MURUTRAKTORID- ostuabi, hooldus, remont...

https://reginett.ee/toode/murutraktor-so...-a-v2-uus/
Mul selline. Pakun ka väikestviisi teenust+ omal 3 ha puhtana hoida. Kolmas aasta läheb.
Ilumuru ei tee, kuna mõeldud heina niitmiseks. Tõsine tank on, kõik niidab ära. Aga puhas Hiinakas. Loncin mootor, kere pehme plekk. Esi balansiirile kulusid augud sisse ja piirajad kus vahel liigub kulusid ka ära. Tegin sinna rauast tükid sisse ja piirajad vinklist, nüüd kestab. Rool selle sektoriga, korra vahetatud. Mõni puka laager ja kaks pukka ka ära lõhkunud, enamus uudismaa niitmisi, muidu kestnud päris hästi. Üldkokkuvõttes võib rahul olla.
Vasta

Peale tolle TYM´i on veel ka Kubotal pisitraktoreid, millele niiduorganit alla riputades saab teda tinglikult murutraktoriks pidada. Ja väiksemaid, mis ongi pigem murutraktorid. Samamoodi John Deerel on korralikum murukas näiteks. Kas teda meie maal osta saab, ei teagi. Ränga raha eest vast ikka.
 Seda klassikalist, plekitükkidest, sektor-roolikarbiga juhtimisega ja ilma laagriteta ollust sõimavad kõik, aga selle raha eest paraku paremat ei saa. Õnneks on nad suures osas remonditavad ja nende putitamine ei tohiks amf ksf- idele üle jõu käia. Mõne asja tuunimine võib lausa imekspandavaid tulemusi anda. Minu varnal näiteks piisas roolivõlli laagerdamisest ja roolivarrastele uniballide lisamisest, et rool muutuks oluliselt kergemaks. Justkui võimendiga Smile
 Vannume, keevitame raame, vahetame terapukke ja karburaatoreid, aga 15- le hooajale lähed ikka vastu sama aparaadiga. Lõhub traktorit kõige rohkem ikka kehv ja künklik maa, pealt sada kilo jõmm traktori otsas veel lisaks ja tahtmine uudismaad teha. Kahtlemata on võimalik ka väikest traktorit toota kõikide eelpool 2715 poolt üles loetletud omadustega, aga keegi ei taha seda siis enam hinna pärast osta. Ja eks mingeid asju on tehtud ka, 4x4 maastikuvõimelisem näiteks Tšehhi ja Itaalia tootjatelt.
 Uniballi pilti kah:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(22-06-2023, 07:25 AM)vant Kirjutas:  ...
 Vannume, keevitame raame, vahetame terapukke ja karburaatoreid, aga 15- le hooajale lähed ikka vastu sama aparaadiga. Lõhub traktorit kõige rohkem ikka kehv ja künklik maa, pealt sada kilo jõmm traktori otsas veel lisaks ja tahtmine uudismaad teha. Kahtlemata on võimalik ka väikest traktorit toota kõikide eelpool 2715 poolt üles loetletud omadustega, aga keegi ei taha seda siis enam hinna pärast osta. ...

Aamen selle peale.

7xxX JD saab täitsa tellida, aga pea 20 k€ hind ilmselt ei meelita.

Excel ütleb, et odavam on kolm odavat sama ajaga läbi pidada.
Vasta

(22-06-2023, 07:30 AM)v6sa Kirjutas:  
(22-06-2023, 07:25 AM)vant Kirjutas:  ...
 Vannume, keevitame raame, vahetame terapukke ja karburaatoreid, aga 15- le hooajale lähed ikka vastu sama aparaadiga. Lõhub traktorit kõige rohkem ikka kehv ja künklik maa, pealt sada kilo jõmm traktori otsas veel lisaks ja tahtmine uudismaad teha. Kahtlemata on võimalik ka väikest traktorit toota kõikide eelpool 2715 poolt üles loetletud omadustega, aga keegi ei taha seda siis enam hinna pärast osta. ...

Aamen selle peale.

7xxX JD saab täitsa tellida, aga pea 20 k€ hind ilmselt ei meelita.

Excel ütleb, et odavam on kolm odavat sama ajaga läbi pidada.
See vandumine ja muud tegevused viivad sihile kui sellega tegeleb tehnikahuviline.
Muru käivad niitmas aga õpilased, naisterahvad või mitte kõige teravamad pliiatsid.
Näeb välja nii, et Tartus tahab tööd teha naisüliõpilane ja ma viin talle murutraktori, võtmekomplekti ja varuterad ning rihma kinnisel järelhaagisel mille ta sappa võtab kui niitma läheb.
Neiu muidu üsna tehnikahuviline, kontrollib õli, rihmasid ja terad vahetab kui vaja aga talle oleks liiast õgvendada niiduki korpust, vahetada terapukke või astuda vahekorda ärapaindunud roolivardaga.
Nüüd peab pealik minema lahendama probleemi ja lihtsam on tal viia teine traktor ja esimene remonti tuua.
See on ajakulu ning ka töökas neiu pole õnnelik kui ta heinas terapuki puruks lasi sest omanik ei teadnud ka ise et seal on tellis.
Ta vahetaks ära tera aga pukk oleks talle raske juba füüsiliselt.
Niisama nagu võiks rattaga olematul kiirusel vastu äärekivi sõites rooli käest tõmmata ja kraapima jääda mitte et kõik asjad on pisut kõverad.

Exceliga nõu pidades, kui alumine pool on pommikindel kestaks ta piisavalt kaua et hind võiks kallim olla.
Päris need aiatraktori suurused asjad ka ei kvalifitseeru sest nende vedamine kattega kerghaagisel ajab massi lõhki ja ühtki seaduslikku äri ei saa üles ehitada seaduserikkumisele...
Seni parim asi on olnud Vikingi saavutus.
See kestis üllatavalt hästi 3 aastat ja siis hakkas juhtuma.
Murdus ära rihmapinguti kronstein, roolivardad murdusid keermete tagant ja raamiosi kooshoidvad poldid ei püsinud enam kinni sest kõik see konstrui oli päris vedelaks sõidetud.
Eks ta tegi tööd ka muidugi, tunnilugeja näitas viimati 1450 tundi.
Vasta

(22-06-2023, 21:14 PM)2715 Kirjutas:  Exceliga nõu pidades, kui alumine pool on pommikindel kestaks ta piisavalt kaua et hind võiks kallim olla.Päris need aiatraktori suurused asjad ka ei kvalifitseeru sest nende vedamine kattega kerghaagisel ajab massi lõhki ja ühtki seaduslikku äri ei saa üles ehitada seaduserikkumisele...
B-kategooria kaubik oleks legaalne variant vedamiseks. Niiduorgan all hästi bussi mööda rampi ei sõida, aga see  käib minuti paariga alt ära
Vasta

(22-06-2023, 23:14 PM)ak75 Kirjutas:  B-kategooria kaubik oleks legaalne variant vedamiseks. Niiduorgan all hästi bussi mööda rampi ei sõida, aga see  käib minuti paariga alt ära
Et siis peaks igale töömehele ostma lisaks tuntavalt kallimale murutraktorile veel ka B kategooria kaubiku ja hakkama niiduorganit alt kiskuma?

See äri ei jõua alatagi enne kui on juba pankrotis...
Vasta

Milleks tervet traktorit vedada.
Üks niiduorgan võiks varuks olla.

See vist mahub pagasiruumi autole.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(23-06-2023, 09:01 AM)tõnn Kirjutas:  Milleks tervet traktorit vedada.
Üks niiduorgan võiks varuks olla.

See vist mahub pagasiruumi autole.
Ja kui te selle varuniiduorgani hinda kuulete...
Vasta

Mersuniiduk oleks vist üks lahendus, huvitav kaugel see projekt on.
Vasta

Mina vean küll murukat kaubikuga. Mööda 2.7 meetrist prussi sõidab ilusti sisse Boxerisse. Läks ka Transitisse, mis on 20 senti kõrgema põhjaga, seal käis kolks pihta, aga sisse sai ilusti
Vasta

(22-06-2023, 23:48 PM)2715 Kirjutas:  
(22-06-2023, 23:14 PM)ak75 Kirjutas:  B-kategooria kaubik oleks legaalne variant vedamiseks. Niiduorgan all hästi bussi mööda rampi ei sõida, aga see  käib minuti paariga alt ära
Et siis peaks igale töömehele ostma lisaks tuntavalt kallimale murutraktorile veel ka B kategooria kaubiku ja hakkama niiduorganit alt kiskuma?

See äri ei jõua alatagi enne kui on juba pankrotis...
Rahu! Smile Minu poolest ei pea midagi ostma. Lihtsalt pakkusin välja, kuidas legaalselt vedada saaks.
Ise vean kaubikuga Branson 2505h traktorit ja niidukit. Idee poolest leiaks maastikul koha, kuidas traktor koos niiduorganiga bussi ajada, aga niiduk ise on 60 tolli lai, seega tuleb ära võtta nii ehk naa.
Sa peaks lisama oma nõudmiste listi veel max kogukaalu 400kg, mis ilmselt eeldaks alumiiniumraami ja -niidukorpust (60" niiduorgan kaalub 130kg). Sellist niidutraktorit vast olemas ei ole, kuna hind tuleks suht ulme. Eelpool juba viidati, Excel paneb asja paika. Odavaid kärakaid iga teise hooaja järel osta on odavam.
Vasta

Ega ei peagi äriga tegelema, kui ei saa ega taha. Tuleb keegi järgmine, kes saab.
Kirvega ei saagi kurge püüda. Tuleb osta kommunaal masin kui tahad teenust teha ja heina nendega ei tehta. Nägin alles kuidas poolteist hektarit kõrgeks kasvanud heina. Meetrist!! Toroga ära hakiti, no see ei ole küll see koht, kus masin fekaal on, kui katki läheb. Iga töö jaoks on oma riist. Ja kui asi maksab 1000-2000 euri siis ta ei ole äritegevuseks loodud. See on selge, et kui sellel 8 tundi päevas seljas ratsutada, siis hakkab asju juhtuma üsna kiiresti. Normaalse kasutuse juures käibki 15a.
Mu eelnevat soovitust millegipärast eirasid, kui ütlesin et muru niitmiseks on grasshopper.
Vasta

Hüdroveoga husgu 112 raideril tagasilla peal rihmaseibi all olev plastist jahutusventika tiiviku labad on mingil arusaamatul põhjusel üles kerkinud ja labad läksid rihma ja rihmaseibi vahele ja tegid ebatavalist häält.Mis võiks seda labade üles kerkimist põhjustada?Niidetud paari nädala vanust rohtu mitte heina ja mootori ja tagasillal kõikvõimalikud kaitsmed ümber ja käsigi ei mahu labade juurde.Katted eemaldama ja fööniga soojaks ja tagasi painutama,aga huvitab just,et millest nii?
Vasta

(25-08-2023, 15:13 PM)muska71 Kirjutas:  Hüdroveoga husgu 112 raideril tagasilla peal rihmaseibi all olev plastist jahutusventika tiiviku labad on mingil arusaamatul põhjusel üles kerkinud ja labad läksid rihma ja rihmaseibi vahele ja tegid ebatavalist häält.Mis võiks seda labade üles kerkimist põhjustada?Niidetud paari nädala vanust rohtu mitte heina ja mootori ja tagasillal kõikvõimalikud kaitsmed ümber ja käsigi ei mahu labade juurde.Katted eemaldama ja fööniga soojaks ja tagasi painutama,aga huvitab just,et millest nii?
Täna lammutasin laiali ja sai pildid teha,üleeile sai niidetud ja labad olid rihma vahel ja sai välja kangutatud ja garaazi aetud,täna panin korraks käima ja taas üks laba ronis kohe rihma vahele ja ülejäänud ootamas...kaikaga väänasin labad üks haaval alla ja kuumaõhu puhuriga plast soojaks ja lasin jahtuda ja hetkel enam rihmaratta vahele ei läinud.Üks arvamus,et plast ajaga muudab ennast(struktuuri) ja kui juba 1 laba on rihma vahel siis veab teised ka sinna.Masin ise 2020 aasta ja mingi 50 töötundi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

Vasta

Kui tegu on plastiga mis allub kuumale, et tagasi painutada siis on ehk ka põhjus kuumas ?
Ehk miks üldse hakkab painduma. 

2...3 aastat ei saa olla plastile nüüd mingi eluiga veel sellises kohas kus päike ja uv teda ei mõjuta.

Ehk läheb sild mingil põhjusel liiga kuumaks ?
Vasta

Minul oli sarnase murepuhul tiivik nihkunud võllil (keris heina vahele).
Vasta

Nii vestlesin ka ühe elukutselise mehaanikuga ja arvas,et 
1.sild äkki lahti tulnud ja labad nurga alla kiskunud ja kisub vahele.
2. kõige tõenäolisem mingi oks või midagi sarnast vahele sattunud.
Soovitas mootoril katted nahui saata,euro nõuded...jenkide maal piddavat kõik ilma kateteta olema,ja kui katted maas saab ka normaalselt masinat puhastada rohust,rohi jääb raami vahele kuivab ja ülikergelt süttiv...kuiva rohtu olis seal küll.
Sil ei pidavat kunagi nii kuumaks minema et sulama võtaks.
Vasta

Mul mure Hecht muruniidukiga. Masin igati aus ja töötab korralikult, aga juhtus selline idiootlik asi, et õhupuhasti kate lendas pealt ja usin niidumees laskis teraga sellest üle. Lappida ei ole seal enam midagi, vaja on uut katet. Ja on Eestis olemas selline Hechti edasimüüja, nagu Clientisking. Pöördusin nende poole abi saamiseks. 15.juulil pöördusin. Tänase päevani ei ole nad suutnud seda juppi hankida, põhjendades seda Tšehhi varuosade laos toimunud tulekahjuga.  Muruniiduk on Hecht 5511, Mootor 144ccm, Hechti enda mootor, CE SN 202000859. Varuosakataloog näitab, et kogu õhupuhasti tervikuna on koodiga 540021079. Tegelikult ei olegi vaja kogu korpust, ainult ülemist osa on vaja, aga joonisel on küll näidatud alumine korpus ja õhufilter eraldi (540021078 ja 5400210781), ülemist korpusepoolt eraldi ei ole. Töö tegemist see puuduv detail otseselt ei sega, õhupuhasti element on praegu fikseeritud kaabliklambriga. Kas on kellelgi äkki selline mootor vedelemas, millelt saaks puuduva detaili? Või suudab keegi selle detaili hankida?
Vasta

Seda katet siis vaja?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Ei ole selline, panen pildi ka , vaja sellist, nagu minu pildil            
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne