08-06-2023, 16:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2023, 16:17 PM ja muutjaks oli tõnn.)
Kui klaasid on vahatatud ja tihendid määritud siis teeb ilusti lahti.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
(08-06-2023, 15:45 PM)honkomees Kirjutas:(08-06-2023, 15:37 PM)Meil on selles mõttes ainult vedanud, et Baltikumi/Eesti edasimüüjad on otsustanud meie turule pakkuda ainult 4x el.akendega isendeid. Kirjutas: Mis mõttes vedanud? Sitasti on, vändaga sai alati talvel aknad lahti, praegu jahil peab iga kord jälgede vaatamiseks ukse lahti tegema, elekter ei tee külmunud välimise tihendiga akent lahti ...
Ehk valiks küll vändaga aknad kui oleks valikus.
(08-06-2023, 16:25 PM)ivo86 Kirjutas: ... aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?Jahis jäljeluuret tehes sõidad 1-2 käiguga ilma paarutamata, diisel nii soojaks ei lähe et akna välimised tihendid üles sulaks või aknaklaas nii kuumaks. Lisaks ka lühikesed otsad, vahepeal käid mõne km jala luuret tegemas ja mootor jahtub maha. Nagunii seal kusagil alates miinus 15 õues ei lähe mootor seieri järgi samale temp kui suvel, võid kasvõi radika kinni katta, midagi ei muutu, plokk lihtsalt ei lähe nii kuumaks et termostaat avaks radikaringi. No isegi kui kütaks salongi kuumaks, siis jahiriietes seda ju ei taha, neid vatte on seljas omajagu ja maha koorima ja uuesti riietuma hakata pole aega.
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.
...
(08-06-2023, 18:17 PM)honkomees Kirjutas:Seda kraami pole proovnud, mis klaasipeale käib, kui kojamehi ei taha kasutada, et vesi ise ära jookseks?(08-06-2023, 16:25 PM)ivo86 Kirjutas: ... aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?Jahis jäljeluuret tehes sõidad 1-2 käiguga ilma paarutamata, diisel nii soojaks ei lähe et akna välimised tihendid üles sulaks või aknaklaas nii kuumaks. Lisaks ka lühikesed otsad, vahepeal käid mõne km jala luuret tegemas ja mootor jahtub maha. Nagunii seal kusagil alates miinus 15 õues ei lähe mootor seieri järgi samale temp kui suvel, võid kasvõi radika kinni katta, midagi ei muutu, plokk lihtsalt ei lähe nii kuumaks et termostaat avaks radikaringi. No isegi kui kütaks salongi kuumaks, siis jahiriietes seda ju ei taha, neid vatte on seljas omajagu ja maha koorima ja uuesti riietuma hakata pole aega.
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.
...
Kui välimised tihendi-klaasi vahed nt mingi vana pangakaardiga lahti "lõigata" siis seni kui sõidad saad avada, nagu korraks seisma jätad nii enam pärast elekter ei ava, käsivändaga oli ikka selline väike nõks ja lahti, ei pidanud jõuga murdma. Aitab muidugi kui iga kord silikooniga vahe üle käia aga siis läheb klaas silikoonist ilaseks-uduseks.
(08-06-2023, 18:43 PM)ivo86 Kirjutas:Ma olen korra proovinud enam ei. Algul oli väga ok. Aga kui klaasipuhastid olid kohati selle kauba sealt pealt ära kulutanud siis neid nii öelda auke oli piisavalt ja suht fekaal sõita(08-06-2023, 18:17 PM)honkomees Kirjutas:Seda kraami pole proovnud, mis klaasipeale käib, kui kojamehi ei taha kasutada, et vesi ise ära jookseks?(08-06-2023, 16:25 PM)ivo86 Kirjutas: ... aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?Jahis jäljeluuret tehes sõidad 1-2 käiguga ilma paarutamata, diisel nii soojaks ei lähe et akna välimised tihendid üles sulaks või aknaklaas nii kuumaks. Lisaks ka lühikesed otsad, vahepeal käid mõne km jala luuret tegemas ja mootor jahtub maha. Nagunii seal kusagil alates miinus 15 õues ei lähe mootor seieri järgi samale temp kui suvel, võid kasvõi radika kinni katta, midagi ei muutu, plokk lihtsalt ei lähe nii kuumaks et termostaat avaks radikaringi. No isegi kui kütaks salongi kuumaks, siis jahiriietes seda ju ei taha, neid vatte on seljas omajagu ja maha koorima ja uuesti riietuma hakata pole aega.
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.
...
Kui välimised tihendi-klaasi vahed nt mingi vana pangakaardiga lahti "lõigata" siis seni kui sõidad saad avada, nagu korraks seisma jätad nii enam pärast elekter ei ava, käsivändaga oli ikka selline väike nõks ja lahti, ei pidanud jõuga murdma. Aitab muidugi kui iga kord silikooniga vahe üle käia aga siis läheb klaas silikoonist ilaseks-uduseks.
taoline: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/kr...elik-300ml
(08-06-2023, 15:45 PM)honkomees Kirjutas:(08-06-2023, 15:37 PM)Meil on selles mõttes ainult vedanud, et Baltikumi/Eesti edasimüüjad on otsustanud meie turule pakkuda ainult 4x el.akendega isendeid. Kirjutas: Mis mõttes vedanud? Sitasti on, vändaga sai alati talvel aknad lahti, praegu jahil peab iga kord jälgede vaatamiseks ukse lahti tegema, elekter ei tee külmunud välimise tihendiga akent lahti ...
Ehk valiks küll vändaga aknad kui oleks valikus.
(08-06-2023, 19:01 PM)juri73 Kirjutas:Jah, mul sama.(08-06-2023, 18:43 PM)ivo86 Kirjutas:Ma olen korra proovinud enam ei. Algul oli väga ok. Aga kui klaasipuhastid olid kohati selle kauba sealt pealt ära kulutanud siis neid nii öelda auke oli piisavalt ja suht fekaal sõita(08-06-2023, 18:17 PM)honkomees Kirjutas:Seda kraami pole proovnud, mis klaasipeale käib, kui kojamehi ei taha kasutada, et vesi ise ära jookseks?(08-06-2023, 16:25 PM)ivo86 Kirjutas: ... aga kui auto juba soe on, siis ka ei ava?Jahis jäljeluuret tehes sõidad 1-2 käiguga ilma paarutamata, diisel nii soojaks ei lähe et akna välimised tihendid üles sulaks või aknaklaas nii kuumaks. Lisaks ka lühikesed otsad, vahepeal käid mõne km jala luuret tegemas ja mootor jahtub maha. Nagunii seal kusagil alates miinus 15 õues ei lähe mootor seieri järgi samale temp kui suvel, võid kasvõi radika kinni katta, midagi ei muutu, plokk lihtsalt ei lähe nii kuumaks et termostaat avaks radikaringi. No isegi kui kütaks salongi kuumaks, siis jahiriietes seda ju ei taha, neid vatte on seljas omajagu ja maha koorima ja uuesti riietuma hakata pole aega.
Mul on olnud, et kohe külma autosse istudes ei taha avada neid, kui mingit pläga sadanud ja see akende peale külmunud.
Samas auto soojenedes õhk akna peale puhuma ja 10 minutiga asi korras või webasto järgi varem ja 0 probleemi.
...
Kui välimised tihendi-klaasi vahed nt mingi vana pangakaardiga lahti "lõigata" siis seni kui sõidad saad avada, nagu korraks seisma jätad nii enam pärast elekter ei ava, käsivändaga oli ikka selline väike nõks ja lahti, ei pidanud jõuga murdma. Aitab muidugi kui iga kord silikooniga vahe üle käia aga siis läheb klaas silikoonist ilaseks-uduseks.
taoline: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/kr...elik-300ml
(08-06-2023, 22:00 PM)ivo86 Kirjutas: Aga ma pidasin silmas, et küljeklaaside peale.Ma ühe korra proovisin seda küljeklaasi peale ka panna ning tulemus oli enda meelest väga halb. Vesi kogunes akna peale tilkadesse nagu on ootuspärane, aga sõidutuul seda ära ei puhunud, eriti linnakiirustel. Tulemuseks olid sisuliselt läbipaistmatud külje aknad, kui võrrelda ilma vahata ehk ühtlaselt märgunud küljeakendega. Pärast paari nädalat kannatusi võtsin lapi piiritusega ning taastasin esialgse olukorra.