Asi pole viitade puudumises, vaid selles, et kohalikel on kõik vajalikud või mittevajalikud ümberreastumised juba ammu peas ning võetakse stiilis 10km varem õige lähtepositsioon sisse. Mis iseenesest on normaalne. A nüüd kui tulen mina, kes ma ei tea asju, sõidan tasa ja targu viidani, sellega sekundikese tutvun ning siis hakkan reastuma ja paika sättima, olen ma automaatselt igavene jalus tolkneja, trügija või muidu kabi, keda tuleb k***ida, k***ida ja veelkord k***pida. Et ta ikka aru saaks ja näeks, kuidas ässad sõidavad.
Tartu tõin lihtsalt näiteks, sest see on minu perspektiivist suhteliselt võõras linn, põhilisi asju muidugi tean, aga mitte igat vukking burksikioski sissesõitu. Selgituseks, seal ümber Tartu mineval ringteel oli või äkki on siiani üks koht, kus Võru poole sõites keerab täiesti loogilise neljarealise tee parempoolne rada järsku täiesti ebaloogiliselt McDonaldsisse ning edasi läheb ainult üks rada. Et kui ma kogemata ei reastu 2km varem vaid näiteks 50m varem ja teen seda maksimaalsest lubatust kopika aeglasemal kiirusel, siis tegelt ei ole solvumine stiilis "Mõningate kohta võib julgelt väita, et isegi LE on nende jaoks ulmekirjandus" asjakohane ega vajalik. Eriti kui solvujal ilmselgelt kuhugi kiiret pole, sest vastasel juhul oleks ta mingi mõistlikuma sõiduki valinud kui veoauto.
Täpselt samasugust reaktsiooni kohtab Tallinna uutel liiklussõlmedel, lihtsalt nendel ma juba tean oodata, kust suunast ässad välja lendavad, kus lõigul tõmbluku tegemise asemel 3km rivi moodustavad jms