03-02-2024, 13:52 PM
Traktor võiks näiteks treileri peal sõita kui on tegemist pikema vahemaaga.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
(03-02-2024, 09:33 AM)v6sa Kirjutas:(03-02-2024, 02:15 AM)Telc Kirjutas:(03-02-2024, 01:47 AM)stretch Kirjutas: Mainitud tänavate väisamine autoga on endiselt vabatahtlik, ...Ei tea ega taipa. Kaarli puiesteel on aastate jooksul kaks sõpra saanud ülekäigurajal pihta kui esimese rea masin peatub ja teises tuleb madallendur.
...
Ega jah, saab ka Tallinna ringtee ja Peterburi tee kaudu Balti jaama sõita...
(02-02-2024, 13:10 PM)edvard Kirjutas: Mismoodi , et sisemiselt sõidurajalt Akadeemia teele on normaalne ?Jah, teen seda alati kui paremas reas mingi saba on. Kiirendan parempoolsest esimesest mööda ja nagu öeldud kui keegi kiirendusvõistlust tahab, siis võin ka uuele ringile minna. Aga seda põhimõtteliselt ei juhtu.
(03-02-2024, 16:06 PM)Peeter2 Kirjutas:Igaks juhuks lisan siia kaks kaarti.(02-02-2024, 13:10 PM)edvard Kirjutas: Mismoodi , et sisemiselt sõidurajalt Akadeemia teele on normaalne ?Jah, teen seda alati kui paremas reas mingi saba on. Kiirendan parempoolsest esimesest mööda ja nagu öeldud kui keegi kiirendusvõistlust tahab, siis võin ka uuele ringile minna. Aga seda põhimõtteliselt ei juhtu.
(03-02-2024, 19:44 PM)indreksirk Kirjutas: Mõnest postitusest läbi käinud viis, et sõidan lihtsalt vasakpoolselt ehk sisemiselt sõidurajalt ringilt välja - see on vastuolus liiklusseadusega ning sõidueksamil lõpeb läbikukkumisega. Kui seda tehakse liikluses, siis võib saada politsei poolt karistatud. Kui eksaminaatorit ega politseinikku läheduses ei ole, siis mingeid ebameeldivaid järelmeid ei ole, va juhul kui toimub kokkupõrge teise sõidukiga ja tuleb tegeleda liiklusõnnetuse põhjustamisega kaasnevate tagajärgedega.Minu meelest ei ole see asi nii must-valge, pigem siiski tõlgendamise küsimus. Kui seal ringil pidevat joont ridade vahel pole, ei tohiks olla mõnemeetrine vahe ümberreastumisel küll karistusväärne. Manöövri ohutuses tuleb nii või teisiti veenduda. Seda võib ju nii ka seletada, et üks manööver (reavahetus) eelneb vahetult teisele(ringilt väljumine).
(03-02-2024, 21:10 PM)Daff Kirjutas: Hea kui on ringil liiklus ainult joontega korraldatud. Saab asjasse loominguliselt suhtuda ja vajadusel tugevama õigusega "ennast kehtestada". Kui aga on see uus euroring kus tellised on laotud joonte asemele siis on kurvem lugu. Siis pead juba sõitma nii nagu ette nahtud ja kui nihu paned siis ringil enam korrigeerida ei saa. Pead sõitma kuhu rida viib.Vähemalt Eestis on need konkreetselt keelatud reavahetusega "tellistatud" ringteed ja lubatud reavahetusega ringteed erinevate märgistustega, vähemalt need mis on mulle silma jäänud. Näiteks siin sellel Tartu ringteel (Link) ,kus reavahetused on keelatud ja ka tellistega piiratud saabki lähtuda ainult ristmiku ees olevast sõidurajad ja -suunad märgist:
Hollandis kohtab selliseid ringe kus tagasipööre pole võimalik. Äärmine variant on vasakule minna. Vat siis käid küll linna vaatamisväärsustega tutvumas kui hooleu oled.
(02-02-2024, 23:27 PM)MeelisV Kirjutas: Tuli ära. Õnnetuse tüüp mis on tulles hüüdnud.
Olen varem mõelnud kuidas on võimalik et 100...110 alas saab vabalt kuljetada 30...40 km/h traktoriga.
Nähes millised seasilmad kui üldse põlevad on need mudakihi all olevad tagatuled jne.
Kahju kaubiku meestest kohe.
https://www.postimees.ee/7952319/fotod-a...al-suletud
Seal ei ole ju vana maanteed paralleelselt neljarealisega.
(04-02-2024, 02:13 AM)ZIL 131 Kirjutas: Seal ei ole ju vana maanteed paralleelselt neljarealisega.
(03-02-2024, 09:33 AM)v6sa Kirjutas: Ning ega seda ongi palju tahta, et jalakäijatel tekiks enesealalhoiunstinkt ja nad ei tormaks arutult teele. Kuigi ma väga sügavalt kahtlen, et sääraseid ignorante see 30 päästab - ikkagi pea 10 m/s. Sekundiga jõuab silmaklapistatud jooksev inimene läbida vähemalt autolaiuse...