Mõistusevastased manöövrid liikluses

Tsitaat:Tahad väita, et need kaks seadet näitavad eri kiirusi?
99% kohatutest näitavad erinevaid numbreid. Näiteks digimeerik 90 ja spido peal 86 või mõni muu number alla 90. Tehased nii sätivad ja see ainsam oli digimeeriku kontrollis eriteenusena rihitud täpseks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(16-01-2024, 17:35 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Tahad väita, et need kaks seadet näitavad eri kiirusi?
99% kohatutest näitavad erinevaid numbreid. Näiteks digimeerik 90 ja spido peal 86 või mõni muu number alla 90. Tehased nii sätivad ja see ainsam oli digimeeriku kontrollis eriteenusena rihitud täpseks.
 Võibolla vanematel masinatel seier valetab aga kõigil millel on ka kellade plokis digitaalne kiiruse näit lisaks "seierile" näitavad küll kõik asjad sama näitu mis meerik. Digimeeriku kontrolli tehes ju käiaksegi sõitmas ja pannakse kõik näitajad klappima GPS järgi. Kogemused nii Scania,Volvo kui Mersuga. Ja isegi vanematel Scaniatel millel digitaalset näitu kellade juures ei ole, ei ole mina näinud erinevust seieril ja meerikul. 
 Seda ma olen küll kogenud,et meerik näitab 89 aga GPS 95. Aga sellest me kõva häälega ei räägi.
Vasta

(16-01-2024, 17:35 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Tahad väita, et need kaks seadet näitavad eri kiirusi?
99% kohatutest näitavad erinevaid numbreid. Näiteks digimeerik 90 ja spido peal 86 või mõni muu number alla 90. Tehased nii sätivad ja see ainsam oli digimeeriku kontrollis eriteenusena rihitud täpseks.


Me Aavuga ilmselt räägime üksteisest mööda.  Tahho ja spido on kogu aeg sünkroonis. Näitavad mõlemad ühte kiirust olenevalt sellest kuidas taatleja impulsid paikka sättis.

Tavaliselt näitab auto suuremat kiirust kui tegelik. 
Erinevus on GPS-iga või mõne muu programmiga mis taevast info saab. Sedasi mõõtes  küll on asi parlanksist väljas.

Mul on näppude vahelt läbi käinud mõõdukas kogus neid veokaid. Mitu, jään vastuse võlgu. Ainus mille üle on arvepidamine käinud on uued autod mis on poest võetud mullist. Neid on 8 kokku.
Ja pole veel näinud et numbrid erinevad.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(16-01-2024, 22:28 PM)Daff Kirjutas:  
(16-01-2024, 17:35 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:Tahad väita, et need kaks seadet näitavad eri kiirusi?
99% kohatutest näitavad erinevaid numbreid. Näiteks digimeerik 90 ja spido peal 86 või mõni muu number alla 90. Tehased nii sätivad ja see ainsam oli digimeeriku kontrollis eriteenusena rihitud täpseks.


Me Aavuga ilmselt räägime üksteisest mööda.  Tahho ja spido on kogu aeg sünkroonis. Näitavad mõlemad ühte kiirust olenevalt sellest kuidas taatleja impulsid paikka sättis.

Tavaliselt näitab auto suuremat kiirust kui tegelik. 
Erinevus on GPS-iga või mõne muu programmiga mis taevast info saab. Sedasi mõõtes  küll on asi parlanksist väljas.

Mul on näppude vahelt läbi käinud mõõdukas kogus neid veokaid. Mitu, jään vastuse võlgu. Ainus mille üle on arvepidamine käinud on uued autod mis on poest võetud mullist. Neid on 8 kokku.
Ja pole veel näinud  et numbrid erinevad.
Mul Volvo veidi valetab. 
Ivecol näitavad tahho ja spido täpselt samu numbreid kui telefon.
Vasta

Noh Pärnu veokakunnid, kes tegi ?

https://parnu.postimees.ee/7940237/video...rguspiirde
Vasta

(17-01-2024, 15:23 PM)MeelisV Kirjutas:  Noh Pärnu veokakunnid, kes tegi ?

https://parnu.postimees.ee/7940237/video...rguspiirde
Huvitav kas Aare isiklikult Big Grin
Vasta

Ma enam-vähem tean, kes see oli, aga see ei olnud mina, vabatahtlikult, õigemini omal valikul ma Volvoga nagunii ei sõidaks. Kui ma tean. et ma pean nn. uue silla alt läbi sõitma, ei jäta mina kunagi mingit küüru sinna koorma otsa ja RMK paberipuu koormad on nagunii nii palju madalamad, et nendega pole isegi hirmu.
Vasta

Selle vidju puhul häiris enim, et ei näidanud mida tubli pederast järgmiseks ette võttis. Et kas hiilis kuidagi silla alt läbi või keeras tuimalt üle nelja rea tagasi...

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Vabandan teemavälise küsimuse pärast, aga algaja veokijuhina uurin, et mis sellel Vollil siis häda on? Olen aru saanud, et Scania remontimine on soodsam, sest käib kokku-lahti kohati lihtsamalt ning tükidki on soodsamad, aga siiski?
Vasta

Kui just iseenda tööandja ei ole, tuleb leppida sellega, mis sulle töö tegemiseks usaldatakse. Teiseks. Kui ikka oled aastaid harjunud ühe margiga tööd tegema siis see kasvab n-ö hinge ja käe külge. Remonditeema on siin teisejärguline. Vähemasti nii uute puhul, nagu pildil oleval firmal kasutada on.

Siin sai olla kaks võimalust. Kas juht oli algaja (mida ma ei usu) või oli ahne ja ladus liiga kõrge koorma. Nii, et tõstuki noolt ei saanud enam koorma otsas sirgu.

Aga no maailm on kohe tarku ka täis. Artikli kommentaarides paar vanamehenässi arutavad, miks juht tõstukit ''oma kohale'' ei pannud?!? Kuhu oma kohale? Kui ei tea, et metsakal selline koht sootuks puudub, pole targutada vaja.

Lisan juurde: eriline kasu on ju sellest, et kõigepealt hiilid ligi, sõidad foori puruks ja ... alles siis lased padjad tühjaks...
Vasta

@DevilDeVille: Silla alt pääseb tegelikult sellise koormaga läbi. Kogesin seda juba oma 25 aastat tagasi treilaga, millel oli sama traka seljas, millega metsas käisin, selle silla alt läbi läksin, kõrgus oli vast selline 4.5 meetrit.

@SuuredMootorid See on muidugi maitse asi, aga mulle on pikka aega Scannid lihtsalt paremini istunud ja õnneks on ka tööandja suht sama meelt- kes on Volvot tahtnud, on ka saanud. Scannidest veel rääkides on uued, ehk siis NextGen Scaniad seest veel eriti ruumikad, käepärased ja rohkete panipaikadega.

@Aare72 Ahnus vaevalt, palgiga ei saa 2 pakiga nagunii eriti mängida. Pigem ikka see, et koorma keskkoht jäi liiga kõrge ja selle asemel, et sealt üks palk vähemaks võtta, lootis parimat.

Muutsin oma postitust veel niipalju, et see oli hoopis üks väga värske juht, kes metsakal vaid mõned kuud olnud. Tegijatel pidavat ikka juhtuma, hea et niigi läits ja põhimõtteliselt vaid foori kinnituse katki tegi.
Muidu on praegu Ehitajate tee Tallinna mnt poolne ots küll selline, mis mulle nalja teeb- Ehitajate tee ja Savi ristmikul tõmbas üks sõiduauto sõrestikposti koos fooride ja siltidega maha, mõlemad postid on kägaras haljasalal. Samuti on Tallinna mnt ja Ehitajate tee ristis vist äkki 3 foori viltu- mulje on, nagu oleks autod keeglit mänginud Big Grin
Vasta

Kaevake ometi see Papiniidu sild alt tühjaks. See sild on palgiveokeid juba mitukümend aastat ahistanud. 
Vahetusmees pani minu tol hetkel Eesti ainsa Globetrotter F16 sinna silla alla nii, et lõuad läksidki vahetusse. Raam andis taastada.  Hea, et Fiskarsit maha ei rebinud.
See juht kes siin filmis peaosa täidab on jummala ettevaatlik  ja peaaegu korralik.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(14-01-2024, 13:17 PM)Jesper Kirjutas:  Siin teemas mõni leht tagasi olin ma kolmepostimehe ja muude foorumi isehakanud "arvamusliidrite" arust debiilik, kuna autos on kiiruse jälgimiseks ainult spidomeeter, pole gps-i ja muud nutiplutit. Et see 2-3 km/h vahet on väga oluline aja kokkuhoid. A nüüd järsku tuleb võlla tõmmata see, kes 90-ga sõitis (paraku uudis küll ei kajasta, kas gpsiga või niisama).

Sellise avaliku hukkamõistu pärast, et 87km/h sõitja on liikluse takistaja, sellised asjad juhtuvadki.

Hea Jesper ehk võtab SEEKORD vaevaks tühja plärtsumise asemel viidata, kus nimetatakse ainult spidomeetri järgi alla lubatud kiiruse sõitjat debiilikuks? Ma saan aru, et ego pihta käib hirmsasti, kui keegi teine end ka talvel kindlamalt tunneb ja ohutult möödub, aga juba mitmes isiklik näkkuhüppamine sõnu loopides võiks ikkagi olla ka põhjendatav. Või peab seda küsimist tõesti raha eest hästiharitud juristide abiga tegema, nagu juba neljandat päeva vastamata privaatsõnumis sai viidatud?

Seda enam, et "nui neljaks spido järgi 87" pressiv tegelane on ju täpselt samasugune egomaniakk, nagu seda on pimedas kohas möödapressija või pikivaheta sabassörkija või ülekäigurajal jalakäijaid kahte lehte sõitja. MINA, MINA, MINA teen kõik ÕIGESSSSSTI ja teised on pahad huligaanid.

Olen kaugel arvamisest, et iga juht ja kõigis oludes peaks sõitma TÄPSELT 90 km/h 90 alas. Ei, see on lubatud suurim kiirus ja kui ikka tee või liikussituatsioon nõuavad 87km/h, siis nii tulebki sõita. Kuigi ma siiralt imetlen juhti, kes suudab aduda selle 3 kilomeetri kiiruse vähendamise vajadust. Samas olles viimase nädala jooksul sõitnud erinevate autodega 1200 km erinevaid Eesti teid, siis "87meestest" ei suuda endiselt aru saada. Kui tahta olla paavstist püham ja mitte piduritest ette sõita, siis on ohutu kiirus jäisel teel pigem 60 kandis maanteel ja 20 linnas. Kas hea ksf! Jesper teeb ikka nii?

Rohkem viisakust ja ükseisega arvestamist ja pole meie liiklusel viga midagi. "Ohutu sõidu mehed" sõitku oma sõitu ja küll kiiremad siis mööduvad ohutu võimaluse tekkimisel.
Vasta

Üks mis kindel- sõita oskan vaid ja ainult mina.
Vasta

need "87 mehed" on ehk hirmutatud mõttemailmaga ?
ehk kardavad seda, et kui läheb üle 90 näiteks 91 siis on kohe fööniga mees põõsas ja trahv kaelas ?
parem sõidan kindla peale alla ja ei mingit trahvi ?
teisalt on nad kindlad, et nad ise on teinud kõik 100% õigesti ja kui midagi juhtub ja keegi kuskilt hakkab kaevama 
näiteks ekspertiis peale õnnetust vms. siis ei ole nad ka poole varbaga kiiruse ületamises süüdi jne

elavad selles mõttes muretut elu ?
Vasta

Aga mina sõidan ka spido järgi ning juhtub , et lausa kuuekümnega , vahest isegi aeglasemalt , vahest kiiremini , kuidas liiklusvool ja teeolud on ning kui keegi soovib minust mööda sõita , palun , annan parema suunatulega märku , mõnikord lausa tänatakse selle eest .
 Selle jauramise gps teemal ja 95+ reaalset kiirust , siis olen õige mees , pole soliidne , paistab nagu "pisivargus" , kui keegi ei näe , pistan midagi tasku .
Vasta

Tänane hommik ~8, TLN-st Narva poole väljuv suund ja viadukt enne Pirita silda.
Need muutuva numbriga kiiruse märgid näitasid 70 suurimaks lubatuks (aga viimasel ajal on nad ka 60 näidanud). Minu kõrval, I reas jõudis sõidukale järgi veokas, kes sõitis põhimõtteliselt talle tagumikku kinni ja ANDIS SIGNAALI!
Sõiduka kiirus minu spidoka järgi hinnanguliselt 78...80 (ehk siis kindlasti mitte vähem kui 70 isegi GPS järgi). Ja see kodanik oli enda arvates professionaalne juht  Sad
Vasta

(18-01-2024, 09:54 AM)MeelisV Kirjutas:  need "87 mehed" on ehk hirmutatud mõttemailmaga ?
ehk kardavad seda, et kui läheb üle 90 näiteks 91 siis on kohe fööniga mees põõsas ja trahv kaelas ?
parem sõidan kindla peale alla ja ei mingit trahvi ?
teisalt on nad kindlad, et nad ise on teinud kõik 100% õigesti ja kui midagi juhtub ja keegi kuskilt hakkab kaevama 
näiteks ekspertiis peale õnnetust vms. siis ei ole nad ka poole varbaga kiiruse ületamises süüdi jne

elavad selles mõttes muretut elu ?
eluaeg on sõidetud spido järgi. Ammu`s need gps-id moodi tulid. 
Aga see vaidlus on siin juba olnud, korduvalt Big Grin Kui ei suuda leppida et keegi lubatud max kiirusest 2-3 km/h aeglasemalt sõidab (sedagi gps järgi mida mul ei pea olemas olema ja mida ma ei pea kasutama) siis mine mööda ja sõida oma sõitu.

Mida on ka juba korduvalt seletatud, et mugav on sõita 90-ga. 95 ja 100 on juba palju närvilisem, teised hakkavad jalgu jääma.
Vasta

Tuleb lihtsalt osata liiklusvooga kaasa minna. Ja kui voogu pole saab oma kiiruse valida. Kahjuks on nii, et on liiklusvoog ja siis on need üksikud kulgejad, kes värisevad rooli taga. Sellest pole midagi, kui nendest kenasti mööda saab minna. aga kui kaks kulgejat kokku saab on juba liiklusvoog takistatud. Tahes tahtmata ei ole meile kõigile antud kõige tugevamat närvikava, ning hakkavad toimuma huvitavad, vahest ka ohtlikud manöövrid. Kulgejatel oleks siit õppida tegelikult, et kui nad ise vaatavad peeglisse ja näevad seal pikka kogunenud rivi, mida mõnda aega tagasi ei olnud ja ise nad eriti kindlalt end ei tunne, võibolla pole teh. seisund kiita vms. Siis võiks ju vahest suitsupausi teha autost väljas ja vaadata, kuidas see rivi mööda läheb.
Vasta

Juhiload on aastast 1977. Isiklikul sõidukil on EV tüübikinnitus ja kehtiv ülevaatus. Sõiduki veljed ja rehvid vastavad tehase andmetele. Ja sõidan täpselt spidomeetri järgi. Ehk uiman 87-ga. Ja kellele see ei meeldi, vahetagu ametit või elukohta! Ja kulgejad ei ole süüdi, et peeglist nähtav taha kogunenud rivi sõidab üksteisel nina tagumikkus. Ja kui ninaga tagumikkus hõõrumise asemel hoitaks pikivahet siis ei oleks tagant tulevatel lenduritel mingit muret.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 24 külali(st)ne