KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

Neid nn. kamina ventikaid on ka kahe ventilaatoriga.
Ehk kannatab sealt üks jätta elemendi jahutuseks ja teine viia eemale ?
Vasta

(12-07-2023, 18:24 PM)muska71 Kirjutas:  
(12-07-2023, 15:21 PM)v6sa Kirjutas:  Pliidiraud läheb korraliku tulega kolde kohalt üle 300 (sealtmaalt lõpeb odava infrapuna mõõtepiirkond)
Agaramad suudavad pliidi plaadi ka punaseks kütta,pakuks mingi 600C kanti seal olevat kuumust.Lihtsaim viis sooja liigutada on kesküte...
Ikka loomulik füüsikaseaduste põhine on lihtsaim Wink Soojuskirigus, soojusjuhtivus jne, seal sees ka loomulik sooja õhu tõus. Lihtsalt me ise oleme oma elamised meie tohutus teadmistehulgas ja oskustes teinud keeruliseks ja siis on ka keeruline süsteem efektiivsem.
Mis pliidi/kamina ventikat puudutab, siis mul ka peaagu esimestest hetkedest selline olemas aga pole juba mitu aastat töös olnud. Eks neid on kindlasti ka erinevaid ja mul ka vähe teistlaadi maja ka aga üldjoontes on tegu puhtalt mänguasjaga. Nende lubatus õhuhulgad a'la 150 cfm või 350 m3 õhku tunnis on puhas BS. See on sama, mis igasuguste väiketuulikute lubatud võimsused. Reaalselt on selliste õhuhulkade liigutamiseks vajalik võimsus 50-100 vatti, seda lihtsate ventseadmete puhul. Tüüpiline vannitoa-vetsu väljatõmbe vent on selline 15 vatti ja 100 kuupi tunnis. Nende mingi imekerge tunne reaalse pliidiKUUMA edastamsiel on meeter-kaks, kaugemale ei puhu need keegi. Minu IR mõõdab kuni 550 kraadi ja korraliku tule puhul pliidiplaadilt näitab errorit ehk kuumus on suurem. 600 ja peale on norm.
Vasta

(12-07-2023, 21:55 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ... aga üldjoontes on tegu puhtalt mänguasjaga. Nende lubatus õhuhulgad a'la 150 cfm või 350 m3 õhku tunnis on puhas BS.
...
Meie oma on Magaziinist ja mul isegi ei ole teadmist, mitu tsee-eff-emmi selle tootja on lubanud. Aga kaugeima toanurga seinapinna temperatuuri suudab nelja tunniga tõsta paari kraadi võrra. Piisavalt, et kallis kaasa lükkaks fliisi õlgadelt mahaSmile

Pliidist paari meetri kaugusel arvuti taga istudes on tunda mõnusat aeglast sooja õhu voogu.

Stirling on kena vaadata-kuulata küll, aga sellele on veel genekat juurde vaja, et koldest 2+1 m kaugusele soemüüri kohale pandavad ventikad saaks voolu. Ilmselt kõige sobivam lahendus on panna olemasoleva kaminaventika alla pirakas Peltier element, millest paelad suurte arvutiventilaatorite külge ja selle peale omakorda olemasolev ventilaator pakki jahutama.

Vaskradikal kolde tagaseinas oleks mõte küll, aga selleks on pool aastat liiga hilja...

Keskkütet ei tule.
Vasta

Kas 80'te Fordi tihendiga esiklaasi vahetamisel tuleb selline lai plekist iluliist enne klaasi paigaldamist oma kohale panna või pärast? ... eelmine klaasivahetaja on selle liistuga kõvasti pusinud aga väga kena pole saanud ...
   
Vasta

(13-07-2023, 09:58 AM)lauril Kirjutas:  Kas 80'te Fordi tihendiga esiklaasi vahetamisel tuleb selline lai plekist iluliist enne klaasi paigaldamist oma kohale panna või pärast? ... eelmine klaasivahetaja on selle liistuga kõvasti pusinud aga väga kena pole saanud ...

Liist pane enne paigaldust tihendi külge!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Miks auto võtme ja keskluku mõistuse vahel selline katkestustõrge tekib, et emb-kumb neist mingil hetkel võtme nuppudest antava avamis- ja sulgemiskodeeringu ära unustab?
Vasta

Tsitaat:Miks auto võtme ja keskluku mõistuse vahel selline katkestustõrge tekib, et emb-kumb neist mingil hetkel võtme nuppudest antava avamis- ja sulgemiskodeeringu ära unustab?
Ammu kuulsin hoiatust: ära lase lastel mängida võtmega kui auto pole lähedal. Võti läheb vale koodi peale. Nad peaks igakord lähikontaktis olema. Millise auto kohta see käis, ei mäleta.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Näiteks Audi C5 pead mõlemat võtit paralleelselt kasutama. Kui aastakesse võtit lihtsalt kapis hoiad kaotab auto ära. Sai ise uuesti kodeerida aga peale kodeerimist kaotas teine võti auto ära. Ainult esindus pani uuesti mõlemad võtmed korraga toimima.  Aeg ajalt võtmeid vahetades  jäi asi toimia.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ei ole ei see ega teine juhus.
Täiesti traditsiooniline päev:
Hommikul puldist lahti, linna poodi. Puldiga uksed lukku.
Tulen poest, puldiga uksed lahti, sõidan tööle.
Olles tööl jäävad uksed lukust lahti, võti jääb süütelukku.
Õhtul sõidan koju, kodus lukustan puldiga uksed, aga see ei toimi. 
Täna siis vaatasin, kuidas pult juppideks käib ja mis masti patarei seal sees on, et lähen kohe poodi ja ostan uue. Lammutasin, patareis 3,2V ka kenasti olemas. 
Samas sattusin ka kodeerimise video peale ja otsustasin seda proovida. 
Võimlesin kirjeldatud protseesi läbi ning hakkaski kõik kenasti tööle.
Vasta

mitte targutamise pärast aga,kui võti auto ära unustab,siis on vaja pulte sünkroniseerida.sünkroniseerida saab alati omanik ise kasutades vajadusel juhendit mis on kasutusjuhendis olemas.kodeerimisel kodeeritakse autole võõraid pulte juurde.selleks on vaja vastavat aparatuuri.
Vasta

(18-07-2023, 00:29 AM)Janka Kirjutas:  ...
Täna siis vaatasin, kuidas pult juppideks käib ja mis masti patarei seal sees on, et lähen kohe poodi ja ostan uue. Lammutasin, patareis 3,2V ka kenasti olemas.
...

Tähelepanek elust enesest: "nööbid" on alatud. Laual mõõtes võib kenasti olla lubatud pinge ja rohkemgi veel. Aga pane koormus taha ja näed, kuidas pinge kukubSad

Sai kunagi soetatud ehituspoest leht nööpe, mille riiulikuupäev mitme aasta kaugusel tulevikus, aga kogu leht oli sisuliselt probleemjääde: nagu koormasid, nii pinge kukkus ja loger pani pildi tasku. Sama kino on käinud ka meie pereuniversaali ja naise linnamaasturi "tarkvõtmega": mõni patarei ei kannata koormamist üldse, teine kestab võiduka lõpuni ja annab väsimisest viisakalt lülitus kauguse pideva vähenemisega teada.
Vasta

Kunagi lasin rõõmu poes puldi patareisi vahetada,vahetati muidugi seina taga peidus ja paar päeva hiljem ei toiminud ja kahtlustan,et vahetati ainult 1 nööp,hiljem ise vahetades toimis...
Vasta

Eelmises töökohas sai mõned puldiprobleemid ravitud Varta ja Panasonic tabletidega, need kestsid  ja töötasid erinevalt Prisma, Maxima odavpatareidest.
Vasta

Parareid patareideks. Patarei on toiteallikas.
Aga ikkagi miks unustab kas saatja või vastuvõtja ära selle töösageduse, mis talle sisse programmeeritakse? Justkui tühja koha pealt, põmm ja kadunud. 
See ju salvestub mikroprotsessorisse. Ja peakski jääma sinna kuni protsessori füüsilise rikkumise või hävinemiseni. Isegi siis, kui toide katkeb, peaksid sisestatud parameetrid alles jääma.
Vasta

elektroonika väsib.sa pole ainus selle probleemiga.lahenduseks on paigaldada lisapultidega keskluku juhtimine.see kõige odavam ja kiirem lahendus
Vasta

Kas keegi siinsetest härrastest või daamidest oskab öelda, millisest kohast võiks otsida nõuka ajast pärit “mulksu” kohvikannule seda “klaasist nuppu? Kuidagi ei raatsi selle jubina purunemise pärast kannu prügilasse saata.

Virko
Vasta

(18-07-2023, 18:34 PM)sturmbannführer Kirjutas:  elektroonika väsib.sa pole ainus selle probleemiga.lahenduseks on paigaldada lisapultidega keskluku juhtimine.see kõige odavam ja kiirem lahendus
Mul pole seda vaja!
Pult töötab peale nuppudega võimlemist taas. Küsimus sellest ajendatud ongi, et vaja teada PÕHJUST, miks kadus vahepeal ära puldi ja auto vaheline kontakt! Kas nüüd jääbki nii olema, et ühel päeval peab taas tõdema, et ohh, kas jälle....??
Mulle ei sobi mitte kuidagi võidelda tagajärgedega. Vaja on teada põhjust ja see kummuli keerata, et tagajärgi rohkem ei tekiks. Nii on lood Wink
Vasta

(19-07-2023, 03:38 AM)Janka Kirjutas:  
(18-07-2023, 18:34 PM)sturmbannführer Kirjutas:  elektroonika väsib.sa pole ainus selle probleemiga.lahenduseks on paigaldada lisapultidega keskluku juhtimine.see kõige odavam ja kiirem lahendus
Mul pole seda vaja!
Pult töötab peale nuppudega võimlemist taas. Küsimus sellest ajendatud ongi, et vaja teada PÕHJUST, miks kadus vahepeal ära puldi ja auto vaheline kontakt! Kas nüüd jääbki nii olema, et ühel päeval peab taas tõdema, et ohh, kas jälle....??
Mulle ei sobi mitte kuidagi võidelda tagajärgedega. Vaja on teada põhjust ja see kummuli keerata, et tagajärgi rohkem ei tekiks. Nii on lood Wink


Näiteks Scanni pult on pasr korda auto ära kaotanud peale kukkumist. 
Kas sealt väravast ei võiks palli otsida?

Aquila captas non muscas.
Vasta

(19-07-2023, 08:03 AM)Daff Kirjutas:  
(19-07-2023, 03:38 AM)Janka Kirjutas:  
(18-07-2023, 18:34 PM)sturmbannführer Kirjutas:  ...
... vaja teada PÕHJUST, miks kadus vahepeal ära puldi ja auto vaheline kontakt...
Näiteks Scanni pult on pasr korda auto ära kaotanud peale kukkumist. 
Kas sealt väravast ei võiks palli otsida?
Siin vihjes võib olla jumet - äkki on põhjus viletsas kontaktis puldi ja patarei vahel?
Mul on ühe sõiduki signal 3 juhtmevaba andurit CR2032 toitega. Viimasel ajal on olnud parajalt mässamist, et uue patareiga tööle saada. Need on nüüd pakendis hullusti kaitstud lastega juhtunud õnnetuste eest neelamisel. Vist Duracellil (Vartat ka kasutanud) on miinuskontakti küljes kleeps, mis ilmselt jätab liimijäägid miinuskontaktile ja teisel pool on lai trükkplaadi kontaktplats. Käib ja siis jälle ei käi. Pärast lahusti või piiritusega puhastamist jääb käima.
Võsa infot kinnitan ka - koormuseta mõõtes näitab korralikku pinget. Köögikaalu all olen sudinud ja mõõtnud sisselülitamishetkel, kui 'low batt' näitab. Siis on paari voldi kanti, kui sedagi.
Äkki niru ja/või katkendlik toide on nähtuse põhjuseks. Elektroonikale ei pruugi meeldida, kui mingi protsess rippu jääb toite katkemisel.
Vasta

Ei, härrased.
Puldil/võtmel on indikaator, mis näitab, kas signaal liigub välja või mitte. Kui indikaator ei sütti, siis on pilt selge - toide puudub. Vaheta patarei või osta uus pult, kui toide muudmoodi ei taastu... Pilt selge ja ei küsiks siin niskest lolli küsimust.

Toite katkemine ei tohi muuta auto ja võtme vahel loodud kodeeringu SISU. Kui võtmel toide puudub, siis indikaator ei sütti. Toite taastumisel (patarei vahetus näiteks) peab ka vana side SISU säilima. Mitte keegi ju ei pea peale patarei vahetust võtit ja autot paaritama. 
Võti pole saanud põrutada. Vähemalt minu käes nende paari aasta jooksul küll mitte.

   

Vägisi kisub mõte sinnapoole, juskui keegi oleks autost peileriga üle käinud. No ma ei tea...  Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne