Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Mul Fiskarsil sõitis ka jalg välja kui silindri varre otsas silmus järgi andis. Nii, et ei pruugi see autojuht süüdi ollagi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 54
Teemad: 3
Liitus: Dec 2009
Maine:
2
Täpselt ei tea me tõesti mis seal juhtus. Samas kui pisut targutada siis poleks ehk see käpp lahti jooksnud kui meil väiksematele kraanadele tehtaks tehnilist kontrolli. Ilmselgelt hunnik vanarauda seal kabiini taga seisab ja nüüd on tulemus käes. Kui ma ei eksi siis kontrolli alla käivad kraanad mis alates 7 tonnist suudavad kõrvalt peale vinnata.
Postitused: 1,790
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Mis jutt kraana tehnonõuded a 7 tonnist.. Korvtõstuk Nissan Dyna seljas. Saadeti kuupeale ülevaatusel kuna käppade helku/markerid olid puudulikud. Mina sellest pildist aru ei saa aga mulle tundub, et seal on helkur küljes.
Postitused: 527
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
27
07-11-2023, 20:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2023, 20:51 PM ja muutjaks oli
ivo86.)
Kas käppadel ei pea olema mingeid helkureid-vilkureid? Ma mõtlen, et juba objektil võiks olla see jalg eemalt hästi märgatav.
(eelnevad postistused nagu väidavad, et ilmselt peab. Võiks siis juba vast rohkem olla neid helkureid, üldse üle kleepida need käpad)
Kas auto automaatika ei peaks sõitu takistama, kui käpp pole sees? A'la tsiklil jalg all - käiku sisse pannes sureb välja.
Välja näeb nii vana auto kohta mitte üldse kõige hullem, aga ilmselt ta päris eeskujulikus korras ei ole, kui taustakontrolli vaadata 234 MET. Päris ideealne see lugu seal pole.
Nii vanal ja sellise läbisõiduga masinal võiva asjad siit sealt järgi anda ju küll.
Postitused: 2,953
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
16.30 on päike loojunud. Pilves ilmaga, märg tee metsa vahel on nähtavus tead isegi kui hea. Vastutulevast autost möödumisel valguse mäng silmades ja olen päris kindel et seda jalga ei näe kuidagi.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(08-11-2023, 07:06 AM)v6sa Kirjutas: Kurb küll, aga ... neil konksulistel, mille sangas on saanud olla, on väljatilpnev jalg ikka väga selgelt peeglist näha olnud.
Selle jala nägemisega on see teema, et õhtuhämaras ja kergelt vihmamärgade peeglitega võid vabalt sellest jalast mööda vaadata.
Seda enam, et kui alustasid sõitu kokkutõmmatud jalgadega ja oled kindel, et kõik on korras ja sõidadki oma sõitu ning pilk on vaid silmanurgast peeglis.
Küll on olnud juhuseid endalgi kui vaatad asjale otsa ja ei näe teda sest mõtted on juba mujal. Ja siis mingi hetk imestad, et seda asja on võimatu mitte näha ja ometigi ei näinud.
Igatahes on see väga keeruline juhtum.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Eks siin on neid nüansse omajagu selle tugijalaga seoses.
Näiteks see, et mõtlesin isegi, et kas seda tugijalga peeglist pole näha- valges kindlasti, aga pimedas ei taha seda hästi uskuda.
Ja näiteks sõidukiiruse valik sõiduauto puhul- mina isiklikult (mitte ainult seetõttu, et seda juhti enam pole...) teda ei süüdistaks, sest erinevalt näiteks laiast veosest, kus kõik on tähistatud ja tihti ka vilkurimeres, ei oska ju tegelikult selle peale tullagi, et krt äkki tuleb mingi lahtise tugijalaga auto vastu.
Nii vanal autol ei ole muidugi mingit hoiatust ka kabiinis- mul on 2018. aasta metsakal ka armatuuris hoiatusmärguanded nii tõstuki kui ka tugijalgade puhul, on seda ka veel mõni aasta vanematel autodel kindlasti, aga mitte 3. seeria Scania puhul nagu seal pildil.
Kusjuures tähistamisest rääkides- rootslased kasutavad omajagu just metsakate puhul (miks mitte seda ka ju mujal kasutada) sellist lahendust, et tugijalale pannakse nn sarvetuli (teate küll, ääretuli, mis on eest valge ja tagant punane), Kui sõidad, töötab see ääretulena, aga laadimisel, kui tugijalg väljaspool on, siis on just see tuli see, mis gabariite määratleb.
Kuigi metsakal on sõidu-ja tööasendi laiuse vahe ühel pool vaid veidi üle poole meetri.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Oli Peipsi rannikul koolibussi ja treileril buldooseri sahaga inimohvritega avarii aastaid tagasi. Paar kuud tagasi tuli vastu suur buss, juhi akna all kuljeluuk lahti. Gabariidid valed, juhtub.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,953
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Veel üks olusid kirjeldav lõiguke.
Hara tee lookleb soiste maade vahel nagu uss. Üks piiratud nähtavusega kurv ajab teist taga ja keskmine kiirus üle 60 km/h ei tõuse. Äramahtumine oleks eriti vaevaline, kui veok peaks vastu tulema. Suurem masin võib lausa risti ette jääda – esiots on ühes kurviservas ja tagumine teises, teab lähedal asuva Virve küla rahvas rääkida. Kunagine hobutee sai umbes viis aastat tagasi asfaltkatte. Kui tugevalt keegi seal gaasipedaalile vajutab, sõltub muidugi juhist.
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Huvitav nüanss et sama Scania (234MET) on mnt-lehe põhjal saanud 18.07.23 teel kontrollis erakorralise (sama ka 2022 aastal). Ei tahaks selliseid asju kohe seostada juhtunuga aga mõtteid see tekitab..
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,120
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
08-11-2023, 12:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2023, 12:08 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Ära muretse, kohevarsti tuleb selle emexites rahvusvaheliselt tagaotsitavaks kuulutatud saraga liiklusesse ronimise õigustuseks, et "mida juht teha saab, ülemus käskis!" Ja kui selgub, et juht oli FIE, siis on valitsus süüdi, et maainimenesele uut veokat ei osta.
See on täiesti välistatud, et ükski debiil kunagi veokarooli sattuma peaks, küllap see sõiduautojuht ikka midagi valesti tegi! Ja kui ei teinud, siis Jumal karistas patuelu eest!
Postitused: 2,953
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Ply pandud lingil on näiteks sellel kraanal näha ka käpa stopperid. Kas nad olid ka sellel õnnetuse masinal ei tea ehk millised nad olid ei tea.
Näha on kuidas vasaku käpa oma on lukustatud ja parem käpa oma on avatud.
Ja jube lihtne tundub jätta see lukustus avatud asendisse. Mis tegelikult oli on muidugi teadmata.