Postitused: 223
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
2
Überauto pole ta muidugi. Mõtlesin, et ehk keegi oskab soovitata mõistliku hinna ja kvaliteediga kohta, kus on ehk rõhk natuke jaapani masinatel. Või üldse mõistlikku kohta kus juba natuke vananenud tehnikat remontida.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Kas esimene või tagumine rattalaager, millise kvaliteediga varuosa jne jne on oluline?
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Kas mõni elektripädev automotolane päälinnas ka liikvel on?
Vana garaaž sai uue katuse peale, nüüd peaks hakkama mõtlema uue särtsu sisseseadmise peale. Kilp on olemas, vaja lihtsalt välja mõelda, kuhu ja kuidas.
Hobigaraažinduse teemal kaasamõtlemisvõime on tervitatav kaasnähtus.
Objekt asub Kristiines, Staabi lähedal.
Postitused: 2,699
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Mul mudilased sõitsid hiina 125cc bagiga vastu puud nii, et esimene käändmik murdus pooleks.
Tehtud hiina malmist.
Keevitasin selle TIG keevituse, argooni ja roostevaba täidis traadiga kinni.
Tegema peab sügava faasi ja siis kihiti täis keevitama.
Minul igatahes õnnestus ja lahti pole tulnud.
Ning erinevalt mootoriblokist on sel asjal pidevalt koormus taga.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 259
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
18
Kas tõesti peab selleks 28 milli kulutama, et inimesed su taldrikuid näeks. Mingi Tupperware demo auto vää?
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Eks tööraha läks reaalselt kulunud aja eest. Esinduses küsitakse selle järgi, kui palju remondijuhend töötunde ette näeb.
Et ma siin niisama ei targutaks, siis oma riisirakettidega olen aeg-ajalt ikka käinud (iga väikse asja pärast ei hakka ju esindust tüütama, kuigi mul hetke, juhtumisi sama tootja, igapäevasõidukiga käimas eksperiment, et kas õnnestub hooldusraamat otsast lõpuni esindus(t)e templeid täis sada) Põhja-Tallinnas Õle ja Härjapea tänava nurgal asuvas töökojas ja pole veel kordagi pettuma pidanud.
Postitused: 223
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
2
07-09-2023, 01:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2023, 01:40 AM ja muutjaks oli
ratsoup.)
Tänan kaasa mõtlemast. Eks ütlen edasi. Kuigi hinnakiri tundub üsna soolane olevat
Aga täna tekkis üks uus kaasus mida siin lahata. Nimelt katus sajab läbi. Tegu siis nö tänapäevase asbestivaba eterniidiga. Ronisin katusele, et tuvastada siis, et mis värk on. Seda läbi tulemist on aeg ajalt olnud, ent selle suve suurte hoovihmadega läks asi ikka täitsa käest ära. Kahtlustasin, et eks ta mingi tuulega sisse puhub kuskilt. Ja nii oligi - plaadid kõik terved, midagi katki pole. Ainus koht üldse kust saaks teoorias vesi eterniidi alla on harjaplekk. See on ca 18+18cm lai. Katuse kalle ise 30'. Seega üsna lauge üleminek ühelt harjalt teisele. Ma kardan, et tormiga lihtsalt tekib efekt, kus tuul puhub eterniidi nõgusa koha pealt pleki alt läbi. Vesi jääb maha ning tilgub eterniidi all olevale vanale tõrvapapile. Edasi leiab vesi üles vanad head augud tõrvapapis Wabariigiaegses tõrvapapis.
Korrektne lahendus vist oleks tellida laiem plekk. Aga kui lai siis? Korraks mõtlesin, et rats lahendus oleks pleki alune makrofelksi täis lasta. Lõppeb see tuulekanal ära. Mis voorum arvab?
Pilt ka illustreerimaks olukorda:
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See eterniit katus on säästuna tehtud ja nüüd on käes. Selle eterniidi jaoks on originaal harjaplaat olemas. Sellega on kindel, et ei keeruta midagi sisse.
Mul vanal aidal on suur Kunda tahvel ja harjaplekk 35cm ja talvel tuisuga ikka leiab lakast lund.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 672
Teemad: 0
Liitus: Jan 2013
Maine:
15
Lase vahtu täis ja ära rohkem vaeva oma pead.
Mingiaeg linnud nokivad augud sisse a siis lased uuesti.
Õige varjant: plaat maha ja kile, tuulutus, roov alla.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Ülekate kahe harjapleki vahel tundub ka sutsu väike olevat. Muidu tänapäeval katusemüüjad ütlevad, et veekindlaks tulebki erilise hoolega teha katusekatte alune kiht. Eks aluskatet ongi lihtsam teipida nii et kõik läbiviigud jms ilusti jääks. Siis pole lugu kui kasvõi harja vahelt tormiga natuke vett vahele ajab. Hetkel sellest teadmisest enam muidugi abi ei ole. Ja ilmselt see tihend kõige valutum. Tuulutuse pärast pole põhjust muretseda sellise konstruktsiooni juures. Tõrvapapp pealt poolt tuulduma ei pea. Tõrvapapi alt peab niiskus välja saama, aga see ei sõltu sellest harjast enam.
Postitused: 2,699
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Kõik õigemad võimalused on ära pakutud.
Kiirem lahendus oleks neetida olemasolevale plekile veel +20cm plekiriba külge ja olekski veidi parem.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 223
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
2
Kas keegi on seda tihendit varem paigaldanud? Kuidas see kinnitatakse? Liimitakse pleki külge?
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Postitused: 223
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
2
(07-09-2023, 10:32 AM)olli Kirjutas: (07-09-2023, 09:59 AM)ratsoup Kirjutas: Kas keegi on seda tihendit varem paigaldanud? Kuidas see kinnitatakse? Liimitakse pleki külge?
Tal on liimiriba küljes. Nagu teip või nii, tõmbad paberi pealt ja siis kleebid. Harjakive kasutades vähemalt kleebitakse ta eterniidi külge. Pleki puhul äkki õnnestub pleki külge ka panna, aga niipidi tundub tülikam paika rihtida.
See kleeplindi pool on siis nn eterniidi profiili pool servas, mitte sirge peal?
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Kui vesi tuleks mööda eterniiti ülesse harjapleki juurest, siis sajaks kogu laiuses ülevalt läbi. Kas on nii või pigem ühest kahest kohast tilgub?
Mul on täitsa analoogne katus igast osast ning läbi lasi harjaplekkide kruvidest. Visuaalselt oli see kruvi kummiseib isegi vastu harjaplekki, kuid pingul ei olnud ning tuli tilk tilk tilk korralikult vihmasajuga.