21-01-2024, 14:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2024, 14:18 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(20-01-2024, 15:11 PM)Aare72 Kirjutas: Eelnevaga haakub varem välja toodud lääne suurlinnade olud väga hästi. Lisaks inimeste üleüldisele paremale suhtumisele (kaubavedajateta poleks rahval midagi tarbida ka ju) on omavalitsused vastavalt kas: loonud vajalikud eeldused-võimalused teeninduseks või reguleerinud laadimised muud moodi. Näiteks piirangud masinate suurusele või liikumise kellaaegadele.See kõik on Eestis tõesti probleemne. Sellise asjaga seotud suhtumist hakkasin jälllegi ajama juba 1992 Tallinna Toliinspektuuris töötades ja vanadele kommudele käis seegi närvidele. Samamoodi, et mingite olematute puuduste või mingi tähtsusetu templi puduumise pärast hoida kaupu kinni on Riigi ja Kodanike suhtes kuritegelik! Tolli töö on tagada kaupade legaalsus, ohutus ja maksude tasumine - muu ei ole meie asi! Me olime ju suurim maksuhaldur Riigis, Maksuamet oli olematu mõjuga moodustis siis keda peteti lõputus mahus. Kui mingi absoluutselt vajalk toode või ennekõike TOORAINE sisab kusagil ja isegi rikneb tähstusetu "probleemi" pärast on Inspektor HALBA tööd teinud! Meie oleme TEENINDAJAD ja meie ülesanne on Riigi toimimise tagamine. Ka Riigieelarve laekumiste tagamine! Oi kuidas kagebiitidest kommud meiesuguseid noori Euroopaliku silmavaate ja kapitalistliku suhtumisega Mehi vihkasid! Mis mõttes mõeldakse laiemalt, kaugemale ette, demokraaatlikult jne? Parteipilet andis ju teadmised ja oskused... Kõige kurvem et seda värdjalikku suhtumsit pole siiani Riigist ja eelkõige riigiametnike seast välja suudetud rookida! Sm.Nõrkvaev, elektrimolekul jms on ju siiani just täpselt selle suhtumisega. Muidugi oli seda ju ka Edgar, kes kahe nädalaga "boroditse" tootis! Üks selline hukkas äsja angerjamaime.
Kaubaveoga LSi põhiselt on sama asi! OK, päris kõnniteed kinni parkiv valge kaubik ajab ennast ka närvi aga kui on jäetud Seadusega määratud vähim läbipääs elik siis 70cm mis on teepeenral parkimise klauslist tulenev mõõt, on kõik ok! Kullerid, kaubavedajad - kõik tahavad elada ja oma tööd teha! Ja kõik algab asjade korraldamsiest! Juba projekteerimsitingimuste faasist, kuskohas peaks sundima arendajaid aga ka KOVi ennast näiteks teedeehituses TAGAMA kaubaveo võimalikkuse! Mingi vähemalt 3X7 meetrit laadimsiala PEAKS olema mingi tänavale avanevate ustega äripindade meetrite kohta kohustuslik! Päris iga ukse ette ei saa seda tõesti teha aga tiheasutuses sulgeda igasugune kaubaveo võimalus a'la Tallinnas Pärnu maantee???? Siis imestame, miks tekivad surnud tsoonid? Sest ka see eritehnikaga kaubavedu viib konkurentsist välja kui kallis teenus! Ja KUHU tänu sellele elu ja tarbimine läheb - suured kaubakeskused, kus kapitalistlikult mõtlev Omanik loob KÕIGILE võimalused mugavalt TASUTA mingiks lühemaks ajaks ligineda! Seal on spetsiaalsed kohad kaubalaadimiseks, laste laaadimiseks, ratastoolide laadimiseks, taara äralaadimiseks jne, ja siis tavalised parkimsikohad iseenda ja oma väiksemamahulise ostukorvi laadimiseks. Selleks on tasuta kärud, kärumajad jne, jne. Tegelikult peaks aga Riik ja KOVid läbi oma käsulaudade sama tegema, VÕIMALDAMAKS ühiskonna mõistliku toimimise. Praegune kõnniteel laadimiseks seismise lubamine, jättes vabaks üüratud 1,5 meetrit, on sinnapoole asi mida nõutakse ju keelustada. Enam lollimaks minna ju ei saa... Need probleemid on jõudnud reaalsusesse näiteks kitsaks muudetud ühesuunaliste tänavate puhul, kus puudub õigus ja võimalus kasvõi väravate avamiseks kõnniteele parkida! Panedki auto tuimalt keset teed seima, peatad kogu liikluse, siis "naudid" aeglaselt väravate avamist ja ikka kõik seisavad... sest VARA kasutamist ei tohi keelata! Ja puudub õigus ka nõuda eraomanikult kaugjuhitavaid väravaid, tagasiastega sopistuse ehitamist mis teeb muuseas sellise 10 meetrit päris rahamahukat LISAaeda jne!
Probleemseks jääb osade tegelaste õiguste kuritarvitamine aga see on teine teema! Selleks ongi Politsei. On see siis pärisPolitsei või koerasitamiilits aga neil peab ka tööd olema.