(12-06-2023, 07:57 AM)juss Kirjutas: Ei tahaks uskuda et sellel mootoril sama jama on, mootor käib eeskujulikult ja kannatab 5+bar laadurirõhku.
Pigem oli jutu iva nendes pehmetes kolvirõngastes mis tekitavad ilma vastusurveta vähem hõõrdumist aga kui on silindris surve siis toimetavad nii nagu kolvirõngas peab toimetama.
Minu paha, olen mööda kirjutanud ja tähelepanuta jätnud et kompressioon ning keerati koos pihustiga.
Mina ikka ilma keerasin ja eeldasin kohe, et vaba pöörlemist saama ainult nii hinnata kui silindris survet ei teki...
Sellega olen küll täiesti päri, et nüüd uued kolvid koos kaasaegsete kitsaste rõngastega käivad kergelt ning kolb vajub pea ise koos rõngastega silindrisse.
Uskumatu ikka, et vanasti tehti selliseid laiu jäikasid rõngaid ja veel õlirõngaid 2 tükki ning ikka oli pidamine kahtlane.
Et niisama raisku ei läheks siis tagasikäigu hammasratta vahetusest:
Teoorias saab vahetada 1/tagasikäigu hammasratta ja kõik mis 3 võlli peal on aga see on kirjeldamatu porr tegevus.
Võllilt on vaja kätte saada traadist splint millel pole tangide auke ja seda luugist kust mahub sisse üks käsi.
Samuti on pärast vaja see võll tagasi laagrisse suruda.
Üldiselt väga veendunud ei ole et seda teha tahaks.