Siltide järgi Harkivis toodetud öökole atv-väiketraktor iz mootoriga Rootsis oksjonil. Kirjelduse järgi ei saadud käima.... Vene iz-d tundes on mootor ilmselt täiesti korras ja kulumata.
Praegu ei jõua selliseid rariteetidega tegeleda aga ehk on siin veel soovijaid.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(07-11-2022, 19:33 PM)isandpauk Kirjutas: Siltide järgi Harkivis toodetud öökole atv-väiketraktor iz mootoriga Rootsis oksjonil. Kirjelduse järgi ei saadud käima.... Vene iz-d tundes on mootor ilmselt täiesti korras ja kulumata.
Praegu ei jõua selliseid rariteetidega tegeleda aga ehk on siin veel soovijaid.
Lappasin just ennem terve klaraviku läbi aga seda ei näinud, mitte et väga vaja oleks, aga sai pakkumine tehtud et meelde jääks. Stockholmi juurest pole transport vast ka liiga kallis.
Selle generaatori väljundpinge on vist 3*230V. Mul vene kroonus oli täpselt samasugune agregaat Urali kastis. Aga võib-olla on ka samasuguseid 3*380V generaatoreid olemas.
(27-03-2023, 10:51 AM)tõnn Kirjutas: Milleks sellised privaatsed kuulutused mida näha ei saa?
Ehk järgmine kord paned ekraanipildi.
Sellist müügivarianti tasub siis kaaluda, kui naine käsib müüa, aga ise ei taha. Teine variant oleks panna hind, mis kõik eemale peletab, aga see pole lollikindel - võib mingile "rikkurile" silma jääda
Antud masina restaureerimise puhul tuleb kahjuks selgelt välja inimeste mälu subjektiivsus, mis näitab et kuidas aeg mälestusi muudab:
"Mustade numbrite kohta. Käisin 5 aastat tagasi ja proovisin neid saada. Komisjon oli väga range ja ausalt öeldes vähemalt selle auto kohta nendel oli miinimum teadmisi ja pidime koos isaga otsima välja tõestusi mõndade detailide kohta, sest mehed ei uskunud, et originaalis nii peab olema. Mu vanaisal oli selline auto ja isal endal oli tehasest ka GAZ 20V, kui ta noor oli ja temal oli kõik meeles, kuidas ja mismoodi need detailid pidid käima ja välja nägema. Mina hetkel enam ei mäleta, mis täpsemalt nendel segadust tekitas. Tollel hetkel mehed läksid närvi ja lõpuks komisjoni otsus oli negatiivne. Kirja nad panid, et ei piisanud 1.5% “originaalsust” rooste täppide pärast stangete peal, et mustad numbrid saada." (Allikas)
Tõenäoliselt on restaureerimisel kasutatud ajaloolised mälestused niivõrd palju ajas muutunud, et on vastuolus reaalsete andmetega. Kindlasti paljud on selliseid vastuolusid märganud kui rääkida nüüdseks vanemate härradega ca. 50 aastat hiljem oma silmaga nähtud ja oma käega katsutud tehnika detailidest ja eripäradest. Üks levinud näide võib olla see, et vanal volgal peab olema "põder" kapoti peal ja see arusaam on niivõrd juurdunud, et nii mõnigi 3. seeria GAZ 21 on restaureerimise käigus kindlameelselt mälestuste põhjal "põdra" kapotile saanud.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(27-03-2023, 14:03 PM)mossepower Kirjutas: Tõenäoliselt on restaureerimisel kasutatud ajaloolised mälestused niivõrd palju ajas muutunud, et on vastuolus reaalsete andmetega. Kindlasti paljud on selliseid vastuolusid märganud kui rääkida nüüdseks vanemate härradega ca. 50 aastat hiljem oma silmaga nähtud ja oma käega katsutud tehnika detailidest ja eripäradest. Üks levinud näide võib olla see, et vanal volgal peab olema "põder" kapoti peal ja see arusaam on niivõrd juurdunud, et nii mõnigi 3. seeria GAZ 21 on restaureerimise käigus kindlameelselt mälestuste põhjal "põdra" kapotile saanud.
Mälestused põdraga 3. seeria Volgast ei pruugi ilmtingimata valed ollagi. Võis juhtuda, et mõni 1. või 2. seeria Volga (originaalis siis põdraga) sattus esiosaga avariisse ja taastati 3. seeria juppidega, aga originaalis olnud põtra seepärast keegi ju ära jätma või eemaldama ei hakanud. Oligi tulemuseks välimuselt täiesti 3. seeria masin ja sealjuures põdraga. Kes seda omal ajal nägi ja seda remondilugu ei teadnud, võibki tõsimeeli vanduda, et nii oli. Võimalik, et isegi mõni taksopargist vm. maha kantuna erakätesse jõudnud Volga oli just selline.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2023, 12:15 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(28-03-2023, 04:06 AM)Mossemees Kirjutas:
(27-03-2023, 14:03 PM)mossepower Kirjutas: Tõenäoliselt on restaureerimisel kasutatud ajaloolised mälestused niivõrd palju ajas muutunud, et on vastuolus reaalsete andmetega. Kindlasti paljud on selliseid vastuolusid märganud kui rääkida nüüdseks vanemate härradega ca. 50 aastat hiljem oma silmaga nähtud ja oma käega katsutud tehnika detailidest ja eripäradest. Üks levinud näide võib olla see, et vanal volgal peab olema "põder" kapoti peal ja see arusaam on niivõrd juurdunud, et nii mõnigi 3. seeria GAZ 21 on restaureerimise käigus kindlameelselt mälestuste põhjal "põdra" kapotile saanud.
Mälestused põdraga 3. seeria Volgast ei pruugi ilmtingimata valed ollagi. Võis juhtuda, et mõni 1. või 2. seeria Volga (originaalis siis põdraga) sattus esiosaga avariisse ja taastati 3. seeria juppidega, aga originaalis olnud põtra seepärast keegi ju ära jätma või eemaldama ei hakanud. Oligi tulemuseks välimuselt täiesti 3. seeria masin ja sealjuures põdraga. Kes seda omal ajal nägi ja seda remondilugu ei teadnud, võibki tõsimeeli vanduda, et nii oli. Võimalik, et isegi mõni taksopargist vm. maha kantuna erakätesse jõudnud Volga oli just selline.
Täiesti nõus. Lisaks tegelikult oli ka juba tehasest kindlasti 2. seeria GAZ 21 takso-versiooni ilma hirveta (rahvakeeli põder), nähtav nt. filmis Briljantkäsi. Lisaks võib olla nt. paljude omaaegsete uue Volga omanike kogemus ja mäletused oma uuest Volgast üldsegi Koeru taasteremondi autodest (viide). Viimasel juhul oli Volga komplektsus, aastraarv ja kvaliteet nagu ameerika mäed, samal ajal paljude inimeste jaoks aga oli tegu selle ühe ja ainsa uue Volgaga, mida elu jooksul endale lubada või kasutada sai. Igaks juhuks tasub ka välja tuua, et enne Volgade aega remonditi Koerus samamoodi kapitaalselt Pobedasid (viide). Seega võivad ka kõnealuse Pobeda müüja isa väidetavad kristallselged mälestused uuest Pobedast olla tegelikult 100% õiged, aga seda kapitaalremondi läbinud tuttuue (Koeru Autoremondi)tehase auto kohta.
Seeriavolgade kohta on õnneks piisavalt materjali, nii et vast ei ole vajadust vanameeste mälestustele tugineda.
Pealegi nõukogude inimene oli leidlik ja kruvis osalt hädavajadusest aga ka nö tolleagse tuuningu käigus uuemate mudelite osi, iluliiste jms külge.
Ma saan aru, et nö ajastukohane tuuning ei ole musta numbri saamiseks välistav asjaolu.