Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Konde mõõtmisel head lahendit pole kui ei tea mida teed. Eriti kui võrdlusmaterjali pole. Oommeetri näit on subjektiivne, kasutatav ainult korras võrdlusmaterjali puhul. Ise kasutan osutiga testrit ja enamvähem tean, kuhu osuti mingi mahtuvuse korral jõudma peaks, sind see ei aita. Kondesid saab poest, või netipoest. Pesumasina- ja muu tehnika remontijatel ka kindlasti midagi on sahtlis.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 754
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Westbalt-is oli ka riiulil neid...
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(24-01-2022, 22:51 PM)MeelisV Kirjutas: on aga selleks on vaja ka natuka maksta
nagu ütlesin on multimeetritel kondensaatori mahtuvuse mõõtmine täitsa valikus
Täiesti nõus. Antud teema kontekstis me räägime siiski ilmselgelt 7eurisest multimeetrist või väga heal juhult Tartu osutiga testrist.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 52
Teemad: 12
Liitus: May 2012
Maine:
0
Nii sain uue kondeka kätte ja külge. Aga kahjuks ei midagi. Ikka sama teema. Puhub 3.5 bar-i välja ja siis hakkab ära koolema kuni lõpuks mootor seisma jääb. Kas on äkki veel ideid mida üle saaks vaadata?
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
42
Mul oli ka aastaid tagasi ühe samalaadse 1- faasilisega täpselt sama keiss. Täpselt samamoodi vahetasin kondeka ja samamoodi ta jõuetuks jäi ka. Kes teab, vbl. mõni mähis ära kõrbenud... Minu oma leidis pärast seda ühte korda üritamist tee taaskasutusse.
Postitused: 4,693
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Seal pole ju niipalju mähiseid,ergutus kuhu läheb konde taha ja töömähis.Ennemuiste riga pesumasin ja veepump olid kah 220v mootorid ja tollal kondekaid polnud ja oli spets nupp mida hoidsid mõni sekund all ja käivitus,pumbal tõsi tuli ka võlli keerata,et mootor käivituks.Mootorid ja mähised peaksid ju olemuselt samad olema.
Lasta elektrikul mootor üle vaadata?
Postitused: 426
Teemad: 4
Liitus: Jan 2011
Maine:
11
Ilmselt ergutus mähis maha põlenud. Ilma koormuseta jõuab käivituda, nii kui koormus taha tekkib on hingest kinni, läbi käidud tee.
Postitused: 2,963
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Ärge ajage segamini mootorit mis vajab ergutust käivitamisel ja mis vajab kondensaatorit kogu töö ajaks.
Samuti nagu on ka kondensaatorid erinevad. On käivitus kondensaatorid ja on töö kondensaatorid.
Kusjuures käivitus kondensaatorid surevad sekunditega kui need ühendada mootoriga mis on mõeldud töötama töö kondensaatoriga. Vastupidiselt aga on võimalik et kasutada töö kondensaatorid käivituskondensaatorina.
Ühed taluvad pidevat pingestamist teised lõppevad koheselt.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Aug 2022
Maine:
0
Tere kõigile,
Oskab keegi öelda, kas vene kompressoritele ka kuskilt kolvirõngaid leidub?
Kompressor ise midagi sarnast, millistest siin teemas juba pilte näidatud on. Kaks silindrit, madalsurve Zis 120 kolviga, kõrgsurve ~52 mm malmkolviga.
Jama siis selles, et klapid lekkisid ja surve jooksis kähku maha. Võtsin lahti, kõrgsurve poole pealt oligi üks klapp katki. Lõikasin pahtlilabidast uue ja kokku tagasi. Kui enne pumpas aeglaselt, siis nüüd pea üldse mitte.
Mootor on samuti ainult 1400 pööret ja surve lihtsalt lipsab enne karterisse minema kui läbi klappide paaki jõuab. Mõõtsin kolvirõngastel lukupilu - üle 1mm. Hülss ise tundus ilus, ilma rantide-kriipsudeta, ehk uued rõngad päästaks midagi.
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Ehk on pahtlilabidas liiga jäik?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 2,063
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
17-10-2023, 21:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2023, 22:05 PM ja muutjaks oli
olli.)
Mu "ühepütane" susistab ikka päris pikalt kui mootor seisma jääb. Ehk saaks prooviks survevabastuse toru korraks lahti teha pärast mootori seiskumist, et veenduda kas oli ikka surve maha tulnud? Tagasivooluklapp ei saa avaneda enne kui pumba poolel surve paagi survest mööda jõuab. Selleks ajaks peavad mootoril tuurid üleval olema juba kindlasti.
Teoorias (eeldusel et survevabastus ikkagi toimib õigesti) võib see kahepütase eripära olla, et surve lüüakse nii ruttu üles, et tõesti esimese pöördega juba hinge kinni võtab. Enne kui mootor hoo üles saab. Sel juhul on variant lisada mahtu juurde pumba ja tagasivoolu klapi vahelisse torustikku. Näiteks mingist jämedamast torust "pudel" sinna vahele teha. No et saaks mootor hoo üles enne kui vastusurve pumbas tõusma hakkab.
Aga võimalik et väiksem rihmaratas juba päästab päeva, tootlikkus langeb, aga eks see 4kw tundubki piiripealne sellele agregaadile.
Postitused: 754
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Mootori rihmaseib on suur. Sinna sobiks 100-120mm läbimõõduga seib.
Ja 10 bar-i jaoks on mootor väike.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Postitused: 754
Teemad: 26
Liitus: Sep 2018
Maine:
38
Eelmisele postile väike post-skriptum.
Vaatasin tähelepanelikumalt, see on üheastmeline kahekolviline kompressor ja talle
10bar-i on üle tema võimete.
Õigemini võib, aga mitte kauaks ja mitte 4kw mootoriga.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim