Ikka ja jälle seda automaksu!

(19-07-2023, 18:05 PM)raulex Kirjutas:  Mul on küll tihti 2 ja haruharva lausa 3 minu nimel olevat sõidukit korraga kasutuses.
Bolti ega muud renti need ei sõida.
Seega üks auto korraga ei päde.
Üldiselt see 30 EUR vanakestele (kui ikkka jääb nii) on minu jaoks positiivne üllatus.
Ma ise arvestasin, et nii 200 EUR eest aastas (minu jaoks viimane mõistlik piir) saan alles jätta 1-2  vanakest, nüüd võin kõik  6 doonorit ja põllurallikat säilitada.
Katkised jupid hoian alles ja kui doonori elupäevad loetud on, siis nõuetekohase utiliseerimisega probleemi ei teki.
Sellest saan ma veel kuidagi aru, et korraga on osaval inimesel võimalik kahe hobusega sõita (või mitmehobuserakendiga) aga korraga mitme autoga on minujaoks nõidus.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Üks hea asi siinjuures on. Sai selgeks, et järgmiseks projektiks on restomod Smile. Toorik on leitud.
Vasta

Kuidas mitme auto, või hobusega korraga sõita, ei julge kommentaarida, aga kahe jalgrattaga on kruiisitud olude sunnil küll. Paar korda isegi punnvõrri seljas jalgratast tüüritud.
Ilma naljata kohe. Siis, kui noor ja uljas olin.
Vasta

Ah et kõik on õnnelikud nüüd selle üle, et sülitati näkku aga mitte nii suure süljelärakaga, kui alguses lubati vaid kõigest aevastati?
1) Lubame 300 euri aastamaksu - kõik sigavihased ja tõrvikuga juba Stenbocki maja maha põletama minemas ning suures vihas unustatakse käibemaksutõus sootuks ära
2) ootame 6 kuud
3) lubame 30 euri aastamaksu - kõik õnnelikud uue maksu üle. 
4) ootame veel natukene
5) Esikohal maksukoormuse poolest EU's ja seejuures on rahvas õnnelik takkapihta!
Vasta

(19-07-2023, 18:17 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(19-07-2023, 18:05 PM)raulex Kirjutas:  Mul on küll tihti 2 ja haruharva lausa 3 minu nimel olevat sõidukit korraga kasutuses.
Bolti ega muud renti need ei sõida.
Seega üks auto korraga ei päde.
Üldiselt see 30 EUR vanakestele (kui ikkka jääb nii) on minu jaoks positiivne üllatus.
Ma ise arvestasin, et nii 200 EUR eest aastas (minu jaoks viimane mõistlik piir) saan alles jätta 1-2  vanakest, nüüd võin kõik  6 doonorit ja põllurallikat säilitada.
Katkised jupid hoian alles ja kui doonori elupäevad loetud on, siis nõuetekohase utiliseerimisega probleemi ei teki.
Sellest saan ma veel kuidagi aru, et korraga on osaval inimesel võimalik kahe hobusega sõita (või mitmehobuserakendiga) aga korraga mitme autoga on minujaoks nõidus.
Teise (kolmanda jne) masinaga sõidab isa , poeg, vend ,õde ,sõber, kolleeg jne.  Ei mingit nõidust. Paljudel masinatel on kasutaja(te) kohtki passis täidetud.
Vasta

(19-07-2023, 19:35 PM)deus Kirjutas:  5) Esikohal maksukoormuse poolest EU's ja seejuures on rahvas õnnelik takkapihta!
Lahe linnalegend. Tegelikkus, kümnendik EU keskmisest:

Veel märgib Euroopa Komisjon Eesti riigiaruandes, et transpordisektori keskkonnamaksud on Eestis ühed EL madalaimad (0,04% SKP-st, EL keskmine 0,42%) koos asjaoluga, et oleme üks väheseid ilma sõiduki aastamaksuta liikmesriik.
Vasta

Kui "musta numbri museaalid" jäeti pika ninaga, siis motomehed said konkreetselt tillist.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(19-07-2023, 20:02 PM)raulex Kirjutas:  
(19-07-2023, 19:35 PM)deus Kirjutas:  5) Esikohal maksukoormuse poolest EU's ja seejuures on rahvas õnnelik takkapihta!
Lahe linnalegend. Tegelikkus, kümnendik EU keskmisest:

Veel märgib Euroopa Komisjon Eesti riigiaruandes, et transpordisektori keskkonnamaksud on Eestis ühed EL madalaimad (0,04% SKP-st, EL keskmine 0,42%) koos asjaoluga, et oleme üks väheseid ilma sõiduki aastamaksuta liikmesriik.

Kui kõik peab "võrdne" olema siis võiks ju keskmine palk ka järgi tulla. Muu elukalliduse osas oleme ammu järgi jõudnud - mõne asjaga isegi ette läinud. 

Kahjuks tüürime sinna poole , et väljaspoolt suurlinnu muutub praktiline elu(mitte suvitamine jms) järjest keerukamaks. Mis omakorda paneb lume palli veerema.

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

(18-07-2023, 10:12 AM)13piisab Kirjutas:  
(18-07-2023, 09:37 AM)KertP Kirjutas:  Arusaamatuks jääb plaan maksustada mittesõitvaid autosid, või siis neid, mida enam ei eksisteerigi...

jätkuvalt - mis on selle väite alus, et mittesõitvad autod maksustamisele kuuluvad?
Jätkuvalt oleme ikka allikakriitilised ja eksitava pealkirja või ajakirjaniku klikijahi himu tunneme ju ära ega hakka panema sisutu arikli linki nagu ülal mu samasuguse küsimuse peale lahkelt tehti.

lihne point lihtsas keeles: ootame eelnõuprojekti ära ja vaatame, millest tegelikult jutt. Praegu on köögipoolt teada ju ainult see, et kahekomponendiline automaks tuleb. Selle põhjal fantaseerida, et hakkab peatatud reg kandega masinatele kehtima jne - see pole just asjalik tegevus.

muidu veidikenegi mõtlev inimene saab ka aru, et seaduslooja ei saa luua olukorda, kus olematud nn laibad istuvad hingekirjas - neid kaotada ei saa, samas kuuluvad maksustamisele.

Jätkuvalt võime ka täna öelda, et midagi ei ole veel kivisse raiutud, aga kui lugeda ridade vahelt siis paistab, et on. Üks asi on mitte midagi teha, aga hoopis teine asi on üleskutse mitte midagi teha. Naudime tulemust.

Tänane "musta numbri auto" on oma elus pidanud üle elama kaks riigikorda, 13 peaministrit ja 20 valitsust. Hiljutises vestluses ühe kollektsionääriga sai naerdud mõtte üle, et must number erandit ei saa. Neid kollaseidkohevasabagarotte sai ikka tugevalt alahinnatud, või siis vastupidi, nende respekti musta numbri museaalide vastu ülehinnatud.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Audi 100 30 aastat vana 30 euri aastas. Ma olen oma romudega siis plussis.50 aastaste pealt hakatakse peale maksma.
Vasta

Pekki, ministril on 63 aastat vana hobikas.
Vasta

(19-07-2023, 19:52 PM)raulex Kirjutas:  
(19-07-2023, 18:17 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(19-07-2023, 18:05 PM)raulex Kirjutas:  Mul on küll tihti 2 ja haruharva lausa 3 minu nimel olevat sõidukit korraga kasutuses.
Bolti ega muud renti need ei sõida.
Seega üks auto korraga ei päde.
Üldiselt see 30 EUR vanakestele (kui ikkka jääb nii) on minu jaoks positiivne üllatus.
Ma ise arvestasin, et nii 200 EUR eest aastas (minu jaoks viimane mõistlik piir) saan alles jätta 1-2  vanakest, nüüd võin kõik  6 doonorit ja põllurallikat säilitada.
Katkised jupid hoian alles ja kui doonori elupäevad loetud on, siis nõuetekohase utiliseerimisega probleemi ei teki.
Sellest saan ma veel kuidagi aru, et korraga on osaval inimesel võimalik kahe hobusega sõita (või mitmehobuserakendiga) aga korraga mitme autoga on minujaoks nõidus.
Teise (kolmanda jne) masinaga sõidab isa , poeg, vend ,õde ,sõber, kolleeg jne.  Ei mingit nõidust. Paljudel masinatel on kasutaja(te) kohtki passis täidetud.
No proovime siis korra veel - mina suudan korraga juhtida ühte autot. Jah, mul on korraga mitu autot ülevaatuse ja kindlustusega, rõhuv enamus on objektiivsetel põhjustel ajutiselt peatatud registrikandega. Minusilmis ei ole see ei positiivne ega ka üllatus, kui poliitsotsiopaatidest väljapressijad tahavad varastada hobiautosid pantvangi võttes minu raha 40+ korda 30 euroruublit igal aastal. Automaks on kütuseaktsiisi taustal niiehknaa kuritegelik skeem, veelgi enam kuritegelik on see peatatud registrikandega autode automaksuna.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Ma oma kahe 1994 a. Audi 80 ga suudan selle aastamaksu tasuda võib olla , sest pole teada palju mulle maamaksu määratud on ,  aga , ma pole üldse veendunud et need autode aastamaksu summad ei kerki  , aga olgu , mind sõna otseses mõttes torgib hinge kuidas autoomanikud on riigi silmis petised - väärtuslik läheb "rahvamajandusse" jäätmed metsa , tyrri küll - sellised inimesed on meil Kaitseväes , Politseis , Kaitseliidus , relvastatud muide , käitlevad mürke , tagavad elutähtsate teenuste toimimise jne , aga autot osadeks võttes on pätid .
Vasta

Eriti naljakas oli lause: vaesemad sõidavad vanemate autodega. Hr. Minister on siis eriti vaene kui tal 67 aastat vana auto.
Vasta

Nu rahandusministrikujuline asi seletas ka midagi, et raskemad ja suurema mootoriga ja saastavamad asjad maksavadki rohkem. Puhtalt selle sodoomi kiuste hakkan vähegi normaalse ilmaga oma igapäevasõite tegema 2000+ kg tühimassiga ja 8+ liruse mootoriga asjaga. Makstes 30 euroruublit aastas. Ilmselt ka Läti vms aktsiisiga bensiiniga. Ja peamiselt pealinnas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(19-07-2023, 21:14 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Minusilmis ei ole see ei positiivne ega ka üllatus, kui poliitsotsiopaatidest väljapressijad tahavad varastada hobiautosid pantvangi võttes minu raha 40+ korda 30 euroruublit igal aastal.

Võib-olla ei tasuks sellist hunnikut rauda kokku ahnitseda, laske teistel ka midagi koguda. Hauda nagunii neid kaasa ei võta ja kui nooremat põlvkonda peale ei tule, kes nendega tegeleda tahaks, lõpetavadki utiilis.
Siinkohal on paslik tsiteerida härra Võrklaeva: „Jõuad koguda, jõuad ka maksta“.

Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Vasta

(19-07-2023, 20:02 PM)raulex Kirjutas:  
(19-07-2023, 19:35 PM)deus Kirjutas:  5) Esikohal maksukoormuse poolest EU's ja seejuures on rahvas õnnelik takkapihta!
Lahe linnalegend. Tegelikkus, kümnendik EU keskmisest:

Veel märgib Euroopa Komisjon Eesti riigiaruandes, et transpordisektori keskkonnamaksud on Eestis ühed EL madalaimad (0,04% SKP-st, EL keskmine 0,42%) koos asjaoluga, et oleme üks väheseid ilma sõiduki aastamaksuta liikmesriik.
Eksid kulla mees, eksid. Juba aastal 2002 olime esikohal:

https://arileht.delfi.ee/artikkel/384690...hkem-makse

Oleme kukkunud kolmandale kohale aga järgmisest aastast koos käibemaksutõusu, aktsiisitõusu ja automaksuga on meil väga suur võimalus saada tagasi esikohale.

Ei tea, kust kohast sina selle linnalegendiks loed ja miks tood näiteks kohe transpordisektori, et oi näe, niigi madal meil, mis siis, et ümberringi kõik põleb särinal

https://epl.delfi.ee/artikkel/120209062/...oopa-tippu

Muidugi, ma saan aru tahtest maksukoormust liigitada selle sõna otsese tähenduse järgi, siis oleme tõesti kuskil seal, mida sa ütled aga mina poest saia bruto eest ei saa, ainult neto eest. Kui nüüd neto kallale ka minnakse, siis võetakse mõned viilud kotist vähemaks, jõuab kohale?
Vasta

(19-07-2023, 22:53 PM)hendrik Kirjutas:  Võib-olla ei tasuks sellist hunnikut rauda kokku ahnitseda, laske teistel ka midagi koguda. Hauda nagunii neid kaasa ei võta ja kui nooremat põlvkonda peale ei tule, kes nendega tegeleda tahaks, lõpetavadki utiilis.
Siinkohal on paslik tsiteerida härra Võrklaeva: „Jõuad koguda, jõuad ka maksta“.

Sa ilmselt ikka ei mõista, mis foorumis sa oled.
Mis rohud need sellist teksti aitavad genereerida?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-07-2023, 20:19 PM)Gravity Kirjutas:  Kui kõik peab "võrdne" olema siis võiks ju keskmine palk ka järgi tulla.
Eesti keskmine palk ongi juba ammu EL-i keskmike seas: https://ec.europa.eu/eurostat/web/produc...20221219-3

Tänaseks on sinna kahe aastaga veel mingi 15% juurde visanud.
Vasta

(19-07-2023, 23:12 PM)Marko Kirjutas:  
(19-07-2023, 22:53 PM)hendrik Kirjutas:  Võib-olla ei tasuks sellist hunnikut rauda kokku ahnitseda, laske teistel ka midagi koguda. Hauda nagunii neid kaasa ei võta ja kui nooremat põlvkonda peale ei tule, kes nendega tegeleda tahaks, lõpetavadki utiilis.
Siinkohal on paslik tsiteerida härra Võrklaeva: „Jõuad koguda, jõuad ka maksta“.

Sa ilmselt ikka ei mõista, mis foorumis sa oled.
Mis rohud need sellist teksti aitavad genereerida?

Või siis ravimid võtmata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne