Mopeedi summuti puhastus
#1

Kas sellist asja ka mopeedile vaja teha?
Ja kui vaja, siis kuidas.
PS! leeklampi ega fööni mul poleSad
Vasta
#2

No kas on vaja see sõltub sellest, kui umbes sumpsid on. no isiklikult olen ühe deltaga sõitnud u. 10000 km ning ei mäleta küll, et oleks kunagi sumpse puhastanud.
aga kui soovi on siis tee väike lõke ja pane sumps sinna sisse....
Kuigi sellisel moel rikud väljanägemise (ajad summi siniseks).



Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#3

tänan vastuse eest, veel üks kysimus.
Kuidas saab delta taguotsa tõsta, ja kuidas saab taguosa tagarattaga ühele joonele?
Taguotsa kuidagi ei osanud tõsta, saan aru et amorditest?
Ja taguosa kuidagi sain nendest kruvidest kruttida, mis hoiavad amorte ülevalt poolt kinni. Aga ühele joonele ei saanud.

Vasta
#4

parem varjant on värvi eemaldamis fööniga sumpsi puhastada.
Vasta
#5

mida sa nüüd puhastada tahad... kas sealt seest saasta mis mootor sinna toob või väljast kroomi?

Minu meelest eriti pooletoobine peab olema kui korralik summuti lõkkesse visata et seest saaks tühjaks. Big Grin Aga ma loodan, et sain asjast ikka valesti aru!

Kui sa siiski tahad seest puhastada, siis teibi üks ots kinni ja vala sumpsi mingit puhastus ainet mis õli hästi eemaldab. Ja las ta seisab üks 24h. Siis vala lihtsalt kogu jama sealt välja ja pole rohkem vajagi Wink Big Grin
Vasta
#6

Tänan vastuste eest, eks ma proovin mõnda kui Actioniks läheb
Kas keegi oskab öelda, kuidas delta tagumikku tõsta?
Vasta
#7

Mina panin pikemad amordid.
Vasta
#8

Pane tugevamad \"amordid\". Mul on pandud nt Ižhi reguleeritavad mis ma tõin emexist ja siis tegin ise üle(õli korralik sisse jne)
Vasta
#9

Tänan

Nyyd veel suurem jama, lausa 2 jama.

Sai kolvil rõngad ära vahetatud, käigukast, ja sidurikorv ka.
Sai siis mootor kokku pandud ja selgus, et kolb ei käi silindris ringi Toungue. Võtsime siis mootori jälle lahti ja see oli takerdunud silindripea külge Toungue(alumine silindripea). Kas keegi oskab rääkida, kuidas saaks kolvi seal ringi käima. Õliga proovisin.

2. Jama

Isa lõi karterisse 3x1.5 cm-se augu :S ( Lõi vänta, aga sellel polnud vedru ümber, sest mootor oli veel lahhti veidi.
Kuidas seda parandada? Silikoniga?
Vasta
#10

alumine silindripea?
Vasta
#11

Sorri ei osanud teistmoodi väljenduda,

silinder koosneb 2 tykist. Alumine silindritükk

Toungue

See, mis on mootoribloki pool
Vasta
#12

ostsid kolvi vales möödus siis ? et nagu poob kinni silindrisse vist.
Vasta
#13

Mnjah, tundub et mõni mees võiks tutvuda
\"erialase\" kirjandusega.

kolb ei pea silindris (nn. alumine silindripea Big Grin ) ringi käima vaid üles alla liikuma.

samas kui rõngaste otsad oled kuskile aknasse kinni ajanud, siis kasuta (õrnalt) traadijuppi/kruvikeerajat et nad sealt lahti saada, kuigi soovitan leida mõni inimene, kes asja paremini jagab, võib tulla odavam.

ja katkise karteri saad alumiiniumikeevitusega kokku lappida, suuremates asulates pakutakse seda teenust. otsi netist.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#14

Ma tean, et kolb käib silindris üles-alla.
VAhetasin rõngad ära ja enam ei käi see üles-alla, kolb on kinni silindris.
Vasta
#15

kolbi peale pannes tuli rõngas lahti ja nüüd on ta kuskil kinni...
Vasta
#16

Võtsin silindripea maha ja kolb või selle (uued) rõngad hoidsid silindrit kinni. Kui üritasin magneeto all olevat asja liigutada, siis kolbi käis üles-alla küll, aga võttis silindri endaga kaasa. Seega kolb on silindris kinni. Rõngad on kõik uued ja korralikult peal. Selline tunne, nagu rõngad hoiaksid silindrist kinni.
Vasta
#17

kas silinder maha tuleb? kusjuures rõngad peavadki silindrist \"kinni hoidma\" kuigipalju, muidu poleks neid kolvile lisada vajagi.
kas kolb on sees tuugalt kinni või käib tihedalt?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#18

vahepeal oli sees tugevalt kinni, nüüd käivad väga-väga tihedalt - keerasime mutrivõtmega natuke magneetot
Vasta
#19

kontrolli üle rõngaste paisumispilud, st vahe mis jääb rõnga otste vahele kui ta on silindris sees. rõngas ei tohi olla otsapidi koos, vahe peab olema ~0,1mm.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#20

kui kolvi panid peale..läks ta silindrisse nobedalt v peksid ta sinna sisse? 2) kolb ikka sul õiges mõõdus?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne