(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2022, 18:53 PM ja muutjaks oli valgeratsu.)
Kahjuks ma ei leia enam pilti, aga Mexikos oli üheksakümnendatel saadaval viie- või seitsetonniline Dodge Ram mida jänkistanis ei olnud, et siis nagu päris camion. Esivõre oli allapoole pikaks venitatud, nägi päris kurb välja, nagu mingi uluv basset.
EDIT: leidsin pilti. Tegemist oli 8.3 liitrilise, 9 või 10-tonnilise kulguriga mis võimaldas kasutada oina tuletõrjeauto, veoki või koguni autotreilerina.
Samunegi et, viimati näidatud sõiduki kujundanud indiviid võib sirge seljaga kassasse siirduda ning ratside eest 30 rubla välja nõutada.
Veoseruumi avardamine ning laadimise hõlbustamine- 10 rubla.
Kabiini soojusenergia-allikale lähendamine ning seeläbi klimaatiliste tingimuste parendamine- 10 rubla. Kuna sihukesest pajast vististi rohkem soojust kui mehaanilist energiat õhkub, tuleks nähtav sihtotstarbelisusele kallutamine lugeda veel eraldi ratsiks?
T2-e turvalisuse tõhustamise eest analooge mitte omaval moel, võiks lisaks kümnekale ka miskite plagude taustal pildistada.