Postitused: 427
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
(29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas: (29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas: Aga kui oleks olnud kõige mustem stsenaarium, kas oleksite mind ka komisjoni saatnud või lubadest ilma jätnud?
Jah.
Ja mis põhjusel?
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Väga tobedad on need kõnniteed mis külgnevad sõiduteega. Oleks haljasala vahel siis jalakäija ei saaks teha "kannapööret"
Olen isegi selle eest 80eur trahvi saanud, kuna ei andnud teed jalakäijale.
Kuigi ta kõndis esmalt paraleelselt sõiduteega ja järsult keeras kõnniteele.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Vedasin Tartus Unimogiga käru. Bettoni kohal jõmpsikas astus sebrale ja hakkas tossupaelu siduma. Ongi vist selline sport?
Postitused: 427
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
(29-05-2023, 21:33 PM)iisak Kirjutas: (29-05-2023, 21:15 PM)diselist Kirjutas: (29-05-2023, 21:12 PM)iisak Kirjutas: (29-05-2023, 20:54 PM)Daff Kirjutas: Aga kui oleks olnud kõige mustem stsenaarium, kas oleksite mind ka komisjoni saatnud või lubadest ilma jätnud?
Jah.
Ja mis põhjusel?
Mis küsimus see on? Juht ajab ülekäigurajal jalakäija(d) alla.
Krt sa situatsiooni kirjeldust lugesid üldse?
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 757
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
"Hiljutised paar õnnetust kus u. +/- 80a juht osales ja teine pool hukkus võis olla just selle tähelepanu puudulikkuse tõttu nii draagiline nagu ta oli.
Esiteks see kus ülekäigu rajal ema lapsevankriga alla aeti.
Teiseks kiirendusrajalt tulles peateel liikunud rattur alla aeti."
Hoolimatus , tähelepanematus, liigne enesekindlus - oletada võib mida iganes , loodetavasti uurimine selgitab õnnetuste põhjused välja , seniks ei "paneks" eakaid isikuid sotsiaaltöötajate autodesse et nad saaksid vajadusel käia ostudel , apteegis , lähedaste haudadel või kus iganes neil vaja olla või asja ajada .
On leitud teema vanu inimesi kolkida , kõik vahendid on selleks head .
Jõudsin akf Kass i kommentaari ära oodata , ühinen tema ettepanekuga .
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(29-05-2023, 21:48 PM)speedsta Kirjutas: Tsitaat: (7) Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiirust sujuvalt vähendada või seisma jääda ja veenduma, et juht on teda märganud ning sõidutee ületamine on ohutu.
KSF iisak ilmselgelt ei tea sellise seadusepunkti olemasolust midagi. Kahju muidugi, eriti tänapäeval masslevinud surematuse kontseptsiooni arvestades jalakäijate hulgas.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Siin ongi maailmavaateline erinevus selle käruemme ja Daffi vahel- käruemme arvab, et elu on arvutimäng, kus tema on surematu ja nagu Daff ütles, siis ei tahtnud ta pasunaid panna, tõenäoliselt selleks, et mitte magavat lapsukest üles ajada (või ka seetõttu, et mine tea, kuidas see käruemme sellele reageerib). Aga nagu aru sain, siis isegi kerge törts nö tavalist signaali ei muutnud midagi ja isegi see ei väärinud käruemme tähelepanu.
Võsaga ses suhtes täiesti päri, et niimoodi tuimalt teele jooksmine võrdubki enesetapuga.
Mul rääkis üks tuttav paarkümmend aastat tagasi sellist juttu (noh, nagu paljud arvavadki, et nii on), et temal on ülekäigurajal õigus ja tema ei peagi vaatama, mis sõiduteel toimub.
Ma siis viitasin füüsikaseadustele ja ka sellele, et kui sa ikka ellu ja terveks tahad jääda, siis oleks äkki ikkagi mõistlik veenduda, et autojuht sind näinud on. Praegusel ajal on see veel eriti oluline, sest paljude jaoks on ekraan olulisem kui liiklus.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Probleem hakkab sellest peale et tsitaati LS -st:
(7) Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiirust sujuvalt vähendada või seisma jääda ja veenduma, et juht on teda märganud ning sõidutee ületamine on ohutu.
teavad üldjuhul ainult sõidukijuhid kuna neile on see kohustus. Jalakäijatelt siiani tegelikult ei nõuta LS teadmist ega täitmist (isegi kui teoorias see nõue seaduses sees on) ning seda ei kontrollita.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)