KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(08-01-2024, 18:51 PM)Kult Kirjutas:  Käivitusabi Noco Boost GB40, kas keegi kasutab ja on rahul, kogemusi?
 On GB150, aga vaja väiksemat ka, sõiduauto ja transiti mõõtu masinate käivitamiseks.


Ma kasutasin selle brändi boosterit külmikute käima aitamiseks. Enam ei mäleta seda numbrit kui suur ta oli aga tööjope taskusse mahtus ära. Pakun välja, et mingi 40 või 50 oli.
Külmiku 4sil mootori sai kolm korda järjest käima lasta siis oli tühi. USB-ga laadisin.  Ei julenud mujale pista kuna on väga õrn vale voolu suhtes. Veoka peal on lihtne 12V asemel kõrvalolevasse 24V pistikusse pista.  Oli kogu aeg Volvo juhiistme taga sahtlis ja USB järgi, et hädaolukorras oleks täis booster võtta.   Olen ka läpaka USB pesast teda laadinud.  Laadijas pidi olema seni kuniks ainult roheline tuli jäi ühtlaselt põlema. 

Mina julgen küll soovitada.   Hea väike. Lihtne laadida. Ainus mis häiris olid lühikesed juhtmed.  Aga selle eest olid lõuad tugevad. Haaras poldiotsast hästi kinni ja sai jätta lausa õhku rippuma juhtmete otsa.  

Mitu korda sai käidud ja aidatud ühte Freemonti käima panna sellega. Jumala tühja akuga keris käima nagu muinasjutus.

Aquila captas non muscas.
Vasta

alfredo ütles

Kui nüüd mõni firma pakuks drenaazi ja el.soojendusega salongimatti, siis oleks täius saavutatud. Mul nimelt jalad jubedalt külmetavad.


 Olen 90% kindel, et sul on valed jalan[b]õud. [/b]

[b]3 TOP Mistakes giving you COLD FEET!! + The Fixes! (youtube.com)[/b]

[b] Mees teab mis räägib. Ise talitasin tema näpunäidete järgi: 1-2 numbrit suuremad saapad, villased sokid ja termotallad, -25 kraadi testitud, kaks tundi vähese liikumisega väljas, jalad supersoojad ja kuivad. Saapad Panda itaallased, samas on olnud endal ka Cofra, Lowa ja Salomoni toodangut, no ei saa need tippfirmad sinna lähedalegi... Sest tegin neid ostes vea, valisin nad liiga parajad.[/b]
Vasta

Kas sellist pooleks murdunud õlifiltri korpust võib edasi kasutada või tuleb kindlasti uus panna?  Vana filtrit ära võttes kuidagi pooldus see jupp kaheks, samas filter ise hoiab seda nagu koos ja ei tundu eluohtlik viga olevat. Kohalikus autopoes öeldi hinnaks 130.-, kohe ei kipuks ostma.
Kuulub see 2004. Honda Accord 2.2 diislile
[Pilt: DSC-3346.jpg]
Vasta

See? https://www.ebay.ie/itm/184032138644
Vasta

Kui tihendipind tihendab endiselt, siis liimiks näiteks kokku ja paneks ajutiselt, kuid hangiks ikkagi korras detaili.
Vasta

Õlise plastiku liimimine. Edu sellega.
Vasta

Liimida pole jah seal midagi, vaatan kui aeromootorist midagi pakkuda pole siis läheb ebay link käiku.
Vasta

(16-01-2024, 08:57 AM)huvi5 Kirjutas:  Kui tihendipind tihendab endiselt, siis liimiks näiteks kokku ja paneks ajutiselt, kuid hangiks ikkagi korras detaili.

Milleks liimida? Kui Honda pole just jalgratast leiutanud, siis olulised tihendid on all pulga küljes. Sätid nendega filtri paika ja siis keerad kaane peale. Järgmine kord maha võttes vannud oma ihnsust Big Grin
Vasta

Oluline on siiski ka läbi vettinud ja surve all töötavat filtrit toestada seestpoolt. Samuti ei ole teada, kui sügavale võib vajuda pulk, kui teda ei hoita ülevalkorgi abil. Kindlasti lõpmatuseni mitte, kuid purunenud võrk võib hakata filtrit seestpoolt kahjustama. Väidan, et jätkusuutlikkuse mõttes, tuleks välja vahetada. Mida ka omanik teeb nagu näha.
Need kes pole kuulnud, on olemas puhastusvahendeid ja aerosoole, mis suudavad mistahes pinnad puhastada rasvadest ja rasvajääkidest ka. õlist. Ja nii silmaringi huvides, kes ei tea, on olemas liime, millega saab parandada enamvähem kõike, eeldusel, et mõlemad käed pole vasakud.
Vasta

(18-01-2024, 08:51 AM)huvi5 Kirjutas:  ...
Need kes pole kuulnud, on olemas puhastusvahendeid ja aerosoole, mis suudavad mistahes pinnad puhastada rasvadest ja rasvajääkidest ka. õlist. Ja nii silmaringi huvides, kes ei tea, on olemas liime, millega saab parandada enamvähem kõike, eeldusel, et mõlemad käed pole vasakud.

Selle kasutu "on olemas" asemel oleks küsijal hulga enam abi viitest sobivatele toodetele või vähemalt asjatundlikule ettevõttele nõu küsimiseks. Ta ju ei küsiks, kui tal oleks paslikud vahendid olemas... IOmaette teema on hinnalste vahendite soetamise mõttekus üheks kasutuseks. Enamasti on sääraste toodete säilivus kord avatuna kuudes, mitte aastakümnetes.

Filtri sisselangemine pole kuigi tõenäoline, sest toetav võrktoru on endiselt kaane küljes ja see läheb ju filtri sisse endisele kohale kaane kinnikeeramisel.

Tihendite võlliku liiga sügavale langemise ohtu peab kindlasti kontrollima, see on hea tähelepanekSmile
Vasta

Ma jälle söandaks väita, et on olemas plastikud, mida ei liimi ükski super ega hüperliim, olgu sul mõlemad käed ja jalad paremad või vasakud.
Vasta

vanad eestlased ühendasid plastikut tinutuskolvi otsaga Big Grin
Kuigi kõik plastikud ei allunud ka sulatamisele, osad hakkasid kahanema ja kärssama Sad
Vasta

Päris õpetlik oleks tutvuda puhastusvahendiga, mis teeb näiteks PTFE mitterasvaseks Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(18-01-2024, 10:08 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Päris õpetlik oleks tutvuda puhastusvahendiga, mis teeb näiteks PTFE mitterasvaseks Smile
Ilmselt on su parimad sõbrad piiritus ja atsetoon. Muidugi igalpool ei saa neid kasutada. Ja eks tuleb vaeva näha. Omal õnneks vajadus ja ka kogemus antud teemal puudub, kuid kindlasti leiad kuskilt kaubanduse poole pealt ka abi ja tooteid mida võidaks soovitada, seda muidugi tõsise huvi korral.
Vasta

(18-01-2024, 11:17 AM)huvi5 Kirjutas:  
(18-01-2024, 10:08 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Päris õpetlik oleks tutvuda puhastusvahendiga, mis teeb näiteks PTFE mitterasvaseks Smile
Ilmselt on su parimad sõbrad piiritus ja atsetoon. Muidugi igalpool ei saa neid kasutada. Ja eks tuleb vaeva näha. Omal õnneks vajadus ja ka kogemus antud teemal puudub, kuid kindlasti leiad kuskilt kaubanduse poole pealt ka abi ja tooteid mida võidaks soovitada, seda muidugi tõsise huvi korral.
PTFE on selline polümeermaterjal, mis on juba oma olemuselt nii superlibe, et ka täiesti värskelt valmistatud puhas PTFE pind on rahvakeeli "rasvane". Seega solventidega puhastamine selle libeduse eemaldamiseks ei ole võimalik. Liimimiseks oleks vaja PTFE pinda keemiliselt modifitseerida, et kaotada materjalile omased "rasvased omadused" selle pinnalt. Tegelikult ka tavaline valge teflonmaterjal sulab suhteliselt madalal temperatuuril, nii et ühendatavate detailide pindkihtide sulatamine ja seejärel kuumana kokkusrumine võib olla ka teoorias võimalik. Samas endal sellised kogemused puuduvad, kuna klassikaline valge teflon on võrreldes teiste levinud laiatarbe polümeeridega (nt. polükarbonaat, polüpropüleen, polüetüleen) toatemperatuuril palju tugevam ja inertsem, nii et pole suutnud ühtki teflondetaili niimoodi veel ära lõhkuda, et tagasi kokku oleks vaja "liimida".
Vasta

(18-01-2024, 11:54 AM)mossepower Kirjutas:  
(18-01-2024, 11:17 AM)huvi5 Kirjutas:  
(18-01-2024, 10:08 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Päris õpetlik oleks tutvuda puhastusvahendiga, mis teeb näiteks PTFE mitterasvaseks Smile
Ilmselt on su parimad sõbrad piiritus ja atsetoon. Muidugi igalpool ei saa neid kasutada. Ja eks tuleb vaeva näha. Omal õnneks vajadus ja ka kogemus antud teemal puudub, kuid kindlasti leiad kuskilt kaubanduse poole pealt ka abi ja tooteid mida võidaks soovitada, seda muidugi tõsise huvi korral.
PTFE on selline polümeermaterjal, mis on juba oma olemuselt nii superlibe, et ka täiesti värskelt valmistatud puhas PTFE pind on rahvakeeli "rasvane". Seega solventidega puhastamine selle libeduse eemaldamiseks ei ole võimalik. Liimimiseks oleks vaja PTFE pinda keemiliselt modifitseerida, et kaotada materjalile omased "rasvased omadused" selle pinnalt. Tegelikult ka tavaline valge teflonmaterjal sulab suhteliselt madalal temperatuuril, nii et ühendatavate detailide pindkihtide sulatamine ja seejärel kuumana kokkusrumine võib olla ka teoorias võimalik. Samas endal sellised kogemused puuduvad, kuna klassikaline valge teflon on võrreldes teiste levinud laiatarbe polümeeridega (nt. polükarbonaat, polüpropüleen, polüetüleen) toatemperatuuril palju tugevam ja inertsem, nii et pole suutnud ühtki teflondetaili niimoodi veel ära lõhkuda, et tagasi kokku oleks vaja "liimida".
Eks ma kiusliku jobuna seepärast PTFE kohta küsisingi, et kuigi selle liimimiseks on leiutatud spetsiaalsed tsüanoakrülaatliimid, siis ka nendega ei jää liide tugev ega kestev.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kas see mootor on hea/normaalne vöi täielik ikkaldus(vastupidavuse ja hoolduse möttes), mida volksu grupp oma autodel pannud om?  Jutt, siis 1,4 16v 55KW (AHW;AKQ;APE?)

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

(21-01-2024, 21:13 PM)miniest Kirjutas:  Kas see mootor on hea/normaalne vöi täielik ikkaldus(vastupidavuse ja hoolduse möttes), mida volksu grupp oma autodel pannud om?  Jutt, siis 1,4 16v 55KW (AHW;AKQ;APE?)
Niipalju kui ma kokku olen puutunud nendega oma mehaanikukarjääri jooksul siis ikka täielik saast. 
1.6 74kw on oluliselt parem ja kindlam.
Vasta

oli kunagi ka varuosade kvaliteedi teema, aga ei leia.
Teemaks hõõg-, ehk eelsüüteküünlad. vana diisel carina sööb neid isuga. 10 aastat on minu käes, kohe said peale mingid densod, kestis hea mitu aastat, siis oli alles 1 töötav. järgmiste marke isegi ei mäleta, kestsid mõne aasta, kuniks eelmisel sügisel sai siiber külmkäivitusel lonkava mootoriga, soovitati Lucase küünlaid. 
vanadest 2 töötasid ja mõne kuuga jälle 4-st 2 läbi. olemas spets rakis kus saab kõik 4 korraga kontrollida, 2 lähevad kiirelt punaseks, 2 napilt niipalju soojaks, et õli suitsema hakkab. Tellisin uued Japanpartsi karbis tooted, aga mis seal sees on, pole veel teada. vahetatud on alati 4tk korraga, toide 11v. mootor käivitub ka kerge miinusega ilma küünaldeta ja ´´poolest pöördest´´, ainult pisut suitsu ja puterdamist.


Vasta

(22-01-2024, 11:51 AM)hulgus Kirjutas:  Teemaks hõõg-, ehk eelsüüteküünlad. vana diisel carina sööb neid isuga. 
Kohvipaksu pealt raske ennustada, aga mina kontrolliks kõigepealt, kas n.n. järelhõõgumine äkki peale ei jää. Antud automarki üldse ei tunne, seega ei tea, kas järelhõõgumist üldse peal on ja millega seda lülitatakse. Endal peres 2 vanemat diisel Fordi. Naise C-Maxil järelhõõgumine mitu minutit, minu Focusel ca 20 sekundit. Silma peal hoidmiseks on head suitsusüütaja pessa käivaid voltmeetrid. Ise kasutan selliseid, millega saab ka telefoni laadida:
   
Tühikäigul on pingetõusu järgi ilusti näha, millal suur koormus tagant ära lülitatakse. Näeb ka genekarihma libisemist jm anomaaliaid

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 22 külali(st)ne