Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(09-02-2024, 12:24 PM)hobiautod Kirjutas: Õhtulehe artiklist : Põhilöögi andis Leedu veok, mis saatuse irooniana karistas kõige jõulisemalt eeskujulikku juhti, kes püüdis teisi kaasliiklejaid hoiatada.
Liigne agarus võib olla ogarus.
Hobiautod ilmselt poliitkorrektsusest jättis mainimata, et leedu juht oli Kasastanis sündinud ja ukraina passiga.
Väike ääremärkus, et mitte välja kutsuda leedukate vastast üldist meelepaha pelgalt numbrimärgi pärast.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 767
Teemad: 3
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Mis nüüd , nõuda et meie makstud raha eest tehtaks teehooldust on ülekohtune , kuulge , pange pidurit .
Te oma silma all varastatakse me teehoolduseks makstud raha tuimalt ära ja olete õnnelikud , samamoodi lastakse kuhugi haihtuda automaksust korjatav raha , no jah , varaste riik , kes varastab natuke kiirust ületades , kes kuidas rehepappi teeb
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(09-02-2024, 18:29 PM)klemm Kirjutas: ägeda masina a siia sellest midagi ei pane
Muidu oli äge postitus, aga lõpp vajus kuidagi ära
Just sellest on siin puudu, seepärast ka plikakesed kihistavad ja ajavad teadust näpuotstest välja....
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 54
Teemad: 1
Liitus: Apr 2019
Maine:
4
Tglt ka ma ei saa aru sellest nutulaulust. Tulin just Rootsist. Teedel väljas 120 märgid aga kuna lund sajab/sadas ja üldiselt kahtlane tee siis sõidetakse esimesel rajal 70ga ja mõni üksik teisel rajal talle sobiva kiirusega. Lubatud suurim sõidukiirus ei ole kohustuslik sõidukiirus. Jah, teehooldus Eestis on nadi aga see ei tähenda,et iga üksiku sõiduki juht ei oma mingit vastutust oma valitud sõidukiiruse suhtes. Mõelge krt peaga ja elame edasi.
Postitused: 767
Teemad: 3
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Rootsi on veidi teistmoodi küll , kus on 120 lubatud seal kui teeolud võimaldavad antakse minna , seevastu kus on näiteks teetööd ja kiiruspiirang 20 , kõik sõidavad kui üks mees nõutud kiirusega ja keegi möödasõite ei tee .
Postitused: 3,522
Teemad: 26
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Rootsis sõidetakse üldiselt jah 120 alas 120-130, v.a. halva ilmaga.
Minu jaoks suurim üllatus oli Taanis, kus kiirteedel kiirusepiirangust absoluutselt kinni ei peeta. Ja ka ilmastikuolude suhtes ollakse paindlikumad. Endal on õnnestunud näiteks sõita Taksos, mis Paduvihmas (päris tõsises ja tihedas paduvihmas) kiirust alla 140 ei lasknud, samas polnud ta ka kõige kiirem mees sel teel.
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Rootsis on protsendisüsteem. 30 alas 40 on enesetapp, 120 alas 139 on lihttrahv
No ja siis need tavalised asjad, stop märgi all mittepeatumine = punane foorituli ja kaaned läind kohe
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 65
Teemad: 4
Liitus: Sep 2003
Maine:
4
11-02-2024, 03:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2024, 03:49 AM ja muutjaks oli
ddig.)
Kummalisel kombel ei oska meie armastatud põhjamaised naabrid seal vasakul pool lompi üldse (libedaga) sõita. Isegi vihmaga näeb seal palju autosid kraavis.
Üks äraütlemata naljakas kogemus oli 2014 jaanuaris, kui 11. kuupäeva hommikul sai laevalt Smocktholmis laevalt maha sõidetud ning vastu võttis lumetorm.
Mõned tunnid linnapiirkonnas toimetamist ning siis suund Gran Canaria poole.
Esimesed 200km jätkusid selle lumetormi meelevallas aga maanteesõit nägi valdavalt välja selline, et kõik sõitsid esimeses reas ca 60km/h ning teises reas polnud ühtegi rattajälge. Valitud tehnika (tagavedu) võimaldas seal suhteliselt mõnusalt ca 80km/h meeldivas üksinduses kulgeda.
Kõrvaltvaatajale oli see kindlasti pigem mõistusevastane. Õnneks nad ei teadnud, et auto on suverehvidega :-)
Connecting technologies
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See kuidas kusagil muudes riikides sõidetakse või kihutatakse, kas või Rootsis, on küll hea rääkida aga aluseks seda meil võtta ei saa. Meil Eestis tuleb sõita ikka nii nagu meil Eestis omaks on võetud koos nende heade ja halbade külgedega.
Liiklus on kollektiivne tegevus koos omaks võetud kirjutatud ja kirjutamata reeglitega milles sina oled üks osa, et see toimiks. Kui sa hakkad siin individuaalselt juurutama mingit mujalpool omaks võetud nüanssi ongi kogu süsteem upakil ja sina tundud olema keset liiklust nagu valge vares keset Viru väljakut ja vaata, et õnnetust esile ei kutsu sest meil lihtsalt pole omaks võetud nii käituda ehk liigelda.
Sinult oodatakse vaikesättena omaksvõetud manöövrit aga sina suudad üllatada ja ülejäänutel jookseb ketas kinni. Ongi pauk käes.
Hea näide on Lätimaa kus "teadlikud eesti juhid" üritavad 1,5/1,5 sõidurajaga teedel "ohutult" liigelda ja ei lähe paremale joone peale kui tagant tuleb kiirem sõiduk. Tunnistan pattu aga olen sellisest "korravalvurist" paremalt mööda põrutanud. On varemalt silma hakanud kui lätlased on korduvalt sellisest pidurist just paremalt möödunud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,498
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Kas liiklusohutuse vaates eeskirjade järgimise soovituslikkus leiab oma otsa Läti Vabariigi piiril?
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 4,447
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
https://www.youtube.com/watch?v=Rzn72lpWNfc
Polegi mõistusevastane, tavaline pealinna liiklus. Ehk leiab keegi ka oma numbriga auto.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,810
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Väärt vaatamine ja kuulamine. ETV Impulss.