras:
- meil andis vahepeal ikka vaeva näha ja loobusime sammu pidamast ees liikunud külgkorviga Dneprilisest
- me ei käinud kordagi vallis
- Misso kandis kurvi peal keset teed vastu tulnud kaasrallurid said aegsasti mööda lastud
- karistuspunkte hilinemiste eest tuli üsna vähe.

Olen sõitnud Talverallidel kaasa 2009ndast aastast ja sel aastal on kuidagi eriti meelest läinud rahval asja mõte- FUN, FUN ja veelkord FUN. Kuna üritus on siiski ristsõnalahendajate kokkutulek ja toimub avalikel teedel, on väga oluline, et kellelgi silmad ruutu ei läheks. Ilmaasjata ei ole muudele üritustele kaasatud  rajakohtunikud, null-autod, kiirabid jne. Mõtleme ka korraldajate peale- kui peaks juhtuma mõni tõsisem õnnetus, siis kelle pea pakule läheb? Siiani toimunud kohtumised statsionaarsete objektidega on läinud Väga õnnelikult.
Vasta
#58

(05-03-2023, 15:35 PM)zazik Kirjutas:  No nii, värskendatud tulemused.
AKP1 segadus sai vist kõrvaldatud, samuti leidsin LK1 tulemustest väikse veapoja, mis muutis seisu poodiumi alumisel astmel.
Ka Spordis toimus väikeseid vangerdusi.


Ma loodan, et nüüd on finito ja rohkem midagi sättima ei pea.
kuidas lisakatsete karistuspunkte arvutasite?
Vasta
#59

(06-03-2023, 21:04 PM)hundu77 Kirjutas:  
(05-03-2023, 15:35 PM)zazik Kirjutas:  No nii, värskendatud tulemused.
AKP1 segadus sai vist kõrvaldatud, samuti leidsin LK1 tulemustest väikse veapoja, mis muutis seisu poodiumi alumisel astmel.
Ka Spordis toimus väikeseid vangerdusi.


Ma loodan, et nüüd on finito ja rohkem midagi sättima ei pea.
kuidas lisakatsete karistuspunkte arvutasite?

Ikka nii nagu ta viimastel aegadel olnud on. 100/autode arv klassis*(koht klassis-1).
Karistuspunktid tulid kõigil alamklassidel eraldi. 4x4, Naised, Rasketehnika, Mootorrattad, Sõiduautod ja Sport.
Vasta
#60

Tahaks siis ka lõpuks oma tänusõnad öelda. Rada oli väga super ja samuti kiiruskatsed. Tagurpidi sõitmisel oleks oodanud rohkem manööverdamist, sest väga lõbus ei olnud kuulata kuidas terve pikk sirge mootor töötab täis tuuridel  Smile. Kuid nagu ikka on Talveralli FUN FUN FUN, siis seda jätkus ikka küllaga. Söögiga olime rahul ja õhtune pidu oli nagu ikka pidu (ei ülista ega laida).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne