Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg

Kas kellelgi võiks olla üleliia Stihl MS260 mootorsaele hekilõikamise lisa HS246? Visuaal näha pildil.

A


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Mure stihl ms170-ga.
Asi ise pärit mammutite ajast. nipet-näpet remonditud, suuremalt jaolt puutumata. Läheb soojaks ja mingil hetkel kooleb ära, mitte iga kord, aga viimasel ajal vastikult tihti. Käima enne täielikult jahtumata ei lähe. Meistrid mitu raksu uurinud ja tükke vahetanud, aga nagu ikka meistrite juure ok, aga hiljem  sama. kompresioon ok, karpa tihendid, paagi tuulutus jms ok.


Vasta

Süütepool?
Vasta

Kuidas see koolemine väljendub?Jääb lihtsalt seisma?Hakkab vaikselt kütusenälga jääma,ehk ei lase gaasi anda?Tühikäigul käib hästi?Kas karpa on ühe või kolme reguleerimiskruviga?
Vasta

(05-09-2023, 20:32 PM)meli666 Kirjutas:  Süütepool?

Ma vaataks ka selle poole. Kuda see säde on, külmalt, soojakstöötanuna ja peale ääkoolemist?
Vasta

(05-09-2023, 22:43 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-09-2023, 20:32 PM)meli666 Kirjutas:  Süütepool?

Ma vaataks ka selle poole. Kuda see säde on, külmalt, soojakstöötanuna ja peale ääkoolemist?
Sureb reeglina kõige valusamal tööajal, hetkega ja jäägitult. Olla teise pooliga katsetatud, aga nagu ikka meistri käes käib alati kenaste. Säde on, küünal, kuiv ja puhas.


Vasta

(05-09-2023, 22:43 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-09-2023, 20:32 PM)meli666 Kirjutas:  Süütepool?

Ma vaataks ka selle poole. Kuda see säde on, külmalt, soojakstöötanuna ja peale ääkoolemist?
Dolmar täpselt nii tegigi. Äkk-koolemine olevat 99% süütepooli viga.
Vasta

Süütepoolile viitab jah.
Vasta

Vanatehnikafoorumile kohaselt tegelen mina ikka vanade mootorsaagidega. Täna otsisin garaaži nurgast kultuurikihi alt välja väga vana Homelite sae. Täpsemalt on see siis Homelite-Terry Textron Super Mini VI Vibration Isolated. Saag peaks olema toodetud umbes 1981. aastal. Töötab tänase päevani ilma suurema remondita. Päris komplektne ta mul ei ole - dekompressori hoova juurest on midagi puudu. Ei olegi täpselt aru saanud, mis seal käib. Piltidelt paistab mingi nupp ja vedru, ei tea. Vajadust dekompressori järele ka nagu ei ole, käivitub väga hästi. Bensiin oli vist paagis 30 aastat vana, suitses jubedalt, aga töötab. Ketipidurist ka aru ei saa - kang on olemas, aga ei ole millegagi ühendatud. Ja ei olegi nagu millegagi ühendada. Võibolla on ka sealt midagi olulist puudu. Mudel on küll Super Mini ja arvasin, et mingi 36ccm ehk, aga on hoopis 2.5 cu. in. ehk meie keeles 41.2 ccm. Kui kedagi huvitavad täpsemad andmed, siis neid saab siit:
https://www.acresinternet.com/cscc.nsf/e...enDocument
Video saest :
https://www.youtube.com/watch?v=p83aZdXvYaI
Vasta

(06-09-2023, 11:25 AM)PlyVal64 Kirjutas:  
(05-09-2023, 22:43 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-09-2023, 20:32 PM)meli666 Kirjutas:  Süütepool?

Ma vaataks ka selle poole. Kuda see säde on, külmalt, soojakstöötanuna ja peale ääkoolemist?
Dolmar täpselt nii tegigi. Äkk-koolemine olevat 99% süütepooli viga.
Ma siis mahun ka selle 99% sisse. 2 paagitäit hiljem ei ole "äkksurma" esinenud. 30 aasta ja n+1 sae kohta, siis esimene pool.


Vasta

Saatus tõi kaasa endaga ühe räsitud JOBU. Täpsemalt JOBU D94 Tiger, Norra firma JO-BU A/S MEKANISKE VERKSTED toodetud 98 cm3 ja 4,8 hobujõuga koljati.

Nüüd siis kaks varianti: kas on kellelgi olemas selle jaoks vajalikku doonorit või siis soovib see endale saagi doonoriks?

Heli- ja töönäidis sarnasest saest allpool.

A.



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Otsin Stihl MS260 jaoks käepideme/kütusepaagi combot.

Sobib mudelitelt Stihl 024, 026, MS 240, MS260.

Otsitav asi pildil.

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Kas keegi teab, kedagi kes on võimeline maarjamaal umb-silindri ülepuurima ja hülssima?
Läbi-Mõõdud silinder/kolvidele on pisemat laadi, 48, 50 ja 52mm. 
Muud avavused paigaldatud hülsi sisse olen suuteline ise tegema.
Vasta

Uut kodu otsib 42cm3 mootoriga Talon (patsient pildil).

Olemas see, mis pildil on. Mida pole, seda pole. Mootor ringi käib.

25.-

Viljandi.

A.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Tuli garaagest välja liitrine pott Itaalia kirjadega Stiga punast õli kahetaktilisele. 
Mis emulsiooniga tegu?
Kas kannatab segu teha?
Ise senini kummardanud Husqu XP õli või äärmisel juhul talvel ka LS-i.

Aquila captas non muscas.
Vasta

2 taktilise õlid on erinevad,oleneb spetsifikatsioonist.Kindel on husqvarna xp ja stihli ultra õlid.Mootorid on seest puhtad ja üldine kulumine on väiksem.Aegajalt tuleb remonti masinaid ,mille karterid,silindri õhukanalid on seest sellist nõge täis ,et aitab ainult mehhaaniline puhastamine.See on siis tundmatute õlide kasutamise tulemus segu tegemisel.Õlijäägid ei põle vaid ladestuvad.Aga stiga õli võiks saele sobida.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

ma ostsin oma saagidesse just seda, kuna oli hea odav Rolleyes
https://www.stokker.ee/seguoli-2-taktili...C0ha-lotos
Vasta

(31-12-2023, 14:29 PM)diselist Kirjutas:  See on siis tundmatute õlide
poest ostetakse terve kotitäis tundmatut õli ja ühtegi tsekki pole ka enam alles jäänud?
Vasta

(22-11-2021, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:  Paar nädalat on olnud kasutada  Makita DUC353 .

Seni rahul: täitsa saeb. Kuniks akus võhma jätkub, on Stihl MS170 võrdväärne. Aga "paak" on kolm korda väiksem. ...

Eile saabus siis see päev, kui üheneediline originaallatt kabelimatsu sai. Jaksitu mootor suutis koostöös ühe neetud kuiva kuuseoksavibuga minu ignorantsuse tõttu luua olukorra, kus kett tahtis soonest lahkuda, aga ei suutnud. Selle asemel tõmbas latiotsa lehtriks ja vähemalt ühe tähikulaagri rulli lennutas ilmselt minema. Pinnimine võimaldas küll käsiloleva töö ära lõpetada, aga tuli on taga ja latt läheb vahetusse. Tähik loksub ja kipub kinni kiilduma.

Ma isegi ei kurda: kaks aastat ajuti üsna lativaenulikku ehitus-lammutustööd kestis ära. Õblukest latti käe vahel painutades seda ei julgenud isegi loota. Kette on läbi saetud paarkümmend, osa tööd on tehtud ka 1,3 laia keti-lati komplektiga. Aga see sööb jõudlust...

Kõik muu peab endiselt paika. Ka jõudlusevõrdlus - MS170-ga, mida ma olen kahe aasta jooksul äkki kolm korda käivitanud.
Vasta

Kas siin keegi Dolmari moodi Hechti ka omab? HECHT 946 just pakub huvi. Kas päriselt kaalub ka 6.1kg? Sain juba vastuse et jah koos keti ja latiga mis umbes 1kg.

Siin kunagi kiideti Hechti taevani...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 20 külali(st)ne