Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Piimvalge suits tuulutusest-saaledel õlinälg ja detailid kuumenenud niipalju et vähene õli mis laagritele satub läheb keema.
Kolbe ma ei usu et saab nii kuumaks, need oleks ammu kinni jooksnud ja selle mootori liitrivõimsus on ka nii madal et sellist soojushulka ei suuda toota.
Postitused: 10
Teemad: 0
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
Tasub uurimist. Kas tuleb mootor laiali võtta või on mingeid lihtsamaid kontrollmeetodeid?
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Alustuseks võiks vaadata, kas õli varras näitab et õli on normis. Siis võiks ka õlirõhu näidiku korrasolekut ja näitu hinnata.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui on vähe vanem kui eile tehasest tulnud, ilmselt on, siis pole paanikaks põhjust. See 40 ja 25 standart.
Kolb silinder tsipa kulunud ja osa kuuma pääseb ikka rõngaste vahelt mööda. See tekitabki kuumalt valget tossu.
Ja kui hästi vaatad siis juba külmalt on vine seal toruotsas.
Kuniks õli ei võta liiter tunnis pole mõtet isegi remondi peale mõelda.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Tere. Üritan sõpra aidata seoses ühe soome päritolu t-40 sünniaasta väljaselgitamisega. Olen jõudnud järelduseni, et on tehtud aastatel 74-78. Fernmo kabiiniga aga kusagil pole ehitusaastat märgitud. Venekeelsel birkal tundub ,et aastaarv pole ültse löödud birkale. Lihtsalt uurin, et kui kellegil on samast ajast mõni traktor ehk on vin koodist kuidagi see aasta võimalik tuletada. Näiteks kabiinil on mingi kood THS1961.......76 kas võiks arvata, et on 76 aasta. 1961 numbri alguses tundub liiga varajane.
Postitused: 10
Teemad: 0
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
24-05-2023, 13:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2023, 13:24 PM ja muutjaks oli
kombo.)
Õlikulu kohta pole arvestust pidanud. Vist tuleb liiter paagi kütuse kohta ära.
Küll aga oli sügisel enne seisma jätmist kähku vaja õli lisada ja lähimatest poodidest oli ainult lääne mineraali saada. Valasin seda M-10G2K -le lihtsalt peale.
Sügisel ei näidanud midagi välja, aga nüüd on õli piimja tooniga.
Olen kaks korda lasknud maha jahtuda ja külmalt ei suitse midagi. Ca poole tunni tööga hakkab karteri tuulutus ägedasti suitsema.
Ega vist lahti võtmata aru ei saa, kas on saale ringi tõmmanud või mõni õlikanal umbes?
Vahetaksin õli ja ühtlasi kontrolliks ka vända saaled üle. Kui kaua saalede kontroll aega võiks võtta? Kas õlipann käib lihtsalt ära ja pakud saab kätte ilma, et muud asjad segaksid?
P.S! Õlirõhk külmalt >3 ja soojalt >1.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
24-05-2023, 14:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2023, 14:21 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:Ma vahetaks õli esimese asjana (ja puhastaks tsentrifuugi ja kontrolliks, et õlijahutuse toru ikka läbi käib).
Lisaks tuleks leida koht kust vesi karterisse saab, T-40 puhul ju jahutusvedelikku pole. Kas õlivarda kaudu, õli valamise korgi puudumise tõttu või veel mõni huvitav koht. Talvel tuiskas lumi sisse? Ega ilmaasjata JOSSidel NATIdel korstna otsas ämber olnud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 10
Teemad: 0
Liitus: Jan 2020
Maine:
0
Õli oli ka pärast seismist piimjas.
Põhjus on ka tegelikult ilmne. Summuti murdus esilaaduri tõttu malmpõlvest ära. Usaldasin vana potikaant vihmavett tõkestama, aga see pole siis ülesannete kõrgusel olnud.
Mitu pead on ikka mitu pead.
Tänud kaasa mõtlemast!
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
Oma soome 40 vanuse tuvastasin kuu ja aasta järgi kelladel,datsikutel,massilülitil.Arvan vastuseks IV 72.
Postitused: 759
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Omab keegi kogemust kuidas on kvaliteedilt Togata poolt müüdavad T-40 sidurid? Pidid olema Ukraina päritolu.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Ukr tooted olid vähemalt ennem sõda väga kvaliteetsed...
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Nii on. Koonerdamine ei pidanud kokkuhoid olema.
Enda põkale sai ennem sõda kõik ukr asjad sisse, oli ilus peale vaadata... Ei jäänud muljet,et oleks vanaraua konteinerist välja korjatud ja müüki pandud.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
31-05-2023, 14:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2023, 10:29 AM ja muutjaks oli
2715.)
Nendest 40 ja 25 kolvigruppidest võib päris raamatu kirjutada kuidas ka on võimalik teha...
Süütuim juhus on kui rõnga ja silindri vahelt valgus paistab.
Siis lihtsalt käivitub halvasti, võtab õli ja suurema koormusega kuumutab lekkiv gaas kolvi üle ja rikub silindri.
On sattunud täiesti pehmeid rõngaid mida võib näpuvahel painutada ja ülekarastatuid mida pole kuidagi võimalik kolvile panna.
Omaette tooterühm on arengumaades tehtud silindrid mis ei ole sugugi eelduslikult ümarad ja silindrilised...
Muidugi saab ise ka asja ära rikkuda kui keerata kaanel üks nurk enne kinni ja ongi silinder munakujuline.
Sellega sai sugulane hakkama kui üks silinder ei töötanud ja tuul puhus õlivarrast välja.
Sai lahti võetud, kõik asjad peaks korras olema, ülemine rõngas pühib ilusti musta värvi silindrilt ära aga poldid ühed loomajõuga ja teised lahti sest pani ta sinna uued tikkpoldid mis venisid.