(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2023, 21:47 PM ja muutjaks oli Kivipurustaja.)
Seda tüüpi karpadel põhjustab täisjooksmist kummirõngas mis on nõelklapi pesa ümber selle plastikust põhja küljes.Rem.komplekt aitab. https://www.hortulus.ee/toode/karburaato...is-796184/
See väike rõngas pildil.Kui karpasse kollektoripoolt sisse vaatad siis paremal pool lõõris segisiibri kõrval on neli imepeenikest ava.Nende puhastamine aitab tavaliselt pöörete lainetamise vastu.Mina olen terasharja kiu pannud akudrelli otsa ja sellega õnnestub päris hästi.Samas kontrolli kas kork mis neid avasid väljapoolt katab on korralikult paigas,igaks juhuks võid hermetsi peale tõmmata.See el.õhuklapp on ka saatanast aga praegu ei ole see teemaks sul.Kuigi võiks proovida ilma selleta,võib-olla ei lase mootori soojenedes klappi lahti ja plägabki täis.Aga kui ütled,et tutika karpaga proovisid siis kas oli see originaal või https://www.hortulus.ee/toode/karburaato...etklapiga/ Nendest pooled ei tööta korralikult.Arvestades,et orig. magnetklapp maksab samapalju kui terve see hiinakas.
(21-05-2023, 21:23 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Seda tüüpi karpadel põhjustab täisjooksmist kummirõngas mis on nõelklapi pesa ümber selle plastikust põhja küljes.Rem.komplekt aitab. https://www.hortulus.ee/toode/karburaato...is-796184/
See väike rõngas pildil.Kui karpasse kollektoripoolt sisse vaatad siis paremal pool lõõris segisiibri kõrval on neli imepeenikest ava.Nende puhastamine aitab tavaliselt pöörete lainetamise vastu.Mina olen terasharja kiu pannud akudrelli otsa ja sellega õnnestub päris hästi.Samas kontrolli kas kork mis neid avasid väljapoolt katab on korralikult paigas,igaks juhuks võid hermetsi peale tõmmata.See el.õhuklapp on ka saatanast aga praegu ei ole see teemaks sul.Kuigi võiks proovida ilma selleta,võib-olla ei lase mootori soojenedes klappi lahti ja plägabki täis.Aga kui ütled,et tutika karpaga proovisid siis kas oli see originaal või https://www.hortulus.ee/toode/karburaato...etklapiga/ Nendest pooled ei tööta korralikult.Arvestades,et orig. magnetklapp maksab samapalju kui terve see hiinakas.
Asenduskarburaator on jah see 60 eur säästu versioon. Aga no käima võiks ju ikka minna? Ma pean ütlema, et algupärase karburaatoriga ta käis paremini. Vb peaks siis seal selle O tihendi ära vahetama ja tagasi panema? Video on tehtud selle 60 eur karpaga.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
(21-05-2023, 21:51 PM)ratsoup Kirjutas: Asenduskarburaator on jah see 60 eur säästu versioon. Aga no käima võiks ju ikka minna? Ma pean ütlema, et algupärase karburaatoriga ta käis paremini. Vb peaks siis seal selle O tihendi ära vahetama ja tagasi panema? Video on tehtud selle 60 eur karpaga.
Jah,käima ta ju läkski aga norm.tööst asi kaugel.Mina koristaks selle el.õhuklapi ära ja jätaks manuaalse.Kui õhuklapp kinni tõmmata siis see on kinni ja kui lahti siis lahti.Mõttekam on kindlasti orig.karpa ära remontida-puhastada kui nende hiinlastega katsetada.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2023, 00:08 AM ja muutjaks oli ratsoup.)
Noh, käima läks ta peale tund aega küünal maha kuivaks ja uuesti proovima protseduuridega. Proovin selle tihendi ära vahetada. Aga võibolla peaks selle masina miski eksperdi juurde viima. See katsetamise ajakulu hetkel on natuke ebamõistlik juba.
Soojalt käis nii:
Kusjuures vana karpaga ta ossilleeria samuti natuke külmast peast. Aga see läks ehk nii 10 sekundiga üle.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2023, 22:29 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Tasuta saadud, elule aidatud niiduk, uued laagrid terapukkides, uued terad. Tööorgan käib nii vaikselt, et ei kuulegi. Ei ole sellist tavapärast ventilaatori undamist, mida muidu niiduki alt kostab. Kõik nagu hästi peale tulemuse. Kõrred püsti, kui vähegi kiiremini lasta üle, tuleb mitu korda üle käia.
Kõhutunne ütleb, et pöördeid vähe aga... kuskohast? mootoril on pöörete regulaator peal. Sealt ei pigista rohkem. Rihmarataste tuunimine ei tundu õige.
Ettepanekud?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Ja palju muru kõrgus on? See ju kinnise multskorpusega. Kui heina liialt palju saab. siis ei jõua enam peeneks purustada ja see ei lange maha. Läheb niiöelda täis ja niidutulemus vilets.
Sellise korpusega ilu muru masin, vähemalt kord nädalas. Heina teoks peab korpus lahtine olema.
(01-06-2023, 22:38 PM)meli666 Kirjutas: Ja palju muru kõrgus on? See ju kinnise multskorpusega. Kui heina liialt palju saab. siis ei jõua enam peeneks purustada ja see ei lange maha. Läheb niiöelda täis ja niidutulemus vilets.
Sellise korpusega ilu muru masin, vähemalt kord nädalas. Heina teoks peab korpus lahtine olema.
Linnas heinateoga ei tegele. Täiesti mõtetu muru kõrgus.... Selline, et käsitsi lükatava niidukiga laseks kiire kõnniga.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(21-05-2023, 21:23 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Seda tüüpi karpadel põhjustab täisjooksmist kummirõngas mis on nõelklapi pesa ümber selle plastikust põhja küljes.Rem.komplekt aitab. https://www.hortulus.ee/toode/karburaato...is-796184/
See väike rõngas pildil.Kui karpasse kollektoripoolt sisse vaatad siis paremal pool lõõris segisiibri kõrval on neli imepeenikest ava.Nende puhastamine aitab tavaliselt pöörete lainetamise vastu.Mina olen terasharja kiu pannud akudrelli otsa ja sellega õnnestub päris hästi.Samas kontrolli kas kork mis neid avasid väljapoolt katab on korralikult paigas,igaks juhuks võid hermetsi peale tõmmata.See el.õhuklapp on ka saatanast aga praegu ei ole see teemaks sul.Kuigi võiks proovida ilma selleta,võib-olla ei lase mootori soojenedes klappi lahti ja plägabki täis.Aga kui ütled,et tutika karpaga proovisid siis kas oli see originaal või https://www.hortulus.ee/toode/karburaato...etklapiga/ Nendest pooled ei tööta korralikult.Arvestades,et orig. magnetklapp maksab samapalju kui terve see hiinakas.
Asenduskarburaator on jah see 60 eur säästu versioon. Aga no käima võiks ju ikka minna? Ma pean ütlema, et algupärase karburaatoriga ta käis paremini. Vb peaks siis seal selle O tihendi ära vahetama ja tagasi panema? Video on tehtud selle 60 eur karpaga.
Mul ka karburaatoriga jamad, mootoriks Kohler 18 hp
Peale töötamist mõne aja möödudes mootor kinni, bensiini põlemiskamber täis, bensiin tilkus kuskilt karburaatori alt...
magnetklapp ei liikunud korralikult ja lekkima pidi ka nõelklapp. Peale arutelusid ühe ja teisega ostsin ka selle uue 60 Eur-i karburaatori.
Tulemus...
*käivitub hästi, aga ka sooja mootori puhul tahab õhuklappi kinni
*kui mootor külm, tahab niiduorgani käivitamisel välja surra, isegi täispööretel
*niitmisel täispööretega pöörded lainetavad, tükati umbes sama kui bensiin hakkaks otsa saama
Tuleb tõenäoliselt osta ikkagi vanale karburaatorile uus magnetklapp ja nõelklapiga tõsiselt "juttu ajada"
Ühesõnaga mitu vale otsust... kõik ikka raha "kokkuhoidmisest" tingitud!
Mul ka karburaatoriga jamad, mootoriks Kohler 18 hp...
Kui mootor näljas siis täpselt nii käitubki nagu kirjeldasid.Enne kui uusi asju hakkad juurde ostma,võta vana karpa seest düüs ja võrdle uuega võib vabalt peenem olla.Võid ka vana düüsi uude karpasse keerata ja proovida kuidas siis käitub.Sel hiinakal ujukikopsiku kohal eespool külje peal ka reguleerimiskruvi tühikäigu kanalis,seda keerates peaks pöörete lainetamise maha saama või vähemalt midagi peaks muutuma.
(01-06-2023, 22:27 PM)isandpauk Kirjutas: Tasuta saadud, elule aidatud niiduk, uued laagrid terapukkides, uued terad. Tööorgan käib nii vaikselt, et ei kuulegi. Ei ole sellist tavapärast ventilaatori undamist, mida muidu niiduki alt kostab. Kõik nagu hästi peale tulemuse. Kõrred püsti, kui vähegi kiiremini lasta üle, tuleb mitu korda üle käia.
Kõhutunne ütleb, et pöördeid vähe aga... kuskohast? mootoril on pöörete regulaator peal. Sealt ei pigista rohkem. Rihmarataste tuunimine ei tundu õige.
Ettepanekud?
Kas sellel on teraotsad vahetatavad? Võib-olla valepidi külge pandud või fikseerimispoldid puudu.Teraots kinnitub jämeda poldiga ja seal kõrval väiksem 6mm ava millega fikseeritakse teraots,et ei keeraks ära ennast.Olen näinud,et need panemata jäetud,et lendterad või nii aga ei niida.
Minu murutraktori saaga lõppes sellega, et lohistasin selle nii öelda esindusse. Seal härrad vaatasid otsa, ning paigaldasid uue originaal karburaatori, mitte selle 60 eur oma ja nüüd käivitub nagu kulda. Ehk siis 30 eur kokkuhoidu tõi endaga kaasa vähemalt päevase ajakulu ja 200 eur kulu.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Imelik on see, et me ikkagi ei õpi inglaste ütlusest, et ma ei ole nii rikas, et osta odavaid asju.
Aga ikka kolistame samade ämbritega lootuses, et äkki.
PS. Ei midagi isiklikku, kõik me kolistame ämbritega ja kõik me paneme pange. Järjepidevalt.
(02-06-2023, 17:48 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Mul ka karburaatoriga jamad, mootoriks Kohler 18 hp...
Kui mootor näljas siis täpselt nii käitubki nagu kirjeldasid.Enne kui uusi asju hakkad juurde ostma,võta vana karpa seest düüs ja võrdle uuega võib vabalt peenem olla.Võid ka vana düüsi uude karpasse keerata ja proovida kuidas siis käitub.Sel hiinakal ujukikopsiku kohal eespool külje peal ka reguleerimiskruvi tühikäigu kanalis,seda keerates peaks pöörete lainetamise maha saama või vähemalt midagi peaks muutuma.
Uurisin iga nurga alt, aga vanal karburaatoril ei leidnud kuskil düüsi, mida ära keerata?
(02-06-2023, 17:48 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Mul ka karburaatoriga jamad, mootoriks Kohler 18 hp...
Kui mootor näljas siis täpselt nii käitubki nagu kirjeldasid.Enne kui uusi asju hakkad juurde ostma,võta vana karpa seest düüs ja võrdle uuega võib vabalt peenem olla.Võid ka vana düüsi uude karpasse keerata ja proovida kuidas siis käitub.Sel hiinakal ujukikopsiku kohal eespool külje peal ka reguleerimiskruvi tühikäigu kanalis,seda keerates peaks pöörete lainetamise maha saama või vähemalt midagi peaks muutuma.
Uurisin iga nurga alt, aga vanal karburaatoril ei leidnud kuskil düüsi, mida ära keerata?
Sellel karpal polegi ärakeeratavat düüsi, mina enda omal ka ei leidnud. Kirjeldatud juhtumi puhul aitab tõesti magnetklapi vahetus, see pole minu teada remonditav, nõela kummist ots korralikult puhtaks ja nõelapesa ka. Keegi soovitas hambapastaga lihvida, ei tea, pole proovinud. Ja veel - peadüüsi ülemises otsas on külgedel väikesed augud, need peab puhtaks saama, muidu ei tööta korralikult. Madalate pöörete reguleerimiseks tuleb küljepealt kork ära puurida (väiksem), mille all on reguleerimiskruvi. Jõudu!
(21-05-2023, 21:23 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Seda tüüpi karpadel põhjustab täisjooksmist kummirõngas mis on nõelklapi pesa ümber selle plastikust põhja küljes.Rem.komplekt aitab. https://www.hortulus.ee/toode/karburaato...is-796184/
See väike rõngas pildil.Kui karpasse kollektoripoolt sisse vaatad siis paremal pool lõõris segisiibri kõrval on neli imepeenikest ava.Nende puhastamine aitab tavaliselt pöörete lainetamise vastu.Mina olen terasharja kiu pannud akudrelli otsa ja sellega õnnestub päris hästi.Samas kontrolli kas kork mis neid avasid väljapoolt katab on korralikult paigas,igaks juhuks võid hermetsi peale tõmmata.See el.õhuklapp on ka saatanast aga praegu ei ole see teemaks sul.Kuigi võiks proovida ilma selleta,võib-olla ei lase mootori soojenedes klappi lahti ja plägabki täis.Aga kui ütled,et tutika karpaga proovisid siis kas oli see originaal või https://www.hortulus.ee/toode/karburaato...etklapiga/ Nendest pooled ei tööta korralikult.Arvestades,et orig. magnetklapp maksab samapalju kui terve see hiinakas.
Asenduskarburaator on jah see 60 eur säästu versioon. Aga no käima võiks ju ikka minna? Ma pean ütlema, et algupärase karburaatoriga ta käis paremini. Vb peaks siis seal selle O tihendi ära vahetama ja tagasi panema? Video on tehtud selle 60 eur karpaga.
Karpasid tasub vaadata hiinast, saab võrreldes Eesti hindadega poolmuidu, tõenäoliselt tegu sama kaubaga aga ilma kahekordse juurdehindluseta. Ehk abi.
Mis sest abi on et Hiinast saaks selle asendusasja poole odavamalt kui see ikka ei tööta? Andke parem linke kust saada hea hinnaga orig. karpa mis töötab ka.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Jah,Kohleri karpal düüs imitoru küljel,ise puterdasin.Tegelikult saab selle ka sealt kätte ja tagasi aga hiina karpal vist ei tasu jamada.Pole teada kas see mingeid tulemusi annab.Aga Kohleri tükke pakub https://estmotor.ee/ Karpade kohta ei oska öelda aga 15hp väntvõlli vasturaskused suutsid nad küll hankida kui kõik teised pm.pimedatesse kohtadesse saatsid ja uue mootori soovitasid osta.
(02-06-2023, 17:48 PM)Kivipurustaja Kirjutas: Mul ka karburaatoriga jamad, mootoriks Kohler 18 hp...
Kui mootor näljas siis täpselt nii käitubki nagu kirjeldasid.Enne kui uusi asju hakkad juurde ostma,võta vana karpa seest düüs ja võrdle uuega võib vabalt peenem olla.Võid ka vana düüsi uude karpasse keerata ja proovida kuidas siis käitub.Sel hiinakal ujukikopsiku kohal eespool külje peal ka reguleerimiskruvi tühikäigu kanalis,seda keerates peaks pöörete lainetamise maha saama või vähemalt midagi peaks muutuma.
Uurisin iga nurga alt, aga vanal karburaatoril ei leidnud kuskil düüsi, mida ära keerata?
Täna siis plaanisin uue hiina rämpskarburaatori küljest võtta magnetklapi ja uurida, kas see sobiks vana originaal karburaatori külge.
Näpu vahele jäi juhuslikult ka vana magnetklapp ja oh imet, see toimis taas!?
Ainule loogiline järeldus on, et oli mõjunud keemia, mida kasutasin klapi liikuma saamiseks.
Nüüd on siis kõik vanad asjad omal kohal ja loodan, et töötavad "mõnda aega".
Meenus ka, kuidas sai taas tööle Ford Focuse näidikute blokk... mõnikord on lahendus lähemal kui oskad arvata!
Olles nüüd tegelenud hädaliste murutraktoritega regulaarselt siis hakkas huvitama, kas korralikku toodet ka on võimalik kuskilt saada?
Mõtlen sellist kus oleks:
1 Rattad päris laagrite peal
2 Esisilla käändteljed korralike määritavate pukside peal
3 Esisilla kesktapp korralikel määritavatel puksidel
4 Roolisüsteemis oleks miski roolilatti või karpi meenutav lahendus mitte hammassektor kahe pleki vahel ja 12mm kõverad vardad
5 Roolil ei oleks juba uuena lõtku sees
6 Tagasild oleks õlivannis ja päris laagrite ning simmeritega
7 Rihmarattad oleks metallist
8 Niiduorgan oleks paksemast kui 1,2mm plekk ja ideaalis isegi roostevaba
9 Niiduorgani laagripukid oleks millestki muust kui chineesiumist, näiteks malmist ja määrdeniplitega.
10 Niiduorgani kinnitus masinale oleks millestki muust kui plekiservadest
11 Murutraktori raam ise oleks normaalne keevitatud konstruktsioon, mitte plekijääkidest tehtud asi mida hoiavad koos pleki sisse keeratud arusaamatu keermesammuga poldid
Huvipärast vaatasin ka kaubanduses ringi ja küsisin müüjatelt aga keegi midagi pakkuda ei julgenud ja vaadati nagu Lenin vaatas kapitalisti...
Sellist unistust ei olnud isegi vanasti olemas,toro ehk sinna poole.Julmad käkid on nad kõik hetkel,aga enamjaolt keskmine inimene läheb poodi ja usub müügimehe juttu ja vaatab et lahedad led tuled ja muud el vigurid küljes ja ostab selle plekihunniku röömsasti ära.
Russi ehitasid,pead murutraktori ka ise ehitama.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816