Mõistusevastased manöövrid liikluses

(06-06-2023, 18:03 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(06-06-2023, 17:18 PM)MeelisV Kirjutas:  Ja ohutuse mõttes on paljudes kohtades tagurpidi parkides ja edaspidi väljudes ohutum kui teistpidi.
Seega kannata ära need 2 sekundit.
Mulle isiklikult on jäänud mulje, et tagurdatakse, kuna - "pärast on mul sitaks hea siit välja sõita, ei pea tagurdamisega jantima". Ja kaasliiklejatest on suht pohhui, peaasi et endal hea on.


Täpselt samad sõnad sulle: Ja kaasliiklejatest on suht pohhui, peaasi et endal hea on !



Kiire küsimus.
Kui mitu sada/tuhat korda päevas need pahad tagurdajad sind kiusavad ?
Vasta

metsakohin Kirjutas:Muide lase alati tagurpidi väljujal toimetada, kui ta ikka tõsiselt soovib.

Nii on.
Vasta

Kindlasti tagurdavad parkimiskohale sõjaväelased kuna kunagi ei tea, millal võib äksioniks minna ja on vaja kiirelt manööverdama hakata.

Teine seltskond on kütuse terminali töötajad.
Sillamäel näiteks saadeti parklasse tagasi kui auto oli ninapidi seina poole.
Evakuatsiooni reegel.

Kui see kellegil vererõhku tõstab siis abi saab apteegist.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

oi kui tore diskussioon siin täna toimunud ... 
Minu seisukoht ühtib 100% hr v6sa omaga

Tsitaat:Nagu öeldi, vahet ei ole, kas ukerdada parkimiskohale või sealt välja - mõlemal juhul kulub aega. Tagurpidi parkimiskohale minnes oled vähemalt üle vaadanud, mida/keda sealt oodata on. Lihtsam juhtida ka, kuivõrd esiotsale on ruumi kõrvale liikuda. Kui edaspidi sisse purjetad ja siis hakkad välja ukerdama, siis tuledki pimesi, kuniks nägema hakkad. LS järgi pead aga tagurdades kõigile teed andma... Ning esiosa joonistatavale kaarele on parkimisruudus ikka väga vähe ruumi. Kel pikem auto, see teab hästi.
Lisaks ei keera suurem auto lihtsalt kitsamates parklates edaspidi parkides välja, peab vahepeal tagurdama ... tagurdades parkides on pöörderaadius väiksem ja saab enamasti ühe korraga kohale (ehkki Tartus õnnestus leida üherealine parkla, kus äärest ei keeranud ka tagurpidi autode vahele ilma 2 korda nikerdamata.) Aga peamine on see ohutuse küsimus, mina küll ei julge tagurpidi välja sõita, kui kõrval on autod pargitud, s*ttagi ei näe enne kui autot on juba 4 m väljas ja halvemal juhul sulle mitu  korda külge sõidetud. Minu arust peaks selline parkimise kord lausa LS kirjutatama.
Vasta
Lightbulb 

Mulle isiklikult meeldib tagurpidi kõige rohkem metsas kuskil ümber pöörates kuskile sihi peale nikerdada, pea 19-meetrisega, kusjuures mulle TÕESTI meeldib selline muterdamine,
Veel põnevam oli Rootsis metsas 25-meetrisega majandamine.
Pärnus Kaubamajakas, Ülemistes või Lõunakeskuses jääks küll ruumi veits väheks, aga suurusjärk 4-4.5m autoga UKERDAMINE jääb küll arusaamatuks.
Vasta

Mida madalamal istud seda pikem tundub su auto.
Kastiga maastur või kaubik oma suurte peeglitega on palju lihtsam manööverdamiseks kui golf või passat.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Ja ikkagi- kui suur auto on parem nikerdada kui väiksed asjad, siis miks need tibid nii jännis on?
PS. Ei midagi provotseerivat, aga vahva, et üks teema on nii elama hakanud, vähemalt on üks teema, mis kaasfoorumlasi puudutab Smile
Vasta

See vist on natuke inimese mõtteviisis ka kinni. Üks üritab kõik s.tad asjad kohe ära lahendada, et pärast oleks lihtsam, teine elab hetkes ja lahendab probleemi hiljem. Antud juhul siis üht- või teistpidi parkimisel tekkida võivaid komplikatsioone lahendades. Mõni ei suudagi nii palju ette mõelda.Teistele ette saab jääda nii ühel kui teisel viisil. Mingit ühest tõde pole. Vahel on liiklusohutuse seisukohalt hea, kui nina parkides väljasõidu poole sai.
Vasta

(07-06-2023, 00:39 AM)Aare R. Kirjutas:  Ja ikkagi- kui suur auto on parem nikerdada kui väiksed asjad, siis miks need tibid nii jännis on?
PS. Ei midagi provotseerivat, aga vahva, et üks teema on nii elama hakanud, vähemalt on üks teema, mis kaasfoorumlasi puudutab Smile
 
Üks tibi kes A6-ga tagurpidi parkimiskohalt lahkudes mu kõrvalseisva tööbussiga kontakti saavutas ütles et tema tahaks linna vahel väiksema autoga sõita aga mees pm sunnib suuremaga sõitma. Pidavat turvalisem olema...
Vasta

(06-06-2023, 16:29 PM)Peeter2 Kirjutas:  ...
Ja samamoodi sai see parkimisasi üle vaieldud ja osale kõva peaga tegelastele ei jõudnud juba toona asi kohale... Smile
On tekkinud olukordi kus tegelane sõidab vabast parkimiskohast mööda, noh selge, sinna ta ei pargi, pargin siis ise.
Aga kodanik jäi veidi eemale seisma, ja jupi aja pärast lükkas tagurpidikäigu sisse - noh selge, tahab raibe sinna ise tagurdada. Ja siis olen juba mina tal ees
ja pean hakkama vaatama kuidas ma tagurpidi tal eest ära saan. Kõik see võtab aega ja see võiks olemata olla.
Just selliste lollakate olukordade vältimiseks ma ise parkimiskohale tagurdan harva. 
Spetsiaalselt sulle hr Võsa, kumb võtab rohkem aega, kas kitsale parkimiskohale tagurdamine, või hiljem parkimiskohalt välja tagurdamine - kus ruumi on tohhuijaa rohkem?
...


Aitäh nii kenasti oma suhtumist alamrahvasse väljendamast. Loodetavasti me ei pea parklas kohtuma, sest ma kavatsen oma õigusi kaitsta.

Aga kuna küsiti, siis tagurdan parkimisruudust välja tüki aeglasemalt, kui sinna sisse. Sest ma ei taha teist korda mingi enesekeskse tõpraga vaielda, kes minu arvelt omale uut stanget himustab.
Vasta

Ise ka tagurdan parkimiskohtadele enamus ajast, aga siin on üks asi veel puutumatta jäänud selles teemas - peab ka jälgima kuhu poole jäävad juhiuksed. Nii parkijal, kui ka naabril. tihti peabki selle järgi parkima, et ikka kõik juhid autosse ja välja ka mahuks. Eriti kui pole eelnevalt pargitud täpselt joonte vahele.
Vasta

Purjetasin ka ükspäev oma RAM 2500 kastikaga(vana kooli talasildadel siis,mitte popp tänapäevane) Pirta selveri parklasse. Korra mõtlesin,et tagurdan sisse,a siis vaatasin,et rahvast vähe ja läksin suurema kaarega edaspidi. Poest tagasi laekudes olid abivalmis inimesed parkinud oma autod suht tühjas parklaosas mulle täpselt kõrvale(kenasti ratas joone servas minu pool). Ja kuna tagumises reas oli ka autosid tekkinud,siis on selle mitte eriti manööverdava auto sealt välja saamine tagurpidi suht keeruline tegevus tänu auto pikkusele ja kahe rea vahelise tee väiksele laiusele. Tehtav,a nussi kui palju. A õnneks on 4wd ja suurem rehv ning lahkusin edaspidi üle mingi saarekese. Vot selleise geberniidi pärast ma vist 95% ajast tagurdan parklasse lisaks eelpool mainitud hägustele klaasidele ja kõigele muule. Parklates on terve hunnik tegelasi kes teavad oma õigusi ja üritavad oma katkist stanget sinu arvelt parandada. Ja välja tagurdajad kusagilt kaubiku või muu kõrgema asja tagant on neile magus saak. Kahjuks päris mitmel korral töö alaselt sellega kokku puutunud. Näed,et asi on olnud katki juba kordades kauem. Ja ahvid teavad ka kaamerate asukohti ning sätivad "olukorra" alati kaamera vaatevälja.  Politsei vaatab video üle ja teatab,et ei andnud tagurdades teed. Mott. Kui ei meeldi peab kohtus vaidlema hakkama ja tellima teisele autole ekspertiisi. Seda muidugi omal kulul.
Seega olen tagurpidi parkimist soovitanud teha ka oma õepojal ja oma pojal (õpetasin nad sõitma). Naisuke loomulikult on targem kui mina,nii,et teda ei õnnestu veenda.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(06-06-2023, 18:43 PM)Heigok Kirjutas:  
(06-06-2023, 18:03 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(06-06-2023, 17:18 PM)MeelisV Kirjutas:  Ja ohutuse mõttes on paljudes kohtades tagurpidi parkides ja edaspidi väljudes ohutum kui teistpidi.
Seega kannata ära need 2 sekundit.
Mulle isiklikult on jäänud mulje, et tagurdatakse, kuna - "pärast on mul sitaks hea siit välja sõita, ei pea tagurdamisega jantima". Ja kaasliiklejatest on suht pohhui, peaasi et endal hea on.


Täpselt samad sõnad sulle: Ja kaasliiklejatest on suht pohhui, peaasi et endal hea on !



Kiire küsimus.
Kui mitu sada/tuhat korda päevas need pahad tagurdajad sind kiusavad ?
no halloo, palun nüüd selgitust, et kuidas mina teisi oma liiklemisega segan?

Viimasele küsimusele vastuseks - ei ole tihti.

Aga moraal on see, mida ma ka korduvalt olen väljendanud - viisakas on liigelda nii, et sa oma manöövritega segaksid teisi võimalikult vähe, ja ma kavatsen nii liigelda ka edaspidi, teie inisemisest hoolimata.
Vasta

(07-06-2023, 09:11 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(06-06-2023, 18:43 PM)Heigok Kirjutas:  
(06-06-2023, 18:03 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(06-06-2023, 17:18 PM)MeelisV Kirjutas:  Ja ohutuse mõttes on paljudes kohtades tagurpidi parkides ja edaspidi väljudes ohutum kui teistpidi.
Seega kannata ära need 2 sekundit.
Mulle isiklikult on jäänud mulje, et tagurdatakse, kuna - "pärast on mul sitaks hea siit välja sõita, ei pea tagurdamisega jantima". Ja kaasliiklejatest on suht pohhui, peaasi et endal hea on.


Täpselt samad sõnad sulle: Ja kaasliiklejatest on suht pohhui, peaasi et endal hea on !



Kiire küsimus.
Kui mitu sada/tuhat korda päevas need pahad tagurdajad sind kiusavad ?
no halloo, palun nüüd selgitust, et kuidas mina teisi oma liiklemisega segan?

Viimasele küsimusele vastuseks - ei ole tihti.

Aga moraal on see, mida ma ka korduvalt olen väljendanud - viisakas on liigelda nii, et sa oma manöövritega segaksid teisi võimalikult vähe, ja ma kavatsen nii liigelda ka edaspidi, teie inisemisest hoolimata.

Liikle kuidas tahad, suure tõenäosusega siin keegi foorumi initsiatiivil nagunii midagi teistmoodi ei tee, eks ta rohkem väljaelamiseks on. Just oli siin jutt, et "ma tegin oma load 65dal aastal ja nüüd muna õpetab kana". Tule taevas appi, 65dal sõideti hobuste ja 125 cm3 moskvatega, tänapäeva liiklusega on seos nullilähedane nagunii. Aga vana koera õpetamine..

Teema nimi on mõistusevastased manöövrid ja see "inisemine" üritas Teile segitada, et mainitud parkimine ei ole üks nendest, vaid hoopis üsna mõistlik manööver kohati.
Vasta

Just oli siin jutt, et "ma tegin oma load 65dal aastal ja nüüd muna õpetab kana". Tule taevas appi, 65dal sõideti hobuste ja 125 cm3 moskvatega, tänapäeva liiklusega on seos nullilähedane nagunii. Aga vana koera õpetamine..


Praegu kehtiv Liiklusseadus põhineb 1.I.1973 Eesti NSV-s  kehtima hakkanud Liikluseeskirjadele.
1973 aasta Liikluseeskiri põhineb 1968. aasta Viini teeliikluse konventsioonil.
Seoses 1973 aasta “Liikluseeskirjas” tehtud muudatustega võrreldes “Eeskirjad liiklemiseks NSV Liidu teedel ning linnade ja asulate tänavatel” korraldati igasuguseid kursusi uute eeskirjade õpetamiseks. Ja 65dal aastal load teinu läbis enne 1973 aastat kas koolituse või  pidi minema uuesti liikluseksamile.
Vasta

(07-06-2023, 09:44 AM)ivo86 Kirjutas:  
(07-06-2023, 09:11 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(06-06-2023, 18:43 PM)Heigok Kirjutas:  
(06-06-2023, 18:03 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(06-06-2023, 17:18 PM)MeelisV Kirjutas:  Ja ohutuse mõttes on paljudes kohtades tagurpidi parkides ja edaspidi väljudes ohutum kui teistpidi.
Seega kannata ära need 2 sekundit.
Mulle isiklikult on jäänud mulje, et tagurdatakse, kuna - "pärast on mul sitaks hea siit välja sõita, ei pea tagurdamisega jantima". Ja kaasliiklejatest on suht pohhui, peaasi et endal hea on.


Täpselt samad sõnad sulle: Ja kaasliiklejatest on suht pohhui, peaasi et endal hea on !



Kiire küsimus.
Kui mitu sada/tuhat korda päevas need pahad tagurdajad sind kiusavad ?
no halloo, palun nüüd selgitust, et kuidas mina teisi oma liiklemisega segan?

Viimasele küsimusele vastuseks - ei ole tihti.

Aga moraal on see, mida ma ka korduvalt olen väljendanud - viisakas on liigelda nii, et sa oma manöövritega segaksid teisi võimalikult vähe, ja ma kavatsen nii liigelda ka edaspidi, teie inisemisest hoolimata.

Liikle kuidas tahad, suure tõenäosusega siin keegi foorumi initsiatiivil nagunii midagi teistmoodi ei tee, eks ta rohkem väljaelamiseks on. Just oli siin jutt, et "ma tegin oma load 65dal aastal ja nüüd muna õpetab kana". Tule taevas appi, 65dal sõideti hobuste ja 125 cm3 moskvatega, tänapäeva liiklusega on seos nullilähedane nagunii. Aga vana koera õpetamine..

Teema nimi on mõistusevastased manöövrid ja see "inisemine" üritas Teile segitada, et mainitud parkimine ei ole üks nendest, vaid hoopis üsna mõistlik manööver kohati.
Ma tahaks veel ühe asja lisada, ja siis on kõik - parkimiskohale tagurdada võib nii palju kui kulub, teen seda vahest isegi, aga seda plaanitsedes võiks vaadata peeglisse - äkki ma panen kellegi enda järel ootama ja äkki tekib sellest mingi mõttetu arusaamatus. Äkki tõmbad siis lihtsalt edaspidi kohale liikudes eest ära ja kõik. Mulle ei meeldi kellegi järel mõttetult oodata ja püüan ka ise teisi mitte enda järel ootama panna.
Siin toodi hea näide olukorrast, mis tekkis Endla teatri parklas. Just selliseid olukordi ma silmas peangi. Parem juba neid ennetada.
Vasta

Peeter-küsimus kuidas käitud ummikus?Tsiteerin(Mulle ei meeldi kellegi järel mõttetult oodata)
Vasta

Krt suur täiskasvanud mees aga käitub nagu plika.
Kui sa lähed keema mingi tagurdamise pärast ja siis viskad veel kommentaari takka" et tagurdatakse sellepärast, et oleks hea välja sõita" ja "peaasi, et endal hea oleks"
Siis jah ütlengi Sulle seda sama.

Sa ju virised sama asja pärast lihtsalt sellepärast "et sul hea oleks" 

Ja no kui tagurdajad tõesti vägatihti sind ei "kiusa" siis seda enam ma ei saa aru miks sellisest asjast keema minna.
Vasta

Peeter2 nn suure mure lahendab elementaarsetest viisakusreeglitest kinnipidamine. Parklas kohta valides pole vaja eesliiklejale kuklasse hingata, 5 - 10 meetrine pikivahe likvideerib kõik arusaamatused. Sel juhul on ilusti näha kui eesmineja keerab end tagurdamiseks valmistudes vaba koha vastu poolviltu ja kohe on selge, mis juhtuma hakkab. Mure tekitavad vaevalt meetrise vahega selgaronijad.
Paraku vist jääbki unistuseks  Sad

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ringristmikule tagasi - Täna Tallinnas TPI ring : Ehitajate teel Õismäe poolt sõidab välimisel/parempoolsel sõidurajal sõiduauto vasak suund vilkumas , mina ootasin Akadeemia teel ja siis see vasakut suunda vilgutav auto keeras ilma paremat suunda näitamata paremale ehk Ehitajate teele suunaga Nõmme poole , no kuidas selline siin "nõmme veski" poolt tehtav ajupesu nii kiiresti praktikasse rakendatakse ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 51 külali(st)ne