Postitused: 858
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
18
21-10-2023, 17:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2023, 11:39 AM ja muutjaks oli
huvi5.)
Sain asja joonde, võtsin mootori otsas kasutusele väiksema rihmaseibi, 130. Käivitub väga hästi, hetkel lülitab 9 peal välja ja 6.2 peal sisse ilma kõhklusteta. Aitäh kes kaasa mõtlesid. Mootor vist enam kuumaks ei lähe, enne läks küll üsna kiirelt suure seibiga.
Postitused: 2,075
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kas keegi on kasutanud või oskab soovitada kaitse-moodulit kompressori jaoks? Peamine idee oleks selle, et kui kompressor nt üle 15 min järjest töötanud, siis lülitaks voolu välja. Et kompressor ennast ribadeks ei kütaks trassi purunemise korral. Ideaalis võiks sisaldada ka faasipingete kontrolli, aga eks seda saab ka eraldiseisvalt lahendada.
Postitused: 3,091
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
09-01-2024, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2024, 13:00 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
(09-01-2024, 10:14 AM)olli Kirjutas: Kas keegi on kasutanud või oskab soovitada kaitse-moodulit kompressori jaoks? Peamine idee oleks selle, et kui kompressor nt üle 15 min järjest töötanud, siis lülitaks voolu välja. Et kompressor ennast ribadeks ei kütaks trassi purunemise korral. Ideaalis võiks sisaldada ka faasipingete kontrolli, aga eks seda saab ka eraldiseisvalt lahendada.
kolm faasi? võimsus?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,091
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
09-01-2024, 14:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2024, 14:36 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Ma kasutan garaazis kohe ukse kõrval nö. "garaazis" / "garaazist ära" nuppu, mis lülitab sisse kontaktori, mis omakorda lükkab voolud järele kõigele, mida ma ainult ise kohal olles vajan - valguse, seinakontaktid, seadmed ja ka radikad, kui nende kaitsmed on kilbis sisse lülitatud. Loomulikult on ka eraldi väike särtsuring olemas, kus on elekter pidevalt olemas, näiteks akude laadimiseks. Taimerite leiutamise asemel saad ehk ka sellise meetodiga hakkama?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,091
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
(09-01-2024, 13:21 PM)olli Kirjutas: (09-01-2024, 12:59 PM)isandpauk Kirjutas: (09-01-2024, 10:14 AM)olli Kirjutas: Kas keegi on kasutanud või oskab soovitada kaitse-moodulit kompressori jaoks? Peamine idee oleks selle, et kui kompressor nt üle 15 min järjest töötanud, siis lülitaks voolu välja. Et kompressor ennast ribadeks ei kütaks trassi purunemise korral. Ideaalis võiks sisaldada ka faasipingete kontrolli, aga eks seda saab ka eraldiseisvalt lahendada.
kolm faasi? võimsus?
Jah, kolm faasi. 3 kW mootor.
Asi selles, et seni olen kompressori välja lülitanud kui tööd ei tee. Aga esiteks, kipub see ununema. Ja teiseks, olen mõelnud trassi pikendada kõrvalhoonesse. Ning siis oleks kõrvalhoones tobe avastada, et vaja minna tagasi kompressorit sisse lülitama. Et siis pigem hoiakski teda pidevalt vooluvõrgus kui just pikemaks ajaks ära ei lähe. Aga pikem trass loob ka suurema tõenäosuse avariiks.
Kui ikka väga vaja on, siis üks variant, mis mul pähe tuleb on selline:
Kompressori surveregulaatorist mootorisse minevale juhtmele vahele paigaldada all viitel olev taimer koos eraldi 3-faasilise kontaktoriga.
https://www.amazon.com/GUETNEU-Function-...9hdGY&th=1
See taimer keerata funktsioonile F
Kogu asja eelduseks on, et etteantud väljalülituse viite jooksul saavutab kompressor surveregulaatorile seatud rõhu. Muidu pead ikka käsitsi sisse lülitama.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 2,075
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Tänud. Mõlemad ideed väärt kaalumist. Kusjuures ma selle peale ei tulnudki et sellist tavalist DIN liistu taimerit kasutada. Sellega täitsa tehtav jah. Mootorikaitselüliti lisaks faasikontrolli jaoks ja olekski korras.
Postitused: 3,091
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
(09-01-2024, 19:38 PM)olli Kirjutas: Tänud. Mõlemad ideed väärt kaalumist. Kusjuures ma selle peale ei tulnudki et sellist tavalist DIN liistu taimerit kasutada. Sellega täitsa tehtav jah. Mootorikaitselüliti lisaks faasikontrolli jaoks ja olekski korras.
Tegu ei pruugi olla just kõige tavalisema din liistu taimeriga. See taimer vähemalt info järgi F funktsioonile keeratuna katkestab ühenduse ka siis, kui sisend on ikka veel aktiivne. Võttes siin poodides müüdava din liistu suva taimeri, on eelduseks see, et vahepeal keegi lüliti ehk surveregulaatoris olevad kontaktid ennistab aga seda sul ju ei juhtu, kui toru on katki.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 496
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Endal on seinal impulss lüliti mida lülitades lülitatakse aegrelee 30'ks minutiks sisse. Kui kompressorit peaks kauem vaja minema, siis vajutan hiljem korra uuesti lülitit.