Lada Samara 1600 RRC
#61

Seakoot Kirjutas:Kas keegi oskab öelda, kuidas on kõige targem hammasvööd hooratta külge lõplikult kinni panna?
mis sellest sai - uus hooratas? Keevitusega vist isegi kaks kehva poolt - kas ja kuidas kinni saab ning et külgsuunas kõveraks ei tõmbaks (kuigi loogiliselt võttes ei tohiks hooratas eriti kuuma karta - mõni juht libistab sidurit ikka pidevalt ja mõnuga).

muide, su viimane pilt on nähtav vist ainult \"rsracing.ee\" foorumi kasutajatele.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#62

Hammasvööst niipalju, et see keevitati meil lihtsalt kinni. Mingisugust paindumist vms ei esinenud.

Ma ei tea. Peaks nagu seda pilti näha küll olema, aga panen siis uuesti. See on ka Rally.ee lehekülje peal üleval.

[Pilt: phpt34T28_2.jpg]
Vasta
#63

No nii. Ütlen ka siis paar sõna vahelduseks. Sai eelmisel nädalavahetusel Taalis sprindil käidud. See oli ikka tõsine soparalli. Meil olid põhjas osad augud teibiga kinni ja esimene suurem porilomp lõi need mine ma sealt ja tulemus siis oli selline

[Pilt: taali%20026.jpg]

Vihma tuli ikka kõvasti vahepeal. Pilte üritusest saate veel vaadata www.rsracing.ee lehepealt ja siis veel http://rallyphotos.live.ee ja veel http://www.raudroos.ee lehe pealt.

Augustis saav viru rallit põletama minna. Tehakse ECO liiga Cool kus siis saame odavamalt hakkama ja ka vähem sõita.
Vasta
#64

No nii. Kirjutaks ka natuke mis vahepeal toimunud ja toimuma hakkab. Eelmisel nädalavahetuse toimus siis virumaal Viru Rally, kus sai ka osaletud. Tegu oli siis ka ECO liiga esimese etteastega. Point siis selles, et kaasa ei saa sõita mitte kogu rallit, vaid osa sellest. Seekord siis saime sõita 4 katset kogupikkuses ~40 km. (rahvaralliga võrreldes mitu korda rohkem). Ja millised elamused. Cool Aga ega sõit oli parajalt probleemiderohke.

Esimene katse oli Kehala paarisrajal. Meile väga positiivne, sest sai käe natuke soojaks ja see paras rahvaralli katse. Järgmine katse oli juba metsavahel 13,8 km ehedat andmist. Katse algus oli vääga hull (suured pealuu suurused kivid) ja suutsime oma rehvi kahest kohast puruks sõita. Tänu sellele oleks veel peaaegu võssa ka sõitnud. Vahetasime ratta ära ja sõitsime edasi. Ajaline kaotus mingi 8 min. Kummivahetust peab vist ikka ka harjutama. Võib öelda, et olukord vist ei soosinud meid. Peale rehvi vahetust kadus mul legendis järg ära ja pidime sõitma üle poole katse pimedat. See oli päris huvitav. Jama oli ka veel selles, et auto ei käinud üle 5000 rpm. Ei saa piisvalt kütust kätte. Selle jama peab veel välja selgitama. Igastahes järgmine 9 katse (11 km) sujus paremini, aga autol minekut ikka ei olnud. 10. katse läks läbi kehala paarisraja ja kogupikkuseks oli 10 km.

Väga hea kogemus ja see näitab, et auto kallal on veel kõvasti vaja tööd teha. Peame hakkama autot kergemaks tegema. ning liskas veel igasuguseid puudujääke parandama.

[Pilt: phpoNVbtT_2.JPG]
[Pilt: php31X7Ix_2.JPG]
Vasta
#65

Igamehe rallisprindi olete juba maha kandnud oma repertuaarist ?

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#66

Eks elu näitab, aga peab kuidagi prioriteedid selgeks tegema. Kõigist ei jõua osa võtta ja kas on mõtetki. Otsime omale praegu teist masinat, millega saaks siis rahvarallist ja sprindist osa võtta. Üldjuhul need raudroosi korraldatud sprindid on väga venitatud ja kui aus olla siis saab seal ikka väga vähe sõita. Siis on veel pidevalt jama selle ajavõtuga. Samaraga enam sprinte sõita ei saa, sest autol on tehniline kaart.
Vasta
#67

No nii. Nüüd sai siis lõpuks Päris rallit ka proovitud. Vahetasime vahepeal auto klaasid pleksiklaaside vastu. Pluss veel nipet- näpet. Panen pilte ka varsti netti, nii et siis lisan siia ka mõne pildi autost.

Vasta
#68

Saaremaa ralli, vaatasin ralliphotos live pilte, ja tekkis küsimus, kas hooaja lõpus kantakse autod maha. Hull andmine. Kuidas teie autoga on, jäi ratastele?
Vasta
#69

oi oi. Endalgi tuli päris hirm peale, kui teise päeva esimesel katsel (Kaugatoma) esimeses kahes tõsisemas kurvis oli kaks autot kägaras. Ja katse peal oli umbes 10 autot ära küpsetatud. Meie õnneks tahtsime lõpuni saada ja väga hullu ei pannud.

Kui kevadel läks hammasvöö lahti, siis nüüd keeras generaatori rihm ennast pahupidi. Seekord juhtus see ka peale oriküla katset. Järgmise katse sõitsime poole gaasiga. Saime täiega lutti. Järgmise katse kohe alguses läks rihm katki ja siis oli juba täiesti suva. Point selles, et me ei teadnud kaua see aku kestab, aga õnneks jõudsime servisesse ja saime uue rihma.

Esimeseks sportralliks oli Saaremaa ralli päris karm. Võib öelda, et seal oli iga teine kurv tõenäoline \"Sõpruse auk\". Näiteks Kaugatomal peale silda vasak kurv tõmbas nii mõnegi auto välja. Ojaperv käis päris üle kuudi.
Panen väikese videokese lingi ka siia. See on rallifoorumist kopitud

http://www.liiklus.net/saaremaa.wmv
Vasta
#70

panen siis mõne pildikese ka üles. Tegime omale ka tulede paketi. Äärmised on minu auto küljest võetud Hella 1000 ja keskele ostsime Hella 3000. Sisse panime kõigile 100 w pirnid ja võib öelda, et pääris valge oli metsavahe. Vahetasime ära ka auto peeglid. Originaalide asemele panime veidra kujuga klaasplastist peeglid, mis on tunduvalt kergemad, kui originaalid.

[Pilt: saaremaarally001.jpg]
[Pilt: saaremaarally018.jpg]

Selle pildi peal mässame ratta mutritega. Ostsime omale evo mutrid aga need olid nii kõvasti kinni jäänud, et rattaristiga õnnestus üks tikkpolt välja keeratud. Mis oli küll keermeliimiga kinni ja tagant ära kärnitud. Linnakatset sõitsime kolme poldiga. Järgmine päev ei julgenud niimoodi metsavahele minna ja mässasime kella kaheni öösel, et seda korda saada.
[Pilt: saaremaarally072.jpg]

Siin kihutame kaugatoma katsel
[Pilt: saaremaarally106.jpg]
Vasta
#71

Nonii. Pole juba peaaegu poolteist aastat sõnakestki kirjutanud sel teemal. Nüüd siis juba teine hooaeg sportrallit sõita. Esimene aastagi läks päris hästi. Karikavõistluse arvestuses saime II koha. Meistrivõistluse arvestuse kohta ei teagi kui päris aus olla. Sellest aastast siis ka üks ralli läbitud ning klassis E7 kolmas kohtki saadud. Autot pole eriti teinud. Mootor on sama, mis kunagi Ligur tegi. On hästi kestnud. Oleme katkestanud ühe ralli ning seda ka ei tea kelle süül, aga arvatavasti enda teadmatusest. Saimegi siis E.O.S rallil klapid pähe Sad
Hetkel seisab auto garaazis ja vaikselt võtame laiali, et hakata ehitama, sest Tallinna Ralli juba kahe kuu pärast.

Tõime omale soomest raja kirjutamiseks ka auto. Loomulikult Samara. Selle toomine oli paras tsirkus. Kui vana maja eest katsastusasemasse sõitsin, siis auto julmalt jõnksutas. Küsisin mehe käest, et mis kamm on. Sellepeale ütles, et monopritse Cool on tuksis, et olla juba kord vahetanud. Mina polnud kuulnudki, et Samaral mingi monopritse ka veel oleks. Kapoti alune on megalt mingeid vaakumvoolikuid ja potsikuid täis. Terve tee Raisiost (~160 km Helsingist) jõnksutas nii mis jube. Kui lõpuks koju saime selgus, et tavaline karpa peal, aga täiesti pooleks. Keskelt lahti läinud. Tihend juba räbaldunud. Ime et ta üldse siia sõitis. Kapoti alune nagu uus, aga taga koopaääred ja koopad seest kahjuks läbi, nii et vaja neid tegema hakata. Auto sai siis eelmisel nädalavahetusel ristsed ka. Käisime Pärnu kandis jääpeal sõitmas. Piigid alla, teine käik sisse ja tuld. Päev otsa oli funni.

ahjaa tegelikult oli sellel samaaril automaatne tooreklapp. samuti on tal katalüsaator. Küsiksingi siinkohal et kuidas peaks ARK-s käituma, et seda Kat märget mitte saada. Kat lihtsalt alt ära võtta ja teha nägu, et mina ei tea midagi???

Arvan, et järgmine kord, kui auto garaazist välja saab on ta välimus hoopis teine. Värv jääb samaks, sest sellist värvi samaraid rohkem rallis ei ole. Kui tahate infot saada, meie tegemiste kohta, pilte ja videosid vaadata, siis minge www.rsracing.ee

Kuulmiseni

Martin
Vasta
#72

Panen siia eelmise aasta E.O.S Rally pildi meist.Cool
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne