Mopeedi summuti puhastus
#21

kolb on õiges mõõdus, kolbi ma ei vahetanud ära, see oon koguaeg töödanud. Ei läinud nobedalt.
Vasta
#22

matix Kirjutas:kolb on õiges mõõdus, kolbi ma ei vahetanud ära, see oon koguaeg töödanud. Ei läinud nobedalt.

Kui kolb läks vana tagasi, saab asi olla ainult rõngastes. Kas on paisumispilu väike/olematu või miskil põhjusel kiilub rõngas kolvisoonde kinni (sodi vahel, rõngas lai, tihvt vale koha peal vm).

Jõudu ei tohi kolvi silindrisse sisselupsutamisel kasutada, st kolvi sissesurumiseks vajalik jõud ei tohi olla suurem kui rõnga silindrisse surumisel ilma kolvita. Ehk siis - kui rõngad silindris sees juba, ei tohi kolb olla \"tuugalt\" rõngaste sees kinni, vaid peab minimaalseltki loksuma rõngaste sees.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Vasta
#23

Nonii, selge, võtsin mootori maha-lahti ja selgus, et kolvirõngad on valed - liiga suured (Subaru esinduse kõrvalt (veerenni) poest ostetud)(müüja andis valed vist?)

ps! rõngad käisid \"stopperitest\"(teist nimetust ei tea Toungue) üle.
Vasta
#24

Mitte müüja ei andnud valesid, vaid sina ostsid valed!
Rõngaid minnakse ostma ikka silinder kaasas ja selle järgi proovitakse... ja vajadusel siis ka natuke kohendatakse rõngast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne