20mm toru puhul aluplex torude puhul mingi toruseina paksuse teema ja sellest ka liitmikute probleem. A la hiina liitmik ja uponori toru ei sobi jne... kui mõõt sama ning vastupidi ka mingi jant. Teiste mõõtude puhul seda jama pole. Kui toru otsad said korraliku kalibraatori ja faasijaga üle tehtud ning seetõttu välistatud tihendite ära liikumine siis ongi ainuke lahendus liitmikule paar tiiru teipi ümber ja üle pressida.
(10-10-2023, 20:23 PM)huvi5 Kirjutas: ja ventilaatori taga oli laba mis peaks siis jahutust või selle puudumist tuvastama.
See laba peab õhuvoolu survel sisse lülitama selle mikrolüliti. Käivitusnuppu peab sisselülitamise korral all hoidma teinekord 4-5 sekundit kuniks tekkib korralik õhuvool ja laba lülitab mikrolüliti sisse.
Õhtust!
Ventilaator peab "õiget pidi" pöörlema, et labaga mikrokas sisse lülituks, st peab õige faaside järjekord olema, et ventika mootor õiget pidi pöörleks, et puhuks õhku dioodide - trafo peale.
Toru ja liitmike tootjatest ei osanud isegi poest küsida.Ostsin espakist küsimise peale toru ja liitmikud(ei tea kelle toodetud).Eks võtan pressi ja proovin uuesti.
Need alupex liitmikud ja toru ei maksa palju.
Kindlam oleks kirjad üle lugeda ja kui liitmikud ei sobi toruga siis tuleks kõik uuesti teha, õigete asjadega.
Igasugu valede asjade pressimine ja liitmiku teipimine enne pressimist võib pressi rikkuda.
Võid ka saada tulemuse kus praegu enam ei leki kuid varsti jälle tilgub.
(10-10-2023, 16:21 PM)isandpauk Kirjutas: Külmemate ilmade tulekul andis taas tunda vana häda Vivaro käigukastis - külmast peast ei toimi teise käigu sünkronisaator.
Suvel pole mingit häda, kuid kui temperatuur alla kümne kukub, siis kohe häda platsis.
Esimeselt käigult normaalselt teisele lülitades läheb käik sisse raginaga, justkui nagu sünkronisaator ei jõuaks võlle ära sünkroniseerida.
Kui teist käiku tõmmata sisse aeglaselt, hoides natuke pinget peal enne lõppu tõmbamist, toimib kõik kenasti.
Alternatiiviks on esimese käiguga mitte "peeneks" ajada, ainult kohalt võtta ja siis kohe teine sisse.
5-6km sõidu järel, kui kast soe, toimib kõik taas nagu peab
Linnaliikluses on see väga tüütu nii majandada ja mu sõidud linnas enamasti nii lühikesed, et kast ei jõua soojaks minnagi.
Vivaroga vaja Ukrainas käia - sinna abi viia ning sealt autojuhte tagasi tuua. Vahel roolis ka isikud, kes selle hädaga arvestada ei oska.
On keegi selle murega kokku puutunud ja oskab pakkuda lahenduse?
Kas vahesiduriga 1-2-le vahetades ka ragiseb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
(11-10-2023, 10:09 AM)ronny25 Kirjutas: Õige toru ja liitmik koos peavad ka ilma pressimata. Isegi avastanud neid pressimata kohtasi
Nii on, igavene jama nendega kui objekt valmis ja siis otsast viskab.
Järelikult on midagi väga valesti kui läbi laseb pressituna.
Kas kasutasid alupexi presspea või hoopis pressterase/vase/rv? Neil profiilid erinevad.
Tänud, kes keevituse teemal sōna võtsid, tuleb lähemalt inspekteerida.
Alupexi kohta ütleks et olen alati kasutanud suhteliselt suvalist voolikut ja liitmikke kuid lekkima on jäänud vaid siis kui algul ei kasutanud toru otste ettevalmistuseks mõeldud kolmnuka, faasimiseks. Eks see loominguline lõige nihutas tihendeid ja toru ei saanud ka lõpuni liitmiku plekist krae sisse minna. Tangid on suvalised bauhofist. Viimati tehtud suruõhu liitmikud coopi ehituspoest saadud kaubaga samuti hoiavad.
Toru otsad said faasitud ja fairiveega üle pritsitud ja läks tihedalt lõpuni välja(liitmiku küljepeal olevast augus toru näha).Täna pressisin sama pressiga üle ja praegu jäid pidama loodan et ka pikemalt.
Kui kõrge peaks olema lumesahk?
Kumer materjal olemas ja plaan hakata segmenti välja lõikama. Praegu pole mingit näidist ka käepärast.
Kas mingi 65-70 cm on normaalne?
Laiust 2m peaks russile maailm olema. Mahub ratastega kanalisse ära ei hakka valli otsa ühe küljega ronima.
(14-10-2023, 19:37 PM)Daff Kirjutas: Kui kõrge peaks olema lumesahk?
Kumer materjal olemas ja plaan hakata segmenti välja lõikama. Praegu pole mingit näidist ka käepärast.
Kas mingi 65-70 cm on normaalne?
Laiust 2m peaks russile maailm olema. Mahub ratastega kanalisse ära ei hakka valli otsa ühe küljega ronima.
Jumzi tera oli vist 60. Alla selle küll olla ei tohiks. 70 tundub selline ideaalne. Kui sahk keerama ka hakkab, peaks siiski üle kahe meetri lai olema
(14-10-2023, 19:37 PM)Daff Kirjutas: Kui kõrge peaks olema lumesahk?
Kumer materjal olemas ja plaan hakata segmenti välja lõikama. Praegu pole mingit näidist ka käepärast.
Kas mingi 65-70 cm on normaalne?
Laiust 2m peaks russile maailm olema. Mahub ratastega kanalisse ära ei hakka valli otsa ühe küljega ronima.
Mul on 75 cm ja umbes 25 kraadi all viltu kolmemeetrine tera. Pehmet lund lahmab vahel üle, aga enamasti lõpeb enne pidamine. Lükatud laiust jääb vallide vahele jäme 2 meetrit (vall vajub ju tagasi ka).
Soovitage nippi, kuidas fikseerida toru kruustangide vahel keermestamise ajaks.
Proovisin eile teha ühe keermestuse 1-1/4 torule ja kruustangi pakid ei hoia kinni, lisaks rikub ära toru kuumtsingitud katte.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(17-10-2023, 10:58 AM)isandpauk Kirjutas: Soovitage nippi, kuidas fikseerida toru kruustangide vahel keermestamise ajaks.
Proovisin eile teha ühe keermestuse 1-1/4 torule ja kruustangi pakid ei hoia kinni, lisaks rikub ära toru kuumtsingitud katte.
Osadel kruustangidel on allpool ümarmaterjali pakid eraldi.
(17-10-2023, 10:58 AM)isandpauk Kirjutas: Soovitage nippi, kuidas fikseerida toru kruustangide vahel keermestamise ajaks.
Proovisin eile teha ühe keermestuse 1-1/4 torule ja kruustangi pakid ei hoia kinni, lisaks rikub ära toru kuumtsingitud katte.
Mina tegin nii - puidust klotsidele lasin relakaga kumerad sooned sisse ja toru koos nendega kruustangide vahele. Toimis.