Mõistusevastased manöövrid liikluses

(18-01-2024, 12:20 PM)huvi5 Kirjutas:  Tuleb lihtsalt osata liiklusvooga kaasa minna. Ja kui voogu pole saab oma kiiruse valida. Kahjuks on nii, et on liiklusvoog ja siis on need üksikud kulgejad, kes värisevad rooli taga. Sellest pole midagi, kui nendest kenasti mööda saab minna. aga kui kaks kulgejat kokku saab on juba liiklusvoog takistatud. Tahes tahtmata ei ole meile kõigile antud kõige tugevamat närvikava, ning hakkavad toimuma huvitavad, vahest ka ohtlikud manöövrid. Kulgejatel oleks siit õppida tegelikult, et kui nad ise vaatavad peeglisse ja näevad seal pikka kogunenud rivi, mida mõnda aega tagasi ei olnud ja ise nad eriti kindlalt end ei tunne, võibolla pole teh. seisund kiita vms. Siis võiks ju vahest suitsupausi teha autost väljas ja vaadata, kuidas see rivi mööda läheb.
Vaat ei värise. Korduvalt juba seletatud siin. Kui keegi mulle järgi jõuab, siis enamasti ikka seepärast, et ta ületab lubatud kiirust. Tahad kiirust ületada, leiad võimaluse lubatud kiirusega sõitjast mööda minna. Kogu jutt.
Normaalses korras spido järgi 90-ga sõitjad pole "kulgejad". Kulgejad on 70-80 sõitjad, nemad tekitavad sabasid, ja siis ka need jõnksutajad, kes enne kurvi, liikluskaamerat või kurat teab mida kiiruse kõvasti alla pidurdavad.
Vasta

(18-01-2024, 12:50 PM)Dikson Kirjutas:  .....Ja kulgejad ei ole süüdi, et peeglist nähtav taha kogunenud rivi sõidab üksteisel nina tagumikkus. Ja kui ninaga tagumikkus hõõrumise asemel hoitaks pikivahet siis ei oleks tagant tulevatel lenduritel mingit muret.


Kas meil saab pikivahe pärast trahvi?
Saksas ja Hollandis näiteks tuleb kaamera pilt koju ja " gebühr" ka. Ehk saksas on riigilõiv puuduliku pikivahe eest 270 euri.  Ja väga jälgitakse seda.

Kui oled kiirem pole probleemi nõelumisega. Meil aga on pikivahega ikka väga tõsine probleem.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(18-01-2024, 13:10 PM)Peeter2 Kirjutas:  
(18-01-2024, 12:20 PM)huvi5 Kirjutas:  Tuleb lihtsalt osata liiklusvooga kaasa minna. Ja kui voogu pole saab oma kiiruse valida. Kahjuks on nii, et on liiklusvoog ja siis on need üksikud kulgejad, kes värisevad rooli taga. Sellest pole midagi, kui nendest kenasti mööda saab minna. aga kui kaks kulgejat kokku saab on juba liiklusvoog takistatud. Tahes tahtmata ei ole meile kõigile antud kõige tugevamat närvikava, ning hakkavad toimuma huvitavad, vahest ka ohtlikud manöövrid. Kulgejatel oleks siit õppida tegelikult, et kui nad ise vaatavad peeglisse ja näevad seal pikka kogunenud rivi, mida mõnda aega tagasi ei olnud ja ise nad eriti kindlalt end ei tunne, võibolla pole teh. seisund kiita vms. Siis võiks ju vahest suitsupausi teha autost väljas ja vaadata, kuidas see rivi mööda läheb.
Vaat ei värise. Korduvalt juba seletatud siin. Kui keegi mulle järgi jõuab, siis enamasti ikka seepärast, et ta ületab lubatud kiirust. Tahad kiirust ületada, leiad võimaluse lubatud kiirusega sõitjast mööda minna. Kogu jutt.
Normaalses korras spido järgi 90-ga sõitjad pole "kulgejad". Kulgejad on 70-80 sõitjad, nemad tekitavad sabasid, ja siis ka need jõnksutajad, kes enne kurvi, liikluskaamerat või kurat teab mida kiiruse kõvasti alla pidurdavad.

 Mida suurem on möödasõitva liiklusvahendi kiiruse ja möödasõidetava liiklusvahendi kiiruse vahe, seda ohutum on möödasõit. 
Vasta

(18-01-2024, 13:10 PM)Daff Kirjutas:  
(18-01-2024, 12:50 PM)Dikson Kirjutas:  .....Ja kulgejad ei ole süüdi, et peeglist nähtav taha kogunenud rivi sõidab üksteisel nina tagumikkus. Ja kui ninaga tagumikkus hõõrumise asemel hoitaks pikivahet siis ei oleks tagant tulevatel lenduritel mingit muret.


Kas meil saab pikivahe pärast trahvi?
Saksas ja Hollandis näiteks tuleb kaamera pilt koju ja " gebühr" ka. Ehk saksas on riigilõiv puuduliku pikivahe eest 270 euri.  Ja väga jälgitakse seda.

Kui oled kiirem pole probleemi nõelumisega. Meil aga on pikivahega ikka väga tõsine probleem.



https://www.postimees.ee/7108227/video-p...tanud-juhi

 Politseinikud pidasid kinni ja vestlesid maanteel lubatud kiirusest aeglasemalt sõitnud ja sellega liiklust takistanud juhiga. 
 
Liiklusjärelevalvekeskus jagas politseiauto pardakaamera videot, millel on näha, kuidas kaherajalisel maanteel sõidab vastu lubatud piirkiirusest aeglasemalt liikuv sõiduauto, mille taha on tekkinud 15 sõidukist koosnev kolonn.
 
Politseinikud keerasid oma auto ringi, sõitsid kolonnist mööda ja pidasid liiklust häirinud auto kinni. Korravalvurid selgitasid juhile, et ohutuse tagamiseks tuleb aeglasemalt sõites kiiremad sõidukid mööda lasta.

 "Kui liigud lubatust aeglasemalt ja Sinu taha on kogenud möödasõiduvõimalust ootavad sõidukid, leia võimalus aitamaks neil Sinust ohutult mööduda. Kui neid sõidukeid on mitmeid, võib mõni "kannatamatu" autojuht põhjustada oma tegevusega väga ohtliku olukorra nii Sulle kui teistele kaasliiklejatele," hoiatab[b] liiklusjärelevalvekeskus.[/b]
Vasta

Kas see on ka mingi tüüpkäitumine või millega seda seletada? Ei ole üksikjuhtum, viimasel ajal nii mitu korda ette tulnud, et võtan vaevaks kirja panna.

Lasen neljarealisel 90 alas nii 90-95ga minna, gpsi järgi.
Tuleb sõidukas tasapisi selg ees vastu. 
Võtan aegsasti ja sujuvalt teise ritta, kus on vähem sõidetud, lumisem ja libedam, venitan kehvemates teeoludes sujuvalt kiiruse 100 peale ja umbes siis kui ma hakkan kõrvale jõudma, leiab ka too tüüp et on okei sõita sajaga.
???
Lasen gaasi järgi, tüübil eest minna, reastun tagasi, on peagi eesmineja kiirus ka jälle 80-85.
Vasta

Ei ole üksikjuhtum - see on eesti liikleja ego mille ette ei mahu reastuma ning millega ei mahuta sinu taga sõitma.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

See möödasõidu selline takistamine on ca 20% juhtidel ja see on neil alateadlikult,sest ise kõrval istmel olles sellisel ,olen küsinud ,miks sa nii teed,siis tuleb vastus ,unustasin end ära ,näe jään jalgu juba.
Püsikiirus hoidjat ei kasuta põhimõtteliselt pooled,mõned ainult 2 realisel,asi seegi.
Aitab selliste vastu see,et ületad tunduvalt piirkiirust ja tekitad suurema vahe sisse,siis probleem kaob.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Vasta

Ja mingil põhjusel on see käitumine järjest sagenev. See ei tohiks küll enam üllatus olla, aga siiski senimaani tekitab hämmeldust. Saan seda küll veokaroolis olles öelda, sest esiteks satun ma sõiduautoga maanteele vähe ja sõiduautol pole ka piirajat peal.

Ja kusjuures ongi nii nagu ksf Telc ütles, et kui hakkad mööda minema, leitakse gaasipedaal üles ja kui otsustad möödasõidu/möödumise katkestada, kukub kiirus jälle sinna...kusagile. Ja nii jätkub see kas niikaua, kui möödasõitjal lihtsalt kaane pealt ära viskab ja ta lihtsalt pedaali põrandasse surub, või kuni see "sidur-pidur-gaas" ära pöörab kusagile. Kolmas variant oleks see, et löödki käega ja tiksudki seal taga, mille peale see tropp käsi kokku lööb, et jess, ära tegin!
Aga eriti tobe on selliste taga veel sõita siis, kui need on need vedrujalad, kelle kiirus kõigub mingites täiesti kaootilistes raamides.
Vasta

(18-01-2024, 14:08 PM)Dikson Kirjutas:  
(18-01-2024, 13:10 PM)Daff Kirjutas:  
(18-01-2024, 12:50 PM)Dikson Kirjutas:  .....Ja kulgejad ei ole süüdi, et peeglist nähtav taha kogunenud rivi sõidab üksteisel nina tagumikkus. Ja kui ninaga tagumikkus hõõrumise asemel hoitaks pikivahet siis ei oleks tagant tulevatel lenduritel mingit muret.


Kas meil saab pikivahe pärast trahvi?
Saksas ja Hollandis näiteks tuleb kaamera pilt koju ja " gebühr" ka. Ehk saksas on riigilõiv puuduliku pikivahe eest 270 euri.  Ja väga jälgitakse seda.

Kui oled kiirem pole probleemi nõelumisega. Meil aga on pikivahega ikka väga tõsine probleem.



https://www.postimees.ee/7108227/video-p...tanud-juhi

 Politseinikud pidasid kinni ja vestlesid maanteel lubatud kiirusest aeglasemalt sõitnud ja sellega liiklust takistanud juhiga. 
 
Liiklusjärelevalvekeskus jagas politseiauto pardakaamera videot, millel on näha, kuidas kaherajalisel maanteel sõidab vastu lubatud piirkiirusest aeglasemalt liikuv sõiduauto, mille taha on tekkinud 15 sõidukist koosnev kolonn.
 
Politseinikud keerasid oma auto ringi, sõitsid kolonnist mööda ja pidasid liiklust häirinud auto kinni. Korravalvurid selgitasid juhile, et ohutuse tagamiseks tuleb aeglasemalt sõites kiiremad sõidukid mööda lasta.

 "Kui liigud lubatust aeglasemalt ja Sinu taha on kogenud möödasõiduvõimalust ootavad sõidukid, leia võimalus aitamaks neil Sinust ohutult mööduda. Kui neid sõidukeid on mitmeid, võib mõni "kannatamatu" autojuht põhjustada oma tegevusega väga ohtliku olukorra nii Sulle kui teistele kaasliiklejatele," hoiatab[b] liiklusjärelevalvekeskus.[/b]

mis sellega hetkel öelda taheti ?
Vasta

See on nagu usk, ratsionaalsed argumendid nagunii ümber kedagi ei veena.

Ma ise olen antud argumendis küll V6sa poolt (vähemalt selles, et normaalse ilmaga laial teel pole vaja 87km/h uimata), aga oskan lgp kaasliiklejatele soovitada, et ostke võimalikult suur ja võimas auto, siis need uimajaid ei sega üldse niipalju. Ma ei tunne ühtegi Porche meest või mootorratturit, kes nende 87 km/h liikujate üle kurdaks. Pigem teeb just elu põnevamaks.


[Pilt: 6f225bc58eb88196de24ff80f1c32954f7380921...2390_1.jpg]
Vasta

(18-01-2024, 15:18 PM)ivo86 Kirjutas:  See on nagu usk, ratsionaalsed argumendid nagunii ümber kedagi ei veena.

Selliste tegelaste puhul pole probleem, mitte see kiirus, olgu ta siis 87 või 90 või 92, vaid just see suhtumine. Mina teen nagu mina tahan, teised pole minu asi. Sellise suhtumisega liiklejad ongi need, kes liiklusse ei sobi.
Vähem ninapidi spidomeetrist ja näppupidi seaduses, rohkem teistega arvestamist ja on kõigil parem liigelda.
Vasta

(18-01-2024, 14:56 PM)MeelisV Kirjutas:  
(18-01-2024, 14:08 PM)Dikson Kirjutas:  
(18-01-2024, 13:10 PM)Daff Kirjutas:  
(18-01-2024, 12:50 PM)Dikson Kirjutas:  .....Ja kulgejad ei ole süüdi, et peeglist nähtav taha kogunenud rivi sõidab üksteisel nina tagumikkus. Ja kui ninaga tagumikkus hõõrumise asemel hoitaks pikivahet siis ei oleks tagant tulevatel lenduritel mingit muret.


Kas meil saab pikivahe pärast trahvi?
Saksas ja Hollandis näiteks tuleb kaamera pilt koju ja " gebühr" ka. Ehk saksas on riigilõiv puuduliku pikivahe eest 270 euri.  Ja väga jälgitakse seda.

Kui oled kiirem pole probleemi nõelumisega. Meil aga on pikivahega ikka väga tõsine probleem.



https://www.postimees.ee/7108227/video-p...tanud-juhi

 Politseinikud pidasid kinni ja vestlesid maanteel lubatud kiirusest aeglasemalt sõitnud ja sellega liiklust takistanud juhiga. 
 
Liiklusjärelevalvekeskus jagas politseiauto pardakaamera videot, millel on näha, kuidas kaherajalisel maanteel sõidab vastu lubatud piirkiirusest aeglasemalt liikuv sõiduauto, mille taha on tekkinud 15 sõidukist koosnev kolonn.
 
Politseinikud keerasid oma auto ringi, sõitsid kolonnist mööda ja pidasid liiklust häirinud auto kinni. Korravalvurid selgitasid juhile, et ohutuse tagamiseks tuleb aeglasemalt sõites kiiremad sõidukid mööda lasta.

 "Kui liigud lubatust aeglasemalt ja Sinu taha on kogenud möödasõiduvõimalust ootavad sõidukid, leia võimalus aitamaks neil Sinust ohutult mööduda. Kui neid sõidukeid on mitmeid, võib mõni "kannatamatu" autojuht põhjustada oma tegevusega väga ohtliku olukorra nii Sulle kui teistele kaasliiklejatele," hoiatab[b] liiklusjärelevalvekeskus.[/b]

mis sellega hetkel öelda taheti ?
Võibolla seda, et mõni autojuht ei taha või ei suuda sellest aru saada, et see kiiremate möödalaskmine toimib ka teistpidi, ehk et kui kiirem auto tahab mööduda, on selle takistamine LS-i põhjal lausa karistatav. 

Aga see video- uskumatu, et sellest juba 4 aastat möödas on, aga see papi, kes videos tumesinise Sierraga oli, on ka mulle" kolonniülem" olnud. Sattusin minagi kunagi sinna korteeži Adavere ja Põltsamaa vahel ning minu kogetud juhuse puhul ei olnud tegemist lubatust aeglasemalt, vaid TUNDUVALT aeglasemalt liikuva sõidukiga. Suvisel ajal sirgel kuiva asfaldiga 90 tsoonis sõiduauto taga 50ga liikuda on vähemalt minu jaoks küll ärritav. Krt isegi traktorid lasevad kohati juba 70ga.
See kiiremate möödalaskmine oleks selle papi jaoks juba kindlasti ülearune nõue olnud, sest ta oli põhimõtteliselt hammastega (või proteesidega) rooli küljes kinni ja ma ei usu, et tal selja taga toimuvast üldse mingit aimu oli.
Vasta

(18-01-2024, 15:26 PM)zazik Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:18 PM)ivo86 Kirjutas:  See on nagu usk, ratsionaalsed argumendid nagunii ümber kedagi ei veena.

Selliste tegelaste puhul pole probleem, mitte see kiirus, olgu ta siis 87 või 90 või 92, vaid just see suhtumine. Mina teen nagu mina tahan, teised pole minu asi. Sellise suhtumisega liiklejad ongi need, kes liiklusse ei sobi.
Vähem ninapidi spidomeetrist ja näppupidi seaduses, rohkem teistega arvestamist ja on kõigil parem liigelda.
Täpselt nii ongi, pigem lausa niipidi, et mingites teatud olukordades on just mõistlik mõningatele eeskirjapunktidele läbi sõrmede vaadata.
Vasta

(18-01-2024, 15:26 PM)zazik Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:18 PM)ivo86 Kirjutas:  See on nagu usk, ratsionaalsed argumendid nagunii ümber kedagi ei veena.

Selliste tegelaste puhul pole probleem, mitte see kiirus, olgu ta siis 87 või 90 või 92, vaid just see suhtumine. Mina teen nagu mina tahan, teised pole minu asi. Sellise suhtumisega liiklejad ongi need, kes liiklusse ei sobi.
Vähem ninapidi spidomeetrist ja näppupidi seaduses, rohkem teistega arvestamist ja on kõigil parem liigelda.

kui mina sõidan kuni 90 alas rohkem kui 90-ga siis mina teadvustan enda olukorda ja ei urise poolt nooti ka nende peale kes sõidavad selles samas kuni 90 alas "87-ga"
sest mul ei ole õigust nede kohta uriseda see ei ole põhjendamatult aeglane liiklemine. jääb ette möödun siis kui saan. punkt.
kui sellise taha tekib rong siis vaadake pigem tema taha teise ja kolmana auto suunas kes ei julga/taha/saa/oska mööduda ja ei hoia piisavat pikivahet, et need kes tahavad, saavad ja oskavad mahuksid tagant tulles vahele põigata.
aga kui ette jääb selline "78-ga" kulgeja siis urisen natuke küll juba aga seda rohkem urisen mida pikem on saba ja nende peale kes jälle ei saa mööda mindud.
ma ise olen selline liiklusvoolus sõitja ja kui on eesmärk siis ka ilma liiklusvooluta lasen pigem "üle"
aga tunnistan et vahest olen ka nautinud "87-ga" ilusat ilma aga noh need on olnud teede peal kus rongi taha ei teki kunagi.

alles ükspäev sai liiklusvoolus, koos teistega kulgedes, 4 realisel koos teistega mööda sõites, "punast sähvakat" näha 
aga lohutan end sellega, et koos minuga sai seda seal samal hetkel vähemalt 6...7 autot korraga "nautida" - pidurdamise kohta ei olnud.
ja kas peale selle bussipeatuse taga varjunud ajutise kaamera välkumist lasti hoog alla ? ei kõik jätkasid - ei ole uhke aga ei nuta ka.
mõnisada meetrit hiljem algas seaduslik 100 ala nii kui nii.
Vasta

(18-01-2024, 15:26 PM)zazik Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:18 PM)ivo86 Kirjutas:  See on nagu usk, ratsionaalsed argumendid nagunii ümber kedagi ei veena.

Selliste tegelaste puhul pole probleem, mitte see kiirus, olgu ta siis 87 või 90 või 92, vaid just see suhtumine. Mina teen nagu mina tahan, teised pole minu asi. Sellise suhtumisega liiklejad ongi need, kes liiklusse ei sobi.
Vähem ninapidi spidomeetrist ja näppupidi seaduses, rohkem teistega arvestamist ja on kõigil parem liigelda.
Haige suhtumine on hoopis sinul. Küsimus ei ole ju üldse selles 3 km/h, see on sisuliselt mõõteviga. Et 90 alas 90-ga sõita on siis lihtsalt vale? Et siis kui mingid tegelased soovivad sõita 90 alas 100 või 110km/h siis peaks kõik teised ka seda tegema? Selline asi on "teistega arvestamine"?
Ja küsimus pole mittemingis "näppupidi seaduses". 90-ga sõita on lihtsalt nii fucking mugav. Teised ei jää jalgu ja ei pea muretsema kiiruskaamerate pärast. Et ma oma teed sõidan mõni minut kauem kui võiksin, mind ei huvita. Mul aega on.
Vasta

(18-01-2024, 15:53 PM)MeelisV Kirjutas:  aga kui ette jääb selline "78-ga" kulgeja siis urisen natuke küll juba aga seda rohkem urisen mida pikem on saba ja nende peale kes jälle ei saa mööda mindud.
ma ise olen selline liiklusvoolus sõitja...
Kas 78-ga kulgev kolonn ei olegi liiklusvool?
Vasta

(18-01-2024, 16:25 PM)stretch Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:53 PM)MeelisV Kirjutas:  aga kui ette jääb selline "78-ga" kulgeja siis urisen natuke küll juba aga seda rohkem urisen mida pikem on saba ja nende peale kes jälle ei saa mööda mindud.
ma ise olen selline liiklusvoolus sõitja...
Kas 78-ga kulgev kolonn ei olegi liiklusvool?
Seljuhul on see liiklusvool, kui kõik sõidavad nii kiiresti, teeolud on sellised, et ei tasugi kiiremini suruda. Väga oluline on see, et see kolonni vedav auto ei sõidaks mäest alla lageda nähtavusega kohas 110nega, sest jalg vajus raskeks, ja mäest üles 65ga. Need ongi need kulgejad, kes vaatavad ringi ja avastavad, et nad on roolis, kui keegi mööda hakkab sõitma.
Reaalsus on see, et nad ei taju isegi ohtu reeglina, neil on lihtsalt aega küll.
Vasta

(18-01-2024, 16:25 PM)stretch Kirjutas:  
(18-01-2024, 15:53 PM)MeelisV Kirjutas:  aga kui ette jääb selline "78-ga" kulgeja siis urisen natuke küll juba aga seda rohkem urisen mida pikem on saba ja nende peale kes jälle ei saa mööda mindud.
ma ise olen selline liiklusvoolus sõitja...
Kas 78-ga kulgev kolonn ei olegi liiklusvool?

kui on näha, et ees pool on tühjus siis ei ole jah  
kui on näha et möödumine on võimalik ainult, et ette otsa on sattunud võimetud "juhid" siis ei ole jah.
isiklikult loen (+ kraadidega ilma jää ohuta olukorras) alla 80 liiklemist juba aeglaseks ja takistavaks 
kus on põhjendatud mööda laskmine ja oleks õigustatud sellised vestlused politseiga nagu siin varem viidati.
samas selline eelmainitud "87" seda ei ole ja mööda saamine on kiirema enda küsimus kus muidgi see kellest möödutakse ei tohi hakata takistama.

eks ta olegi selline loll olukord kus seaduses on asi jäänud igaühe enda kaalutleda ja seega arvamusi on rohkem kui vaja.
Vasta

(18-01-2024, 15:53 PM)MeelisV Kirjutas:  kui mina sõidan kuni 90 alas rohkem kui 90-ga siis mina teadvustan enda olukorda ja ei urise poolt nooti ka nende peale kes sõidavad selles samas kuni 90 alas "87-ga"
sest mul ei ole õigust nede kohta uriseda see ei ole põhjendamatult aeglane liiklemine. jääb ette möödun siis kui saan. punkt.
kui sellise taha tekib rong siis vaadake pigem tema taha teise ja kolmana auto suunas kes ei julga/taha/saa/oska mööduda ja ei hoia piisavat pikivahet, et need kes tahavad, saavad ja oskavad mahuksid tagant tulles vahele põigata.
aga kui ette jääb selline "78-ga" kulgeja siis urisen natuke küll juba aga seda rohkem urisen mida pikem on saba ja nende peale kes jälle ei saa mööda mindud.
ma ise olen selline liiklusvoolus sõitja ja kui on eesmärk siis ka ilma liiklusvooluta lasen pigem "üle"
aga tunnistan et vahest olen ka nautinud "87-ga" ilusat ilma aga noh need on olnud teede peal kus rongi taha ei teki kunagi.

Ise olen samasugune.
Ühel uuemal autol on distantsihoidjaga püsikas. Suvel kolonnis täitsa OK sõita. Aga pikivahe võiks maateel olla 50...60m, 30...40m asemel

Ja seda 80-ga sõitmist sai nauditud vaema Grand Voyageriga ... kui spidot ei vaadanud siis oligi "normaalne" kiirus 80 kandis Smile (NB! aga ainult siis kui olid maanteel üksi). Pacifica on rohkem sõiduauto Smile
Vasta

Piirkiirusest x km/h aeglasem liiklusvool ei olegi tegelikult liiklusvool, sest reeglina keegi kuskil ees takistab ja eriti teine ja kolmas on mingid saamatud töllid, kellelt tuleks load ära võtta. Piirkiirusest x km/h kiirem liilusvool on aga igati OK, sest see on liiklusvool ja kõik sõidavad nii (eriti esimene ja teine ja kolmas). Kõige selle juures on ülioluline liiklusvoolus püsida, aga ainult sellises, mis endale meeldib ja sobib.
Enamik sellest mammutteemast on täielik demagoogia kõrgem pilotaaž ja kahepalgelisuse tipptase. Nagu ka Jesper eelnevalt vihjas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Dikson, Kelm, 17 külali(st)ne