Mõistusevastased manöövrid liikluses

(11-12-2023, 01:03 AM)Aare R. Kirjutas:  Valesti oled aru saanud. Parkiv sõiduauto rahustab liiklust. Mina käsiks parkida hoopis põiki sõidutee äärega. Parkimisviis liiklusmärk 865 Big Grin
Vasta

(12-12-2023, 21:35 PM)hobiautod Kirjutas:  Jälle kasutati jõudu? 

https://www.ohtuleht.ee/1097470/fotod-ja...oulukaardi

Politsei- ja piirivalveameti liiklusjärelevalvetalituse juht Taavi Kirss andis sotsiaalmeediakeskkonnas X teada, et õnnetuse pōhjustaja oli just musta jōulukaardi saanud mees, kellel on eelmise aasta detsembrist tänaseni kaheksa liiklusrikkumist. Mees toimetati tänase liiklusōnnetuse järel kinnipidamiskeskusse

(12-12-2023, 21:55 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(12-12-2023, 15:42 PM)ivo86 Kirjutas:  
(12-12-2023, 15:31 PM)MeelisV Kirjutas:  Kogesin sellist asja ka ise nädalavahetusel.
Kus mingil põhjusel paljud autod möödasõidul reastuvad kohe nina alla. Kuiva ilmaga ei pane tähelegi aga selle lögaga annab kohe tunda.
Sama käitumine ka 2+2 teel kus tagant ei tule kiiremat mis sunniks möödasõitjat reastuma

Miks ei või lasta edasi nt. 100m enne kui reastud
Ei kohe 10....15...20 ja sõidetakse üle lögatriibu radade vahel. Sul klaas must jne.

https://www.postimees.ee/7916791/fotod-j...ahelavarii

Muidugi selles juhtumis võis olla mitmeid muid teemasid miks võis ka kahe vahel dialoog tekkida.

Mulle jäi mulje, et veokale tehti "brake checki". Artikkel nagu vihjaks sellele.

Seesama üle aasta ülevaatuseta olnud Crafter? Millel alates 08. 2022 kolm LKF-is registreeritud õnnetust? Kõigi süü on olnud kaubikus...

Siinkohal jääb vägisi mulje meie korrakaitse- ja järelevalveorganite seadusandja poolt "eidestamises". Midagi ei saa ette võtta, sest mitte midagi ei saa ette võtta. Sama seis, kui aasta esimeses pooles pime ja dementne ettekeeraja Elva lähedal, kui ka Tartus emaga lapse ülekäigurajal sodiks sõitnud vanamees jne. Peetakse väike vestlus, parimal juhul kahetseb oma tegu ja uuele ringile. Nii need asjad ikkagi olla ei tohiks.
Vasta

Suhteliselt värskelt siis halbade teeoludega 1000+ kilti edasi-tagasi sõitnuna. Kui VANASTI oli Eestis rahulik liiklsu ja Lärist Poola lõpuni hullumaja, sisi nüüd on kahjusk asjalood vastupidi. Hullemat lollikarja ku ieestlastest autojuhis halbades ilmaoludes ei ole olemas! See kõlab julmalt aga Eestis PEABKI sisse viima TERRORI idiootide suhtes, kes ARVAVAD enda kõi ksõidumeistrid oelvat! Te ju TEATE, kui palju olemn ma ISIKLIKULT eriveate sõidumeitsrite tegelikke võimeid stopperiga hinanud Big Grin No ei oska te enamus tegelikult sõita... Teie jaoks ongi 70 km/h viimane piir libedaga! See ,et mõne dvanatehnikalembid a'la Vilukas, Hinsberg, Zazik jms käivad edukalt ka libedasporti tegemas eti tee üldist keskmist kuidagi paremaks. Üks asi on jäärada kui distsipliin, täiesti teine maailm on LIIKLUS! 

Tulles aga tagasi, siis Lätis, Leedus ja ka Poolas OSATAKSE halbade soludes kiirus maha võtta ja EI SÕIDETA lubatud maksimumiga! MA olin sunnitud tagapingilt korduvalt noor ukrit korrale kutsuma, ja ega tahtmien ol ika heiksoniga sama teha, et EI OLE VAJA uhada! Me ei PEA sõitma kiirteel Transitiga 120ga kui on lumesadu ja sopp ja jälkus ja suvalised lamellid all. Kui uhad mööda a'la tutikast A8'sast tutikate tipplamellidega jne! Ja ma sõitsin Lomzast Bauskasse ja see osa ei olnudki enam lumine aga oli ikkagi jää oht, siis ma panin tähele keset töönädalat, KUI RAHULIKULT asja võeti! Mitte ÜHTE ohtlikku möödasõitu, mitte mingit rabelemiost jne, ma ise lasin ka mõnuga sellise 87-90 max. Ja siis Heiksson hakkas hullu panema, eht-eestlaslikult! Ainus vahe ongi, et suvel me sõitsisme Zazikuga Vito Poolas "tühjaks" IDEAALSES ilmas  KIIRteedel, mitte kottpimedal searajakujulisel kiilasjääs VIA Baltical. Mitte et me kihutada ei armastaks AGA... Eestis on autojuhtidel igasugune MÕISTUS kadunud! Kui ma pea poolteist kümnendit tagasi kirjutasin Delfis loo, "Venelane oskab autoga sõita!" ja seda just eestlastega võrreldes, kes munevad, teevad imemanöövreid, on arusaamatud oma käitumises jne, siis täna peaks juba kirjutama loo "Eestlane on Euroopa kõige halvem, ülbeim ja lollim autojuht!". 

Seesama loll on isegi üliaeglase olematute kilovattidega autoga sõites linnas risuks jalus, gaasi "osatakse" sõtkuda vaid ja ainutl udus, lumetuisus, paduvihmas, kurvilsiel teel jne! Linnas näpib seesinane debiilik nutit või tilli, on daltoonik sest ei saa aru ROHELISEST tulest, jalg on hirmust krampis ja gaasi vajutada ei saa - auto "kiirendab" tühikäiguga jne aga siis maanteel on nad kõik maailmameistrid...  44kW Saxoga sai kunagi veel kuidagi liigelda, sisi tänane 3-pütane 55kW Foobia on seuhke rakett et pidevalt on oht idiootidele tagant sisse kiirendada. 
Eestlaste liikluskultuuritusest halvemaks enam minan pole kuhugile, see on absoluutses põhjas juba praegu! Ja teeehooldus ei ole süüdi, ajupuudulikkus on asja nimi... sest kui maantee on kiilasjääs ja ka rekkad sõidavad 50 km/h, siis on ju mõistlik ka väikse käulaga sama teha? Et kui siis ka "juhtub", on võimalus edasi elada kordi suurem... aga  laenurahaga soetatud pilusilmse plastkäkiga lolleestlasest egomaniakile seda selgitada on ilmvõimatu.
Vasta

(13-12-2023, 13:00 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...
Kui VANASTI oli Eestis rahulik liiklsu ja Lärist Poola lõpuni hullumaja, sisi nüüd on kahjusk asjalood vastupidi. Hullemat lollikarja ku ieestlastest autojuhis halbades ilmaoludes ei ole olemas! See kõlab julmalt aga Eestis PEABKI sisse viima TERRORI idiootide suhtes, kes ARVAVAD enda kõi ksõidumeistrid oelvat! Te ju TEATE, kui palju olemn ma ISIKLIKULT eriveate sõidumeitsrite tegelikke võimeid stopperiga hinanud Big Grin No ei oska te enamus tegelikult sõita... Teie jaoks ongi 70 km/h viimane piir libedaga!

 Kui ma pea poolteist kümnendit tagasi kirjutasin Delfis loo, "Venelane oskab autoga sõita!" ja seda just eestlastega võrreldes, kes munevad, teevad imemanöövreid, on arusaamatud oma käitumises jne, siis täna peaks juba kirjutama loo "Eestlane on Euroopa kõige halvem, ülbeim ja lollim autojuht!". 
...
Eestlaste liikluskultuuritusest halvemaks enam minan pole kuhugile, see on absoluutses põhjas juba praegu! Ja teeehooldus ei ole süüdi, ajupuudulikkus on asja nimi... sest kui maantee on kiilasjääs ja ka rekkad sõidavad 50 km/h, siis on ju mõistlik ka väikse käulaga sama teha? Et kui siis ka "juhtub", on võimalus edasi elada kordi suurem... aga  laenurahaga soetatud pilusilmse plastkäkiga lolleestlasest egomaniakile seda selgitada on ilmvõimatu.
Tundub, et elame mingites paralleel universumites, minu st. meie pool siin lõunas on asi, suht-koht viisakas. siiani arvasin, et oskan sõita ka, aga kuna lp.ksf. pole vist kordagi minu kiirust mõõtnud ja sõidustiili heaks kiitnud, siis lepin teadmisega, et ei oska... peab veel paar milj.km õppima...
üldistamine, oletamine, halvustamine, fantaseerimine...Ja pole isegi reede veel.


Vasta

Jutt jummala õige ju. Kõik mis asub Tallinna ringteest seespool oleks justkui teine universum.
Vb see ülemiste vanake on vette sokutanud ussilakka või midagi muud kibedat mis teeb justnimelt selle piirkonna inimestest suumahherid ja häkkinenid kel koguaeg on kuhugi kiire, et kohalejõudes saaks pikemalt veipi imeda või kotte sügada. Pealinna liikluses seadusekuulekalt liigud siis oled koguaeg kellegil jalus ja kui soovid eesmisega pikivahet hoida siis kindlasti on kellegil teisel see koht vajalik vaheletrügimiseks.

Mina ütleks, et kui sul kiire on siis mine kodust varem välja, mitte ära põrka ringi nagu marutõbine.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Oi kui hull lugu selle liiklusega , kui nüüd seda eesti parima autojuhi kirjatööd lugeda , kuidas olukorda parandada ?
Vasta

(13-12-2023, 17:27 PM)edvard Kirjutas:  Oi kui hull lugu selle liiklusega , kui nüüd seda eesti parima autojuhi kirjatööd lugeda , kuidas olukorda parandada ?
Mina sain aru, et ta istus juhi taga/kõrval ja värises?
Vasta

Kõrvalistujale tunduvadki asjad jubedamad.
Vasta

(13-12-2023, 17:27 PM)edvard Kirjutas:  Oi kui hull lugu selle liiklusega , kui nüüd seda eesti parima autojuhi kirjatööd lugeda , kuidas olukorda parandada ?
MA alustaks nutinäppijate maha laskmisega Wink Esiemsed paaarsada kohapeal hukata ja asi varsti nagu Islamis varastega - neid ei ole! Muuseas, vahetult ENNE seda käsime tõime Eesti Meistriga 2001 A1600 klassis, (lisaks veel kord 2., ja 2X3.koht) mu see tööriistahull Sõber, Riiast eskut ja ma ka pidin RÖÖKIMA et "fakk, lõpeta ära!". Selle vennaga on pidevalt nii, et ma kupatan Ta kõrvalistmele et saaks nutti näppida ja igasuguseid ajsu vastata aga kuna E-katti pole siis eskuga sõita ei saanud. Täiesti lootusetu vend mis autoga sõitmist puudutab! Ja me ei räägi oskusest kiiret paremühte täisgaasil läbi libiseda! Vennad, kelle sõidustiili osa on PIDEVAD äkkpidurdused möödasõidu katkestamiseks, on OHTLIKUD! Ku iseda tehakse piirini koormatud autorongiga VÕI rahvast tulvil bussiga???  
Kui nad selle käigus veel ka nutti näpivad jne - seda hullem! Vähemalt niipalju on et Sõber sai ka jsut 50 ja tunnistas, et nüüd kipub auto teepeal juba vingerdama kui selliseid asju teeb. VANADUS! Mis teha aga sellega koos PEAB tulema ka VASTUTUSVÕIME ja kui Ta tahab minuga koos asju teha, siis arvestab sellega! Arvestab...

Misk ma Transitis karjusin: fakk, sul on 5 reisijat peal, sa ei ole ÜKSI autos! Minupärast sõitke ükshaaval ennast puuse laibaks, mull tõesti pohh! Aga juba vastutuleva rekka alla sõites tekitad ilmsüüta rekkamehele hingepiinu. Ralli ralliks, ka Talverallil Juht VASTUTAB! Aga maanteedel idioodi mängimine ja  MITTE MIDAGI AJALISELT VÕITES - nafik? Sõbra jutt et "Ma ei kannata teiste taga sõita!"- mine persse ja kobi kõrvalistmele sest mina kannatan! Ja ma olen Sõpradega täpselt sama konkreetne! Mina olen LUBANUD kodus Prouale ,et ma tulen ALATI elusalt koj utagasi, nii automatkalt kui ookeanilt purjetamast! LUBANUD ja täidan seda, kasvõi kellegile üle tahi andes! On oht merel olnud - saadi aru et järgmisena tuleb muidu ujumisharjutus Atlandil! Järgmises sadamas lasin omale lennukipileti osta ja sellega asi lõppes. 

Selle 5 minutit, 1 tunni ja maksimumina siiani 5 nädalat ma ikka aega leian! Rahumäe Kalmistule vanemate kõrvale on mul veel liiga vara...mul ei ole sinna KIIRET!  Ja igakord ennast tagapingil täis juua ja siis magada, et "hirmus poleks", ei ole ju ka teema. Aga tuleme MArgusega rallile, kiiver on peas ja ma olen "sunnitud" meelde tuletama ,et peal tuleb hoida!
Vasta

uuuhhh...peaaegu kvalifitseerun.
õnneks on mul nuppudega nokkija ja 27aastane 61kw diisel ´´sportswagon´´ , mis läbib tüv-i lihtsamalt, kui mina arsti vastuvõtu.


Vasta

Minuarust närviline kaardilugeja on ka ohtlik ja segav faktor?
Vb. Isegi ohtlikum kui nutitelefon sohvrinäpus kuna telefoni paneb käest ära kuid targutajaga veidi raskem. 
No mis teha sellisega?
Peldiku taha ja labidaga pähe mõlemale.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Oli mul vaja seda nõuannet küsida , nüüd tuleb veel nutitelefoniomanike tapatalgu ka , kas sellest liiklus ohutumaks , sujuvamaks ning kiiremaks muutub , vaevalt .
Vasta

(13-12-2023, 18:56 PM)tõnn Kirjutas:  Minuarust närviline kaardilugeja on ka ohtlik ja segav faktor?
Vb. Isegi ohtlikum kui nutitelefon sohvrinäpus kuna telefoni paneb käest ära kuid targutajaga veidi raskem. 
No mis teha sellisega?
Peldiku taha ja labidaga pähe mõlemale.
Kallis mees minu isiklik arvamus on liikluses olles ja seda jälgides,et isegi
käed vabaks telefoni tarbimise peaks mitte väiksel protsendil praegustest 
juhtidest keelu alla panama.Lisaks tavalisele silmaklappidega sõidule toimub
täielik hangumine.
Paljudel on võime liikluses osaleda ja samal ajal matemaatika suulist ülesannet lahendada-ilma,et
põhitegevus ei kannataks?
Vasta

(13-12-2023, 19:17 PM)vwt2 Kirjutas:  Paljudel on võime liikluses osaleda ja samal ajal matemaatika suulist ülesannet lahendada-ilma,et
põhitegevus ei kannataks?

Peaks vist igaks juhuks täpsustama, et kumb see põhitegevus on? Või mingi kolmas? Kadedus on ikka jube asi, mõni võibolla ongi lihtsalt andekam/võimekam? Big Grin
Vasta

(13-12-2023, 19:47 PM)stretch Kirjutas:  
(13-12-2023, 19:17 PM)vwt2 Kirjutas:  Paljudel on võime liikluses osaleda ja samal ajal matemaatika suulist ülesannet lahendada-ilma,et
põhitegevus ei kannataks?

Peaks vist igaks juhuks täpsustama, et kumb see põhitegevus on? Või mingi kolmas? Kadedus on ikka jube asi, mõni võibolla ongi lihtsalt andekam/võimekam? Big Grin
Ma siis täpsustan-Citis võib olla see normaalne,kuid mind siin lõunas häirib juhtide silmaklappidega peateel väikeste ristmike kinni sõitmine ja endale 
nähtavast koridorist mõni kraad kõrvale nägemine.Võibolla oletegi kõik Citis kõikvõimsad.
Vasta

[b]Kes oli NLI ja ühiskondlik autoinspektor[/b]
NLI tähendab noort liiklusinspektorit ja vabatahtlikult-sunniviisiliselt pidi NLI rakuke olema igas koolis. Mõnel pool eksisteeris see vaid paberil, teises kohas ka üsna aktiivselt. Noored inspektorid said autoinspektsioonis koolitust ja neil olid ka teatud volitused: näiteks omasid nad õigust korrale kutsuda omavanuseid jalgrattureid. Siinkirjutajal on hästi meeles, kuidas suured poisid, kel NLI märk rinnas, väiksemate kallal oma võimu kasutasid: lihtsalt kiusamise mõttes keerati jalgratta ventiil välja ja mine siis koju kuidas tahes.
Ühiskondlik autoinspektor oli aga liiklusinspektorite suhteliselt suurte volitustega vabatahtlik abiline. „Ühiskondlikud tegid ära suure töö, korraldasid reide ja võtsid patustanud juhte ridamisi vahele,“ kinnitas Villu Vane. „Mõne piirkonna ühiskondlikud olid lausa legendaarsed, näiteks Paide rajooni omad. Autojuhid hingasid kergendatult, kui Järvamaa piir selja taha jäi.“
Nagu nõukogude ajal ikka, kippus käsi kohati ka kätt pesema. Kahtlemata oli ühiskondlike autoinspektorite seas palju ideelisi mehi, kes tahtsid liiklusohutusele tõesti kaasa aidata, kuid avalik saladus oli ka see, et ühiskondliku liikmepilet oli võlumärk, mis aitas endal väiksemast patust puhtana pääseda. „Siiski tuleb mainida, et ühiskondlikuks inspektoriks igaüks ei saanud, oli ikka päris põhjalik sõel,“ lausus Villu Vane.

https://www.kuulutaja.ee/villu-vane-meen...ktoritood/
Vasta

Kuna olin vene ajal kolhoosis automajandi juhataja siis võib julgelt öelda et ainult tänu ühiskondlikele inspektoritele sai majandis aastas juuatäis peaga avariides surma ainult 1-2 inimese ringis. Neid päris liikulsinspektoreid oli kaheksakümnendate alguses rajooni peale ainult 4-5 meest, majandi väravasse sattusid kontrollima üks-kaks korda aastas. Vahelejäämine millega kaasnes reeglina autojuhi palga pealt sitalükkajaks või põllutööliseks või lukksepaks kanalisse minemine oli see mis neid mehi natukenegi joobest sõidust eemale hoidis( kuigi viina järgi sõideti ikka kuidas juhtus). Võin julgelt öelda et 34 autojuhist 24 olid täisalkohoolikud kellel ei olnud aastas ühtegi kainet päeva, paar oli tänapäeva mõistes normaalseid inimesi ja need ülejäänud nii või naa vastavalt olukorrale. Kõik teekurvid ümbruskonnas olid nimelised, nimetatud nende järgi kes seal ennast surnuks sõitsid või niisama üle kaela käisid. Kurb.
Vasta

Jõhker majand teil. Meil ei andnud terve rajooni peale selliseid tulemusi välja.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mina mäletan küll, et kui kui peale kahte mehistumisaastat maailma võitmatuimas armees tööpunalipu ordeniga austet sovhoosi liikmeks astusin, siis justkui pandi pahaks ja ei võetud omaks. No ikka sellepärast et ei joond. Pärast jäeti rahule .Ju vaadati, et sihuke imelik. Õnneks tuli va kapitalismus peale, see sobis natukse paremini, jooma enam renomee ja prestiiži huvides ei pidanud Smile
Vasta

Nii EPT kui ka Bussi- ja Taksopargis nuusutati hommikuti üle ja anti seejärel teekonnaleht.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 27 külali(st)ne