Mõistusevastased manöövrid liikluses

(07-06-2023, 19:47 PM)edvard Kirjutas:  Ringristmikule tagasi - Täna Tallinnas TPI ring : Ehitajate teel Õismäe poolt sõidab välimisel/parempoolsel sõidurajal sõiduauto vasak suund vilkumas , mina ootasin Akadeemia teel ja siis see vasakut suunda vilgutav auto keeras ilma paremat suunda näitamata paremale ehk Ehitajate teele suunaga Nõmme poole , no kuidas selline siin "nõmme veski" poolt tehtav ajupesu nii kiiresti praktikasse rakendatakse ?
 Sellist debiilsust pole keegi soovitanud, ringil vasak suund on viisakus kui ringilt välja ei sõida. (Et teine juht saab aru mis ringil olijal mõttes) Kui ringilt välja lähed siis ikka parem suund igaljuhul.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Nii on , loominguline lähenemine ehk pole parim , kui saaks ringilt paremale pööravate sõidukite juhid suunda näitama .
Vasta

(07-06-2023, 18:14 PM)vwt2 Kirjutas:  Peeter-küsimus kuidas käitud ummikus?Tsiteerin(Mulle ei meeldi kellegi järel mõttetult oodata)
Suurepärane, et oskad taaskord tuua näite, mis ei puutu asjasse, sest on totaalselt erinev olukord.
Ummik, kui sinna satud, ei ole välditav; parklas teistel eesjobutamine võib olla väga hästi välditav.
Vasta

(08-06-2023, 09:39 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(07-06-2023, 18:14 PM)vwt2 Kirjutas:  Peeter-küsimus kuidas käitud ummikus?Tsiteerin(Mulle ei meeldi kellegi järel mõttetult oodata)
Suurepärane, et oskad taaskord tuua näite, mis ei puutu asjasse, sest on totaalselt erinev olukord.
Ummik, kui sinna satud, ei ole välditav; parklas teistel eesjobutamine võib olla väga hästi välditav.
Aga ummik, enne kui sa sinna satud, on välditav.
Veel parem kui sa üldse ei sõida. Siis sa teisi ei sega. Cool
Vasta

Üks video ka tegelikult teemasse.

https://www.delfi.ee/artikkel/120199498/...eratturile
Vasta

[quote pid='552857' dateline='1686206342']
parklas teistel eesjobutamine võib olla väga hästi välditav.
[/quote]

Veel parem on kui väldiksid kohti kus teistel on kombeks jobutada.

Egas jobu ei tea, et ta parajasti jobutab ning kiirustajal kiirust piirab.
Tema arust on jobu pigem see, kes selga trügib ja kätega vehib.
Võta koht tagareas ja need kaotatud sekundid/minutid võid jala minna.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Video pealkirjas sai juba kõik öeldud.
Aga lisan juurde, et asjata ei kehtestata sel lõigul hetkel kiirusepiiranguid. 
Koolist on meelde jäänud, et neid kehtestatakse enamasti kolmel põhjusel:
* Et teetöölised ellu jääksid.
* Et liiklejad ellu jääksid.
* Et autode esiklaasid ja -laternad terveks jääksid.

https://youtu.be/bH7xgQrBLPU
Vasta

Janka jutule Lisaks- Norras olen teetöödel näinud mitte vaid pelgalt kiirusepiirangu silti, vaid sealjuures pilti töömehest, mille all on kiri, et "Minu issi töötab siin ja ma tahan, et ta õhtul kodus on."
Minu meelest töötab s***ks paremini kui lihtsalt kiirusepiirangu märk.
Vasta

+ magavad politseinikud. "Tollised" plastmasslauad.
Vasta

Manöövrist ei tea midagi aga asukoht on selline et õnnetus hüüab mõlemas suunas.

https://www.postimees.ee/7797390/galerii...to-ja-veok

See siis kohas kus linnast tuleb üle viadukti 2 rida.

Samas tuleb paremalt poolt veel 2 rida juurde millest üks siis tuleb viadukti alusest ringteest ja teine tuleb otse Tallinna ringtee pealt Lagedi poolt siis.

Ja siis tuleb koht kus need viimased kaks rida saavad üheks. Ja see rida läheb otse edasi Maardu poole aga vahepeal on mahasõit Loole, Irusse ja Vana Narva mnt peale. Ehk siis nendest kes tulevad emmast kummast parempoolsest reast tahavad osad minna otse osad Loo peale.
Teisalt tahavad üle viadukti tulnud autodest osad minna otse ja osad Loo peale. 
Samas on see lõik kus read koonduvad ja kus aeglustusrada tekib päris lühike ning kiirus on seal 90.
Kahe parempoolse "kõrvaltee" ja üle viadukti tulnud peatee vahel on ka ohutussaar maha joonitud triipude ja joontega AGA sellest ei peeta kinni. Sellest sõidavad üle nii need kes tulid kõrvalteelt ja ka need kes üle viadukti tulid. 
Sõidan seal iga päev ja näen seal ka igasuguseid manöövreid. Piltidel kujutatu ei üllata.

Sama jama on ka teises suunas. Kus Iru poolt tulles ja Linna poole minnes on kiirendusrada kõige parempoolsem ja sellest vasakule jääb "aeglustusrada" ehk üks läheb kanalisse ja teine ringteele. Nendet vasakule jääb veel 2 rida mis otse üle viadukti läheb. Sama mäsu on seal hommikul. Osa iru poolt tulevaid tahab minna kanalisse osa ringteele ja osa otse viaduktile. Samas Narva poolt tulevad autod samuti osaliselt kanalisse ja osaliselt ringteele ja siis see male algab. Ja ega siis Narva poolt tulev auto 70ga ei tule. Püüdes viaduktile minna pead jälgima et ees sõitev auto ei jää sulle ette. Et sa ise ei keera ette raketile kes tuleb tagant ja sa ei tea kas ta tahab minna otse või tulla sinu ritta. 
Samuti on see lõik kus need 4 rida saavad kohti vahetada väga lühike.
Imestan et seal veel midagi sellist pole toimunud.
Vasta

Paistab, et skooda juht teadis veokijuhi pimedat nurka. 90 pealt juhtub nii mõndagi. Veokas isegi risti driftinud.
Vasta

Isegi silmad kinni vaadates ei ole see "skooda".
Vasta

Väga tuttav lause ja paljunähtud pilt, "Jai auto ja teepiirde vahele."
No milleks sul on gaasi-  või piduri pedaal. 
See on standartne liigutus, et tullakse välja ja jäädakse kiirendusrajal  kõrvale tiksuma ning suurte ässis  silmadega põrutatakse piirdesse sisse  selle asemel, et kas vajutada või pidurdada.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-06-2023, 23:22 PM)iisak Kirjutas:  Isegi silmad kinni vaadates ei ole see "skooda".

Isegi selles kohas ei oma mingit tähtsust, milline konkreetne VAG-turunduse erinäoliseks kleebitud toode täpselt seekord ei suutnud lihtsas ja selges kohas liituda liiklusega.

Nii kenasti krusajuhi kulul auto kindlustusele müüdudSad
Vasta

Seda mäsu näen seal igal hommikul kui Iru poolt liikuvad autod vajuvad tuimalt 50-60 kmh kiirusega 90 alale ette. Libedaga on seal pidevalt ristirästi olukorrad. Kakskorda olen isegi pääsenud äkkpidurduse ja ehmatusega. Küljed kokku ja tagant kolonn selga on seal lihtne tekkima. 
Vasta

Just just seal saab kokku 50 90 ja 70 ning ridade vahetus paremalt vasakule ja vasakult paremale üle 3 rea. 
Paras retsept s...a juhtumiseks.
Vasta

Aga kas peab kindlasti peamaanteel siis 90-ga (+10) litsuma, kui igapäevaselt seda tuntud sitta kohta nähakse ja läbitakse? Või tõepoolest tuleb jälle ehitada ise endale müür, milleks saab olema statsionaarne 50- või 70km/h piirangu märk, mis tipptunni aegadel kindlasti omal kohal oleks, aga liiklusliku alakoormatuse kellaajal mõttetuks tülinaks osutub?
_____________________________________
Tegelikult on tehnika tänapäeval juba niivõrd arenenud, et kiirusi saab piirata kaugjuhitavate märkidega Wink
Ja mulle tundub, et teil on sinna kilulinna juurde sääraseid märke vaja paigaldada veel rohkematessegi kohtadesse...
Vasta

Tegelikult need kes otse Maardu Kuusalu Narva poolt tulevad on just sõitnud kümneid km-d 110 alas. Ja nüüd vahetult enne Iru raudteesilda on 90 märk ja kohe tuleb see ristmiku segadus. 
Võite vaid arvata palju sellest 110+10 kiirusest seal 90 alas tegelikult alles on.
Samas sinna 90 alasse suubuvad autod 50 alast ja peavad kiirendama, et olla liiklusvoolus kuid kohe kohe enne viadukti algab 70 ala. 
Seega on see selline segane koht kus ühed ei lase kiirust alla ja teised ei võta üles ning konflikt ongi käes.
Vasta

Ju siis nii on.
Seal oleks tarvis tõsta see joonistatud 90 tükk maad Narva poole ja praeguse 90 asemele paigaldada robotiseeritu, mis suhtleks sinna segasesse alasse paigutatud kaameratega ning timmiks siis kiirust nii palju, kui kaameratele-märgile kirjutatud ohutusprogramm hetkel juhatab.
Vasta

Janka.
Ära muretse. Igapäevased kasutajad nn.kiirteelt tulevad juba teavad kuidas käituda. Minul on aga õnnestunud sattuda lähikontakti kahel korral ühe ja sama daamiga. Vahtralehega uus Kia. Kuidagi vist satuvad meie teekonnad kokku samaaegselt. Kolmandal korral laps juba kõrvalt hõikas...issi ohtlik tuleb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne