Kas ostaksid endale elektriauto?

Mulle tundub selles videos, et põleb gaasiballoone vedanud auto, vaadake mingil hetkel autost välja paremale filmija suunas teele lendavat ümarat eset, mis koliseb, ja veereb mööda teed.
Lisaks veel autost väljapaiskuvad sisisevad leegid ( balloonide kaitseventiilidest väljuv gaas).
Vasta

Sulle mitte ei tundu, vaid nii ongi. Juhtus 2013 venes kuskil moskoovia ringteel.
Teise nurga alt siis - https://youtu.be/SVoI3hB4IiM?si=5XGzG3UzYbd9ZzO6

Need on vahvate nõukaaegsete ventiilidega gaasiballoonid Smile
Värskematele nõuetele vastavad niimoodi paukuda kahjuks enam ei saa.
https://youtu.be/zdV5RbvHdVg?si=PbUIsahIsh6BrpX0
Vasta

(10-10-2023, 22:11 PM)jaan mmc Kirjutas:  https://makroskoop.ee
Makroskoop on ühe vandenõuteoreetiku peldikusein, säästetagu end sellisest prügist.
Vasta

(11-10-2023, 08:41 AM)jaan mmc Kirjutas:  
(11-10-2023, 08:21 AM)Etsike Kirjutas:  
(10-10-2023, 22:11 PM)jaan mmc Kirjutas:  https://makroskoop.ee
Makroskoop on ühe vandenõuteoreetiku peldikusein, säästetagu end sellisest prügist.
Mis Makroskoop siia puutub, seisukohad on BMW, mitte Makroskoobi omad.
Puutub ikka küll, sama uudist saab ju ka Err-ist lugeda. Pisut teises võtmes küll, teatud osas.

https://www.err.ee/1609088663/bmw-juht-e...tode-vastu
Vasta

Nüüd on siis selgitatud kes ostavad omale elektronide väega liikuva jõuvankri:

Ilmekas näide, et päälinnast kaugemale peab hakkama uut usku ilmselt tule ja mõõgaga (maksudega - keeldudega) viima.

"Uuringust selgub ka üllatav tõdemus, et kolmandik vastanutest ehk 33% ei plaani endale kunagi elektriautot soetada.

Lähima viie aasta jooksul plaanitakse elektriauto ostu kõige enam vanusegruppides 18-29 ja 30-39, mõlemas 39%-i. Mida eakam vanusegrupp seda väiksem on tõenäosus elektriauto ostuks. Kui Põhja-Eestis ehk Harjumaal plaanib elektriauto ostu lähima viie aasta jooksul 44% vastanutest, siis Lõuna-Eesti ehk Jõgeva-, Põlva-, Tartu-, Viljandi-, Valga-, ja Võrumaa elanike seas on sama näitaja poole väiksem. Mitte kunagi ei plaani Põhja-Eestis tänaste plaanide kohaselt elektriautot neljandik vastanutest ja Lõuna-Eestis 38% vastanutest."
Vasta

Kui sa pinsi/perifeeria palganumbreid ja elektriauto hindasid võrdlema hakkad, siis mis plaani seal ikka pidada on.
Vasta

(24-10-2023, 21:32 PM)Mahno Kirjutas:  Kui sa pinsi/perifeeria palganumbreid ja elektriauto hindasid võrdlema hakkad, siis mis plaani seal ikka pidada on.

Eestlane on autorahvas ja eks kuskilt näpistaks ka perifeerias vahendi et roheliseks muutuda aga see pole ainus probleem.
Maal on elektri kättesaadavusega suured probleemid ja nii lihtne ongi.
Kodus on 10A kaitse, juurde osta on jaburalt kallis ja kaugeltki alati pole selge kas laadima hakkab.
Tahad linnas laadida, tuled 17:00 töölt, käid poes ja pärast passid tunnikese laadimisjaamas.
Mingi külmutatud toiduaine tahad koju viia siis enne laed auto ära ja lähed poodi. Võibolla on veel vaja laps lasteaiast ära võtta ja mis temaga peale hakata...

Nii mõnigi on seda tralli proovinud ja ei tööta see plaan.
Vw kolmas idee müüdigi maha ära sest kui teda laadida ei saa on ta täiesti kasutu.
Enne oli naisterahvas 5 aasta peale korra hilinenud sest sõitis hange kinni aga selle aparaadiga alla aasta 8 korda.

Veel korra rõhutan, et ka Võrus tahab pood saalitöötajat ja maainimene tööl käia ning see Nõrklaev võiks korra käia enne maksukogumise algamist vaatamas mis väljaspool 1 Eestit toimub.
Vasta

Jaksad roheauto osta, jaksad ka ampreid juurde soetada või paneele katusele panna. Autorahvas ju ja asi see näpistada siis on Wink

Maainimene arvutab natuke näppude peal ja jõuab järeldusele, et lisaks ebamugavustele ei tasu see projekt rahalises mõttes ka mitte kuidagi ära. Ja kui maksad rohkem ja saad sÄtema, siis milleks kõik see vaev Smile

Ja see elektriauto, mille jaoks saalitöötajad näpistaksid....see pole üks nendest uutest ja ägedatest, vaid pigem üks neist, milledel veel 100km läbisõitu akudesse mahub.
Vasta

(24-10-2023, 21:56 PM)2715 Kirjutas:  ...
Maal on elektri kättesaadavusega suured probleemid ja nii lihtne ongi.
Kodus on 10A kaitse, juurde osta on jaburalt kallis ja kaugeltki alati pole selge kas laadima hakkab.
...


Kogu lugupidamise juures, aga see jutt pädeb ainult väga valitud kohtades ja autode juures.

Enamus autosid on nõus laadima ka "seaninast".  Aeglaselt, aga on. Ning erinevalt vedelkütuse tankimisest saab seda teha kogu selle aja, mis auto kodus seisab. Samuti on päris paljudes töökohtades võimalik leida võimalus ja teha kokkulepped töö juures laadimiseks.

Mis omakorda eeldab tahtmist ja suhtlemist.

Mida õige eestlane väldib. Big Grin

Diisliga on lihtsam.

MOTT.

Samas on väljastusvõimekusega elektriauto "ämber", millega tuua maale voolu olukorras, kui elekter enam ei levi enneolematu sügistormi või ootamatult jaanuaris saabunud talve järelmina. Cool
Vasta

(25-10-2023, 06:01 AM)v6sa Kirjutas:  
(24-10-2023, 21:56 PM)2715 Kirjutas:  ...
Maal on elektri kättesaadavusega suured probleemid ja nii lihtne ongi.
Kodus on 10A kaitse, juurde osta on jaburalt kallis ja kaugeltki alati pole selge kas laadima hakkab.
...


Kogu lugupidamise juures, aga see jutt pädeb ainult väga valitud kohtades ja autode juures.

Enamus autosid on nõus laadima ka "seaninast".  Aeglaselt, aga on. Ning erinevalt vedelkütuse tankimisest saab seda teha kogu selle aja, mis auto kodus seisab. Samuti on päris paljudes töökohtades võimalik leida võimalus ja teha kokkulepped töö juures laadimiseks.
..
Kas 10A seaninast jagub elektromobiilile või viskab kohe kaitsme välja kui veekann taha panna? Kas Maxima saalitöötajatel (vms suure töötajate arvuga asutustes) on kohta, kus auto laadima panna, isegi kui tööandja oleks päri?
Vasta

(25-10-2023, 06:01 AM)v6sa Kirjutas:  Kogu lugupidamise juures, aga see jutt pädeb ainult väga valitud kohtades ja autode juures.

Enamus autosid on nõus laadima ka "seaninast".  Aeglaselt, aga on. Ning erinevalt vedelkütuse tankimisest saab seda teha kogu selle aja, mis auto kodus seisab. Samuti on päris paljudes töökohtades võimalik leida võimalus ja teha kokkulepped töö juures laadimiseks.

Mis omakorda eeldab tahtmist ja suhtlemist.

Mida õige eestlane väldib. Big Grin

Diisliga on lihtsam.

MOTT.

Samas on väljastusvõimekusega elektriauto "ämber", millega tuua maale voolu olukorras, kui elekter enam ei levi enneolematu sügistormi või ootamatult jaanuaris saabunud talve järelmina. Cool
Mitte et igalpool maal voolu ainult 10A on aga sõites teises Eestis ringi siis meil mägieestis on väga levinud alajaama tüüp "kurepesa" posti otsas kust jaguneb lähemale viiele majale ja sinna ei müüdagi lisaamprit.

Jah, ka sealt saab elektriauto päevase läbisõidu täis tilgutada kui ise hoolas olla ja käia kontrollimas et laadimine ei katke.
Lülitub näiteks naabri boiler järgi on faaside tasakaal paigast ära ja laadija automaatika katkestab selle kasutamise ning kui boiler välja lülitub tunni pärast laeb ka auto edasi.
Ole ainult hoolas ja tõmba korraks pistik välja.

Kauplusetöötaja võime tööl elektronidel liikuvat autot laadida on rohkem selline ulmevaldkond...
Poe hoone ümber on kolmest küljest parkla ja ühes otsas kaubahoov.
Kaubahoovid on nii kitsad et seal parkimine välistab kohe kauba laadimise ja millisele küljele peaks nüüd tööandja lubama tal augu puurida ja lisapistiku paigaldada?
Või peaukse vahelt viia pikendusjuhe?

Linnast maale elektrit vast ikka ei hakka vedama, elektri äraolekut juhtub aastas paar korda ja selle elab üle ka ilma.
Kuskil eespool oli päris hea soovitus kasutada elektriauto laadimiseks päikesepaneele Wink
Kuna nad kuuvalgusega väga ei tööta ja auto kipub olema päevasel ajal hoopis mujal peaks justkui hankima elektriautole teise aku juurde mida saab päeval laadida ja põhimõtteliselt ju saabki, vähemalt valitsuse tasemel. Wink
Vasta

Ehk siis selle järjekordse kilomeetrise hala mõte on selles, et kui sellel väljamõeldud kümneamprisel poemüüjal ei ole elektriautot, siis ei tohi kellelgi teisel ka olla?

Sul muidu treipink käib ka ampripuudusel bensuga?
Vasta

[quote pid='558553' dateline='1698218859']


Linnast maale elektrit vast ikka ei hakka vedama, elektri äraolekut juhtub aastas paar korda ja selle elab üle ka ilma.

[/quote]
Ära nüüd räägi nii.

Kunagi ütles iga eestlane, et kes see lollakas hakkab poest vett ostma.
Ja kui kevadel esimene päike välja tuleb on kõik maainimesed linnas poes ja laevad kilekotis mulda autode peale.
Olen aastaid pakkunud täitsa tasuta korralikku rammusat mulda. 3 korda on isegi käidud Big Grin

Elektri rolleriga käin kl aint poes a pidevalt on see krdi aku laadimatta. Autoga oleks pidevalt teeääres vist.
Vasta

(25-10-2023, 10:34 AM)Jesper Kirjutas:  Ehk siis selle järjekordse kilomeetrise hala mõte on selles, et kui sellel väljamõeldud kümneamprisel poemüüjal ei ole elektriautot, siis ei tohi kellelgi teisel ka olla?

Sul muidu treipink käib ka ampripuudusel bensuga?

Vaatan et härra kohe tahab mu kallal keelt teritada kui ma võtan tutvustada peavoolust erinevaid stsenaariume et kõigile ei ole elektromobiil sobiv lahendus.
Palun viidata kohale kus on tähendatud et mina olen väljendanud et kui ühele ei sobi siis ei tohi kellelgi teisel ka elektromobiili olla?

Minu treipingil pole elektronide jõul käimisega probleemi sest oman 25A liitumist alajaamast 70 meetri kaugusel.

Kunagi "Pealtnägijas" muidu oli küll lugu, kus inimesel juhtus maal treipink ja keevitus olema aga vaatamata ampritele polnud tal võimalik neid enam kasutada peale "kurepesa" vahetust.
Ee väitis miskit stiilis et keskmine majapidamine ei kasuta keskmiselt 25A voolu ja neil on see uus alajaam tehtud keskmise majapidamise järgi.

https://www.err.ee/677100/mees-voitleb-a...edi-parast
Vasta

(25-10-2023, 11:17 AM)2715 Kirjutas:  Vaatan et härra kohe tahab mu kallal keelt teritada kui ma võtan tutvustada peavoolust erinevaid stsenaariume et kõigile ei ole elektromobiil sobiv lahendus.

Keegi ei nori su kallal. Lihtsalt paneb muigama kui lahenduse otsimise asemel võetakse taskust vana hea läbikulunud välistus (vähemalt 10 aastat vana) ja lüüakse see letti. Miskipärast tegid seda paarisrakendina kaks muidu väga asjalikku inimest...
Kassapidaja jaoks on ehk kusagil parklas juba seanina olemas? Reklaamtahvli küljes?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(25-10-2023, 11:17 AM)2715 Kirjutas:  Vaatan et härra kohe tahab mu kallal keelt teritada kui ma võtan tutvustada peavoolust erinevaid stsenaariume et kõigile ei ole elektromobiil sobiv lahendus.
Kopp on ees sinu ja su 5 kaasanoogutaja poliithalast viies eri teemas, tehti ju eraldi teema selle jaoks, virise seal kui tõesti peab tehnikafoorumis seda tegema.

See on ikka masendav, kuidas inimesed ära keeravad, kui enda elul mingit häda nagu polegi, siis tuleb välja mõelda mingeid kombinatsioone ametitest, elukohtadest ja kurepesadest, et ikka oleks teema üleval, mille üle kurta. See kümneamprise kurepesaga hüpoteetiline poemüüja ei saa endale veel paljusid asju lubada, alates treipingist ja Milwaukee mutrikeerajast ning lõpetades Lotusega, seega teoreetiliselt justkui nüüd on iga teema valitsuse üle kurtmise teema?

Ma ei saa aru, miks elektriautode teemas ei võiks mingit asjalikku juttu ajada, akutehnoloogiast või mootoritest või kontrollerite nüanssidest, vaid ainult mingid olla-või-mitte-olla-heietused. Justkui see polekski tehnika, või õigemini nüüd meil on ilmselgelt siin tõekomisjon paigas, kes otsustab, mis on "hea tehnika" ja mis on "halb tehnika" ning vastavalt sellele peavad kõik oma huvisid reguleerima.
Vasta

(25-10-2023, 10:27 AM)2715 Kirjutas:  ... saab elektriauto päevase läbisõidu täis tilgutada kui ise hoolas olla ja käia kontrollimas et laadimine ei katke.
Lülitub näiteks naabri boiler järgi on faaside tasakaal paigast ära ja laadija automaatika katkestab selle kasutamise ning kui boiler välja lülitub tunni pärast laeb ka auto edasi.
Ole ainult hoolas ja tõmba korraks pistik välja.
...

Sõnasabast kinni võttes: kas ühefaasiline laadija üldse kontrollib midagi? Tilgutab tasapisi oma nirekest akusse ja mingist hüpoteetiliselt faaside tasakaalust pole sel seni aimu, kui liinikaitsme välja lööb.

Või ei saa mõnele autole täna enam üldse (ärme räägi sellise nirekese mõttekusest) ühefaasilist seinakontaktilaadijat, kui nii küsima minna?
Vasta

Jah, aga milles mina süüdi olen, et see tigedus kõik mu ekraanile jõuab? Kahe poliitikateemaga on lihtne, ei taha hala lugeda, ei kliki lahti, aga nüüd on siis eesmärgiks ka kõik muud teemad ära lagastada, sest jõudis kohale, et neid selleks määratud teemasid keegi eriti lugeda ei viitsi, keegi ka meelt avaldama tulla ei viitsi, põhimõtteliselt on üldse kõigil ükskõik ja "rahva enamuse" asemel on viis virisejat, aga ikka hirmsasti tahaks kellelegi oma poliitjura pähe suruda?
Vasta

Täiesti nõus, seda poliitpläga ja riigi kirumist on siin pea kõik teemad täis. Mõni suudab seda ka oma auto teemas vahele pikkida. Äkki aitab?

Pähkliajude hirm
Vasta

Kõik kindlasti juba on kursis sellise asjandusega nagu güroskooplaadija aga ma sellegipoolest teen end tähtsaks ja targutan natuke. Möödundaastasel Londoni messil nägin ja tundub igati mõistuspärane lahendus. Nimelt keerutad hoorarattal kiiruse üles suvalise nõrgukese vooluga ja siis vajaduse tulles saad oma särtsusõiduki üsna kärmesti tangitud:

https://www.zoozpower.com/kinetic-power-booster/

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne