15-10-2023, 19:25 PM
Eksport MTZ 82.
Minu youtube kanal: http://www.youtube.com/user/deeremees1/videos
(18-10-2023, 00:15 AM)I.A Kirjutas:(15-10-2023, 19:25 PM)deeremees Kirjutas: Eksport MTZ 82.Ma saan aru, et nostalgitseda on tore... Kas plaanidki enda elu sellise tehnikaga nö lõpule viia? Või on mingid muud põhjused?...
(03-11-2023, 09:57 AM)ziim Kirjutas: Küsimus D-240 kepsusaalede kohta. Leidub neid tähistega N1, N2 ja R1 ja R2. Mis peitub nende tähiste taga?N tähega on tehase värdsünnitus kui vänt kogemata sai lihvitud natuke alla mõõdu siis tehti selleks eraldi saaled.
Vanamees ladus oma russile N1 kepsusaaled külge, kuid peale seda starter väga vedada ei jõua - ilmselgelt asi liiga tihe (vänta pole kunagi lihvitud).
(03-11-2023, 10:06 AM)2715 Kirjutas: N tähega on tehase värdsünnitus kui vänt kogemata sai lihvitud natuke alla mõõdu siis tehti selleks eraldi saaled.
N1 pole võimalik ühtki laagrit nii tihedaks saada et raskeks läheb ja seal on midagi muud valesti tehtud.
... või kahemeetrise toruga kinni keeratud.
...
(03-11-2023, 10:42 AM)v6sa Kirjutas:(03-11-2023, 10:06 AM)2715 Kirjutas: kui vänt kogemata sai lihvitud natuke alla mõõdu siis tehti selleks eraldi saaled.
Mispidi see jookseb?
(03-11-2023, 10:42 AM)v6sa Kirjutas:(03-11-2023, 10:06 AM)2715 Kirjutas: N tähega on tehase värdsünnitus kui vänt kogemata sai lihvitud natuke alla mõõdu siis tehti selleks eraldi saaled.
N1 pole võimalik ühtki laagrit nii tihedaks saada et raskeks läheb ja seal on midagi muud valesti tehtud.
... või kahemeetrise toruga kinni keeratud.
...
Mispidi see jookseb?
Kas N1 on väiksema läbimõõduga kepsule, kui N2?
(03-11-2023, 13:34 PM)Daff Kirjutas:Ühe sõnaga originaal-remont mõõt(03-11-2023, 10:42 AM)v6sa Kirjutas:(03-11-2023, 10:06 AM)2715 Kirjutas: N tähega on tehase värdsünnitus kui vänt kogemata sai lihvitud natuke alla mõõdu siis tehti selleks eraldi saaled.
N1 pole võimalik ühtki laagrit nii tihedaks saada et raskeks läheb ja seal on midagi muud valesti tehtud.
... või kahemeetrise toruga kinni keeratud.
...
Mispidi see jookseb?
Kas N1 on väiksema läbimõõduga kepsule, kui N2?
N1 on nominaal ehk originaal ja N2 on pe...ekukkunud nominaal. Tehas põhjendab seda tööpinkide täpsusastme kõikumisega. Edasised mõõdud on remontmõõdud juba.
(03-11-2023, 13:34 PM)Daff Kirjutas: N1 on nominaal ehk originaal ja N2 on pe...ekukkunud nominaal. Tehas põhjendab seda tööpinkide täpsusastme kõikumisega. Edasised mõõdud on remontmõõdud juba.
(07-12-2023, 22:42 PM)2715 Kirjutas: Selline küsimus:
Kas keegi on Belarusi esisilla difri libisemise määra kuidagi väiksemaks ehitanud?
Kas kettaid lisanud, satelliitide pesa nurka muutnud või vedru lisanud eelpingeks?
Mingi hetk tuleb see laiali tõmmata ja ennetavalt küsin ilma difrit käes hoidmata mis variandid oleks et mõlemad rattad rohkem koos panustaks kuid täiesti jäik ka poleks.