(25-10-2023, 06:01 AM)v6sa Kirjutas: Kogu lugupidamise juures, aga see jutt pädeb ainult väga valitud kohtades ja autode juures.
Enamus autosid on nõus laadima ka "seaninast". Aeglaselt, aga on. Ning erinevalt vedelkütuse tankimisest saab seda teha kogu selle aja, mis auto kodus seisab. Samuti on päris paljudes töökohtades võimalik leida võimalus ja teha kokkulepped töö juures laadimiseks.
Mis omakorda eeldab tahtmist ja suhtlemist.
Mida õige eestlane väldib.
Diisliga on lihtsam.
MOTT.
Samas on väljastusvõimekusega elektriauto "ämber", millega tuua maale voolu olukorras, kui elekter enam ei levi enneolematu sügistormi või ootamatult jaanuaris saabunud talve järelmina.
Mitte et igalpool maal voolu ainult 10A on aga sõites teises Eestis ringi siis meil mägieestis on väga levinud alajaama tüüp "kurepesa" posti otsas kust jaguneb lähemale viiele majale ja sinna ei müüdagi lisaamprit.
Jah, ka sealt saab elektriauto päevase läbisõidu täis tilgutada kui ise hoolas olla ja käia kontrollimas et laadimine ei katke.
Lülitub näiteks naabri boiler järgi on faaside tasakaal paigast ära ja laadija automaatika katkestab selle kasutamise ning kui boiler välja lülitub tunni pärast laeb ka auto edasi.
Ole ainult hoolas ja tõmba korraks pistik välja.
Kauplusetöötaja võime tööl elektronidel liikuvat autot laadida on rohkem selline ulmevaldkond...
Poe hoone ümber on kolmest küljest parkla ja ühes otsas kaubahoov.
Kaubahoovid on nii kitsad et seal parkimine välistab kohe kauba laadimise ja millisele küljele peaks nüüd tööandja lubama tal augu puurida ja lisapistiku paigaldada?
Või peaukse vahelt viia pikendusjuhe?
Linnast maale elektrit vast ikka ei hakka vedama, elektri äraolekut juhtub aastas paar korda ja selle elab üle ka ilma.
Kuskil eespool oli päris hea soovitus kasutada elektriauto laadimiseks päikesepaneele
Kuna nad kuuvalgusega väga ei tööta ja auto kipub olema päevasel ajal hoopis mujal peaks justkui hankima elektriautole teise aku juurde mida saab päeval laadida ja põhimõtteliselt ju saabki, vähemalt valitsuse tasemel.