Mõistusevastased manöövrid liikluses

Värsket materjali:
VIDEO | Hullumeelne möödasõit. Traagilisest õnnetusest jäid puudu vaid sekundid - Delfi
Mingid tropid jälle quattroga ässadel jalus :-)
Vasta

(22-01-2024, 14:27 PM)stretch Kirjutas:  90 kraadine parkimine otse elava liiklusega tänava ääres on siis parem või? Praegune lahendus on Tallinna kontekstis ikka tohutu edasiminek, aga kuna tegemist on Tallinnaga, siis haljastust ei suudetud sinna ikkagi kavandada. Normaalne lahendus oleks olnud kõik parkmiskohad ära kaotada ning selle asemele puuderivi istutada.

Kunagi seal oli parkimine risti (siis kui Tööstuse oli peatänav), siis vahetati maasees suured torud välja ja pärast seda tehti see lollus, mis seal praegu on.
Ehk asfaldi kogus jäi samaks, rohelist juurde ei tulnud ~30 parkimiskoha asemele jäi 7 kohta. (nüüd lisati 3tk. 90 kraadise nurga alla, kuigi  mugavam ja ohutum oleks need olnud teha diagonaalis)
ja siis tehti Tööstuse tänavast ka kõrvaltänav ja kaotati ka teiselpool tänavat parkimiskohad. Seal pargitakse, kuigi tänava otsas on keelumärk
(miks pargitakse, sest sõidurea laius on 5...6 meetrit Smile )

Aga ma saan Tallinna "probleemist" aru - eesmärk on igal võimalikul juhul teeäärseid parkimiskohti vähendada (auto on paha, eriti parkiv!). Järgmisena läheb noa alla Ristiku tänav, kus haljastatakse tänava äär betoonist lillepottidega (et taimi talvel soolaga tappa) ja tehakse kergliiklusteed. Ehk kaotatase tänavaäärsed parkimiskohad - tehakse Pärnu mnt analoog, kus kullerid (kel autot ei ole tellib ju toidu koju) ja kolimisautod hakkavad peatuma rattateedel. Ega seal muud varianti ei ole kui eraldi rattateed või on autod ja rattad koos ning kiirus 20km/h ~400m lõigul Smile
Eskiisis pold ettenähtud isegi inva transpordi peatumiskohti Ristiku kooli ees - praegu on seal lausa parkla, kuhu mahub ka suurem buss lapsi peale võtma.
Vasta

(22-01-2024, 16:36 PM)maaks Kirjutas:  Värsket materjali:
VIDEO | Hullumeelne möödasõit. Traagilisest õnnetusest jäid puudu vaid sekundid - Delfi
Mingid tropid jälle quattroga ässadel jalus :-)


Tasem tasem, lgp nelikuvihkaja.

audi-pask




Tegemist on esiveduse junniga, mitte normaalse autoga.
Vasta

(22-01-2024, 16:40 PM)spark Kirjutas:  Aga ma saan Tallinna "probleemist" aru - eesmärk on igal võimalikul juhul teeäärseid parkimiskohti vähendada (auto on paha, eriti parkiv!).
Ja ongi õige eesmärk ja linnaruumis tänaval parkiv auto ongi paha! Milleks Sul on vaja tänava ääres parkida? Üldine printsiip on, et parkimine peab olema lahendatud vastaval kinnistul ja selle tagamine on iga kinnistuomaniku kohustus.


(22-01-2024, 16:40 PM)spark Kirjutas:  Kunagi seal oli parkimine risti (siis kui Tööstuse oli peatänav)...

Küsin veelkord, et kas see bardakk, mis seal varem toimus, oli Sinu arvates normaalne liikluskorraldus? Et tagurdamine otse peatänavalt parkimiskohale või vastupidi on igati OK, ka EVS-i järgi? Nagu tõsiselt?
Vasta

(22-01-2024, 16:36 PM)maaks Kirjutas:  Värsket materjali:
VIDEO | Hullumeelne möödasõit. Traagilisest õnnetusest jäid puudu vaid sekundid - Delfi
Mingid tropid jälle quattroga ässadel jalus :-)

Nüüd tahan mina ka rääkida.
Oli tõesti hullumeelne möödasõit, aga...
Suur häda (tropp) algab sellest, et meil on liiga palju väheste sõiduoskustega liiklejaid!
Nemad dikteerivad maanteel tempot, eriti talvistes oludes, ja sellega pole mina rahul!
Antud juhul oli küll piduriks vist traktor.
Vasta

Mis siin sõiduoskused loevad kui traktori kiirus on piiratud tehase poolt, vist oli 40km/h?

Audi juht oli küll loll kuid ega filmija ka puhas poiss ei ole, nägi ette ohtlikut olukorda ja selle asemel et audile ruumi teha, hoopiski vähendas pikivahet ja ei lasknud kiirustajat vahele.
Vist lootis midagi ägedamat lindile saada või tõesti, teda kodus ei oota keegi?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(22-01-2024, 17:52 PM)tõnn Kirjutas:  Mis siin sõiduoskused loevad kui traktori kiirus on piiratud tehase poolt, vist oli 40km/h?

Audi juht oli küll loll kuid ega filmija ka puhas poiss ei ole, nägi ette ohtlikut olukorda ja selle asemel et audile ruumi teha, hoopiski vähendas pikivahet ja ei lasknud kiirustajat vahele.
Vist lootis midagi ägedamat lindile saada või tõesti, teda kodus ei oota keegi?

Mõte jääb ikkagi samaks...
Sõitsin pühapäeval Tartust Paidesse, traktorit polnud tee peal, aga kui kuskile kolonni jääd, siis tiksud koduni välja.
Või uhad 2+1 peal nii et ninast veri väljas.
Vasta

Ma pole kunagi Tartust Paidesse sõitnud.
Umbes sama nagu Jõhvist Rakverre?

Vaikselt tiksudes, kolonnis võib jah kaotada 10min oma elust. 

Kumb on parem?

10min kaotada oma elust?
Elu kaotada 10 minuti pärast?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Eks ta umbes sama ole nagu Jõhvist Rakverre, tavaline maantee, nüüd mingi aeg tehti 10km jupp 2+1-ks.
Mis Ihaste silda puutub, siis nüüd umbes nädal tagasi sattusin elus esimest korda sinna, läksin veokaga sealt üle ja isegi õhtusel ajal, nii 10 paiku umbes, kui mul mingi sõidukas ees uimas, ei tekkinud isegi mõtet, et võiks mööda minna. Minu meelest oli isegi veokaga nähtavus üsna kõrgete piirete ja kurviga küüru tõttu omajagu piiratud.

Aga tõesti, ma ei saa ka aru neist tõmblejatest, kelle jaoks teistest möödasaamine on elu ja surma küsimus, vahel jääb selliste tõttu paraku neist kahest peale see viimane. Eriti "mõttekas" on ju näiteks ühest-kahest veokast mööda saada, kui ees veel 10 tk neid on. Kui ikka normaalselt mööda minna ei õnnestu, lülitadki end oma mõtetele ja kulged.
Vasta

Seoses ilmaga on teedevalitsus kehtestanud "erilise hooldereziimi" , mida see võiks tähendada ?
Saku teel kaotas kaubkujuht elu , 43 aastane , kuidas seal teeolud olid .
Vasta

Tundub, et paras puder oli ka seal, see vist ongi see "eriline teehooldus".
https://www.postimees.ee/7943802/fotod-h...aubikujuht

Tegelikult on ikka päris karm nii mõelda, et hakkad kusagile minema ja sihtkoha asemel jõuad hoopis teise kohta...
Vasta

(22-01-2024, 20:20 PM)Aare R. Kirjutas:  Eks ta umbes sama ole nagu Jõhvist Rakverre, tavaline maantee, nüüd mingi aeg tehti 10km jupp 2+1-ks.
Mis Ihaste silda puutub, siis nüüd umbes nädal tagasi sattusin elus esimest korda sinna, läksin veokaga sealt üle ja isegi õhtusel ajal, nii 10 paiku umbes, kui mul mingi sõidukas ees uimas, ei tekkinud isegi mõtet, et võiks mööda minna. Minu meelest oli isegi veokaga nähtavus üsna kõrgete piirete ja kurviga küüru tõttu omajagu piiratud.

Aga tõesti, ma ei saa ka aru neist tõmblejatest, kelle jaoks teistest möödasaamine on elu ja surma küsimus, vahel jääb selliste tõttu paraku neist kahest peale see viimane. Eriti "mõttekas" on ju näiteks ühest-kahest veokast mööda saada, kui ees veel 10 tk neid on. Kui ikka normaalselt mööda minna ei õnnestu, lülitadki end oma mõtetele ja kulged.
Jah äge on targutada, kuid kui ma sõidan Tallinnast Häädemeestele peale väikest lumesadu, siis mina ei ole nõus seda tegema 70 km/h, kui ainukeseks põhjuseks on mingi lõunamaa poeg, kes kiiremini oma poolhaagisega sõita ei julge. Sõidan ka 10-12 veokist koosnevast kolonnist mööda. Ma ei oskagi öelda, kas tapab rohkem kiirus või oma mõtetes kulgemine liikluse jälgimise asemel.
Vasta

Mina ei targuta kindlasti, enamjaolt sõidan ma metsakaga ning kui tee- ja liiklusolud võimaldavad, alati 90km/h, tühjalt, koormaga, vahet pole. Minu keskmine läbisõit tööpäeval on metsakaga 500km ning selle kulgemise all pidasin ma silmas just seda, et kui mõni "lõunamaa poeg" kusagil minust eespool 80-ga sõidab, ei ole mul võimalustki sellest kolonnist mööda saada. Seega, ütlen veel, mina vähemalt sel teemal ei targuta. Ning see, et ma omi mõtteid mõlgutan, ei tähenda seda, et ma liiklusesse süvenemise välja lülitan- kogemust on umbes 40 tiiru ümber maakera. Sõiduautoga ma muidugi 70ga tiksuda ei viitsi, selliseid ma ei mõista ka väga.
Vasta

https://www.facebook.com/johvipolitseija...LpekYTNDpl

Tublimast tublim tsisternijuht.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(22-01-2024, 17:01 PM)stretch Kirjutas:  Ja ongi õige eesmärk ja linnaruumis tänaval parkiv auto ongi paha! Milleks Sul on vaja tänava ääres parkida? Üldine printsiip on, et parkimine peab olema lahendatud vastaval kinnistul ja selle tagamine on iga kinnistuomaniku kohustus.

OK Smile


(22-01-2024, 17:01 PM)stretch Kirjutas:  Küsin veelkord, et kas see bardakk, mis seal varem toimus, oli Sinu arvates normaalne liikluskorraldus? Et tagurdamine otse peatänavalt parkimiskohale või vastupidi on igati OK, ka EVS-i järgi? Nagu tõsiselt?

Oli imelik ja saadi hakama aga asemele tehti teine porno Smile + keegi suutis maha ärida hunniku plast poste.
Kui ametnikel on vaja siis on EVS soovituslik - oled sa näinud kuskil künniseid, mis vastaks EVS-ile EVS 843:2016
Näide Tallinna vanalinnast, kus on TLT Sprinter NB! juht pani parema ratta alla puidust klotsid, et põhjale kinni ei jääks (ja need olid tal kohe, kunde jalgade juurest võtta).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   
Vasta

(23-01-2024, 10:57 AM)spark Kirjutas:  Oli imelik ja saadi hakama aga asemele tehti teine porno Smile + keegi suutis maha ärida hunniku plast poste.
OK Smile

(23-01-2024, 10:57 AM)spark Kirjutas:  Kui ametnikel on vaja siis on EVS soovituslik - oled sa näinud kuskil künniseid, mis vastaks EVS-ile EVS 843:2016
See on jah vana hea jutt, et EVS on soovituslik, samas näiteks Tallinna Transpordiameti tüübid millegipärast nii ei arva. Künniseid mõõtmas ei käi, aga parklate projekteerimisel ja ehitamisel on EVS nagu pigem ikka kohustuslik olnud.
Vasta

(22-01-2024, 17:01 PM)stretch Kirjutas:  
(22-01-2024, 16:40 PM)spark Kirjutas:  Aga ma saan Tallinna "probleemist" aru - eesmärk on igal võimalikul juhul teeäärseid parkimiskohti vähendada (auto on paha, eriti parkiv!).
Ja ongi õige eesmärk ja linnaruumis tänaval parkiv auto ongi paha! Milleks Sul on vaja tänava ääres parkida? Üldine printsiip on, et parkimine peab olema lahendatud vastaval kinnistul ja selle tagamine on iga kinnistuomaniku kohustus.
Sellega olen ma nõmmekana 100% päri AGA: see vajab siis ENAMUSE Tallinna rajoonide mahalammutamist! Ja ka sellega oleks ma päri! Big Grin  Sest ainus variant 90% on MAA-ALLA parkimsimaja ehitada. Miks täna pargitakse tänavatel, on selel vähese ROHELUSE säilitamine hoovides! Me ei mõista, Sina ikkagi veel Noore Mehena seda enam, kui PALJU autodest oli VANASTI kõigis nendes garaažides, mis igalpool olid! Nendes, mis tänaseks on maha lõhutud ja asemele pole mitte ühte parkimsimaja ehitatud! Lasnamäe on ainus, kus on veel meeletud garaažid ja ka traataiaga parklad aga ikkagi on kõik tuugalt autosid täis! Ilma oleks veel hulelm...  Kuskohas on üüratusuur munitsipaalne parkimismaja, kuhu siis Kodanikud saavad mingi tänaval aastaringse parkimsie tasu või vähe kallima summa eest oma tehnika eest ära panna??? MIKS on isegi Eestis muutunud popiks minilaod? Sest uusarendused on ju orjamagalad, kus pole mitte ühte panipaika ega autole kohta. See kõik maksab ajuvabalt ja enamus ei osta neid VÕI rentnikena ei anta neid kasutada, Omanik hoiab oma saasta seal tavaliselt. Parkimsimajas autokoht minilaoga, kuhu saab magalasse mittemahtuva panna alates hooaja riietest ja hobivahenditest mõne väärtusliku reliikviani, mida ei raatsita ära visata aga olematu pinnaga magalsse ka ei mahu! Ja ollakse nõus rentima, tänastes hindades 1 autokoht ja 3 ruutu ladu julgelt 200€ kuus! Isegi rohkem. Linn on olnud LOLL ja jätnud võimaluse kasutamata räigelt raha teenida, kui vaadata kasvõi Panila hindasid! Parkimiskoha otsas oleks siis 2,5-ruudune mis ise maksab 73€/kuus. Tegelikult on Europark ju eelkalkulatsiooni äragi teinud, KOVil on pooled kulud ja investorite ootus ju puudu! KOV teenib raha hoopis mujalt, KOKKUHOIULT kasvõu teehoolduses ja tee-ehituses, mida eraäridel pole! Ehk KOVi parkimsimajas parkimiskoht koos panipaigaga 200 kuus on juba ise kasumilik. 

Ega siis tänava ehitus koos parkimiskohtadega ja parkimismaja ehitus maksavad per auto samapalju ja maja on vast odavamgi. Nüüd ehitad vähem PARKIMISkohti ja muudad need vähesed PEATUMISkohtadeks kaubale, taksodele, invasõidukitele jne, ehitad parkimismajad kus all tulutoovatel rendipindadel on ka vastavad ärid ja teenused ning KOGU linna elu läheb paremaks! Kuna öine peatumine ja üldse peatumine on lühiajaline, on aastaringne tänavahooldus lihtne, teemaale tekib ruumi kergliikluse jaoks, visuaalne reostus seisva saasta näol väheneb, rohelust saab juurde istutada (sool on ikkagi ja kahjusk jätkuv probleem) etc. Ja kindlasti väheneks autokasutus just nende poolt, kes peaks mingi maa kõndima enne autoni jõudmist! NÄITEKS titemammad, kes kanadena oma jõnglaseid loll ijhärjekindlusega kuhugi veavad! Tänase streigi ajal on ju linn tühi! Parkimiskoht kodu lähedal on Pereisale kaugele palgatööle käimiseks ja ema-tited käigu jala ja bussiga! Tegelikult MUJAL ilmas, mida me kogu aeg näiteks toome, nii ongi! Ka emantsipeerunud Soomes, kus võib see "isa" hoopis soome mutt olla ja isane on raasades plätades kodune töllerdis Wink Aga mõte sama - ÜKS pere auto on kodu lähedal mida siis kasutatakse! Samas on Kodanikud ÄRA HARJUNUD juba sellega, et tulebki rendiautoni kõndida ja selleks on ju 15 minutit aega bronni algusest! See PARADIGMA on juba muutunud! Mu oma poiss, kui mõnikord kas jätab mingi müügiauto meile vms juhtum, võtab rahulikult kilomeetri käia järgmsie Bolti käulani! See on ju tegelikult ainult aja planeerimise värk! 

Ja MÕISTUSEVASTASUS peatumisel, parkimisel, liikluse takistamisel jne KAOB kui nõiaväel! Lisame "poroditside" minemalöömise ja AJUDE laskmsie Linnatransporti asju juhtima ja otsustama, on kilulinna liikluse/parkimise korda saamine mõne aasta küsimus. Mõelda tuleb, kulutada tuleb ja siis TULEB! Isegi rohepööre tuleb, Kodanike vabast initsiatiivist!
edit.
PS: olulise unustasin ära - seal munitsipaalses parkimismajas on otseloomulikult igal kohal ka oma EV laadimistaristu mida magala ette on palju keerulsiem teha!
Vasta

(21-01-2024, 14:40 PM)Jesper Kirjutas:  Põhiasi on see, et kui sõidukile, milleks võib olla ka pmst täiesti suvaline pirukanäss, on kollased vilkurid sebitud, siis peab tingimata a) neid katkematult vilgutama, isegi lihtsalt tavaliikluses ühest kohast teise sõites ja b) parkima kõigist võimalikest variantidest nii, et teistele kõige ebamugavam oleks. Mu majas käisid vahepeal mingid torumehed suht regulaarselt oma viletsalt tehtud töö ümbertegemist ümber tegemas ning jäära järjekindlusega oli vaja see vilkuv transitirimakas risti keset õue panna, nii et keegi liikuda ei saaks, mis siis, et vaba parkimisruumi oli 3-4 koha jagu. Kõik peavad ju märkama ning tundma, et ÄSSAD saabusid Smile

Klassika Tööstuse tänavalt, sõidutee on sisuliselt neljarealine, lisaks mõlemas servas parkimisruumi maa ja ilm, aga ÄSS peab oma risu ikka kõnniteele suruma ning lisaks ka veel ükse ristseliti lahti jätma, et ikka kõik aru saaks, jalakäija on alam liik ja ei mölise:
Eilses Raporti saates Tv3 oli sarnane teema kuidas kullerid oma kaubikutega rikuvad seadust. Keegi usin kodanik pildistab ja teavitab nii kullerfirmasid kui ka politseid.
Vasta

(23-01-2024, 18:18 PM)hobiautod Kirjutas:  Eilses Raporti saates Tv3 oli sarnane teema kuidas kullerid oma kaubikutega rikuvad seadust. Keegi usin kodanik pildistab ja teavitab nii kullerfirmasid kui ka politseid.



Kui tahad, et asi ei toimiks tee nii nagu seadus ette näeb.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(23-01-2024, 22:18 PM)Daff Kirjutas:  
(23-01-2024, 18:18 PM)hobiautod Kirjutas:  Eilses Raporti saates Tv3 oli sarnane teema kuidas kullerid oma kaubikutega rikuvad seadust. Keegi usin kodanik pildistab ja teavitab nii kullerfirmasid kui ka politseid.



Kui tahad, et asi ei toimiks tee nii nagu seadus ette näeb.
Väga huvitav suhtumine.

Kui me pöördume arsti, advokaadi või politsei poole siis me eeldame et jälgitakse seadust.

Ja siis on seltskond kes arvab, et maailm saab otsa kui nemad peaks käituma seaduse järgi.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 35 külali(st)ne