#1

tere
küsimus Urali bensuõgimise kohta..palju ta loogiliselt võtma peax ?
sain ühe paar aastat seisnud masina käima, lasen ujukiruumi bensiini täis..masin käima, sõidab kerge 100 meetrit ja kõik
sihuke tunne nagu võtaks bensiini 100/100-le
süüde on ka näpuga reguleeritud enamvähem et töötaks..a karpas ka ikka viga vms ?
Vasta
#2

Tavakorras rattal läks ikke 10L/100km kohta ära. Ideaalkorras kusagil 8L tuuris. Sooloversioonil nati üle 6L.
Vasta
#3

ma ei julge paaki peale pannagi (hetkel lasin vooliku kaudu karpad täis) kui täis kallan ja vajub nagu põhjatusse kaevu.
külgkorvi küljes pole.
Vasta
#4

Äkki tahab masin lihtsalt sõitmist ja karpad timmimist
Vasta
#5

seda ma tahakski teada kuidas teda timmida ??.. pole eriti kohal karpade asjus. klapid lasin täitsa alla..benzu võtab ikka loomamoodi ja pöörded on ka kõrged..
Vasta
#6

Paak pane ikka peale. ühe \"karpatäiega\" sa midagi paika reguleerida ei saa. Bensukulu sa vaevalt alla 6l/100km saad (soolo puhul, korviga läheb rohkem).
Karpade reguleerimise abi soovides alusta sellest, et räägi mis karpadega on tegemist. (ja mis klapid sa alla lasid)
Üldiselt bensukulu minimaalseks reguleerida pole mõtet, masin kaotab oma võimsust, sina vajutad seetõttu rohkem gaasi ning bensukulu ikka suur. (kuid lahja küttesegu tõttu kuumeneb üle).




Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#7

niih...paak sai peale pandud jah...hetkel nagu keerist just paagis pole..igast muud hädad hoopis..masin kaua seisnud, tihendid ära väsinud, tilgub igaltpoolt nagu mahlakask.
aga tegelt üks probleem on veel millele tahaks abi saada... kuidas mõõta kas genekas akut laadib ? tester on olemas, see näitab generaatori klemmidel vaiksetel pööretel 5-7V...aga kui kruvisin releeregulaatoril (PP-302) kaane maha, siis pingeregulaatori klemm klõbiseb ilusti kui pöördeid tõsta, pingeregulaatori oma aga ei tee essugi, ei ühelgi pöördel. kas on viga regulaatoris või kusiganes mujal ? :S
Vasta
#8

ural..käib akupealt w?(sry..ei tea uralitest kottigi..) kui akupealt siis..lihtne..akuklemm maha..ja näed..kas töötab edasi..kui ei tööta ilma akuta..siis ei lae..
Vasta
#9

harley Kirjutas:niih...paak sai peale pandud jah...hetkel nagu keerist just paagis pole..igast muud hädad hoopis..masin kaua seisnud, tihendid ära väsinud, tilgub igaltpoolt nagu mahlakask.
aga tegelt üks probleem on veel millele tahaks abi saada... kuidas mõõta kas genekas akut laadib ? tester on olemas, see näitab generaatori klemmidel vaiksetel pööretel 5-7V...aga kui kruvisin releeregulaatoril (PP-302) kaane maha, siis pingeregulaatori klemm klõbiseb ilusti kui pöördeid tõsta, pingeregulaatori oma aga ei tee essugi, ei ühelgi pöördel. kas on viga regulaatoris või kusiganes mujal ? :S
Pingeregulaator ei ole laadimisega üldse seotud. Tema ülessanne on, et üldises elektriringis vool ei kõiguks sõltuvalt pööretest.
Kui sul aku peale jooksev pinge mootori töötades 5-7V vahele jääb, peaks ju kõik korras olema.

To Rainx666:
Ei ole mina veel näinud ühtegi mootorit (va. elektrimootorid), mis oleks loodud aku pealt käima. Lihtsalt vool jookseb akus kahtepidi ja need 5-7V, mida harley silmas pidas jooksevad nö. akusse sisse tagasi.
Vasta
#10

saad ju hakkama ka kõige labasemat ampermeetrit kasutades, isegi need 100 kroonised digijuustud näitavad kuni 10 amprit. pane see aku ja akujuhtme vahele ning süüde sisse. käivitamise järel peaks voolu suund muutuma.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#11



To Rainx666:
Ei ole mina veel näinud ühtegi mootorit (va. elektrimootorid), mis oleks loodud aku pealt käima. Lihtsalt vool jookseb akus kahtepidi ja need 5-7V, mida harley silmas pidas jooksevad nö. akusse sisse tagasi.
[/quote]

noo..asi selles kui genekas ei lae..kust mootorratas selle voolu võtab sis kui aku maha võtad?
vähemalt ml jaffiga oli nii...genekas ei laadind..harjad olid läbi..tõõtas asi ainult akupealt..kui aku tühi..tzikkel surnd..panin uued harjad..dynamo tuli kustus ära..voltmeeter näitas kah siis kõrgematel pööretel oma 13-14v ära...ja võtsin aku klemmi maha..ja töötas edasi..
Vasta
#12

To 666 men:
Kui akulaadimine ei tööta siis mootor ei tööta aku pealt, mootori elektrisüsteem teeb seda.

Klemmi lahtiühendamine mootori tööajal ei ole kõige tervislikum ning iga kord ei pruugi asi niiviisi tulemust anda. see nagu relees/masinas kinni, mõni targem elektrik võib seletada, aga mina eelistan kasutada muid võtteid.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#13

hmm...ma nagu masinat jätangi seisma sellega et tõmban \"-\" klemmi akult maha (süütelukk ei toimi hetkel)...kohe jääb seisma..
mis siis see relee-regulaator pole laadimisega üldse seotud ??
igatahes kui masin käib..ja tester ühendada ühe otsaga massi ja teise otsaga geneka Я klemmi...siis seal näitab voolu olemasolu, mis tõuseb ka pöörete tõustes...

ma nagu masinaga mõned päevad veidi sõitnud ka, nagu üks kõrvaline isik ütles et siis peaks aku tühi olema kui üldse ei lae...hetkel näitab 5.56 V... aku on umbes 2 nädalat tagasi ostetud..täis laadis ennast siis oli pinge veidi üle 6 V

tegin ka väikse skeemi, kuidas praegu ühendatud on..


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#14

harley Kirjutas:hmm...ma nagu masinat jätangi seisma sellega et tõmban \"-\" klemmi akult maha (süütelukk ei toimi hetkel)...kohe jääb seisma..
mis siis see relee-regulaator pole laadimisega üldse seotud ??
igatahes kui masin käib..ja tester ühendada ühe otsaga massi ja teise otsaga geneka Я klemmi...siis seal näitab voolu olemasolu, mis tõuseb ka pöörete tõustes...

ma nagu masinaga mõned päevad veidi sõitnud ka, nagu üks kõrvaline isik ütles et siis peaks aku tühi olema kui üldse ei lae...hetkel näitab 5.56 V... aku on umbes 2 nädalat tagasi ostetud..täis laadis ennast siis oli pinge veidi üle 6 V

tegin ka väikse skeemi, kuidas praegu ühendatud on..
Urali relee-regulaator peaks koosnema kahest osast ühest korpuses - pingeregulaator ja tagasivoolurelee. See, kas aku hakkab laadima mootori käivitudes või mitte, sõltub vaid tagasivoolureleest.
Usun siiski, et sul laadimisega kõik ok on. Vastasel juhul oleks sa kahe nädala asemel sõitnud ca. 20 minti.
Vasta
#15

koosnebki kahest osast...aga see tagasivoolurelee klemm ei liigu seal regulaatoris..
Vasta
#16

nu väga kummaline on see asi...täna sai sõidetud...nii umbes 3 km, enne seda panin testri peale..näitas 3.84 V...sõitis selle 3km ära...enam käima ei lähe..seisis veidi aega...sai lõpuks tagasi sõita..kodus proovin uuesti, näitab 3.82 V
kas see laadimine toimub või ei, aru ma ei saa ???

-kui masin seisab siis on akul klemmid maha võetud-
Vasta
#17

Kahe kuu eest lõppes teema ära,kas said asja korda?
Vasta
#18

Mina tean niipalju et kui vahelduvvoolu generaatoril võtta aku vahelt ära, siis kärssavad mähised maha
Vasta
#19

Sellisel juhul ei ole süsteem korras. just vahelduvvoolugeneraator peabki ise süsteemi genereerima ja mitte aku abile lootma jääma.Ehk siis- kui süsteem korras,on akut vaja vaid käivitamiseks.
Kuid jutt käis ALALISVOOLUGENERAATORIST, tavalisest 6-voldisest sõbrast,mis tihedas koostöös relee-regulaatoriga nii mõnegi mehe pahatahtlikult teele jättis.Sad
Vasta
#20

täpsemalt öelduna põlevad dioodid läbi.


zar Kirjutas:Mina tean niipalju et kui vahelduvvoolu generaatoril võtta aku vahelt ära, siis kärssavad mähised maha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne